۵ تا از بهترین آپارتمان های مبله مرکز تهران

شاید این روزها در حال چک کردن موقعیت‌ آپارتمان های مبله مرکز تهران در سایت‌های مختلف اجاره اقامتگاه در تهران هستید تا چند روزی را به تهران بیاید.
قبل از همه چیز باید بگوییم که مرکز تهران بخش زیادی از تهران را در محدوده خود دارد. همین دلیلی می‌شود تا شما تخصصی واحدهای مبله را چک کنید، تا نه‌تنها از نظر موقعیت مکانی بلکه از لحاظ دسترسی، امنیت، تمیزی و شیک بودن هم خیالتان راحت باشد.

حالا با شناخت دغدغه‌های شما ما بهترین آپارتمان های مبله مرکز تهران را در این یادداشت تهران مبله برایتان گلچین کرده‌ایم تا شما به‌راحتی امکانات و موقعیت و هزینه‌های اجاره اقامتگاه را قبل از رزرو بررسی کنید. طوری که در روزهایی که در خانه خودتان نیستید و برای مسافرت و یا سفر کاری به تهران آمده‌اید، آرامش داشته باشید و درگیر کمبود امکانات، تمیزی واحد، پارکینگ و هزار جور داستان دیگر نشوید.


لیست آپارتمان های مبله مرکز تهران

در سفر به تهران ممکن است دلتان یک واحد مبله لاکچری و یا آپارتمان با موقعیت خوب در مرکز شهر بخواهد ما در تهران مبله با معرفی ۵ آپارتمان مرکز تهران شما را راهنمایی می‌کنیم تا واحد موردعلاقه‌ خود را پیدا کنید. 

۱. آپارتمان مبله جمهوری ۹۰ متر با ۲ خواب، همان چیزی که دنبالش هستید

این واحد مبله در مرکز تهران و در خیابان نوفل لوشاتو قرار دارد. آپارتمان دو خوابه جمهوری دسترسی خوبی به مهم‌ترین بخش‌های تجاری و اداری شهر تهران دارد.
شما با اجاره این واحد شیک و زیبا فاصله کمی با بازار بزرگ تهران، خیابان جمهوری و مراکز تجاری مهم مثل پاساژ پردیس ولیعصر دارید.

آپارتمان ۹۰ متری جمهوری بسیار تمیز و امن است. چون اینجا نگهبانی ۲۴ ساعته و سرایدار و پارکینگ دارد. در کنار امنیت پرسنل ساختمان باید گفت همه کاملا حرفه‌ای هستند و به حریم خصوصی و آسایش مهمان احترام می‌گذارند و برای راهنمایی و حتی کمک به شما همیشه در دسترس هستند.

اجاره واحد در مرکز تهرانمنبع عکس تهران مبله

امکانات آپارتمان مبله دو ‌خواب جمهوری

واحد ۹۰ متری آپارتمان جمهوری تقریبا بزرگ است و به‌خاطر ظرفیت بالا و قیمت مناسب برای اقامت‌های خانوادگی و طولانی‌مدت بسیار ایده‌آل هستند.

در آپارتمان جمهوری، این واحد مبله مجهز به آشپزخانه مجهز، سرویس خواب کامل و مبلمان و سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی است.

اگر بخواهید می‌توانید در آشپزخانه آن که همه چیز از اجاق گاز رومیزی، مایکروفر، کتری برقی و یخچال و ظرف و ظروف دارد، آشپزی کنید و حتی لباس‌های خود را مثل خانه خودتان در ماشین‌لباس‌شویی آن بشوید.

سرویس خواب واحد ۹۰ متری یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق‌ها که با دقت و وسواس زیادی نظافت می‌شود.

البته نظافت واحد قبل از تحویل کلید به شما توسط کارشناس چک می‌شود تا مهمانان سخت‌پسند هیچ گونه غافلگیری ناراحت‌کننده‌ای نداشته باشند.

مبلمان و پذیرایی واحد جمهوری هم راحت است. هر واحد  یک تلویزیون ال‌سی‌دی دارد.

