هتل بیمارستان گاندی، اولین دهکده درمانی تفریحی ایران

این روزها اگر گذرتان به بیمارستان هتل گاندی بیفتد، اولین چیزی که آنجا می‌بینید آمبولانس است. همینجاست که شک می‌کنید که آیا واقعا مقابل یک بیمارستان ایستاده‌اید یا یک هتل چند ستاره. چون اینجا تا در بیمارستان باز می‌شود، پرسنل نگهبانی به استقبال‌ شما می‌آیند و قبل از اینکه حرفی بزنید، از شما می‌خواهند که خواسته خود را بگویید تا راهنمایی لازم را انجام دهند. حالا برای آشنایی بیشتر با این بیمارستان همراه‌ باشید تا در ادامه با بخش‌های مختلف و امکانات هتل بیمارستان گاندی بیشتر آشنا شوید.


هتل بیمارستان گاندی کجاست؟

هتل بیمارستان گاندی اولین هتل بیمارستانی ایران است که در محله گاندی تهران، نبش کوچه ترابنده در ساختمان شماره ۱۳۰ قرار دارد. این بیمارستان با هدف توسعه گردشگری سلامت در ایران برای گردشگران خارجی و خود ایرانی‌ها ساخته شد. شما با خواندن اطلاعات و دیدن تصاویر هتل بیمارستان گاندی در این یادداشت تهران مبله، کاملا از امکانات و خدماتی که اینجا به مراجعان داده می‌شود باخبر می‌شوید.
هر چند اینجا یک هتل بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی تهران است که با داشتن امکانات مجهز، منطبق با استانداردهای بین‌المللی دنیاست، تا جایی که هتل بیمارستان گاندی قرار است با ایجاد فضایی شاد، مفرح و به دور از فضای بیمارستانی، آرامش و آسایش را به کسانی که برای درمان به این بیمارستان رفته است، ارائه دهد.

روی نقشه ببینید!

هتل بیمارستان گاندی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammed javad Saeedi

بیشتر بخوانید: آیا تا به حال به پارک ساعی رفته اید؟


راستی اگر از شهرهای دیگر ایران برای انجام کارهای درمانی به تهران می‌آیید، با اجاره آپارتمان مبله گاندی، با خیال راحت به درمان بیماری‌ها خود بروید و کلی در هزینه‌های درمانی و اقامتی خود صرفه‌جویی کنید.


چرا به اینجا هتل بیمارستان می‌گویند؟

بعضی از بیمارستان‌ها مکانی مجهز برای اقامت هم دارند. افرادی که نیاز به بستری ندارند ولی باید نزدیک بیمارستان باشند یا همراهان بیماران می‌توانند در این اقامتگاه‌ها اقامت داشته باشند. در هتل بیمارستان گاندی این اقامتگاه‌ها بخشی از طبقات بیمارستان هستند و بیمارانی که نیاز به بیش‌ از ۲ شب اقامت در بیمارستان را دارند می‌توانند اینجا را برای اقامت انتخاب کنند.
هتل بیمارستان‌ها با طراحی مدرن تقریبا به یک هتل سه ستاره شبیه هستند و امکاناتی چون رستوران، پارکینگ، وای فای، حمام و … در آن‌ها وجود دارد. نکته دیگر این است که فضای اقامتگاه‌های پزشکی و بیمارستانی طوری طراحی می‌شوند که به راحتی قابل شستشو باشند و خطر انتقال عفونت را از بین می‌برد.


آیا در بیمارستان گاندی دردها فراموش می‌شود؟

هوای خوب محله گاندی و دسترسی راحت هتل بیمارستان در لحظه ورود حس خوبی را در هر کسی ایجاد می‌کند. حیاط بیمارستان که دور‌تادور آن با سنگ‌نماهای زیبا تزیین شده و آن گلکاری رنگارنگ و حوض وسط باعث شده به گفته بیماران اینجا هر درد و بیماری که داریم را فراموش کنیم.
خوب با توجه به پیشنیه‌ای که همه ما از بیمارستان‌ها داریم است است که بیشتر بیمارستان‌ها فضای سنگین و سردی دارند اما با ورود به این هتل بیمارستان انگار حکم ورود به بهشت را گرفته‌اید. به‌طوری که آدم در لحظه اول فکر می‌کنند که اشتباهی به اینجا آمده‌اند اما اینجا واقعا بیمارستان است جایی که سمت چپش گل فروشی است که فضا را پر از بوی گل  کرده و دیگر نیازی نیست برای گرفتن گل از بیمارستان بیرون بروید. علاوه‌ بر این گل فروشی در سمت راست داروخانه‌ای را می‌توانید ببینید البته اگر فضای گل و بلبل اجازه این کار را به شما بدهد.

