لیست داروخانه های شبانه روزی تهران ۱۴۰۲

شاید روزی که آرسن میناسیان اولین داروخانه شبانه روزی را راه‌اندازی کرد، فکرش را نمی‌کرد که با این کارش علاوه بر حذف واسطه‌ها در فروش دارو، چه خدمت بزرگی به مردم می‌کند. با این حال همین ایده کافی بود برای افتتاح داروخانه های شبانه روزی تهران. داروخانه‌هایی که در هر ساعتی از شب و روز به مردم خدمات می‌دهند. ما اینجا قرار است بهترین داروخانه های شبانه روزی تهران در مناطق مختلف شمال، شرق، غرب و مرکز شهر رابرایتان معرفی کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به هریک دسترسی داشته باشید.


لیست داروخانه های شبانه روزی دولتی تهران

مثل خیلی از مردم ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که نصف شب، درد به سراغ‌تان بیاید و هیچ دارویی در منزل نداشته باشید. اینجاست که دسترسی به داروخانه شبانه روزی نزدیک حکم نان شب را پیدا می‌کند. البته شاید بخواهید از داروخانه های شبانه روزی دولتی داروی خود را تهیه کنید که ما درباره اطلاعات هر یک برایتان توضیحات کامل را می‌دهیم.

داروحانه شبانه روزی 13 آبان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Sarpoolizadeh

  • داروخانه هلال احمر، بزرگترین داروخانه شبانه روزی تهران

داروخانه هلال احمر یکی از معروف‌ترین داروخانه‌های تهران است که در لیست داروخانه های شبانه روزی دولتی تهران قرار دارد. اینجا بیشتر داروهای کم‌یاب که در داروخانه‌های دیگر تهران، پیدا نمی‌شود را می‌توان از آنجا تهیه کرد. البته این داروخانه دولتی تهران، تمامی داروهای بیماران خاص را دارد، طوری که با بودن داروخانه هلال احمر، بیماران از بابت تامین داروهای خاص و نایاب دیگر نگرانی نخواهند داشت.

حالا با وجود چندین شعبه‌ داروخانه هلال احمر در نقاط مختلف تهران، ته دل همه قرص است و دیگر به جای تهیه دارو از بازارهای سیاه واسطه و ناامن، می‌توان داروی خود را با اطمینان کامل از داروخانه‌های شبانه روزی هلال احمر تهران تهیه کرد. یادتان باشد جهت استعلام و گرفتن دارو قبل از رفتن به این داروخانه با شماره 02141651 تماس بگیرید.

داروخانه مرکزی هلال احمر در خیابان آیت الله طالقانی، تقاطع سپهبد قرنی قرار دارد. شما برای رفتن به این داروخانه می‌توانید از ایستگاه مترو طالقانی و یا اتوبوس بی آر تی طالقانی استفاده کنید و جهت برقراری ارتباط تلفنی می‌توانید با شماره 021888038769 تماس بگیرید. 

داروخانه هلال احمر شرق تهران در فلکه دوم تهرانپارس و خیابان جشنواره قرار دارد که برای رسیدن به این مکان شما می‌توانید از ایستگاه مترو فرهنگسرا استفاده کنید. برای کسب اطلاعات این داروخانه می‌توانید با شماره 02177793636 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

داروخانه هلال احمر در جنوب تهران، نزدیک به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم، بازار قدیمی شهرری و بیمارستان آستانه است. این داروخانه دولتی تهران یکی از بهترین مراکز هلال احمر در امر رسیدگی به مشکلات مردمی است. شما می‌توانید قبل از مراجعه به این داروخانه برای هماهنگی با شماره 02155913661 تماس بگیرید و بعد از گرفتن اطلاعات دقیق  به این محل مراجعه نمایید.

شما می‌توانید جهت دسترسی به داروخانه هلال احمر جنوب تهران به سه راه ورامین، نرسیده به میدان معلم، فاز اول مجتمع صالحین، روبه‌روی ایستگاه ظهیرآباد بروید.

وب سایت: https://www.rcs.ir

روی نقشه ببینید!

داروخانه شبانه روزی هلال احمر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amir Sanei

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های تهران، تجربه‌ای متفاوت از طعم لذیذ غذاها

  • داروخانه 13 آبان، مرجعی برای تهیه انواع دارو

داروخانه شبانه روزی 13 آبان یکی از داروخانه‌های شبانه روزی دولتی تهران است که در خیابان کریمخان زند و در محله سنایی قرار دارد. در این داروخانه داروهای کمیاب برای بیماران خاص را می‌توان پیدا کرد. تا جایی که می‌توان گفت دارویی نیست که در این داروخانه نشود آن را پیدا کرد. طوری که از شهرهای دیگر هم‌ برای تهیه داروهای بیماری‌های خاص به این‌جا می‌آیند.

در داروخانه 13 آبان انواع داروهای گوارشی، پوست و مو، دارو بیماران خاص مثل داروهای شیمی درمانی و ام اس را می‌توانید تهیه کنید. همچنین لوازم تجهیزات پزشکی، مکمل های ورزشی و بدنسازی، لوازم ارتوپدی و لوازم آرایشی بهداشتی هم در این داروخانه به فروش می‌رسد. 

