بیمارستان عرفان نیایش؛ هزینه زایمان و بیمه های طرف قرارداد

بیمارستان عرفان نیایش از پرطرفدارترین بیمارستان های خصوصی غرب تهران است. این بیمارستان سال ۱۳۸۵ توسط دکتر سید غلامرضا فنائی و بقیه سهامداران بیمارستان عرفان نیایش تاسیس شد تا به‌صورت تخصصی و فوق تخصصی در زمینه‌های مختلف درمانی به مردم خدمات دهد. البته محیط آرام و دل‌نشین همراه با امکانات و تجهیزات مدرن توانسته این بیمارستان را در لیست بهترین بیمارستان های تهران قرار دهد.
شما برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد لوکیشن، هزینه بستری، زایمان، شماره تلفن و نوبت دهی کلینیک بیمارستان عرفان نیایش داشته باشید، در ادامه ما را دنبال کنید.


آدرس بیمارستان عرفان نیایش کجاست و چطور به آنجا برویم؟

این بیمارستان در بزرگراه همت غرب، خیابان کبیری طامه(شاهین)، خیابان بهار، پلاک ۱۷ و جنب بیمارستان امید است. شما می‌توانید با ماشین شخصی و وسایل نقلیه عمومی راهی این بیمارستان شوید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ramin Memar

راهنمای دسترسی به عرفان نیایش

  • دسترسی با ماشین شخصی

اگر با ماشین خودتان به این بیمارستان بروید، دو راه دارید، پس انتخاب با شماست که از کدام مسیر بروید: ​مسیر اول از میدان آزادی و مسیردوم از میدان صادقیه است.

در مسیر اول شما از میدان آزادی وارد بزرگراه محمدعلی جناح می‌شوید، سپس وارد بزرگراه اشرفی اصفهانی شده و از طریق بزرگراه نیایش (غرب) به خیابان کبیری طامه می‌روید. برای کسانی که در میدان صادقیه هستند و می‌خواهند به بیمارستان بروند. اول باید وارد بلوارآیت الله کاشانی رفته و بعد با ورود به بزرگراه ستاری از طریق یکی از بزرگراه های همت یا آبشناسان، به خیابان کبیری طامه برسند.

  • استفاده از اتوبوس و مترو

برای استفاده از اتوبوس های شهری تهران شما می‌توانید از هر نقطه تهران که هستید خودتان را به ایستگاه متروی صادقیه برسانید. بعد از خروج از ایستگاه با استفاده از خط ۲۸۶ اتوبوس منطقه جنت آباد جنوبی و یا با استفاده از خط ۲۷۹ اتوبوس منطقه جنت آباد شمالی برسید و سپس به خیابان کبیری طامه بروید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به عرفان نیایش، ایستگاه اتوبوس یاس است. ایستگاه مترو هم در نزدیکی این بیمارستان وجود ندارد.

  • دسترسی با خطوط تاکسی تهران

تاکسی‌های مسیری که در میدان صادقیه هستند، می‌توانند شما را به بلوار آیت الله کاشانی ببرند. سپس با ورود به بزرگراه ستاری از طریق بزرگراه همت یا چهارراه مخبری، به خیابان کبیری طامه برسند.

شما می‌توانید با تاکسی های میدان آزادی وارد بزرگراه محمدعلی جناح شده، سپس وارد بزرگراه اشرفی اصفهانی شوید و از طریق بزرگراه نیایش (غرب) تا دوربرگردان ایرانپارس وارد لاین کندرو شده و به خیابان کبیری طامه می‌رسند.



بیمه های طرف قرارداد بیمارستان عرفان نیایش

توجه داشته باشید که بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان نیایش با بیمه های پایه مثل تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح  قرارداد ندارد.
از بیمه‌های تکمیلی طرف قرارداد با این بیمارستان می‌توان به بیمه شرکت آرمان سفیران، آتیه‌سازان، سلامت، بیمه کارآفرین، بیمه سرمد، کمک‌رسان ایران (SOS)، بیمه سینا، بیمه دی، بیمه تعاون، بیمه آسیا، خودروسازی و کارگزاری سایپا، بیمه تعاون، مرکز امداد پزشکی ایران، بیمه بانک مسکن، بانک ملت، کشاورزی، تجارت، بیمه بنیاد ۱۵ خرداد، معلم و دیگر بیمه‌های تکمیلی اشاره کرد.


