لیست بهترین بیمارستان های چشم تهران ۱۴۰۲

شاید خیلی از ما تجربه چشم درد در طول زندگی را برای یکبار هم که شده داشته‌‌ایم. اولین کاری که ممکن است انجام دهیم این است که بهترین بیمارستان های چشم پزشکی تهران را بگردید و جایی که پزشک خوب و خدمات فوق‌العاده دارد را برای درمان بیماری خود انتخاب کنید. چون همه می‌دانیم که شناخت هر چه بیشتر هر بیمارستان و آشنایی با خدمات آنجا، می‌تواند در روند درمان دو قدم ما را جلو بیندازد. پس در این مقاله تهران مبله که درباره معرفی بهترین بیمارستان و کلینیک های چشم پزشکی تهران است، همراه ما باشید.


۱. بیمارستان نور، یکی از بهترین بیمارستان چشم پزشکی تهران

بیمارستان فوق تخصصی چشم نور به همراه چندین کلینیک در نقاط مختلف پایتخت از شناخته شده‌ترین بیمارستان های چشم تهران است. این بیمارستان جایی است که با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا به درمان بیماری‌های چشمی می‌پردازد.

شما با مراجعه به بیمارستان نور می‌توانید از درمان بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان و نخبگان چشم پزشکی کشور خدمات بگیرید. چون در بیمارستان نور هر درمانی که مربوط به چشم است از عمل های ساده تا پیشرفته‌ترین جراحی‌های چشم انجام می‌گیرد.

البته فراموش نکنید که تمام خدمات چشم‌پزشکی از مشاوره و معاینات اولیه تا عکس‌برداری و اپتومتری هم در بیمارستان نور به راحتی انجام می‌شود.

بیمارستان چشم پزشکی نور

منبع عکس گوگل مپ، عکاس behnam samadi

بیشتر بخوانید: خیابان ولی عصر ؛ نگهدارنده خاطرات تهران از قدیم تا الان

از تاریخچه بیمارستان نور و فعالیت های آن بیشتر بدانیم

شاید اگر به تاریخچه بیمارستان نور بپردازید متوجه این موضوع می‌شوید که هدف از تاسیس این بیمارستان تخصصی در تهران، کاهش ازدحام بیماران چشمی به دیگر مراکز و کم کردن مراجعه متعدد و چندباره بیماران و همراهانشان به مراکز چشم پزشکی باشد.

در بیمارستان نور در کنار فضای بسیار مدرن و فناوری‌های بسیار پیشرفته، فضایی در حوزه گردشگری سلامت ایجاد شده که حتی بیماران خرجی هم برای درمان به آنجا می‌توانند مراجعه کنند.

شاید بخواهید از ساعت‌های مراجعه به این بیمارستان بدانید که می توانید به وب‌سایت بیمارستان بروید و همه روزه از ساعت 7 صبح الی 23 می‌توانید نوبت خود را رزرو کنید.

 البته بیمارانی که قبلا در بیمارستان چشم نور عمل جراحی یا معاینه انجام داده‌اند، می‌توانند وقت بعدی خود را از طریق پیامک رزرو کنند.

یادتان باشد که برای مراجعه به بیمارستان نور حتما نوبت بگیرید (البته به جز موارد اورژانسی) تا زیاد در صف انتظار نمانید.

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب بیمارستان چشم پزشکی نور این است که به‌خاطر رفاه حال بیماران و کم کردن هزینه‌های پرداخت با بیشتر بیمه‌ها طرف قرارداد است. طوری که تمامی هزینه های‌درمانی بیمار با بیمه‌های دولتی و تکمیلی طبق تعرفه نظام پزشکی حساب می‌شود و شما نیاز نیست نگران پرداختی باشید.