بیشتر بخوانید: رستوران های گاندی و ونک، ترکیبی از سنت و مدرنیته


حال‌وهوای هتل بیمارستان گاندی برای بیماران

بعد از گذشتن از حیاط کوچک اما باصفا هتل بیمارستان گاندی، وارد لابی بیمارستان می‌شوید. در لابی این بیمارستان فضاهایی برای نشستن و انتظار کشیدن وجود دارد و در آخر سالن بخشی برای گرفتن اطلاعات و بخش پذیرش وجود دارد که می‌توانید برای انجام کارها به بخش‌های گفته شده مراجعه کنید. با مراجعه به این بیمارستان شما می‌توانید از حدماتی مثل چکاپ ساده، کلینیک درد، مراقبت‌های پوست و مو زیبایی، کلینیک مراقبت‌های دیابتی، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و پرتودرمانی و سرطان شناسی و درمان‌های ژنتیک و سلولی برخوردار شوید.
هر چند اینجا علاوه بر خدمات درمانی و پزشکی، بانک، رستوران، گل فروشی، فروشگاه‌های مواد غذایی، داروخانه و خدمات ورزشی از امکانات این بیمارستان هستند.

دیدن تصاویر بیمارستان گاندی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Pedram nesbat mohammadi


بخش‌های مختلف هتل بیمارستان

مهم‌ترین بخش‌های بستری در بیمارستان گاندی بخش‌های مربوط به اطفال، زنان، بلوک زایمان و جراحی هستند. البته بخش‌های فیزیوتراپی، پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی و آنکولوژی، سلول تراپی و ژن درمانی، شنوایی سنجی هم در این‌جا قرار دارند.
هرچند در پاسخ به این سوال که بیمارستان گاندی چند طبقه است؟ باید گفت که این مجموعه شامل بیمارستانی در ۱۷ طبقه و هتلی در ۲۱ طبقه است که در هر طبقه بخش‌های مختلفی هستند که در ادامه می‌توانید از راهنمای طبقات کمک بگیرید:

  • راهنمای طبقات هتل بیمارستان گاندی

۱. منفی یک: در این طبقه شما می‌توانید به بخش‌هایی مثل اورژانس، دفتر پرستاری، امور مالی، روابط عمومی و رادیو لوژی بروید.
۲. همکف: لابی بیمارستان هتل گاندی در این طبقه است. البته بانک ملت، کافی شاپ،  تاکسی سرویس و آژانس مسافرتی هم در طبقه همکف هستند تا همه چیز در دسترس مراجعان باشد.
۳. اول: اتاق جنرال و سالن همایش هتل بیمارستان گاندی در این طبقه است و بسیاری از برنامه‌ها و دورهمی‌های پزشکی در این طبقه برگزار می‌شود.
۴. دوم: اتاق عمل زنان، بلوک زایمان۷ بخش نوزادان و بخش NICU اینجاست و به‌شورت تخصصی در حوزه مادر و کودک است.
۵. سوم: بیشتر برنامه‌های آی وی اف‌ تهران در این بخش هتل بیمارستان گاندی انجام می‌شود.
۶. چهارم: این طبقه مخصوص آنژیوگرافی است و بیماران نیاز مند به آنژیوگرافی می‌توانند از خدمات تخصصی این بخش استفاده کنند.
۷. پنجم: اتاق عمل و ICU قلب باز در طبقه پنچم هتل بیمارستان گاندی است.
۸. ششم:  CCU بیمارستان گاندی در این طبقه است و بیشتر مختص بیمارانی است که دچار نارسایی‌های قبلی هستند اینجا نگهداری می‌شوند.
۹. هفتم: اینجا مخصوص بیماران ICU است. کسانی که دچار نارسایی‌های مغزی هستند در طبقه هفتم بستری می‌شوند.
۱۰. هشتم: اگر می‌خواهید کودک خود را در هتل بیمارستان گاندی بستری کنید باید به بخش بستری اطفال در طبقه هفتم بروید.
۱۱. نهم: در این طبقه که به بخش بستری زنان و زایمان معروف است تمام کسانی که زایمان داشته‌اند، تحت مراقبت هستند.
۱۲. دهم: برای بستری جراحی ۲ است.
۱۳. یازدهم: این زبقه هم بیشتر برای بستری جراحی ۱ است.

