بهترین بیمارستان های تهران کدامند؟

همه ما تجربه حداقل یک‌بار رفتن به بیمارستان های تهران را داریم. واقعیت هم این است که تا وقتی سر‌و کارتان به بیمارستان نیفتد‌ متوجه نمی‌شوید که بهترین بیمارستان های تهران از لحاظ رسیدگی به بیمار و امکانات کدامند. در این مقاله تهران مبله همراه ما باشید چون می‌خواهیم در مورد امکانات و تجهیزات بهترین بیمارستان های تهران با شما صحبت کنیم تا اگر خدای نکرده روزی گذرتان به این بیمارستان‌ها افتاد، حداقل بدانید قابل اعتماد‌ترین‌ها و مجهزترین‌ آن‌ها کدام است. اینجاست که با خیال راحت و بدون دغدغه به آنجا مراجعه می‌کنید و درمان می‌شوید.


بهترین بیمارستان های تهران که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید

بهترین بیمارستان های تهران را باید بر اساس برتری سطح ارائه خدمات به بیماران و استفاده از تجهیزات پزشکی دسته اول باهم مقایسه کرد. بیمارستان‌هایی که به بیماران کمک می‌کنند تا از دوره بیماری آسان‌تر گذر کنند و خدمات بهتر و باکیفیت‌تری را به آن‌ها می‌دهند در این زمینه موفق هستند.

چون بیماران می‌توانند بر اساس بیماری و سطح پیشرفت آن به یکی از بهترین بیمارستان های تهران که معرفی شده و نزدیک به خودشان است بروند و تحت درمان قرار بگیرند.

بهترین بیمارستان های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس F Great

  • بیمارستان قلب، تنها بیمارستان مدرن و مجهز تهران

مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب تهران وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران است. این بیمارستان دولتی تهران با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و کادر درمانی خوب، متخصصان و هیئت علمی فوق‌العاده به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات آموزشی درمانی را با بهترین کیفیت به بیماران است.

بیمارستان قلب تهران با داشتن آزمایشگاه‌های مجهز تشخیص طبی، بخش‌های تصویربرداری حرفه‌ای، سی تی اسکن، ام آر آی، اسکن هسته‌ای و بازتوانی قلبی مجهز و مدرن بهترین شرایط را برای درمان بیماران در نظر گرفته است. این بیمارستان با داشتن بخش‌های پاراکلینیکی و سرپایی مثل کلینیک‌های تخصصی، اکوکاردیوگرافی، هولتر مانیتورینگ فشار خون و نوار قلب، تست ورزش، آریتمی و سنکوپ توانسته حرف اول را در زمینه‌ درمان بیماران قلبی داشته باشد.

البته این مرکز در کنار درمان بیماران جایی است که با داشتن کادر مجرب و هیئت علمی تمام وقت در جهت آموزش‌های لازم تخصصی و فوق تخصصی رشته‌های قلبی و عروقی خدمت بزرگی به جامعه پزشکی می‌کند. تا جایی که این مرکز درمانی آموزشی توانسته تعداد زیادی از دستیاران تخصصی و فلوشیپ فوق تخصصی را در رشته‌های مختلف جذب کند و آموزش‌‌های پزشکی را کامل به آنها یاد دهند.

شاید یکی دیگر از دلایل محبوبیت بیمارستان قلب تهران همان داشتن بخش پذیرش بین‌المللی است و کلیه خدمات درمانی و سرپایی مراجعان خارجی را درمان می‌کند.

اطلاعات و راه های دسترسی به بیمارستان قلب تهران

آدرس: تهران، کارگر شمالی ، نبش بزرگراه جلال آل احمد ، مرکز قلب تهران

تلفن: 02188029600

وب‌سایت: https://thc.tums.ac.ir

بیمارستان قلب تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

بیشتر بخوانید: برای گشت و گذار در مرکز تهران کجا بریم؟

  • بیمارستان شهید رجایی، بزرگترین بیمارستان قلب در آسیا

بیمارستان قلب شهید رجایی تهران از بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های تهران برای درمان بیماری‌های قلبی در آسیا است. بیشتر افرادی که این بیمارستان را برای درمان بیماری‌های قلبی خود انتخاب می‌کنند، به دنبال بیمارستانی در تهران هستند که امکانات خوب و محوطه خوبی برای خود و همراهانشان داشته باشند. بیمارستان‌ شهید رجایی تهران هم به منظور ارائه خدمات رفاهی و اقامتی به بیماران و همراهان فضایی هتل مانند دارد تا کسانی که از شهرها یا کشورهای دیگر به این بیمارستان مراجعه می‌کنند در راحتی و آسایش کارهای درمانی را انجام دهند.