آدرس و راه های ارتباطی با بیمارستان نور

آدرس:تهران- خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از ظفر،ابتدای بلوار اسفندیار، پلاک 96 (روی نقشه ببینید)

تلفن: 02182400

پیامک: 300082400

وبسایت: www.noorvision.com

بیمارستان نور

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Nasri

بیشتر بخوانید: اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران


۲. بیمارستان فارابی، قطب علمی چشم پزشکی کشور

بیمارستان فارابی یکی از بهترین بیمارستان های چشم پزشکی تهران است. همچنین فارابی یکی از قدیمی‌ترین‌هاست. فارابی جایی است که نه‌تنها تهرانی‌ها، بلکه مردم بیشتر شهرهای ایران و کشورهای همسایه برای درمان بیماری‌های چشمی خود به اینجا می‌آیند.

بیمارستان فارابی در طول سال های فعالیت خود با سابقه درخشانش‌ مورد قبول خیلی از مراکز داخلی و جهانی بوده است. این بیمارستان معروف تهران با برخورداری از آخرین تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته روز دنیا، نام خود را در تاریخ چشم پزشکی ایران جاودان کرده است.

البته از این نکته نباید غافل شد که جاودانگی فارابی نتیجه زحمات پزشکان پیشکسوت و دانشمندانی است که در این مسیر تلاش فراوانی کرده‌اند تا این بیمارستان بهترین خدمات را به بیماران دهد.

چرا بیمارستان فارابی آنقدر در بین بیمارستان چشم تهران معروف است؟

بیمارستان تخصصی فارابی به‌خاطر داشتن درمانگاه های معاینه اولیه چشم پزشکی و درمانگاه های تخصصی مثل قرنیه، شبکیه، استرابیسم، اربیت و مجرای اشکی، گلوکوم، پلاستیک و زیبایی و درمانگاه لیزیک خیلی مراجعه‌کننده دارد. اینجا همه روزه بیماران زیادی از نقاط مختلف ایران و کشورهای دیگر ویزیت شده و از خدمات خوب بیمارستان استفاده می‌کنند.  

در این میان اورژانس شبانه روزی چشم پزشکی هم یکی از گزینه‌های خیلی محبوب بیماران اورژانسی است که در تمام مدت 24 ساعت فعال است و  بیماران را برای درمان زود هنگام پذیرش می‌کند.

 البته اینجا تنها بیمارستان چشم تهران است که واحد فراهم آوری سلول های بنیادی چشم را دارد. این واحد بیشتر جهت سلول درمانی، استخراج و کلونینگ انواع سلول‌ها و سلول‌های بنیادی است که در صورت نیاز بیماران می‌توانند به این بخش مراجعه کنند.

آدرس و راه های ارتباطی با بیمارستان فارابی

آدرس: تهران، خیابان کارگر جنوبی، میدان قزوین، بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی (روی نقشه ببینید)

تلفن: 14-55400003 021

نوبت دهی گویا: 67395353 

وبسایت: farabih.tums.ac.ir

ایمیل: farabih@tums.ac.ir

بیمارستان فارابی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

بیشتر بخوانید: برای گشت و گذار در مرکز تهران کجا بریم؟


۳. بیمارستان بینا، پشتیبانی رایگان با پوشش بیمه تامین اجتماعی

اگر به دنبال بهترین بیمارستان تخصصی چشم پزشکی در تهران هستید که از دفترچه‌های تامین اجتماعی پشتیبانی کند، باید به سراغ بیمارستان چشم پزشکی بینا بروید. این بیمارستان که بیشتر آن را به اسم کلینیک بینا می‌شناسند، در خیابان کرمان و روبروی مجتمع دنیای نور قرار دارد.

این بیمارستان چشم با ارائه خدمات مناسب توانسته است رضایت بسیاری از بیمارانی که برای درمان بیماری‌های چشمی خود به آنجا رفته‌اند را به خود جلب کند.

تعداد تخت‌های این بیمارستان 26 مورد است و از بخش‌های بستری، بخش‌های کلینیکی، بخش‌های پاراکلینیکی و اورژانسی تشکیل شده است. در بیمارستان بینا تمامی بیماری‌های چشمی از مشاوره و معاینه عمومی، اتاق عمل بستری، لینکینگ، سرپایی تزریق آواستین،لیزر اگزایمر گرفته تا اورژانس و  اپتومتری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. 

