بیمارستان هاشمی نژاد، مرکز دیالیز و پیوند کلیه ایران

بیمارستان هاشمی نژاد تهران، مخصوص بیماران کلیوی و دیالیزی است. این بیمارستان در خیابان ولیعصر و بالاتر از میدان ونک قرار دارد. سال تاسیس بیمارستان هاشمی نژاد به سال ۱۳۳۶ برمی‌گردد و شخصی به اسم حاج دریانی آن را وقف کرد و بعد از چند سال (۱۳۶۴) به نام شهید هاشمی نژاد تغییر اسم داد.
این مرکز درمانی فوق تخصصی تهران به درمان بیماری‌های کلیوی پرداخته و اولین مرکز همودیالیز و پیوند کلیه در ایران است که خدمات پزشکی به مردم می‌دهد. البته تربیت ارولوژیست (متخصص بیماری‌های ادراری) در جهت ارتقا سطح سلامت جامعه از دیگر کارهای مهمی است که در این بیمارستان انجام می‌شود.
برای اطلاع از بخش‌ها، خدمات درمانی، نحوه پذیرش و نوبت‌دهی و بیمه‌های طرف قرارداد تا آخر این یادداشت همراه با تهران مبله باشید.


آدرس بیمارستان هاشمی نژاد تهران روی نقشه و نحوه دسترسی به آن

این بیمارستان در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه شهید والی نژاد قرار دارد. شما برای دیدن آدرس می‌توانید روی نقشه ببینید را کلیک کنید:

روی نقشه ببینید!بیمارستان هاشمی نژاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi Zeraatkar

مسیرهای دسترسی به بیمارستان دریانی تهران

  • دسترسی با خودرو شخصی

اگر با خودرو خودتان قرار است به بیمارستان دریانی در نزدیکی میدان ونک بروید، باید بدانید که اینجا در محدوده طرح ترافیک تهران است. با این حال شلوغ و پرترافیک است.

پس اگر ترافیک اذیتتان نمی‌کند از لحاظ دسترسی کارتان راحت است. شما می‌توانید از طریق اتوبان‌های تهران مثل همت، هاشمی رفسنجانی، کردستان و چمران خودتان را به این بیمارستان برسانید. هرچند بیمارستان هاشمی نژاد پارکینگ برای پارک خودرو ندارد و شما باید بیرون از بیمارستان جای پارک پیدا کنید.

  • دسترسی به خط‌های BRT و خطوط مترو تهران 

نزدیک ترین ایستگاه مترو به بیمارستان هاشمی نژاد تهران ایستگاه مترو حقانی و میرداماد در خط یک مترو تهران است. شما می‌توانید با پیاده شدن از مترو به بیرون از ایستگاه رفته و ادامه مسیر را با تاکسی یا اتوبوس بروید.

اما راحت‌ترین راه برای دسترسی به این بیمارستان اتوبوس های BRT تهران است. شما می‌توانید با سوار شدم به خط راه آهن پارک وی در ایستگاه اتوبوس میدان ونک شمالی و یا ایستگاه ظفر پیاده شده و ادامه مسیر را پیاده به سمت خیابان والی نژاد بروید.

مترو حقانی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MOHAMMAD SADEGHI (mHs)

بیشتر بخوانید: بیمارستان مسیح دانشوری، کاخ شاهی که بیمارستان شد


راستی اگر می‌خواهید خیالتان از بابت اقامت در تهران راحت باشد و بدون دغدغه در بهترین آپارتمان‌های لوکس و کاملا مبله‌ شهر تهران اقامت کنید، تهران مبله بهترین انتخاب شماست. شما با اجاره آپارتمان مبله در تهران می‌توانید از خدماتی مثل نظافت روزانه، نگهبان مقیم و پارکینگ اختصاصی هم برخوردار شوید. پس همین الان به سایت تهران مبله سر بزنید.


در بخش‌های مختلف بیمارستان هاشمی نژاد چه کارهایی انجام می‌شود؟

بیمارستان هاشمی نژاد یک مرکز فوق تخصصی کلیه و مجاری ادراری است که قسمت‌های گوناگونی دارد. از میان آاین بخش‌ها می‌توان به اتاق عمل، بخش ICU، اورژانس، پیوند، دیالیز و غیره اشاره کرد که به خدماتی مدرن به عموم مردم خدمت‌رسانی می‌کنند. البته این بیمارستان باید کفت که در لیست بهترین بیمارستان های تهران است و شما می‌توانید برای درمان بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری به آنجا مراجعه کنید:

  • بخش شفا 

 یکی از قسمت‌های بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، بخش درمان است که شفا نام دارد و در آن پزشکان به درمان نارسایی‌های کلیوی و انواع عفونت‌ها می‌پردازند، همچنین خارج کردن سنگ کلیه از دیگر کارهایی است که زیر نظر متخصصان در بخش شفا انجام می‌شود.

