بیمه درمان تکمیلی آسیا در تهران با چه مراکزی قرارداد دارد؟

خیلی از شرکت‌ها این روزها به فکر پیدا کردن بیمه‌های تکمیلی خوبی هستند تا بتوانند سرمایه‌های انسانی خود را بیمه کنند. در این میان بیمه درمان تکمیلی آسیا یکی از گزینه‌های پیشنهادی خوب برای درمان‌های پزشکی است که همه به دنبال تهیه آن هستند.

چون مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران در همه جای پایتخت هستند و هر کسی در هر نقطه شهر که باشد می‌تواند به نزدیکترین مرکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کند.

اینجاست که ارزش بیمه‌های درمان تکمیلی مشخص می‌شود و در کنار بیمه‌های دیگر به کمک ما می‌آیند تا سلامتی‌مان به حالت قبل برگردد تا بتوانیم مثل روزهای قبل با خیالی آسوده پا دراز کنیم و به جان زندگی غر بزنیم.

حالا اگر علاقه‌مند هستید که بیشتر درباره بیمه درمان تکمیلی آسیا و مراکز درمانی طرف قرارداد آن بدانید این مطلب تهران مبله را از دست ندهید.


مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران کجا هستند؟

همه برای یک‌بار هم که شده این اصطلاح را شنیده‌ایم که آدم زمانی قدر سلامتی را می‌داند که آن را از دست بدهد. حالا خدا روز بد و بیماری ندهد چون با این هزینه‌های بالای درمان که بعضی از آن‌ها سرسام‌آور است قرار است چه کنیم؟

 اولین کار ما اینجا با داشتن بیمه تکمیلی، پیدا کردن مراکز طرف قرار بیمه درمان تکمیلی آسیا در تهران است تا پرداخت هزینه‌های درمانی راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود.

اینجا برای شما نام و آدرس مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران را قرار خواهیم داد تا به راحتی به هر یک مراجعه کنید.

بیمه تکمیلی درمانی آسیا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس shomal zamin

بیشتر بخوانید: بهترین بیمارستان های تهران کدامند؟

  • بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا در تهران

بیمه آسیا در تهران با 83 بیمارستان قرارداد دارد و شما می‌توانید در مراجعه حضوری به بیمارستان معرفی‌شده از طرف بیمه، کد ملی و کارت شناسایی خود را ارائه دهید تا کارهای درمان شما به صورت آنلاین انجام شود.

البته اینجا شما نباید نگران پرداخت هزینه را داشته باشید چون هزینه‌های درمانی شما از بیمه آسیا آنلاین تهران به بیمارستان به‌صورت مستقیم پرداخت می‌شود.

اگر می‌خواهید به مراکز بیمارستانی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا دسترسی راحتی داشته باشید، می‌توانید به سایت بیمه آسیا بروید و از منوی مراکز اراِئه خدمات گزینه مراجع درمانی را انتخاب کنید.

سپس صفحه‌‌ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید با انتخاب شهر و نوع مرکز درمانی مثلا بیمارستان لیست تمامی بیمارستان های طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا در تهران را ببینید و با توجه به موقعیت و نزدیکی مراکز مورد نظر را انتخاب کنید.

بیمارستان های طرف قرداد بیمه آسیا

منبع عکس وب سایت بیمه آسیا

بیشتر بخوانید: هتل بیمارستان گاندی، اولین دهکده درمانی تفریحی ایران

  • لیست آزمایشگاههای طرف قرارداد با بیمه آسیا در تهران

خوب طبق چیزی که همیشه برای افراد برای اطلاع از سلامتی پیشنهاد می‌شود این است که در سال 2 بار آزمایش و چکاپ کامل داشته باشید تا از نظر سلامتی بدنتان مطمئن باشید. 

البته که هزینه‌های آزمایش‌های کلی مثل چکاپ بالاست ولی با داشتن بیمه آسیا دیگر شما نگران هزینه نخواهید بود. 

حالا در تهران بیمه درمان تکمیلی آسیا با داشتن لیستی از آزمایشگاه‌های خوب که با آن‌ها طرف قرارداد است،  شما را کمک می‌کند که با تماس و یا رزرو وقت اینترنتی بدون معطلی به این مراکز مراجعه کنید و کارتان را انجام دهید.

البته برای پیدا کردن نزدیک‌ترین آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه آسیا در تهران نیاز است که از قبل حتما به وب سایت بیمه آسیا بروید تا اسامی آنها را پیدا کنید.

آزمایشگاه های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Tehran Gard

بیشتر بخوانید: مراکز اهدای خون تهران،‌ اینجا زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارید

  • مراکز سونوگرافی طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران

سونوگرافی با بیمه تکمیلی آسیا می‌تواند یکی از خدمات درمانی ویژه برای بیمه‌شده‌ها باشد. البته  تصویربرداری به جز سونوگرافی می‌تواند مواردی مثل سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی را هم شامل شود.

برای راحتی بیشتر بیمه‌شده‌هایی که در تهران زندگی می‌کنند به‌خاطر مسافت و وقت‌گیر بودن مراجعه، شرکت بیمه آسیا تلاش کرده با مراکز مختلفی قرارداد ببندد تا افراد بتوانند در نزدیکترین محلی که هستند به آن مرکز مراجعه کنند.

باید گفت که بیمه آسیا در تهران با 106 مرکز تصویربرداری در نقاط مختلف شهر تهران طرف قرارداد است و از این بابت دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت.