آدرس و اطلاعات بیمارستان بینا

آدرس: تهران،بزرگراه رسالت، بین بزرگراه‌های صیاد شیرازی و امام علی، روبروی مجتمع تجاری دنیای نور (روی نقشه ببینید)

تلفن: 02123535

پیامک: 300023535

وبسایت: https://www.ehbina.com

بیمارستان بینا تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi Feiz

بیشتر بخوانید: داروخانه های شبانه روزی تهران را بشناسید


۴. بیمارستان نگاه، بهترین جا برای عمل زیبایی پلک

بیمارستان نگاه یکی از بیمارستان های فوق تخصصی برای درمان بیماری های چشمی است که در شمال شرق تهران و در محدوده خیابان شریعتی قرار دارد. این بیمارستان یکی از بهترین بیمارستان های چشم پزشکی تهران است.

این بیمارستان با داشتن کلینیک فوق تخصصی قرنیه، شبکیه، انحرافات و تنبلی چشم، گلوکوم و عصب بینائی (آب سیاه)، کنترل و چکاپ، اربیتو مجاری اشکی (زیبایی)، کاتاراکت (آب مروارید) و اصلاح عیوب انکساری (لیزیک، لازک، فمتولیزیک، رینگ) بهترین جا برای درمان بیماری های چشمی در پایتخت است.

بیمارستان نگاه در کنار چیزهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، با داشتن پرسنل مناسب و پزشکانی حرفه‌ای انتخابی مناسب برای کلیه بیمارانی است که برای درمان بیماری چشم به تهران می‌آیند. شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های بیمارستان نگاه را بتوان در ارائه خدمات مربوط به زیبایی پلک دانست.

در اين مجموعه سعی شده برای جلوگيری از سرگردانی بيماران و مراجعان، تمامی سرويس‌های موردنياز چشم در يک مجموعه جمع شود تا علاوه بر سرويس‌های تشخيصی و درمانی چشم‌پزشکی، تست‌های آزمايشگاهی، راديولوژی و سرويس‌های مشاوره هم‌زمان انجام شود.

آدرس و اطلاعات بیمارستان نگاه

آدرس: تهران، تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت، خیابان کتابی، پلاک 3 (روی نقشه ببینید)

تلفن: 0212123555

وب‌سایت: https://negahhospital.com

بیمارستان نگاه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamid Sharif

بیشتر بخوانید: بیمارستان میلاد،‌ مشهورترین و شلوغ ترین بیمارستان‌ تهران


۵. بیمارستان آفتاب، از جدیدترین بیمارستان های چشم تهران

بیمارستان آفتاب جدیدترین و بزرگترین مرکز چشم پزشکی ایران است. این بیمارستان با داشتن بخش‌های مختلفی مثل بخش فوق تخصصی قرنیه، شبکیه، گلوکوم، اکولوپلاستیک، استرابیسم و اورژانس چشم، تمامی خدمات مربوط به چشم را از معاینه و عمل‌های سرپایی گرفته تا جراحی فوق تخصصی را مطابق با استانداردهای روز دنیا با همکاری اساتید مجرب و حرفه‌ای انجام می‌دهد.

این بیمارستان تهران با برخورداری از بخش‌های بستری VIP یک تخته و بخش های بستری دو تخته با تمامی امکانات خدمات رضایت‌بخشی را به بیماران می‌دهد تا با خیال راحت اینجا کارهای پزشکی مربوط به چشم را انجام دهند.

در بیمارستان آفتاب 10 اتاق عمل جراحی وجود دارد که مجهز به پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های چشم پزشکی روز دنیا مثل اتاق عمل تزریق داخل چشمی مستقل است که با ظرفیت بالا در خدمت بیماران است.

البته بخش جراحی عیوب انکساری بیمارستان چشم آفتاب هم مجهزترین دستگاه‌های اگزایمر به روز دنیا را دارد و از این نظر تمامی نیازهای بیماران را از نظر اصلاح عیوب انکساری تحت پوشش قرار می‌دهد.