سالن انتظار بیمارستان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parsa Abdollahi

  • بخش امید 

از  دیگر بخش‌های بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، بخش امید است که مثل اسمش قصد دارد تا امیدواری را به بیماران هدیه کند. در این قسمت مهم بیمارستان، کادر پزشکی و پرستاری به تشخیص سرطان مثانه، تنگی مجرا، بزرگی غده پروستات، عفونت ادراری و سرطان کلیه می‌پردازند و اقدامات لازم جهت درمان را از همین جا شروع می‌کنند. 

بستری بیمارستان هاشمی نژاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parsa Kiani

  • بخش سینا

عمل‌های مختلف و اقدامات متعدد بیمارستان از فعالیت‌هایی است که در بخش سینا انجام می‌شود. در بخش سینا کادر درمان بیشتر به تشخیص بیماری‌های مادرزادی و جراحی‌های مختلف می‌پردازند و سلامت را به جسم بیمار باز می‌گردانند. 

پذیرش بیمارستان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Peyman_ 9356

  •  قسمت‌های پاراکلینیکی 

علاوه بر بخش‌های که گفته شد قسمت‌های پاراکلینیکی بیمارستان هاشمی نژاد آماده‌ خدمت‌رسانی به عموم بیماران است. اینجا بخش‌هایی مثل رادیولوژی، فیزیوتراپی، درمانگاه، پاتولوژی، کنترل عفونت، پزشکی هسته‌ای، آزمایشگاه و داروخانه با تجهیزات بروز خود کار درمان را انجام می‌دهند. 

  • بخش‌های آموزشی و خدماتی 

بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین خدمات خود را به بیماران ارائه دهد و سلامتی را در جامعه افزایش دهد، به همین دلیل همواره آموزش‌های لازم برای پزشکان خود در نظر می‌گیرد و اطلاعات روز دنیا را در اختیارشان قرار می‌دهد.
تازه کتابخانه بیمارستان هاشمی‌نژاد هم برای کادر درمان در نظر گرفته شده که با کتاب‌هایی جدید، سعی می‌کند تا علم روز را به پزشکان و پرستان انتقال دهد. 

  • بخش‌های پشتیبانی

در کنار همه بخش‌های درمانی و آموزشی نمی‌توان خدمات پشتیبانی مثل دبیرخانه، رختشویخانه، تغذیه، کارگزینی و تجهیزات پزشکی که بیشتر نیازهای اولیه را برطرف می‌کنند غافل شد. با داشتن این بخش پزشکان بیمارستان هاشمی‌نژاد به‌همراه کادر درمان به خوبی فعالیت‌های خود را انجام داده و افراد بیمار را درمان می‌کند.

خلاصه با همه چیزهایی که در مورد بخش‌های مختلف بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد گفتیم، این مجموعه درمانی با به‌کارگیری پزشکان و پرستاران مجرب کمک می‌کند تا بیماران هرچه زودتر سلامت خود را به دست آورده و با حال خوب و تن سالم به خانه خود برگردند.

بخش های بیمارستان هاشمی نژاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi Zeraatkar

بیشتر بخوانید: اجاره خانه مبله، اقامتی بی‌دردسر در جای‌جای تهران


راستی اگر شما برای کارهای درمانی خود می‌خواهید به تهران بیاید و دنبال اقامتگاه‌های تمیز و مرتب مبله هستید، با اجاره آپارتمان مبله پارک وی خیال‌تان را از بابت دسترسی به بیمارستان هاشمی نژاد و اقامت در تهران راحت کنید.


لیست بیمه های طرف قرارداد بیمارستان هاشمی نژاد کدام است؟

شما با داشتن بیمه سازمان تامین اجتماعی، خدمات درمانی و بیمه‌های نیروهای مسلح در این بیمارستان کارهای درمانی خود را طبق تعرفه‌های بیمه انجام دهید. 

البته بیمه‌های دیگری مثل بانک ملت، شرکت فولاد ایران، کمیته امداد حضرت امام، کمیساریای عالی پناهندگان، آتیه سازان حافظ، هیأت امنای ارزی، سازمان زندان‌ها و شهرداری هم با داشتن تعرفه‌های خاص خود می‌توانند به این بیمارستان مراجعه کنند.

بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان هاشمی تهران

منبع عکس وبسایت moheb.com

بیشتر بخوانید: لیست کامل مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی تهران


آیا بیمارستان هاشمی نژاد با بیمه های تکمیلی قرارداد دارد؟

از آنجا که بیمارستان هاشمی نژاد دولتی است و با بیمه‌های پایه مثل تامین اجتماعی و خدمات درمانی و ارتش قرارداد دارد.
اما برای کسانی که بیمه تکمیلی دارند در صورت مراجعه و بستری، هزینه‌ها به‌صورت آزاد محاسبه می‌شود و بیمار می‌تواند بعد از ترخیص پس از ۱۰ روز به بیمارستان مراجعه و با دریافت  مدارک بستری از واحد ترخیص و مدارک پزشکی به مرکز بیمه تکمیلی مراجعه و هزینه‌ بستری در بیمارستان هاشمی نژاد به‌همراه هزینه‌هایدرمانی خود را دریافت کنند.

