داروخانه ۱۳ آبان، مرجعی برای تهیه انواع دارو

قبول دارید یکی از بزرگ‌ترین و سخت‌ترین چالش‌ها در زندگی تهیه داروهایی کمیابی است که مربوط به بیماران خاص هستند. تهیه دارو از دلالان هم علاوه بر بالا بودن قیمت ریسک‌های زیاد دیگری دارد. برای همین لازم است داروخانه ۱۳ آبان که یکی از بزرگ‌ترین داروخانه‌های مرجع برای تهیه انواع داروهای کمیاب است را بشناسیم. پس برای برطرف شدن چالش بزرگ دارویی همراه ما باشید.


داروخانه ۱۳ آبان کجاست؟

داروخانه شبانه‌ر‌‌وزی ۱۳ آبان یکی‌ از سی داروخانه‌ های محله سنایی تهران است که به آن لقب معروف‌ترین داروخانه در تهران را نسبت می‌دهند. تقریبا می‌شود گفت دارویی نیست که در این داروخانه موجود نباشد و حتی از شهرهای دیگرهم‌ برای تهیه داروهای بیماری‌های خاص به این‌جا می‌آیند.

از آن‌جایی که این داروخانه شبانه‌روزی است پس به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند. راستی از طریق تماس تلفنی با‌ این داروخانه هم می‌توانید قیمت دارو مورد نظر خودتان را بگیرید. در این‌جا امکان خرید به صورت آنلاین هم‌امکان پذیر است و می‌توانید به سایت بروید.

روی نقشه ببینید!


دار‌وخانه ۱۳ آبان تهران چه خدماتی انجام می‌دهد؟

 اینجا انواع داروهای گوارشی، پوست و مو، دارو بیماران خاص مثل داروهای شیمی درمانی، ام اس و…. را می‌توانید در این‌جا تهیه کنید. انواعی از لوازم تجهیزات پزشکی، مکمل های ورزشی و بدنسازی، لوازم ارتوپدی و لوازم آرایشی بهداشتی هم در داروخانه ۱۳ آبان به فروش می‌رسند.

داروخانه 13 آبان در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Nasim Mohammadian


ساعت کاری و مسیرهای دسترسی به داروخانه

آدرس داروخانه 13 آبان: میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، نبش خیابان شهید محمد ناصر خردمند
ساعت کاری داروخانه ۱۳ آبان: این داروخانه از داروخانه های شبانه روزی تهران است.

آدرس سایت: 13abanpharmacy.tums.ac.ir

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۴۹۰۱

داروخانه شبانه روزی 13 آبان

منبع عکس گوگل مپ،‌عکاس Pedram Esmaeilzadeh

بیشتر بخوانید: کافه های مرکز تهران، فهرستی برای کافه‌روهای آماتور و حرفه‌ای


چطور به این داروخانه برویم؟

برای رفتن با خودروی شخصی باید اول به میدان هفت تیر و بعد خیابان کریم خان زند بروید. نبش خیابان شهید محمد ناصر خردمند داروخانه ۱۳ آبان قرار گرفته است. اگر هم قصد دارید با اتوبوس به این داروخانه بروید؛ نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس خط پنج است که یعنی ایستگاه هفت تیر آزادی  و تا داروخانه فقط ۲۰۰ متر فاصله دارد.  مترو هم انتخاب دیگری برای رفتن به این داروخانه است. ایستگاه مترو هفت تیر واقع در خط یک تا این داروخانه فقط ۴۰۰ متر فاصله دارد.


در نزدیکی داروخانه ۱۳ آبان به کدام کافه‌ها و مراکز خرید برویم؟

مرکز خرید مادر، ساندویچ باماهاس کریمخان، رستوران حلال،‌ کافه رایا و رستوران موفتار از مراکز در نزدیکی داروخانه هستند. البته به‌خاطر قرار گرفتن این داروخانه در میدان هفت‌تیر شما می‌توانید ساعاتی را هم در فروشگاه‌ها و مانتوفروشی‌های نزدیک این داروخانه بگذارنید و هر آنچه را که نیاز دارید را بخرید.


ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین داروخانه های تهران یعنی داروخانه شبانه روزی 13 آبان آشنا کنیم. امیدواریم اطلاعات و مسیرهای دسترسی که به شما گفتیم برایتان باشد. در صورت داشتن نظر و یا تجربیاتی که به داروخانه 13 آبان مربوط می‌شود را با ما در اینجا به اشتراک بگذارید. تجربیات شما قطعا راهنمای ارزشمندی برای خوانندگان ما خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.