بیمارستان میلاد،‌ مشهورترین و شلوغ ترین بیمارستان‌ تهران

میلاد بیمارستانی با هزار تخت و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است. این بیمارستان از تیر ماه ۱۳۸۰ فعالیتش را آغاز کرد و اکنون به اسم مجهزترین بیمارستان‌ خاورمیانه شناخته شده است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با امکانات و بخش‌های مختلف بیمارستان میلاد بیشتر آشنا شوید.


بیمارستان میلاد کجاست؟

برای دسترسی به بیمارستان اول وارد بزرگراه همت شوید، نرسیده به پل اتوبان چمران باید وارد خروجی اختصاصی برج و بیمارستان میلاد شوید.

روی نقشه ببینید!


بیمارستان میلاد چه بخش‌هایی دارد؟

این بیمارستان بخش‌های اتاق عمل، بستری، ویژه، کلینیک، پاراکلینیک و درمانگاه را دارد که هر کدام هم شامل بخش‌هایی است. بخش مراقبت‌های ویژه هم در میلاد مخصوص افرادی است که درگیر بیماری کرونا شدند. در اینجا به بیماران کرونایی رسیدگی قابل توجهی می‌شود.

لیست پزشکان بیمارستان میلاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MeHRan Ho

بیشتر بخوانید: آشنایی با تفریحات برج میلاد تهران


این بیمارستان با چه بیمه‌هایی قرارداد دارد؟

بیمه‌های بانک‌های مرکز، رفاه کارگران، کشاورزی، تجارت، صنعت و معدن، ملت، صادرات، سپه و همچنین بیمه‌های شهرداری، صدا و سیما، آسیا، ایران، پارسیان، رازی، دانا، سامان، البرز، شرکت ملی فولاد و بیمه تامین اجتماعی قرارداد دارد.


خدمات رایگان بیمارستان 

اگر با بیمه تامین اجتماعی قرارداد داشته باشید می‌توانید از خدمات رایگان در میلاد بهره ببرید. اما بازهم قبل از رفتن به بیمارستان این موضوع را در سایت میلاد بررسی کنید.

شماره نوبت دهی بیمارستان میلاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Morteza Vatandari

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین تفریحات سر پوشیده تهران


ملاقات در میلاد تا چه ساعتی است؟

ساعت ملاقات در روزهای زوج بیمارستان از ساعت 15 تا 17 و در روزهای تعطیل از ساعت 13 تا 17 است. ملاقات در بخش‌های ویژه تا اطلاع ثانوی ممنوع است و همچنین جهت حفظ سلامت کودکان از تردد آن‌ها در بخش‌های بستری جلوگیری می‌شود.


چطوری از بیمارستان میلاد نوبت بگیریم؟

نوبت دهی از طریق سایت: برای اینکه در بیمارستان معطل نشوید می‌توانید با رفتن به بخش مورد نظر در سایت زیر نوبت بگیرید.

آدرس سایت: miladhospital.com

نوبت دهی تلفنی: از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۰۰: ۲۳ شب می‌توانید با تماس با شماره زیر وقت بگیرید.

شماره تماس: ۸۴۰۹۰ ۰۲۱- ۸۲۰۳۹ ۰۲۱

شماره بیمارستان میلاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس nazanin ferdowsi

بیشتر بخوانید: غرب تهران و جاذبه های دیدنی آن


نزدیکترین ایستگاهای مترو و اتوبوس به بیمارستان

اگر بخواهید با مترو به بیمارستان  میلاد بروید از مترو مصلی و یا مترو شهید همت می‌توانید استفاده کنید اما اگر تصمیم بگیرید با اتوبوس راهی این بیمارستان شوید باید سوار اتوبوس‌های میدان صنعت شوید. اتوبوس‌های چیتگر به شریعتی شما را به بیمارستان میلاد می‌رساند. در این مورد می‌توانید اول اتوبوس‌های صنعت سوار شوید بعد به میدان هفت تیر و یا رسالت بروید. البته اتوبوس‌های ونک میدان آزادی هم شما را به بیمارستان می‌رساند.

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


شاید شما در تهران به بیمارستان میلاد رفته باشید و از خدمات آنجا استفاده کرده‌اید. آیا خدمات بیمارستان برایتان رضایت‌بخش بود؟ نظرتان درباره نحوه برخورد پرسنل چطور بود؟ اینجا نظرات و تجربیات خود را با ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید. یادداشت‌های شما راهنمای خوبی برای خوانندگان ما خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.