هتل بیمارستان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

  • بخش‌هایی بستری هتل بیمارستان گاندی

۱. آزمایشگاه‌های اورژانس، دپارتمان بیوشیمی، مرکزی، خون شناسی

۲. اتاق‌های عمل قلب باز، چشم، زنان و زایمان و عمل‌های سرپایی

۳. کلینیک‌های زخم، دیابت، فشار خون، تیروئید، ژنتیک ، ناباروری، پروستات، چاقی و…همگی از بخش‌های بستری در بیمارستان گاندی هستند.

 لیست پزشکان بیمارستان گاندی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس homayon varzeshdost

  • راهنمای ملاقات بیمار در بیمارستان گاندی

مراجعان بیمارستان گاندی برای دیدن بیمار خود و همچنین ملاقات عزیزان خود باید مواردی که گفتیم را حتما در نظر بگیرید:

یادتان باشد که ساعت ملاقات بیمار در بیمارستان گاندی در نیمه اول سال از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر است و در نیمه دوم سال از ساعت ۱۴ تا ۱۶ است. هرچند ساعات ملاقات در بخش‌های ویژه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ است.
به این نکته دقت کنید که محیط بیمارستان آلوده بوده، پس تا جایی که برایتان امکان دارد از بردن کودک به بیمارستان خودداری کنید.
توجه داشته باشید که کشیدن سیگار و هر نوعی دودی که در محیط بیمارستان مخصوصا در اتاق بیمار کاملا زیان‌بار بوده و سلامتی بیمار را می‌تواند به خطر بیندازد.
دقت کنید که از مراجعه به بیمارستان در خارج از ساعت ملاقات به‌شدن پرهیز کنید تا اختلالی در سیستم بیمارستان گاندی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: داروخانه ۲۹ فروردین، از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین‌ها در تهران


 بیمارستان گاندی چه امکاناتی دارد؟

این بیمارستان ۱۰۰ تخت بستری، ۱۷ اتاق عمل، ۱۰۰ سوئیت مسکونی برای اقامت بیماران و همراهان، ۴۰ تخت خواب برای مراقبت‌های ویژه دارد که همگی در ۲۲ طبقه هستند و ۱۱ طبقه دیگر به کلینیک‌های تخصصی اختصاص داده شده است.

امکانات رفاهی بیمارستان گاندی تهران

رستوران و کافی شاپ: کافی‌شاپ و رستوران هتل بیمارستان علاوه بر داخل ساختمان در قسمت حیاط بیمارستان هم هستند تا نیازهای مراجعان را برطرف کنند. اینجا همه غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم، صبحانه و انواع برگرها مطابق با تمام استانداردهای روز دنیا ارائه می‌دهد. طوری که شما می‌توانید در زمان استفاده از محیط گرم و آرام کافی‌شاپ و رستوران، از اینترنت پر سرعت هم استفاده کنید.

خودپرداز بانک: باجه بانک ملت در این بیمارستان با هدف دسترسی آسان و رفاه حال مراجعین در قسمت لابی بیمارستان قرار دارد تا شما به راحتی کارهای بانکی خود را انجام دهید.

آژانس مسافرتی: آژانس مسافرتی بیمارستان گاندی یکی از گزینه‌های خیلی کاربردی در این هتل بیمارستان به خصوص برای مهمانان خارجی است. اینجا آماده ارائه کلیه خدمات از فروش بلیط تمامی خطوط هوایی داخلی و خارجی و تورهای مسافرتی گرفته تا رزرو هتل، اخذ ویزا و ارائه خدمات CIP در فرودگاه‌ها به کسانی است که برای درمان به بیمارستان گاندی آمده‌اند.

نوبت دهی بیمارستان گاندی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس saeed zamani

بیشتر بخوانید: بهترین آژانس مسافرتی تهران را از کجا پیدا کنیم؟

از دیگر خدمات قابل ارائه در بیمارستان گاندی

سالن ورزشی: داشتن سالن ورزشی یکی از جذابیت های این بیمارستان درمانی تفریحی است. طوری که بیمار در صورت تجویز پزشک می‌تواند اینجا ورزش کند. البته همراهان بیماران برای سرگرمی و یا در برنامه‌های روزانه خود از ورزش کردن خود جا نمی‌مانند.

سالن اجتماعات: سالن اجتماعات هتل بیمارستان ظرفیت پذیرایی از 120 نفر مهمان را در طبقه اول دارد. این سالن با داشتن امکاناتی مثل سیستم سمعی- بصری با قابلیت ارتباط مستقیم با اتاق‌های عمل و بالعکس، فیلم‌برداری، Video Central، Data Projector، سیستم‌های آموزشی و همچنین خدمات پذیرایی مکانی مناسب برای برگزاری همایش‌های داخلی، خارجی و همچنین کارگاه‌های آموزشی حوزه پزشکی است.