ساعات ملاقات در بیمارستان عرفان تا چند است؟

 ساعت ملاقات در بخش‌های عادی همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ است و روزهای ملاقات در بخش‌های ویژه، روزهای زوج و جمعه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۳۰ است.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس farhad saremi

بیشتر بخوانید: بیمارستان نور؛ بیمه های طرف قرارداد و مسیرهای دسترسی


معرفی بیمارستان عرفان نیایش؛ تعداد تخت‌های بستری و سال تاسیس

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و زیربنای بیش از ۳۱ هزار مترمربع در سال ۱۳۹۲ شروع به ساخت گردید. از زمان تاسیس تا به الان بیمارستان عرفان نیایش در لیست بهترین بیمارستان های تهران قرار دارد.
 بیمارستان عرفان نیایش ۳۰۰ تخت بستری در ۱۱ طبقه به صورت سه بلوک A, B, C همراه با تجهیزات کامل تخصصی و فوق‌تخصصی، در پاییز سال ۱۳۹۵ با حضور اساتید پزشکی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی به نام داخل و خارج از کشور شروع به فعالیت کرد. از آن روز تا به الان بیمارستان عرفان نیایش در لیست بزرگترین بیمارستان‌های خصوصی ایران است و در زمینه‌های تخصصی متنوعی امکان پذیرش کلیه بیماران سرپایی، بستری و اورژانسی را دارد.


در بخش های مختلف عرفان نیایش چه خبر است؟

این بخش‌های تخصصی و تشخیصی متنوعی را در اختیار بیماران قرار می‌دهد. بخش‌های داخلی، جراحی عمومی و تخصصی، زنان و زایمان، بیماری‌های قلب و عروق از معروفترین بخش‌های بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان نیایش هستند.
البته بخش ارتوپدی، چشم‌پزشکی، گوش، حلق و بینی، دندانپزشکی و بخش‌های تشخیص تصویری مانند رادیولوژی و سونوگرافی تنها بخشی از خدمات ارائه شده در این مرکز بهداشتی و درمانی تهران است.
از طرفی اگر به لیست پزشکان بیمارستان عرفان نیایش در وب سایت خود بیمارستان توجه کنید، می‌بینید که تیم پزشکان و متخصصان مجرب اینجا همه با دانش و تجربه خود، به تشخیص، درمان و مراقبت از بیماران می‌پردازند.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان نیایش علاوه ارائه خدمات تخصصی، بخش اورژانس ۲۴ ساعته هم دارد و به بیماران خدمات پزشکی فوری ارائه می‌دهد.

 

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Babak Baharfar

بیشتر بخوانید: ۸ تا از بیمارستان های نزدیک ونک به همراه آدرس و مسیر دسترسی


هزینه های بیمارستان عرفان نیایش چقدر است؟

طبق تعرفه های درمانی عرفان نیایش در سال ۱۴۰۳، همه هزینه‌های از بستری گرفته تا جراحی، سزارین، خدمات دندانپزشکی ۳۵ درصد افزایش قیمت داشتند که شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌های دقیق با بیمارستان تماس بگیرید تا به شما برآوردی از هزینه‌های درمانی را ارائه دهند.


راه های ارتباطی با بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان نیایش

آدرس: بزرگراه همت غرب، خیابان کبیری طامه(شاهین)، خیابان بهار، پلاک ۱۷، جنب بیمارستان امید.(روی نقشه ببینید)

شماره تلفن: ۰۲۱۴۹۷۰۶۰۰۱

وب سایت: https:/niayeshhospital.ir 

صفحه اینستاگرام: erfanniayeshhospital 

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

بیشتر بخوانید:


نظر شما در مورد بیمارستان تخصصی و فوث تخصصی عرفان نیایش چیست؟ آیا تا به‌حال برای کارهای درمانی خود به این بیمارستان رفته‌اید؟ رفتار پرسنل آنجا چطور دیدید؟ از نظر تجهیزات و امکانات بیمارستانی چطور بود؟ نظرات خود را با ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

بیمارستان عرفان نیایش کجاست؟
این بیمارستان در غرب تهران و در بزرگراه همت غرب، خیابان کبیری طامه(شاهین)، خیابان بهار، پلاک ۱۷ و در جنب بیمارستان امید است.
نزدیکترین مترو به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان نیایش کدام ایستگاه است؟
ایستگاه مترو در نزدیکی عرفان نیایش وجود ندارد. شما می‌توانید در مترو صادقیه پیاده شده و ادامه مسیر را با اتوبوس و یا تاکسی ادامه دهید.
کدام بیمه‌ها با عرفان نیایش قراردارد دارند؟
این بیمارستان بیمه تامین اجتماعی و خدمت درمانی قبول نمی‌کند. فقط شما می‌توانید از بیمه تکمیلی شرکت آرمان سفیران، آتیه‌سازان، سلامت، بیمه کارآفرین، بیمه سرمد، کمک‌رسان ایران (SOS)، بیمه سینا، بیمه دی، بیمه تعاون، بیمه آسیا، خودروسازی و کارگزاری سایپا، بیمه تعاون، مرکز امداد پزشکی ایران، بیمه بانک مسکن، بانک ملت، کشاورزی، تجارت، بیمه بنیاد ۱۵ خرداد، معلم برای هزینه های بیمارستان استفاده کنید.
لیست پزشکان بیمارستان عرفان را چطور می‌توان پیدا کرد؟
شما برای اطلاع از برنامه‌ها و لیست پزشکان بیمارستان عرفا نیایش به وبسایت بیمارستان به آدرس https:/niayeshhospital.ir مراجعه کنید و یا با شماره بیمارستان عرفان نیایش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.