۸ تا از بیمارستان های نزدیک ونک به همراه آدرس و مسیر دسترسی

در این مطلب قصد داریم یک لیستی از بیمارستان هایی که در نزدیکی میدان ونک هستند را برایتان تهیه کنیم. تا اگر روزی خدای نکرده مشکلی برایتان پیش آمد و اطلاعات خوبی درباره بیمارستان‌ های نزدیک میدان ونک می‌خواستید این مقاله تهران مبله بتواند به شما کمک کند.

معرفی بهترین بیمارستان های نزدیک میدان ونک

۱. بیمارستان شهید هاشمی نژاد ونک، بهترین بیمارستان‌ تخصصی‌ کلیه و مجاری ادراری

بیمارستان هاشمی نژاد از بهترین بیمارستان های تهران در زمینه بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری است. این بیمارستان در سال ۱۳۶۴ تاسیس شده و در حال حاضر ۵۴ تخت فعال دارد. 

بخش های بستری این بیمارستان، بخش‌هایی مثل ICU، بخش پيوند كليه، نفرولوژی زنان و مردان و ارولوژی را در خود جای داده است. بخش پیوند بیمارستان شهید هاشمی نژاد از بخش‌های شلوغ بیمارستان است که شما می‌توانید با رزرو وقت قبلی زمان انتظار خود را در این بخش کوتاه کنید.

بخش‌های ستاره‌دار بیمارستان هاشمی نژاد بیشتر برای اورژانس، اتاق عمل، اتاق عمل اورژانس و بیماران دیالیزی است. در بخش‌های پاراکلینیکی هم خدماتی مثل MRI، پاتولوژی، آزمايشگاه بالينی،‌ اندوسکوپی‌، اكوكارديوگرافی‌، تست ورزش، پزشكی‌ هسته‌ای، داروخانه، راديولوژی‌، سنگ شكن، سونوگرافی‌، كولونوسكوپی‌، فيزيوتراپی‌ و سی‌ تی‌ اسكن به بیماران ارائه داده می‌شود. 

شما برای دسترسی به شماره بیمارستان هاشمی نژاد تهران جهت گرفتن نوبت و یا اطلاع از برنامه‌های پزشکان به وبسایت بیمارستان مراجعه کنید.

بیمارستان های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mototourist

اطلاعات و راه های ارتباطی بیمارستان هاشمی نژاد

آدرس: خیابان ولی عصر، بالاتر از میدان ونک ، کوچه شهید والی نژاد ، بیمارستان شهید هاشمی نژاد
شماره تلفن: ۰۲۱۸۱۱۶۱
وب‌سایت:‌ ‌https://hkc.iums.ac.ir 

۲. بیمارستان بقیه الله الاعظم؛ تنها بیمارستان فوق تخصصی اطراف میدان ونک

بیمارستان بقیه الله در خیابان ملاصدرا و در نزدیکی میدان ونک است. این بیمارستان در لیست بزرگترین بیمارستان های تهران در ارائه خدمات پزشکی قرار دارد.
بیمارستان بقیه الله در حال حاضر ۶۵۰ تخت فعال و بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی متعهد به خدمت به خانواده عظیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دارد.

بیمارستان بقیه الله با بخش‌های گوناگون پزشکی، درمانی، اتاق‌های عمل، رادیولوژی، سی تی اسکن، آزمایشگاه، آنژیوگرافی قلب، اتاق‌های زایمان، سنگ شکن، اورژانس، تست ورزش، دیالیز و غیره و همچنین واحدهای امور اداری، حسابداری، کارگزینی، آرشیو، انبار کل، درمانگاه، داروخانه، انتظامات، پارکینگ، بانک، مسجد، مهد کودک و دیگر قسمت‌های خدماتی، موظف به ارائه خدمات درمانی به پرسنل کادر و خانواده آن‌ها و پرسنل وظیفه در سطح نیروهای مسلح و با اولویت پرسنل رسمی سپاه است.

راستی بیمارستان فوق تخصصی شهید شکری در بیمارستان بقیه الله خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر برای ویزیت و انجام کارهای دندانپزشکی خود به این بخش مراجعه کنید.