اگر به تهران آمده‌اید و دسترسی به مراکز اداری و تجاری قلب تهران که بیشتر در خیابان فاطمی، میدان ولیعصر و خیابان طالقانی هستند، برای شما مهم است، اقامتگاه دو خوابه نوفل لوشاتو همان چیزی است که به‌دنبالش هستید.

۲. واحد مبله کشاورز، نزدیک پارک لاله

محله فلسطین و بلوار کشاورز از قدیم زیباترین و خوش آب‌و‌هواترین جاهای مرکز تهران بوده است. البته همه این چیزهایی که گفتیم  بیشتر مدیون همان پارک‌ لاله‌ بلوار کشاورز است که در آنجا قرار دارد.

شما با اجاره آپارتمان دو خوابه کشاورز تهران مبله  در مرکز پر‌رفت‌وآمدترین جای تهران هستید و تجربه واقعی و لذت بخشی از زندگی در را خواهید دید.
راستی میدان ولیعصر فقط ۵ دقیقه با واحد بلوار کشاورز فاصله دارد.

شما اگر بخواهید به خطوط مترو تهران و یا اتوبوس‌های BRT نزدیک باشید، ایستگاه مترو میدان ولیعصر  و ایستگاه BRT ولیعصر در همان نزدیکی هستند.
اگر هم بخواهید به کتابفروشی‌ها و فروشگاه‌های کامپیوتر و اداره‌های مهم تهران مثل مرکز کامپیوتر ایرانیان، سفارت‌های کشورهای مختلف مثل سفارت عراق، اداره‌های دولتی بروید از این واحد دسترسی چند دقیقه‌ای دارند.

آپارتمان مبله دو خوابمنبع عکس تهران مبله

امکانات آپارتمان مبله بلوار کشاورز

امکانات رفاهی در آپارتمان کشاورز تهران مبله بسیار زیاد است. همین دلیلی شده تا از پرطرفدارترین واحدهای تهران مبله در بین مهمانان باشد. یکی از نکات مثبت آپارتمان کشاورز حتی با متراژ کم، دو خوابه بودن آن است.
اینجا سرویس خواب کامل و بسیار تمیز است. ست کامل مبلمان راحتی، میز نهار‌خوری، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال، سرویس بهداشتی ایرانی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی در آن وجود دارد و نظافت منظم توسط پرسنل مقیم انجام می‌شود.

واحد بلوار کشاورز تهران مبله به‌خاطر کیفیت بالای تجهیزات آشپزخانه و همچنین امکانات خود واحد، برای اقامت خانوادگی و طولانی مدت بسیار مناسب است. این امکانات از ماشین لباسشویی اختصاصی برای هر واحد گرفته تا مایکروفر، یخچال، اجاق گاز، کتری برقی و سرویس کامل غذاخوری که هر واحد جداگانه دارد.
از طرفی در واحد کشاورز تمام امکانات لازم برای اقامت طولانی‌مدت و بلند مدت فراهم شده تا شما بتوانید عین خانه خودتان آنجا زندگی کنید. نگهبانی ۲۴ ساعته، محیط بسیار امن و سالم و داشتن پارکینگ جای هیچ نگرانی در خصوص امنیت و حریم شخصی شما نمی‌گذارد.

بهترین آپارتمان های مبله مرکز تهران

منبع عکس تهران مبله

۳. واحد مبله ولیعصر؛ مناسب اجاره ماهانه آپارتمان های مرکز تهران 

آپارتمان مبله دو خوابه نوساز میدان ولیعصر، ۱۲۰ متر‌مربع است و از آن واحدهای بزرگ و لاکچری مرکز تهران است. واحد ۱۲۰ متری ولیعصر انتخاب کسانی است که هم به راحتی اهمیت می‌دهند و هم دلشان می‌خواهد اقامت طولانی مدتی در مرکز تهران داشته باشند.