برای دسترسی راحت به این داروخانه تهران، می‌توانید از ایستگاه مترو هفت تیر و یا اتوبوس‌های آزادی به هفت تیر استفاده کنید.

آدرس: میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، نبش خیابان شهید محمد ناصر خردمند (روی نقشه ببینید!)

ساعت کاری: این داروخانه از داروخانه های شبانه روزی دولتی تهران است.

آدرس سایت: 13abanpharmacy.tums.ac.ir

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۴۹۰۱

داروخانه 13 آبان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad gh

  • داروخانه 29 فروردین، از قدیمی ترین داروخانه های شبانه روزی تهران

داروخانه 29 فروردین را قدیمی‌های تهران بیشتر به اسم داروخانه سپه می‌شناسند. اینجا از قدیمی ترین داروخانه های شبانه روزی دولتی تهران است که با داشتن بخش‌های عمومی، تخصصی و بهداشتی بهترین‌ها را در اختیار مراجعان قرار می‌دهد.

اینجا داروهای مورد نیاز بیماران خاص که کمیاب هستند را می‌توانید پیدا کنید. مثل بیماری‌های ام اس، شیمی درمانی و‌ پیوند و هر بیماری که متفاوت‌تر از بیماری عمومی است. البته در بخش عمومی شما می‌توانید انواع داروهایی که برای درمان‌های عادی خود نیاز دارید را تهیه کنید.

برای رفتن به داروخانه 29 فروردین اول باید به میدان حر واقع در خیابان کمالی بروید و بعد در خیابان کارگر جنوبی خودتان را به نبش خیابان جنگ  برسانید. نزدیکترین خط مترو، ایستگاه مترو حر و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان حر است.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۰۱۰۱۶

آدرس: خيابان كارگر جنوبی‌، نبش خيابان جنگ (روی نقشه ببینید!)

ساعت کاری: این داروخانه به صورت شبانه روزی در تهران خدمات می‌دهد اما بخش آرایشی و تخصصی ساعت کاری محدودتری دارند و شبانه روزی نیستند.

وب‌سایت: http://www.29farvardin.com

داروخانه 29 فروردین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Amiri

بیشتر بخوانید: از زندگی در تهران قدیم و محله های آن چه میدانید؟


لیست داروخانه های شبانه روزی غرب تهران

  • داروخانه شبانه روزی دکتر شیبانی، جایی با لوکیشن عالی

این داروخانه یکی از داروخانه های غرب تهران است که در محله شهرک غرب تهران و در خیابان ایران زمین و در نزدیکی بیمارستان بهمن قرار دارد.

این داروخانه انواع داروهای عمومی و تخصصی بیماران را در کمترین زمان ممکن برای ساکنان غرب تهران فراهم می‌کند، طوری که بدون هیچ معطلی بتوانند داروهای مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنند.

برای رفتن به این داروخانه می‌تواند از مترو میدان صنعت و اتوبوس‌های ایستگاه پل مدیریت استفاده کنید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان ایران زمین، بیمارستان بهمن (روی نقشه ببینید!)

تلفن: 02182499582

داروخانه دکتر شیبانی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس syed mousa

  • داروخانه شبانه روزی پارسیان، یکی از بهترین داروخانه های شبانه روزی تهران

اگر در بین داروخانه شبانه روزی سعادت آباد بخواهید داروهای خاص و هر آنچه را که می‌خواهید پیدا کنید، بهترین گزینه رفتن به داروخانه پارسیان است. در این داروخانه انواع داروهای مربوط به پوست و مو، گوارشی، دارو بیماران خاص مثل داروهای شیمی درمانی را می‌توانید تهیه کنید.

همچنین لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی هم در اینجا به فروش می‌رسد و نیازی نیست خودتان را به دیگر مناطق تهران برسانید. اینجا همه داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد و به صورت 24 ساعته به شما خدمات ارائه می‌دهند.

آدرس: استان تهران، تهران، سعادت آباد، سرو شرقی، نرسیده به چهارم (روی نقشه ببینید!)

 تلفن تماس: 02126760397

داروخانه پارسیان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Peyman_ 9356

  • داروخانه بیمارستان بهمن، دسترسی راحت و آسان بیمار به دارو

این داروخانه در داخل بیمارستان بهمن است و همین نزدیکی می‌تواند دغدغه بیمارستان را در دسترسی به دارو کمتر کند. در داروخانه شبانه روزی بهمن تهران انواع داروها، محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی ساده و خانگی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید با ارائه نسخه پزشک هر دارویی که برای سلامتی نیاز است را از این داروخانه غرب تهران خریداری کنید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، خيابان ايران زمين شمالی‌، بيمارستان بهمن (روی نقشه ببینید!)