بخش دیپلمات بیمارستان شهید رجایی از مجهزترین بخش‌های این بیمارستان است که فضای لوکس و دنجی دارد وبا اتاق‌های مجهز به تلویزیون، اینترنت و کافی‌شاپ از نظر امکانات درمانی بالاترین سطح را دارند.

ساعات ملاقات بیمارستان شهید رجایی همه روزه از ساعت 14 الی 16 بعدازظهر است. اینجا با داشتن اداره مددکاری اجتماعی و کمک‌هایی مثل تهیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز بیمارستانی، از ویلچر و تخت گرفته تا لوازم مورد استفاده در بخش اطفال می‌خواهد راحتی را برای مراجعان فراهم کند.

اطلاعات و راه های دسترسی به بیمارستان شهید رجایی تهران

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، جنب پارک ملت، نبش نیایش مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

تلفن نوبت دهی بیمارستان شهید رجایی تهران: 02123921     

وب‌سایت: http://rhc.ac.ir

بیمارستان شهید رجایی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس E Gramifar

بیشتر بخوانید: پاییز زیبای تهران؛ در پارک ملت

  • بیمارستان میلاد، از بهترین بیمارستان های غرب تهران

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد که به بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تهران معروف است، از بهترین بیمارستان های تهران است که در غرب تهران مجهزترین امکانات را در اختیار بیماران قرار می‌دهد.

این بیمارستان معروف تهران از بخش‌های مختلفی مثل جراحی قلب، آنژیوگرافی کرونر، عروق مغزی و پریفرال، سی تی اسکن، طب هسته ای و پلاسما فریزی دارد. البته ارائه خدمات در بخش‌های لیزر پزشکی و جراحی با اشعه گاما بیمارستان میلاد، باعث شده تا بیماران از سراسر کشور برای درمان راهی این بیمارستان تهران شوند. 

از دیگر چیزهایی که بیمارستان میلاد را در لیست بهترین بیمارستان های تهران قرار داده، رایگان بودن خدمات آن برای بیمه شدگان تامین اجتماعی است. همین خدمات رایگان توانسته بیشترین ظرفیت بیمه شدگان کشور را در این بیمارستان پوشش دهد.

اطلاعات و راه های ارتباطی بیمارستان میلاد تهران

آدرس: اتوبان همت، خروجی اختصاصی برج و بیمارستان میلاد

تلفن تماس: 02182039

تلفن نوبت دهی: 02184090

وب‌سایت: https://miladhospital.com

بیمارستان میلاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: آشنایی با تفریحات برج میلاد تهران

  • هتل بیمارستان گاندی، اولین هتل بیمارستان ایران

هتل بیمارستان گاندی اولین هتل بیمارستانی ایران است که در محله گاندی تهران، نبش کوچه ترابنده در ساختمان شماره 130  قرار دارد. این بیمارستان با هدف توسعه گردشگری سلامت در ایران برای گردشگران خارجی و خود ایرانی‌ها ساخته شد. هتل بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی گاندی با داشتن امکانات مجهز که منطبق با استانداردهای بین‌المللی دنیاست، قرار است با ایجاد فضایی شاد، مفرح و به دور از فضای بیمارستانی، آرامش و آسایش را به کسانی که برای درمان به این بیمارستان رفته است، ارائه دهد.

مهم‌ترین بخش‌های بستری در هتل بیمارستان گاندی بخش‌های مربوط به اطفال، زنان، بلوک زایمان و جراحی هستند. البته بخش‌های فیزیوتراپی، پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی و آنکولوژی، سلول تراپی و ژن درمانی، شنوایی سنجی هم در این‌جا قرار دارند.

اطلاعات و راه های ارتباطی با هتل بیمارستان گاندی

آدرس: تهران، گاندی جنوبی، ابتدای خیابان خالد اسلامبولی، روبروی آنتن شبکه یک، ساختمان ۱۳۰، نبش کوچه ترابنده
شماره تماس: ۰۲۱۴۲۶۰۳۰۰۰
وب سايت: gandhihospital.ir
ايميل: info@gandhihospital.ir

هتل بیمارستان گاندی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Pedram nesbat mohammadi

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران کدام است؟

  • بیمارستان هاشمی نژاد، بهترین بیمارستان‌ تخصصی‌ کلیه و مجاری ادراری

بیمارستان هاشمی نژاد از بهترین بیمارستان های تهران در زمینه بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری است. این بیمارستان در سال 1364 تاسیس شده و در حال حاضر 54 تخت فعال دارد. 