گل‌فروشی: گل‌سرای گاندی  که در حیاط هتل بیمارستان قرار دارد، با ارائه انواع گل‌های طبیعی و مصنوعی، لوازم تزئینی و کلیه خدمات گل آرایی در خدمت کسانی است که در بیمارستان هستند.

نمازخانه: اگر در بیمارستان گاندی به دنبال نمازخانه باشید باید به طبقه اول هتل بروید. اینجا دو قسمت مجزا برای رفاه حال آقایان و خانم‌ها دارد و با محیطی زیبا و آرام را جهت رفاه حال مراجعین قرار داده شده است.

پارکینگ اختصاصی: پارکینگ این هتل بیمارستان از 2 بخش مجزا دارد که پارکینگ اختصاصی پزشکان و پارکینگ بیماران باهم در 5 طبقه آماده خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان است.

پارکینگ بیمارستان گاندی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Hafizi

بیشتر بخوانید: پارک های پیاده روی تهران کدامند؟


قیمت هتل بیمارستان گاندی چقدر است؟

بیمارستان گاندی از بیمارستان های لاکچری تهران است که با ارائه خدمات درجه اول پزشکی به بیماران، هزینه‌ها و تعرفه‌های قیمتی بالایی دارد. قیمت اتاق های هتل بیمارستان گاندی برای بسیاری از کسانی که در این بیمارستان بستری می‌شوند و کسانی که نوزاد خود را در آنجا به دنیا می‌آوردند متفاوت‌تر از دیگر بیماران است. دلیل متفاوت بودن قیمت به‌خاطر دکوراسیون و دیزاینی است که در اتاق طبق درخواست شما انجام می‌شود.
هر چند باید گفت این بیمارستان خصوصی است و شما نباید انتظار قیمت‌های معمولی و یا ارزان داشته باشید.


اطلاعات و مسیرهای دسترسی

آدرس شماره  ۱: آدرس بیمارستان گاندی روی نقشه در محله گاندی جنوبی، ابتدای خیابان خالد اسلامبولی، روبروی آنتن شبکه یک، ساختمان ۱۳۰، نبش کوچه ترابنده قرار دارد.
نزدیکترین مترو: ا
یستگاه مترو توانیر در خط یک تهران به بیمارستان گاندی دسترسی راحتی دارد.
آدرس شماره ۲: خیابان ولی‌عصر، نرسیده به ایستگاه توانیر، نبش کوچه ترابنده ساختمان ۱۳۰.
شماره تماس: ۰۲۱۴۲۶۰۳۰۰۰
نوع بیمارستان: خصوصی
وب سايت: gandhihospital.ir
ايميل: info@gandhihospital.ir

هتل بیمارستان گاندی عکسها

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parham Yazdy


آیا شما تا‌به‌حال برای کارهای درمانی خود به هتل بیمارستان رفته‌اید؟ خدماتی که از آنجا گرفتید راضی‌کننده بود؟ اگر نظر و با تجربیاتی از این مجموعه دارید با ما به اشتراک بگذارید تا خوانندگان ما از آن بتوانند استفاده کنند.


اگر دوست دارید در نزدیکی بیمارستان گاندی محل اقامت خود را رزرو کنید، پیشنهاد می‌کنیم به واحدهای اقامتی شمال شهر تهران مبله فکر کنید. چون شما با اجاره اپارتمان مبله تهران می‌توانید از امکانات خوب هتلی و همچنین نظافت و امنیت و پارکینگ اختصاصی برخوردار شوید.


سوالات متداول

هتل بیمارستان گاندی کجاست؟
بیمارستان گاندی در گاندی جنوبی و نبش کوچه ترابنده قرار دارد. شما می‌توانید در خیابان ولیعصر خودتان را به این بیمارستان برسانید و کارهای درمانی خود را انجام دهید.
نوبت دهی بیمارستان گاندی از چه طریق انجام می‌شود؟
برای گرفتن وقت نوبت از پزشگان بیمارستان لازم است که از قبل به سایت هتل بیمارستان گاندی مراجعه کنید تا بدون معطلی کارهای درمان خود را حضوری در آنجا انجام دهید.
نزدیکترین مترو به هتل بیمارستان گاندی کدام ایستگاه است؟
ایستگاه مترو توانیر در خط یک پارک وی راه آهن.
هزینه یک شب بستری در بیمارستان گاندی چه قدر است؟
لیست قیمت اتاق‌های هتل بیمارستان گاندی و هزینه‌های پزشکی و درمانی را باید به صورت حضوری از پرسنل مجموعه بپرسید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.