بیمارستان هاشمی نژاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sobhan

بیشتر بخوانید: هتل بیمارستان گاندی، اولین دهکده درمانی تفریحی ایران


نوبت دهی درمانگاه هاشمی نژاد چطور است؟

برنامه درمانگاه بیمارستان هاشمی نژاد تهران در شیفت صبح و عصر بیمارستان به این صورت است:

۱. ویزیت خود را از قبل اینترنتی رزرو کنید.

۲. تلفن نوبت دهی (۰۲۱۲۵۰۱۵۰۸۰) بدون تعطیلی و اشغالی است در هر ساعت می‌توانید از آنجا نوبت بگیرید.

۳. درمانگاه صبح از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و عصر از ساعت ۱۴ الی ۱۸  باز است.

۴. درمانگاه عصر به اسم پزشک خاص نوبت ارائه می‌دهد.

لابی بیمارستان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Leili Borimnejad

بیشتر بخوانید: لیست بهترین بیمارستان های چشم تهران ۱۴۰۲


تلفن نوبت دهی بیمارستان هاشمی نژاد تهران

اگر قصد دارید تا برای ویزیت نوبت بگیرید، بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد به صورت تلفنی و اینترنتی هم نوبت‌دهی می‌کند. تا جایی که شما می‌توانید با نشستن در خانه و در هر کجای ایران به‌راحتی نوبت بگیرید. تلفن بیمارستان هاشمی نژاد  برای گرفتن نوبت این شماره ۰۲۱۸۱۱۶۱ است. برای رزرو اینترنتی هم می‌توانید از طریق سایت بیمارستان و یا پذیرش ۲۴ اقدام کنید.

بخش های بستری بیمارستان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Peyman_ 9356

بیشتر بخوانید: بیمه درمان تکمیلی آسیا در تهران با چه مراکزی قرارداد دارد؟


پذیرش بیماران جهت دیالیز بیمارستان هاشمی نژاد به چه صورت است؟

در این حالت بیمار با در دست داشتن برگه معرفی‌نامه دیالیز به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران مراجعه می‌کند و در صورت خالی بودن ردیف در بیمارستان هاشمی نژاد توسط آن مرکز، برای دیالیز دائم معرفی می‌شود .
آدرس معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران هم در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و  خیابان حافظ، طبقه چهارم است. جهت ارتباط با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن  ۶۶۷۰۷۱۴۰-۰۲۱ هم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بیمارستان هاشمی نژاد تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parsa Kiani

بیشتر بخوانید: لوکیشن های عکاسی تهران، ذره‌بین به دست باشید


اطلاعات و دیگر راه‌های ارتباطی با بیمارستان هاشمی نژاد تهران

آدرس: خیابان ولیعصر،  بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید والی نژاد، بیمارستان کلیه و اورولوژی شهید هاشمی نژاد.

شماره تماس: ۰۲۱۸۱۱۶

ایمیل: hkc.iran2023@gmail.com
وبسایت: https://hkc.iums.ac.ir

صفحه اینستاگرام: HasheminejadKidneyCenter‌

ساعت ملاقات: ۱۵ تا ۱۶ بعدازظهر.

بیمارستان های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mototourist

بیشتر بخوانید: میدان ونک تهران، خاطره‌بازی، خرید و پیاده‌روی همه باهم 


آیا شما تا‌به‌حال برای کارهای درمانی خود به بیمارستان هاشمی نژاد تهران رفته‌اید؟ نظر شما در مورد پزشکان این بیمارستان چیست؟ خدمات و کارهای درمانی که آنجا انجام دادید برایتان رضایت‌بخش بود؟ چقدر از زمان آخرین مراجعه شما به بیمارستان هاشمی نژاد گذشته است؟ اگر نظر و یا تجربه‌هایی از بیمارستان هاشمی نژاد دارید با ما به اشتراک بگذارید تا خوانندگان تهران مبله از آن‌ها بتوانند استفاده کنند.


سوالات متداول

بیمارستان هاشمی نژاد کجای تهران است؟
این بیمارستان در خیابان ولیعصر،  بالاتر از میدان ونک و خیابان شهید والی نژاد قرار دارد.
نزدیکترین مترو به بیمارستان هاشمی نژاد کدام ایستگاه است؟
ایستگاه مترو حقانی و میرداماد در خط یک مترو تهران فاصله کمی از بیمارستان شهید هاشمی نژاد دارند.
نوبت دهی بیمارستان هاشمی نژاد از چه طریق انجام می‌شود؟
برای گرفتن وقت نوبت از پزشکان بیمارستان لازم است که از قبل به سایت بیمارستان مراجعه کنید و یا تماس بگیرید تا بدون معطلی کارهای درمان خود را به‌هنگام حضور انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.