از طرفی بیمارستان فوق تخصصی چشم آفتاب با تمامی بیمه‌های تکمیلی و بیمه‌های خدمات پایه قرارداد دارد و بیماران بدون دغدغه مالی می‌توانند از تمامی امکانات این بیمارستان استفاده کنند.

آدرس و شماره تماس بیمارستان آفتاب

آدرس: تهران، بزرگراه همت غرب، بعد از پل کن (روی نقشه ببینید)

تلفن: 1421 (بدون نیاز به کد)

وبسایت: https://aftabhospital.com

بیمارستان آفتاب

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arezoo Soltanian

بیشتر بخوانید: معرفی پارک های غرب تهران ؛ گشت و گذار در نوروز


۶. بیمارستان رازی، ارائه خدمات چشم‌پزشکی با قیمت‌ مقرون به‌صرفه

اگر به دنبال بیمارستان چشم پزشکی مدرن در تهران هستید که قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای داشته باشد، بیمارستان رازی بهترین گزینه است.

این مرکز که یکی از بهترین بیمارستان های چشم پزشکی تهران است سابقه‌ای طولانی در زمینه درمان بیماری‌های چشم دارد، تا جایی که به عنوان یکی از برترین بیمارستان های چشم تهران نه تنها در سطح کشور بلکه در دیگر کشورها شناخته شده است. چیزی که این بیمارستان چشم تهران را با بقیه بیمارستان‌های تهران متفاوت کرده، لابی‌های داخلی بیمارستان رازی است که با هدف استراحت همراهان بیمار طراحی شده تا بتوانند راحت در آنجا استراحت کنند.

آدرس و مسیرهای دسترسی به بیمارستان رازی

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خيابان هفتم، شماره 24 (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: 02181034

ایمیل:info@razieyeclinic.com

وب‌سایت: http://razieyeclinic.com

ساعات کار: شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۶ (کلینیک چشم پزشکی روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها تعطیل است).

بیمارستان رازی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

بیشتر بخوانید: رستوران های گاندی و ونک، ترکیبی از سنت و مدرنیته


در این مطلب تهران مبله سعی کردیم بهترین بیمارستان های چشم تهران را برایتان با جزییات دقیق توضیح دهیم. تا‌به‌حال از خدمات کدام یک از این بیمارستان‌های معرفی شده استفاده کردید؟ آیا کیفیت خدمات راضی بودید؟ شما کدام بیمارستان را به بقیه پیشنهاد می‌دهید؟ تجربیات و نظرات خود را برای ما بنویسید. چون تجربه‌های شما راهنمای خوبی برای خوانندگان ما خواهد بود.


سوالات متداول

معروفترین بیمارستان های چشم پزشکی تهران کدام است؟

بیمارستان فوق تخصصی نور و بیمارستان فارابی از معروفترین بیمارستان های تهران برای درمان بیماری‌های چشم هستند.

بیمارستان چشم‌پزشکی نور کجاست؟

 تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر،ابتدای بلوار اسفندیار، پلاک 96

بیمارستان چشم‌پزشکی نور خصوصی است یا دولتی؟

این بیمارستان خصوصی است و با داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات و پزشکان خوب به بیمارانش خدمات می‌دهد.

جدیدترین بیمارستان چشم پزشکی تهران کدام است؟

بیمارستان آفتاب با داشتن مدرن‌ترین و مجهزترین تجهیزات روز دنیا در حال حاضر جدیدترین بیمارستان چشم در تهران است.

برای درمان بیماری چشم با قیمت مناسب به کدام بیمارستان تهران برویم؟

بیمارستان رازی بهترین بیمارستان از لحاظ هزینه های درمانی مناسب برای بیماری‌های چشم است.

عمل زیبایی پلک در کدام بیمارستان چشم تهران انجام می‌شود؟

بیمارستان فوق تخصصی نگاه تنها بیمارستان تهران برای انجام عمل زیبایی پلک است.

بیمارستان چشم پزشکی نور بهتر است یا نگاه؟

بیمارستان نور تمام خدمات مدرن چشم‌پزشکی از درمانی تا زیبایی را دارد اما بیمارستان نگاه برای عمل پلک معروف‌تر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.