بیمارستان بقیه الله در اطراف میدان ونک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sobhan

اطلاعات و راه های ارتباطی با بیمارستان بقیه الله الاعظم

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بعد از شیخ بهایی، بیمارستان بقیه الله الاعظم.
شماره تلفن: ۰۲۱۸۵۵۵۴
ساعت ملاقات: همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۷.
وب سایت: https://baq.bmsu.ac.ir



۳. بیمارستان بین المللی آرمان؛ از بیمارستان های نزدیک به میدان ونک

بیمارستان آرمان در خرداد ماه ۱۳۹۸ در جهت ارائه خدمات  مطلوب و مورد نیاز پزشکی در تهران افتتاح شد. 

این بیمارستان از بیمارستان های خصوصی تهران است که ۱۰۰ تخت فعال دارد.
بیمارستان آرمان دارای بخش‌های جراحی عمومی، زنان، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، زیبایی، داخلی، بلوک زنان، نوزادان، آی سی یو جنرال، آی سی یو نوزادان، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی سی یو ، سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، سونوگرافی، ماموگرافی، تراکم استخوان، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و گفتار درمانی، کلینیک تغذیه، کلینیک پوست و مو، اسکوپی و داروخانه دارد.

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان آرمان شامل بیمه بانک مرکزی، ملت، تجارت، توسعه صادرات ایران، رفاه کارگران، صنعت و معدن، سپه، مسکن، کشاورزی، بیمه شرکت نفت، بیمه البرز، پارسیان، معلم، نوین، سامان، کوثر، آرمان سفیر سلامت، بیمه صدا و سیمای جمهوری اسلامی، بیمه سرمد و آسیا می‌شود.

بیمارستان آرمان در شیخ بهایی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Khashayar Noori

اطلاعات و راه های ارتباطی با بیمارستان آرمان

آدرس: تهران، خيابان سئول، نبش ۱۲ متری اول(شهيد زکی زاده)پلاك ۸۶.
شماره تلفن: ۰۲۱۱۴۱۰۱۴
ساعت ملاقات: ۱۵ تا ۱۷.
وبسایت: https://armanhospital.com

۴. بیمارستان قلب شهید رجایی؛ بزرگترین بیمارستان قلب در نزدیکی میدان ونک

بیمارستان قلب شهید رجایی تهران از بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های تهران برای درمان بیماری‌های قلبی در آسیا است. بیشتر افرادی که این بیمارستان را برای درمان بیماری‌های قلبی خود انتخاب می‌کنند، به دنبال بیمارستانی در تهران هستند که امکانات خوب و محوطه خوبی برای خود و همراهانشان داشته باشند. بیمارستان‌ شهید رجایی به منظور ارائه خدمات رفاهی و اقامتی به بیماران و همراهان فضایی هتل مانند دارد تا کسانی که از شهرها یا کشورهای دیگر به این بیمارستان مراجعه می‌کنند در راحتی و آسایش کارهای درمانی را انجام دهند.
بخش دیپلمات بیمارستان شهید رجایی از مجهزترین بخش‌های این بیمارستان است که فضای لوکس و دنجی دارد وبا اتاق‌های مجهز به تلویزیون، اینترنت و کافی‌شاپ از نظر امکانات درمانی بالاترین سطح را دارند.
اینجا با داشتن اداره مددکاری اجتماعی و کمک‌هایی مثل تهیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز بیمارستانی، از ویلچر و تخت گرفته تا لوازم مورد استفاده در بخش اطفال می‌خواهد راحتی را برای مراجعان فراهم کند.

بیمارستان شهید رجایی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس E Gramifar

اطلاعات و راه های دسترسی به بیمارستان شهید رجایی تهران

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، جنب پارک ملت، نبش نیایش مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی
ساعات ملاقات: همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۶.
تلفن نوبت دهی بیمارستان شهید رجایی تهران: ۰۲۱۲۳۹۲۱
وب‌سایت: http://rhc.ac.ir

۵. بیمارستان چشم پزشکی نور؛ بیمارستان تخصصی چشم در نزدیکی میدان ونک

بیمارستان فوق تخصصی نور یکی از بهترین بیمارستان های تهران در حوزه چشم است. این بیمارستان پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا را دارد. در کنار امکانات این بیمارستان مجرب‌ترین پزشکان و نخبگان چشم پزشکی را دارد و تمامی بیماری‌های چشمی از عمل های ساده گرفته تا پیشرفته‌ترین جراحی‌های چشم در این بیمارستان انجام می‌شود.