آپارتمان مبله ولیعصر امکانات بسیار ویژه‌ای دارد که آن را از واحدهای مشابه در میدان ولیعصر یک سر‌و‌گردن بالاتر می‌برد. البته در کنار همه چیزهایی که گفتیم اینجا بهترین امکانات و قیمت بسیار مناسب را هم دارد. از این واحد مبله تهران به هر جایی که بخواهید بروید، بدون هیچ دردسری می‌توانید سفر کنید و به موقع به کارها، قرارهای کاری مهم و خریدتان برسید.

آپارتمان مبله ولیعصرمنبع عکس تهران مبله

امکانات آپارتمان مبله دو ‌خواب میدان ولیعصر

یکی از مهم‌ترین امکانات آپارتمان مبله ۱۲۰ متری میدان ولیعصر، پارکینگ اختصاصی آن است. با این حساب اگر با ماشین شخصی‌ خود به تهران آمده باشید و بخواهید وارد مرکز شهر شوید با اجاره بهترین آپارتمان های مبله مرکز تهران دیگر دغدغه‌ای از جای پارک نخواهید داشت.

علاوه بر این امکانات، دو خوابه بودن یکی از امتیازهای ویژه این واحد است. چون دو اتاق خواب مجزا دارد. یک اتاق خواب مستر که تخت آن دونفره است و یک اتاق خواب با دو تخت یک نفره دارد که با داشتن فرزند و یا همراه می‌توانید به‌راحتی در آنجا بمانید.

سرویس بهداشتی و حمام این آپارتمان کاملا تمیز و بهداشتی است و هم سرویس بهداشتی ایرانی و هم سرویس بهداشتی فرنگی دارد.

تازه از نظر امنیت این واحد نگهبانی ۲۴ ساعته دارد و شما می‌توانید این آپارتمان را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه با بهترین و به صرفه‌ترین قیمت اجاره کنی

آپارتمان مبله مرکز شهر تهران

منبع عکس تهران مبله

۴. واحد مبله جمهوری؛ خانه با معماری شیک و ژورنالی

واحد مبله جمهوری را بیشتر مهمانان تهران مبله به اسم نوفل لوشاتو می‌شناسند. اینجا یک واحد خوش‌قیمت با دسترسی عالی به خیابان‌های مهمی مثل میدان ولیعصر، خیابان حافظ و جمهوری است.
با اقامت در واحد مبله نوفل لوشاتو شما به مرکز شهر تهران دسترسی فوق‌العاده‌ای دارید و تا بازارهای مهم مثل پاساژ علاءالدین، پاساژ شانزلیزه و بازار بزرگ تهران فاصله چندانی ندارید.

مثل همه واحد‌های تهران‌ مبله این واحد هم با دقت و وسواس زیادی نظافت می‌شوند و همه دیزاین ژورنالی و معماری شیک و مدرنی دارند.

آپارتمان مبله در جمهوری منبع عکس تهران مبله

امکانات آپارتمان مبله یک ‌خواب جمهوری

نمای ساختمان و فضای داخلی آپارتمان مبله جمهوری تمیز و مناسب است و ساختمان از امنیت شرایط خیلی عالی دارد. دلیل آن هم داشتن پارکینگ مناسب ساختمان، نگهبانی ۲۴ ساعته و سرایدار است.

در واحدهای مبله جمهوری نظافت به موقع، امکانات تکمیل و تجهیزات کامل است. اینجا از تجهیزات خواب گرفته تا وسایل آشپزخانه از ماکروفر، گاز رومیزی، یخچال، چای ساز و لباسشویی و ظروف آشپزخانه و سرویس‌های خواب همه چیز به‌جا و مجهز است.

این اقامتگاه یکی از بهترین آپارتمان های مبله مرکز تهران است که برای اجاره کوتاه مدت مناسب است و پاسخگوی خیلی از مهمان‌هایی است که می‌خواهند چند هفته و حتی چند‌ماه در تهران اقامت داشته باشند.

