داروخانه ۲۹ فروردین؛ شماره تماس و بیمه‌های طرف قرارداد

داروخانه شبانه روزی ۲۹ فروردین یکی از داروخانه شبانه روزی تهران است که در تمام ساعات شبانه روز حتی روزهای تعطیل باز است. این داروخانه با ساختمانی دو طبقه و مساحتی حدود دو هزار و هشتصد متر در محله حر تهران قرارگرفته‌ است. داروخانه ۲۹ فروردین بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین داروخانه‌ تهران است. داروخانه 29 فروردین را قدیمی‌های تهران بیشتر به اسم داروخانه سپه می‌شناسند. برای آشنایی بیشتر با این داروخانه با تهران مبله همراه شوید.


مسیرهای دسترسی به داروخانه ۲۹ فرودین

داروخانه شبانه‌روزی ۲۹ فروردین در میدان حر تهران و در خیابان کمالی، خیابان دانشگاه جنگ قرار دارد. اگر بخواهید با ماشین به این داروخانه بروید باید بدانید که در محدوده طرح ترافیک تهران است. داروخانه از لحاظ موقعیت روبروی پمپ بنزین، نزدیک میدان جنگ و نبش خیابانی خلوت و بین دو ایستگاه مترو امام علی و میدان است.
برای اینکه به ترافیک و شلوغی انقلاب و میدان حر برنخورید، سعی کنید با خطوط مترو تهران و اتوبوس‌هایی که در این مسیر در حال رفت‌وآمد هستند در ایستگاه اتوبوس و مترو میدان حر پیاده شده و به این داروخانه بروید.

داروخانه ۲۹ فروردین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Shahram reporter

بیشتر بخوانید: لیست کامل داروخانه های شبانه روزی تهران


اطلاعات لازم برای داروخانه ۲۹ فروردین

آدرس: خیابان کارگر جنوبی، میدان حر، نبش خیابان دانشگاه جنگ ( روی نقشه ببینید).

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۰۱۰۱۶

ساعت کاری: این داروخانه به صورت شبانه روزی در تهران خدمات می‌دهد اما بخش آرایشی و تخصصی ساعت کاری محدودتری دارند و شبانه روزی نیستند.

سایت داروخانه ۲۹ فروردین: http://www.29farvardin.com/



داروخانه ۲۹ فروردین چه بخش‌های دارد؟

این داروخانه از داروخانه های شبانه روزی دولتی تهران است که سه بخش مهم دارد که کمی از آن‌ها برایتان گفته‌ایم. 

۱-بخش عمومی: انواع داروهای عمومی در بخش عمومی داروخانه ۲۹ فروردین قابل تهیه هستند. ساعت کاری بخش عمومی دار‌وخانه هم ۲۴ ساعته است و برای تهیه دارو به صورت شبانه روزی می‌توانید به اینجا بروید.

۲-بخش تخصصی: در این قسمت داروهای مورد نیاز برای بیماران خاص که کمیاب هستند را می‌توانید پیدا کنید. مثل بیماری‌های ام اس، شیمی درمانی و‌ پیوند و هر بیماری که متفاوت‌تر از بیماری عمومی است. ساعت کاری این بخش هم به جز روزهای تغطیل هر روز از شنبه تا چهارشنبه‌ ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر است و در روزهای پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ باز است.

۳-بخش آرایشی بهداشتی: در این بخش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی موردنیازتان را که شاید در جای دیگری ز تهران نتوانید پیدا کنید، می‌توانید از این بخش خریداری کنید. توجه داشته باشید که ساعت کاری بخش آرایشی داروخانه 29 فروردین از ساعت ۸ صبح تا ۲ بامداد است.

داروخانه شبانه روزی 29 فروردین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس کاوه صفری۱

بیشتر بخوانید: لیست بهترین تفریحات تهران ؛ معرفی مراکز تفریحی شهر تهران


مرجوع کردن دار‌وها در داروخانه ۲۹ فروردین چطور است؟ 

اگر دارو را با نسخه آزاد خریداری کردید زمان مرجوع ۲۰ درصد از مبلغی که پرداخت کردید کم می‌شود. حتما هم باید به همراه خود قبض خرید دارو‌ و نسخه مربوط به دارو داشته باشید. یکی دیگر از موارد ضروری که باید به همراه داشته باشید؛ گواهی از دکتر معالجتان است که دیگر نیازی به دارو ندارید. توجه داشته باشید فقط داروهایی که از این داروخانه خریدید قابل مرجوع هستند. یادتان باشد داروهای یخچالی و اسپری‌ها امکان مرجوع ندارند.

بیشتر بخوانید: بهترین آژانس مسافرتی تهران را از کجا پیدا کنیم؟


این داروخانه با چه بیمه‌هایی قرارداد دارد؟

بیمه نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بانک‌های سپه و صادرات و کشاورزی، شهرداری، شرکت نفت، ایران و هلی کوپترسازی همگی از بیمه‌هایی هستند که با این داروخانه قرارداد دارند.

داروخانه شبانه‌روزی 29 فروردین نزاجا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Amiri

بیشتر بخوانید: محله های مرکز تهران


مراکزی که به داروخانه ۲۹ فروردین نزدیک هستند؟

این داروخانه شبانه روزی تهران در نزدیکی مجتمع تجاری مهستان و بیت رهبری و شهر فرش شعبه ۲ و بیمارستان لقمان حکیم و مرکز سلامت جامعه شهری فرمانفرمانیان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: مزه کردن طعم اصیل ایرانی در بهترین دیزی تهران


اگر تا به حال به این داروحانه برای تهیه دارو رفته‌اید، برای ما از تجربیات خود بگویید تا خوانندگان ما در تهران مبله بتوانند اطلاعات جامع‌تری از داروخانه ۲۹ قروردین داشته باشند.


سوالات متداول

بیمه‌های طرف قرارداد با داروخانه ۲۹ فروردین کدامند؟
بیمه نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بانک‌های سپه و صادرات و کشاورزی، شهرداری، شرکت نفت، ایران و هلی کوپترسازی.
شماره تماس داروخانه ۲۹ فرودین چند است؟
 ۰۲۱۶۶۴۰۱۰۱۶ شماره تماس داروخانه ۲۹ فروردین است با این مجموعه تماس بگیرید و از داروها و لیست بیمه‌های طرف قرارداد مطلع شوید.
داروخانه ۲۹ فروردین دولتی است یا خصوصی؟
این داروخانه از داروخانه های دولتی تهران است که همه داروهای کمیاب و خاص برای بیماران در آن پیدا می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.