بیمارستان چشم پزشکی نور کلینیک‌های مختلف و تخصصی مثل کلینیک فوق تخصصی قرنیه، شبکیه، یووئیت، گلوکوم، استرابیسم و اربیت، نوروافتالمولوژی، بیماری های سطحی چشم و اورژانس را دارد و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به این مراکز مراجعه کنید.

بیمارستان چشم نور در نزدیکی ونک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس behnam samadi

اطلاعات و راه‌ های ارتباطی با بیمارستان نور تهران

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، ابتدای بلوار اسفندیار، پلاک ۹۶ و پلاک ۸۲.
شماره تلفن: ۰۲۱۴۲۳۱۳
ساعت ملاقات: ۱۴ تا ۱۶ در تمامی روزهای هفته.
پیامک: ۳۰۰۰۸۲۴۰۰
وب‌سایت: www.noorvision.com

۶. بیمارستان دی؛ بهترین بیمارستان تهران برای زنان و زایمان

بیمارستان خصوصی دی در سال ۱۳۷۰ در نزدیکی میدان ونک تاسیس شد. این بیمارستان ۱۰ طبقه و ۲۰۰ تخت برای بیماران دارد. بیشتر مراجعان بیمارستان دی خانم‌های باردار هستند و برای زایمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

تا جایی که می‌توان گفت بیمارستان دی یکی از بهترین بیمارستان‌ تهران در زمینه زنان و زایمان است. بخش‌های مختلف این بیمارستان هم بیشتر در حوزه گوش و حلق و بینی، زنان، دپارتمان جراحی، دپارتمان داخلی، قلب، آی سی یو، اورژانس، اطفال، آندوسکوپی و… است.

بیمه تعاون، بیمه کارآفرین،  بیمه نوین، بیمه میهن، بیمه ما، بیمه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، البرز، بیمه بانک مرکزی، ملت، تجارت، توسعه صادرات ایران، رفاه کارگران، صنعت و معدن، سپه، مسکن، کشاورزی، بیمه کانون سردفتران ( قوه قضاییه )، بیمه بنیاد ۱۵خرداد، بیمه شرکت نفت فلات قاره ایران، بیمه موسسه صندوق رفاه کیش، بیمه صندوق بازنشستگی نفت، بیمه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از بیمه های طرف قرارداد بیمارستان دی هستند.

بیمارستان دی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Shahram reporter

اطلاعات و راه های دسترسی به بیمارستان دی

آدرس: خیابان ولیعصر، نبش شهید عباسپور
تلفن: ۰۲۱۸۸۷۹۷۱۱۱
ساعت ملاقات: ۱۴ تا ۱۶.
وب سایت: https://daygeneralhospital.ir



۷. هتل بیمارستان گاندی، اولین هتل بیمارستان ایران

هتل بیمارستان گاندی اولین هتل بیمارستانی ایران است که در محله گاندی و نزدیک میدان ونک است.

 این بیمارستان با هدف توسعه گردشگری سلامت در ایران برای گردشگران خارجی و خود ایرانی‌ها ساخته شد.
هتل بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی گاندی با داشتن امکانات مجهز که منطبق با استانداردهای بین‌المللی دنیاست، قرار است با ایجاد فضایی شاد، مفرح و به دور از فضای بیمارستانی، آرامش و آسایش را به کسانی که برای درمان به این بیمارستان رفته است، ارائه دهد.

مهم‌ترین بخش‌های بستری در هتل بیمارستان گاندی بخش‌های مربوط به اطفال، زنان، بلوک زایمان و جراحی هستند. البته بخش‌های فیزیوتراپی، پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی و آنکولوژی، سلول تراپی و ژن درمانی، شنوایی سنجی هم در این‌جا قرار دارند.

بیمه بانک‌ها، بیمه البرز، بیمه سامان، بیمه آرمان، بيمه ما، بيمه کانون سردفتران، بیمه آسیا، بیمه ملت، بيمه صنعت نفت، بیمه کوثر، بیمه صدا و سیما، مجلس شورای اسلامی، کمک رسان sos، بیمه ایران، بیمه رازی، بیمه شهرداری، بیمه سینا و بیمه میهن از بیمه های طرف قرارداد با هتل بیمارستان گاندی تهران هستند.