بخش های بستری این بیمارستان، بخش‌هایی مثل ICU، پيوند كليه، نفرولوژی زنان و مردان و ارولوژی را در خود جای داده است.

بخش‌های ستاره‌دار بیمارستان هاشمی نژاد بیشتر برای اورژانس، اتاق عمل، اتاق عمل اورژانس و بیماران دیالیزی است. در بخش‌های پاراکلینیکی هم خدماتی مثل MRI، پاتولوژی، آزمايشگاه بالينی،‌ اندوسکوپی‌، اكوكارديوگرافی‌، تست ورزش، پزشكی‌ هسته‌ای، داروخانه، راديولوژی‌، سنگ شكن، سونوگرافی‌، كولونوسكوپی‌، فيزيوتراپی‌ و سی‌ تی‌ اسكن به بیماران ارائه داده می‌شود. 

اطلاعات و راه های ارتباطی بیمارستان هاشمی نژاد

آدرس: خیابان ولی عصر، بالاتر از میدان ونک ، کوچه شهید والی نژاد ، بیمارستان شهید هاشمی نژاد

شماره تلفن: 02181161

وب‌سایت: ‌https://hkc.iums.ac.ir 

بیمارستان هاشمی نژاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس homayon varzeshdost

بیشتر بخوانید: داروخانه ۲۹ فروردین، از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین‌ها در تهران

  • بیمارستان چشم پزشکی نور، بهترین بیمارستان های تهران برای درمان بیماری‌های چشمی

بیمارستان فوق تخصصی نور یکی از بهترین بیمارستان های تهران در حوزه چشم است. این بیمارستان پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا را دارد. در کنار امکانات این بیمارستان مجرب‌ترین پزشکان و نخبگان چشم پزشکی را دارد و تمامی بیماری‌های چشمی از عمل های ساده گرفته تا پیشرفته‌ترین جراحی‌های چشم در این بیمارستان انجام می‌شود.

بیمارستان نور کلینیک‌های مختلف و تخصصی مثل کلینیک فوق تخصصی قرنیه، شبکیه، یووئیت، گلوکوم، استرابیسم و اربیت، نوروافتالمولوژی، بیماری های سطحی چشم و اورژانس را دارد و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به این مراکز مراجعه کنید.

اطلاعات و راه‌ های ارتباطی با بیمارستان نور تهران

آدرس اول: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، ابتدای بلوار اسفندیار، پلاک 96 و پلاک 82

آدرس دوم: تهران، خیابان مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، خیابان شهید یوسفیان، شماره 42

تلفن: 02182400-02142313

پیامک: 300082400

وب‌سایت: www.noorvision.com

بیمارستان نور

منبع عکس گوگل مپ، عکاس behnam samadi

بیشتر بخوانید: رستوران های گاندی و ونک، ترکیبی از سنت و مدرنیته

  • بیمارستان عرفان، بیمارستان رتبه یک تهران برای آزمایش و تصویربرداری

بیمارستان عرفان یکی از بیمارستان‌های جنرال تهران است که از نظر امکانات آزمایشگاهی بسیار مجهز است. این بیمارستان 9 طبقه دارد و با 180 تخت به همراه پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و مجرب‌ترین پزشکان و متخصصان آماده ارائه خدمات به بیماران است.

البته بیمارستان عرفان پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویر‌برداری را دارد. این ویژگی توانسته بیمارستان عرفان را سه سال پیاپی در رتبه یک لیست وزارت بهداشت قرار دهد.

اطلاعات و راه‌ های ارتباطی با بیمارستان عرفان

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو غربی، شهید بخشایش، پلاک 4

شماره تماس: 02123021000

وب‌سایت: https://erfanhospital.ir

بیشتر بخوانید: بهترین کافه رستوران های تهران، از دنج ترین تا لوکس‌ترین

  • بیمارستان آتیه، بهترین بیمارستان خصوصی ایران

بیمارستان آتیه یک بیمارستان خصوصی و تخصصی تهران است که 12 طبقه و 350 تخت برای بیماران دارد. در این بیمارستان بیشتر از 200 پزشک متخصص روزانه و در ساعت‌های مختلف در زمینه‌هایی مثل جراحی و داخلی، آزمایشگاه‌های پیشرفته و امکانات تصویر‌برداری مدرن به صورت 24 ساعته، مناسب‌ترین و سریع‌ترین روش‌های درمانی را به بیماران ارائه می‌دهند. 