آپارتمان مبله دو خواب

منبع عکس تهران مبله

بیشتر بخوانید:‌ برای گشت و گذار در مرکز تهران کجا بریم؟


راستی اگر در مورد ظرفیت‌ها، قیمت‌ها و تخفیف‌های ما سوالی داشتید همیشه می‌توانید با واحد پشتیبانی تهران مبله تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید. مشاوران تهران‌مبله به شما کمک می‌کنند واحد مناسبی را متناسب با سلیقه و نیازهای خودتان انتخاب و اجاره کنید.

شماره پشتیبانی: ۰۲۱۹۱۰۰۹۲۹۷


۵. اجاره آپارتمان مبله در ولیعصر؛ دسترسی عالی

این واحد در بهترین منطقه تهران یعنی در میدان ولیعصر است، طوری که شما اگر اراده کنید می‌توانید به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان به هر نقطه از تهران بروید.  از نظر دسترسی واحد دو خواب ولیعصر از شمال با خیابان کریمخان زند، از شرق با خیابان حافظ، از جنوب با خیابان انقلاب و از غرب با خیابان ولیعصر همسایگی دارد.
اتاق‌خواب‌های واحد ۱۰۰ متری مبله ولیعصر همه منظم و تمیز هستند و برای اقامت خانوادگی یا فردی واقعا به دل می‌نشیند. چون اینجا همه چیز زیبا و شیک انتخاب شده‌ و بوی نویی و تمیزی وسایل در همه جای واحد حس می‌شود.
در کنار همه چیزهایی که از واحد ۱۰۰ متری ولیعصر گفتیم، خوب است بدانید که این واحد قیمت خوبی دارد و شما می‌توانید برای اقامت‌های چند روزه و حتی ماهانه آن را رزرو کنید.ولیعصر آپارتمان مبلهمنبع عکس گوگل مپ، عکاس

امکانات آپارتمان مبله دو‌ ‌خواب ولیعصر

همانطور که گفتیم واحد ولیعصر برای اقامت‌‌های خانوادگی و آن هم طولانی مدت بسیار مناسب است. چون هم پارکینگ و آسانسور دارد و با داشتن دو اتاق خواب ظرفیت بالایی دارد و شما می‌توانید به‌همراه خانواده، دوستان و حتی فرزندتان در این واحد اقامت کنید.

از دیگر  امکانات واحد ۱۰۰ متری ولیعصر سرویس بهداشتی آن است که هم ایرانی و فرنگی است، تا مهمانان واقعا حس بودن در خانه خودشان را داشته باشند. 

تازه آشپزخانه و مبلمان آپارتمان ۱۰۰ متری ولیعصر مجهز و کامل است و بهترین و کامل‌ترین امکانات را دارد، از یخچال، ماکروفر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز گرفته تا سرویس مبلمان، میز نهار خوری، سرویس کامل غذاخوری، سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی همگی برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده تا در تهران باشند و در عین حال در خانه خود زندگی کنند.

شما می‌توانید این واحد را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از همکاران ما اجاره کنید و تجربه عالی اقامت در تهران را با ما کسب کنید.

ولیعصر ۱۰۰ متر ۲ خواب

منبع عکس تهران مبله

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی مرکز تهران در سال ۱۴۰۲


چرا بهترین آپارتمان های مبله مرکز شهر را از تهران مبله اجاره کنیم؟

تهران مبله با داشتن آپارتمان‌های مدرن و شیک همیشه سعی دارد که طبق سلیقه مهمانان خود واحدها را دیزاین و طراحی کند، دلیل آن هم به تخصصی بودن تهران مبله در زمینه اجاره اقامتگاه در تهران برمی‌گردد.
البته باید گفت ما خودمان مالک این واحدها هستیم و آن‌ها را طبق سلیقه خود و مهمانان طراحی و دیزاین می‌کنیم.

