بورس لوازم ورزشی در تهران کجاست؟

امروز همه به سلامتی‌شان اهمیت می‌دهند و یک ورزش را دنبال می‌کنند. هرچه طرفداران ورزش و لوازم ورزشی زیاد می‌شود، تعداد مغازه‌هایی که لوازم ورزشی می‌فروشند هم زیاد شدند. خیلی سخت است که این همه راه را در ترافیک بمانیم و به مغازه‌ای برسیم که در نهایت هم اصلا چیزی که می‌خواستیم را نداشته باشد. برای همین ما برای‌تان پیشنهادی داریم، اگر به دنبال بورس لوازم ورزشی در تهران هستید، می‌توانید به خیابانی قدیمی به نام منیریه بروید که بیش‌تر از ۷۰ سال است در این زمینه سابقه دارد.

تعداد مغازه‌ها در اینجا آنقدر زیاد است که امکان ندارد دست خالی بر‌گردید. خیابان منیریه به عنوان بورس لوازم ورزشی در تهران شناخته می‌‌شود. برای آشنایی بیشتر با این محله قدیمی همراه ما در این یادداشت تهران مبله باشید.


منیریه کجای تهران است؟

این محله در مرکز تهران و در منطقه ۱۱ قرار گرفته. منیریه از شرق به بازار تهران و‌ چهارراه گلوبندک، از غرب به چهار راه لشکر و کارگر جنوبی راه دارد. این محله از شمال به ولیعصر و از جنوب هم به میدان راه آهن می‌رسد.

روی نقشه ببینید!


خیابان منیریه در قدیم چگونه بوده است؟

منیریه قدیم، از خیابان‌های اعیان‌نشین به حساب می‌آمده که خیلی پر زرق‌وبرق بوده و پر از باغ‌های‌ مجلل و درختانی سرسبز بود. اما امروز خبری از آن سرسبزی‌ها و باغ‌ها نیست و جای خودشان را به آپارتمان‌هایی داده‌اند که در کنار بافت اصیل و قدیمی منیریه ساخته شده‌اند.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا اسم اینجا منیریه است؟ در جواب باید به شما بگوییم که منیرالسلطنه مادر کامران میرزا فرزند سوم ناصرالدین شاه بود. علاقه ناصر‌الدین شاه به کامران میرزا و منیرالسلطنه به قدری زیاد بود که عمارتی در منیریه ساخته شد و تمام زمین‌های این منطقه را هم به منیرالسلطنه بخشید؛ از همان زمان هم این منطقه به منیریه معروف شده است.

منیریه بازار لوازم ورزشی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس narges azizif

 

بیشتر بخوانید: بهترین روش های اقامت در تهران


خیابان بورس لوازم ورزشی تهران در حال حاضر چگونه است؟

اما حالا در این محله قدیمی تهران مغازه‌هایی با تنوع زیادی از محصولات ورزشی قرار دارند و هر چیزی که مدنظر دارید بالاخره در یکی از این مغازه‌ها پیدا می‌کنید. جدیدترین‌ها و به‌روزترین لوازم ورزشی در تهران را هم در منیریه می‌توانید پیدا کنید. اینجا به‌خاطر رقابت بین مغازه‌‌داران قیمت‌ها نسبت به بقیه جاها ارزان‌تر است.

در میدان منیریه از لوازم کوه‌نوردی، صخره نوردی، بدنسازی و لوازم رشته‌های مختلف مثل تکواندو، کاراته، کشتی گرفته تا کفش‌های ورزشی، پوشاک و لباس‌های ورزشی، لباس‌ و تجهیزات شنا، برای زنان و مردان در تمام سنین همه و همه با تنوع  و قیمت‌های مختلف را می‌توانید بخرید.

در بازار بورس لوازم ورزشی در تهران می‌توانید از کالاهای چینی تا اصل ‌و برندهای مطرح را پیدا کنید، همه چیز بستگی به خودتان، انتخاب‌تان و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید دارد. 

بورس لوازم ورزشی در تهران کجاست؟

منبع عکس گوگل مپ، عکاس onlysport ir

 

بیشتر بخوانید:‌ معرفی بهترین سینماهای تهران


چطوری با مترو و اتوبوس به بورس لوازم ورزشی منیریه برویم؟

از آنجایی که منیریه در نزدیکی بازار و در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته، بهتر است که از مترو و اتوبوس برای رفتن به منیریه استفاده کنید تا هم پشت ترافیک نمانید و هم مشکل جای پارک نداشته باشید.

برای رفتن به منیریه با اتوبوس از شمال و جنوب تهران اتوبوس‌های تجریش- راه‌ آهن شما را به منیریه می‌رسانند. اگر هم از غرب و شرق تهران قصد دارید به منیریه بیایید کافی است ایستگاه منیریه در خط ۳ پیاده شوید. البته ایستگاه دانشگاه امام علی در خط ۲ هم چند قدمی با بازار لوازم ورزشی منیریه فاصله دارد.


آیا شما تا به حال برای خرید لوازم ورزشی به منیریه رفته‌اید؟ کدام مغازه از نظرتان در این خیابان بهتر است؟ معمولا برای خرید در منیریه چند ساعتی وقت می‌گذرانید؟ نظرتان را درباره قیمت‌های لوازم ورزشی در این منطقه برای‌ ما بنویسید. 


سوالات متداول

بهترین مرکز خرید لباس ورزشی در تهران کجاست؟

شما می‌توانید به پاساژهای زیادی مثل اپال در غرب یا سون سنتر در شرق بروید یا به راسته لوازم ورزشی بازار بزرگ تهران سر بزنید اما اگر می‌خواهید مطمئن باشید که لباس یا لوازم ورزشی خود را حتما در جایی که می‌روید پیدا می‌کنید، میدان منیریه از همه جا گزینه بهتری است.

چه‌طور به مرکز فروش لباس ورزشی در تهران، منیریه برویم؟

میدان منیریه تقریبا در مرکز شهر است و ترافیک در آن زیاد است. برای زیاد در ترافیک نماندن می‌توانید با بی‌آرتی‌های راه‌آهن-تجریش یا مترو (خط۳) به میدان منیریه بروید.

 

 

2 نظرات
  1. ریحانه علیزاده می گوید

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    محصولات پرفروش

    1. سبا خورشیدی می گوید

      خوشحالیم که مطلب براتون مفید بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.