شماره تماس: 02188575910


لیست داروخانه های شبانه روزی تهرانپارس

اگر ساکن شرق تهران باشید و بخواهید از داروخانه های شبانه روزی این منطقه دارو بخرید نیاز است که به محبوب‌ترین داروخانه های محله تهرانپارس بروید. داروخانه‌هایی که 24 ساعت شبانه روز باز هستند و می‌توانند شما را از درد و بیماری دور کنند.

در این میان بهترین داروخانه‌ های شبانه‌ روزی شرق تهران مثل داروخانه دماوند، داروخانه دکتر مقومی، داروخانه دکتر مریم مستعلی، داروخانه دكتر آل عصفور و داروخانه دكتر كيميا شوقيان شناخته‌شده‌ترین داروخانه‌ها هستند. در این داروخانه‌ها شما می‌توانید انواع داروهای عمومی و تخصصی را به همراه تجهیزات پزشکی و محصولات آرایشی بهداشتی خریداری کنید. 

داروخانه دکتر مریم مستعلی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس saeid mastali

بیشتر بخوانید: پارک پلیس تهران پارس ؛ مسیرهای دسترسی و دیدنی‌ها


داروخانه شبانه روزی آنلاین از کجا آمدند؟

این روزها تکنولوژی کار همه را راحت کرده، این موضوع تا جای پیش رفته که شما حتی اگر بخواهید برای درمان بیماری خود دارو بخرید می‌توانید از سیستم آنلاین فروش دارو با قبوب نسخه پزشک استفاده کنید.

 در حالی که در گذشته برای تهیه دارو لازم بود به صورت حضوری به داروخانه‌ها بروید، گاهی اوقات داروی مورد نیاز شما در دسترس نبود و مجبور بودید داروخانه‌های زیادی را سر بزنید. کاری طاقت فرسا و زمان‌بر که شما را از حوصله خارج می‌کرد. اما حالا با آمدن داروخانه های آنلاین شبانه روزی، می‌توانید در خانه بنشینید و اقدام به خرید اینترنتی دارو کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید داروخانه های شبانه روزی آنلاین تهران یکی از کامل ترین داروخانه های اینترنتی با ارسال رایگان هستند. طوری که شما می‌توانید با چند کلیک ساده از پلتفرم‌های داروخانه آنلاین دارو بیار، پلاسی نو، ستاره، آفریقا در کمترین زمان ممکن تمام محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

داروخانه آنلاین شبانه روزی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس setareh pharmacy

بیشتر بخوانید: هتل بیمارستان گاندی، اولین دهکده درمانی تفریحی ایران


در این یادداشت تهران مبله سعی کردیم بهترین و معروفترین داروخانه های شبانه روزی تهران که به صورت حضوری و آنلاین می‌توان به آنها مراجعه کرد و دارو خرید را معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب راهنمای خوبی برای شما در پیدا کردن داروخانه شبانه روزی تهران باشد. اگر فکر می‌کنید که در لیست ما داروخانه‌ای نیاز است که باشد و خدمات قابل قبولی دارد، آن را برای ما در بخش نظرات بنویسید. قطعا که تجربیات و اطلاعات ارزشمند شما راهنمای خوبی برای ما و خوانندگان خواهد بود.


سوالات متداول

بهترین داروخانه های شبانه روزی تهران کجاست؟

اغلب داروخانه‌های تهران کیفیت مناسبی دارند. چیزی که باعث تفاوت بیشتر داروخانه‌های شبانه روزی تهران می‌شود، داشتن یا نداشتن دارویی خاص است. در این میان داروخانه‌ های خیابان 13 آبان، 29 فروردین و هلال احمر با داشتن داروهای کمیاب می‌توانند نیازهای دارویی شما را برطرف کنند.

در تهران کدام داروخانه شبانه روزی است؟

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در هر منطقه تهران باید باشد، داروخانه های شبانه روزی است. جایی که در آن داروهای کمیاب‌تر وجود داشته باشد و در نزدیکی محل زندگیتان باشد. شما می‌توانید با جستجو در لیستی که در تهران مبله با شما به اشتراک گذاشتیم، اطلاعات داروخانه‌ مورد نیاز خود را پیدا کنید.

لیست داروخانه های شبانه روزی دولتی تهران کدام است؟

این داروخانه‌ها با داشتن قیمت مناسب داروها، در بین بیماران بسیار محبوب هستند. داروخانه هلال احمر با داشتن شعبه‌های مختلف در جنوب، شرق و مرکز تهران بهترین خدمات را به مشتریان عرصه می‌کند. در این داروخانه همه داروهای کمیاب و خاص بیماران پیدا می‌شود. پس برای پیدا کردن دارو اول به سراغ این داروخانه بعد در صورت پیدا نکردن به دیگر داروخانه‌ها سر بزنید.

داروخانه شبانه روزی آنلاین تهران را از کجا پیدا کنم؟

اگر بخواهید در زمان خود صرفه‌جویی کنید کافی است به جستجوی در گوگل بپردازید و از داروخانه های شبانه روزی آنلاین تهران مثل دارویاب، آفریقا، دارو پلاس داروهای خود را با ارائه نسخه پزشک خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.