شما در این بیمارستان می‌توانید از خدماتی مثل درمان بیماری‌های ارولوژی،ENT ، ارتوپدی، اطفال، پوست، جراحی عمومی، داخلی، زنان و زایمان و درمانگاه عفونی، قلب، چشم و روانپزشکی استفاده کنید.

اطلاعات و راه‌ های ارتباطی با بیمارستان آتیه

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی ، تقاطع شهید فرحزادی و دادمان ، بیمارستان آتیه

شماره تلفن: 02182721 

وب‌سایت: http://www.atiehhospital.ir

بیمارستان آتیه

بیشتر بخوانید: رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها

  • بیمارستان رازی تهران، بهترین بیمارستان های تهران برای درمان بیماری‌های پوستی

اگر دنبال یه بیمارستان تخصصی برای بیماری‌های پوستی در تهران هستید، بیمارستان فوق تخصصی رازی گزینه خیلی خوبی برای شماست. این بیمارستان روزانه صدها بیمار پوستی را با درمان‌های سرپایی و یا بستری را پذیرش می‌کند.

بیمارستان رازی 122 تختخواب فعال برای درمان بیماران از سراسر ایران دارد و از بخش‌های مختلفی مثل درمانگاه پوست، درمانگاه جراحی ترمیمی، درمانگاه جراحی عمومی و درمانگاه های تخصصی شامل درمانگاه پمفیگوس، درمانگاه UV تراپی، درمانگاه اشعه لیزر، درمانگاه گوش و حلق و بینی، درمانگاه عفونی، درمانگاه تغذیه، درمانگاه داخلی، درمانگاه تومور، درمانگاه ژنتیک و دندانپزشکی تشکیل شده تا بتواند همه بیماران را با سلامتی کامل به خانه بفرستد.

اطلاعات و راه‌ های ارتباطی با بیمارستان رازی 

آدرس: تهران، خيابان وحدت اسلامی‌، میدان وحدت اسلامی‌، بن بست رازی، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی

شماره تماس: 02152888282

وب‌سایت: https://razihos.tums.ac.ir

بیمارستان رازی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

بیشتر بخوانید: بازدید از پارک شهر تهران و دیدنی های آن


ما در این یادداشت سعی کردیم بیشتر بهترین بیمارستان های تهران که افراد دنبال آن بودند را در اینجا معرفی کنیم. اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می‌کنید بیمارستان‌هایی هستند که در این لیست لازم است اضافه شوند را حتما پایین همین مطلب نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. قطع به یقین نظرات شما راهنمای خوبی برای خوانندگان ما خواهد بود.


سوالات متداول

بهترین بیمارستان برای درمان بیماری های پوستی کدام است؟

بیمارستان رازی به عنوان قطب پوست و مو ایران در خیابان وحدت اسلامی تهران برای درمان بیماری‌های پوستی بسیار مناسب است.

اولین هتل بیمارستان تهران کجاست؟

هتل بیمارستان گاندی با داشتن امکانات رفاهی و درمانی مجهز بهترین جا برای درمان بیماری برای کسانی است که از سراسر ایران و کشورهای اطراف برای درمان به این بیمارستان می‌آیند.

بیمارستان خصوصی تهران برای درمان بیماری های اورولوژی و کلیوی کدام است؟

بیمارستان هاشمی نژاد بهترین بیمارستان تهران برای درمان بیماری‌های کلیوی و اورولوژی است.

در تهران برای درمان بیماری‌های چشمی کجا برویم؟

بیمارستان چشم پزشکی تهران بهترین جا در تهران برای درمان بیماری های مربوط به چشم است که با دو شعبه در خیابان ولیعصر و خیابان مطهری آماده ارائه خدمات به بیماران است.

در تهران برای درمان بیماری های قلبی باید به کجا رفت؟

بیمارستان خصوصی قلب تهران و بیمارستان شهید رجایی که به عنوان بزرگترین بیمارستان قلب در آسیا شناخته شده بهترین بیمارستان تهران برای درمان بیماری‌های قلب و عروق است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.