هتل بیمارستان گاندی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Pedram nesbat mohammadi

اطلاعات و راه های ارتباطی با هتل بیمارستان گاندی

آدرس: تهران، گاندی جنوبی، ابتدای خیابان خالد اسلامبولی، روبروی آنتن شبکه یک، ساختمان ۱۳۰، نبش کوچه ترابنده.
شماره تماس: ۰۲۱۴۲۶۰۳۰۰۰
ساعت ملاقات: در همه روزهای هفته از ساعت ۱۴ تا ۱۶.
وب سايت: gandhihospital.ir
ايميل: info@gandhihospital.ir

۸. بیمارستان شهید مطهری؛ بیمارستان سوانح سوختگی در نزدیکی میدان ونک

بیمارستان شهید مطهری تهران، به عنوان بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی بیشتر خدمات مربوط به سوختگی ارائه می‌دهد. این بیمارستان قدیمی ترین بیمارستان تهران است و سال تاسیس آن به سال ۱۳۵۲ برمی‌گردد.
بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان سوانح سوختگی شامل بیمه کمیته امام خمینی، بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی و بیمه نیروهای مسلح می‌شود.

بیمارستان سوانح سوختگی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Eh San

اطلاعات و راه های ارتباطی با بیمارستان شهید مطهری

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان میرداماد، خیابان شهید رشید یاسمی، مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری.
شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۷۷۰۰۳۱
ساعت ملاقات: ۱۴:۳۰ تا ۱۶.
پست الکترونیک: hos-motahari@tums.ac.ir

بیشتر بخوانید: لیست کامل مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی تهران


ما در این یادداشت تهران مبله سعی کردیم بهترین بیمارستان‌های نزدیک میدان ونک تهران را به شما معرفی کنیم تا اگر به هر دلیلی، مجبور به مراجعه به بیمارستان شدید، به بهترین مرکز درمانی مراجعه کنید. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید مناسب‌ترین بیمارستان را انتخاب کنید. اگر شما هم بیمارستان دیگری در نزدیکی ونک سراغ دارید که خدمات خوبی ارائه می‌دهد و در این لیست اسم آن نیست را برای ما بنویسید. نظرات و تجربه‌های شما راهنمای خوبی برای ما و خوانندگان در تهران مبله خواهد بود.


راستی تهران مبله با بیش از ۱۲ سال تجربه در امر اجاره اقامتگاه مبله و با داشتن بیش از ۳۵۰ واحد مبله در سراسر تهران بهترین گزینه‌ برای اجاره آپارتمان مبله در تهران است. ما به همه نیازهای شما فکر کرده‌ایم و توانسته‌ایم در میان رقبای خودمان با حفظ کیفیت، بهترین قیمت‌ها را داشته باشیم.
آپارتما‌ن‌های تهران مبله در ساختمان‌هایی زیبا هستند و همگی دکوراسیون زیبا و تجهیزات و وسایل و مبلمان با کیفیت دارند. نظافت و تمیزی آپارتمان‌ها برای ما در اولویت است تا بتوانیم واحدهایی شیک، تمیز، با بهترین دسترسی محیطی و با اقتصادی‌ترین قیمت‌ها به شما اجاره دهیم.


سوالات متداول

بهترین بیمارستان های نزدیک ونک کدامند؟
بیمارستان بقیه الله، شهید رجایی، شهید هاشمی نژاد، بیمارستان آرمان، بیمارستان دی،‌ بیمارستان گاندی.
برای درمان بیماری های کلیوی در ونک کجا بریم؟
بیمارستان شهید هاشمی نژاد یک بیمارستان تخصصی در حوزه پیوند کلیه و دیگر بیماری‌هاست.
شماره بیمارستان هاشمی نژاد تهران چند است؟
۰۲۱۸۱۱۶۱ شماره تلفن بیمارستان کلیه و مجاری ادراری تهران است.
از معروف ترین بیمارستان های نزدیک میدان ونک در شیخ بهایی کدام است؟
بیمارستان بقیه الله بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های اطراف میدان ونک است که شما می‌توانید برای درمان بیماری به آنجا بروید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.