همین دلیل فرق تهران مبله با دیگر سایت‌های واسطه اجاره آپارتمان مبله در تهران است.
چون اختیار تمام طراحی، چیدمان و نظافت و هر چیزی که برای یک اقامت لازم است را در بهترین آپارتمان های مبله مرکز تهران را داریم.
پرسنل آموزش‌دیده و مقیم نظافت در داخل ساختمان‌های مبله مرکز تهران، پرسنل امنیت و مدیریت مجموعه مقیم در ساختمان، نگهبانی ۲۴ ساعته از امکانات ویژه‌ای این واحدها هستند.

آپارتمان‌های مدرن مرکز شهر تهران مبله همه پارکینگ و آسانسور دارند.

اقامتگاه مبله تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید: بازار طلای کریمخان، جایی برای خرید طلا و جواهرات شیک


دسترسی‌ از بهترین گزینه‌های انتخاب آپارتمان های مبله مرکز تهران

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های اجاره آپارتمان های مبله مرکز تهران دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی است. در بین اقامتگاه‌های تهران مبله، واحدهای ولیعصر و بلوار کشاورز تهران به مترو دسترسی بسیار عالی دارد.
شما با اقامت در واحدهای میدان ولیعصر به بلوار کشاورز، میدان ولیعصر و خیابان حافظ دسترسی‌های خوبی دارید. هر کدام از این خیابان‌ها به یک دلیل مهم هستند، مثلا به دانشگاه تهران دارند و برای سفرهای دانشجویی فوق‌العاده‌اند.
اگر برای کارهای درمانی قصد اقامت در تهران دارید واحدهای مرکز شهر تهران برای شما بسیار مناسب هستند. چون اینجا به بهترین بیمارستان‌ های تهران مثل بیمارستان دولتی امام خمینی و یا بیمارستان خصوصی پارس، آریا و بیمارستان فوق تخصصی ساسان در چهارراه فلسطین نزدیک است.
تئاتر‌شهر، پارک دانشجو، پارک لاله، سینما آفریقا، سینما استقلال و سینما قدس از مراکز تفریحی و فرهنگی تهران هستند که در نزدیکی مرکز تهران هستند.

شما با اقامت در واحدهای مرکز تهران به میدان انقلاب نزدیک هستید و می‌توانید از کتابفروشی‌ها و کافه‌های معروف مرکز شهر تهران استفاده کنید. چهارراه ولیعصر و میدان انقلاب از بهترین جاها برای کافه رفتن است.

مبله دو خواب در کشاورزمنبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید: بازارچه پارک لاله، غرفه‌های سنتی و غرفه‌های غذایی بازارچه


این بار دیگر نوبت شماست که به ما بگویید آیا شما قبلا در واحدهای مبله مرکز تهران ما در تهران مبله اقامت داشته‌اید؟ این واحدها را از نظر امکانات و کیفیت چطور دیدید؟ آیا این واحدها دسترسی خوبی به مراکز اداری و بازارهای معروف تهران داشت؟ نظافت و امنیت در واحدهای مبله مرکز تهران مبله چطور بود؟ شما اقامت در این واحدها را به بقیه هم پیشنهاد می‌دهید؟ تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید تا خوانندگان ما بتوانند از نظرات شما استفاده کنند.


سوالات متداول

کدام واحدهای تهران مبله در مرکز شهر هستند؟
واحد نوفل لوشاتو یا همان جمهوری با متراژ ۹۰ و ۵۰ متری دو خواب و تک خواب، واحد ۱۲۰ متری ولیعصر، ۱۰۰ متری ولیعصر و ۶۵ متری کشاورز از معروف‌ترین واحدهای مرکز تهران مبله هستند.
قیمت آپارتمان های مبله مرکز تهران چقدر است؟

لیست قیمت آپارتمان های مبله مرکز تهران را می‌توانید در وبسایت تهران مبله ببینید و یا با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
چرا آپارتمان‌ های مبله مرکز تهران پرطرفدار هستند؟
به‌خاطر موقعیت مکانی خوب و دسترسی به همه نقاط تهران و بیمارستان‌ها، اداره‌های دولتی و مراکز تفریحی و فرهنگی و همچنین دسترسی راحت به حمل و نقل عمومی  دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.