سونوگرافی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Kiarash Yazdani

بیشتر بخوانید: داروخانه ۲۹ فروردین، از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین‌ها در تهران

  • داروخانه های طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران

بیمه آسیا در تهران با 255 داروخانه در مناطق 22گانه تهران قرارداد دارد. در داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه آسیا تمام داروهای عمومی تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند و هزینه‌های این پوشش را شرکت بیمه تا سقف مورد تعهد خود که در قراردادش به بیمه‌گذار اعلام کرده است پرداخت می‌کند.

حالا شما می‌توانید با رفتن به وب سایت بیمه آسیا این داروخانه‌ها را هم پیدا کنید و مواردی که در نسخه پزشک برایتان تجویز کرده است را با پرداخت آنلاین هزینه دارو از این داروخانه‌ها تهیه کنید.

داروخانه آنلاین شبانه روزی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس سنا ارجمند

بیشتر بخوانید: داروخانه های شبانه روزی تهران را بشناسید

  • دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران

اگر نگاهی به مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران بیندازید با دیدن این لیست متوجه این موضوع می‌شوید که خوشبختانه مراکز دندانپزشکی و دندانپزشکان طرف قرارداد با بیمه آسیا در نقاط مختلف تهران قرار دارند.

حالا از غرب، شرق، شمال گرفته تا جنوب و مرکز تهران همه این مراکز هستند تا کار شما در کمترین زمان ممکن در نزدیک خانه‌تان انجام شود.

این بیمه درمان تکمیلی آسیا تمامی خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی را به صورت کلی یا جزئی تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

فقط کافی است مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران را از سایت بیمه آسیا پیدا کنید و با تماس و گرفتن وقت قبلی بدون معطلی دندان‌های خود را درست کنید.

البته یادتان باشد که در بیمه تکمیلی خود میزان پوشش برای هزینه‌های دندان‌پزشکی را بررسی کنید و مواردی که شامل بیمه نمی‌شود را قبل از شروع کار در جریان باشید تا در حین انجام کار مشکلی برای‌ شما پیش نیاید.

شاید هم در مواردی شما مجبور به پرداخت هزینه باشید که باید در این حالت اصل فاکتور پرداخت را با مهر مرکز دندانپزشکی به همراه اصل نسخه پزشک به شرکت بیمه آسیا تحویل دهید تا پس از محاسبات بر توجه به تعرفه وزارت بهداشت که در هر سال مشخص است، هزینه‌های شما را پرداخت کنند.

دندانپزشکی بیمه آسیا

منبع عکس وب سایت بیمه آسیا

بیشتر بخوانید: بیمارستان میلاد،‌ مشهورترین و شلوغ ترین بیمارستان‌ تهران

  • عینک فروشی طرف قرارداد بیمه آسیا 

همان‌طور که گفتیم یکی از پوشش‌های پرطرفدار در شرکت بیمه درمان تکمیلی آسیا خرید عینک است.

این مجموعه در بخش مراکز طرف قرارداد عینک مثل دیگر مراکز طرف قرارداد بسیار قوی بوده و با عینک سازی‌ها و عینک فروشی‌های مختلف در سراسر تهران قرارداد دارد.

حالا بیمه شدگان می‌توانند با توجه به میزان پوشش خود در قرارداد بیمه به هر یک از ای مراکز مراجعه کنند و از خدمات آنجا در جهت خرید عینک و لنز طبی استفاده کنند.

البته افرادی که تحت پوشش بیمه تکمیلی آسیا هستند و اگر به مراکزی که طرف قرارداد با بیمه نیست هم برود، می‌توانند هزینه پرداختی خود بابت خرید عینک را در طول مدت قرارداد بیمه تکمیلی با ارائه مدارک معتبر از شرکت بیمه دریافت نمایند.

عینک سازی و عینک فروشی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Davod Tavakolian Bana

بیشتر بخوانید: بهترین بیمارستان های چشم تهران را بشناسید

  • فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه آسیا 

از آنجایی که افراد در طول سال‌هایی که در پشت سیستم و با غرق در تکنولوژی و یا هزاران دلیل و داستان دیگر سر و کار دارند، ممکن است برای بارها به خدمات فیزیوتراپی نیاز پیدا کنند.

حالا اگر در این حالت بخواهید از بیمه عادی و یا آزاد استفاده کنید باید هزینه‌های سنگینی را بپردازید.

 اینجاست که بیمه تکمیلی شرکت‌ بیمه آسیا با کمک شما می‌آید تا با پوشش هزینه‌های فیزیوتراپی فکر شما را رها کند.

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران در بخش فیزیوتراپی هم مثل دیگر بخش‌ها بسیار زیاد است و شما می‌توانید با پیدا کردن این مراکز در وب سایت بیمه آسیا به راحتی به هر یک از آنهایی که در نزدیکی شماست مراجعه کنید و کارهای درمانی خود را انجام دهید.

فیزیوتراپی های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس saeed samadi

بیشتر بخوانید: اخبار آلودگی هوای تهران را از کجا به راحتی دنبال کنیم؟


آدرس و راه های دسترسی به شرکت بیمه آسیا

آدرس: خیابان طالقانی بین سپهبد قرنی و استاد نجات اللهی شماره 310 (روی نقشه ببینید)

شماره تلفن: 06-02188800950

وب سایت: https://www.bimehasia.com

اینستاگرام: @asiabimeh

پست الکترونیکی: info@asiainsurance.ir


با این حساب باید بگوییم که شرکت‌های بیمه بسیاری، بیمه‌های تکمیلی مختلفی با پوشش‌های متنوع و سقف تعهدات متفاوت ارائه می‌دهند. فرقی ندارد که قصد خرید بیمه تکمیلی برای خود، خانواده یا کارکنان یک شرکت دارید. مهم این است که پوشش‌های خوبی داشته باشد تا شما بتوانید در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید خدمات خوب بگیرید.

به ما بگویید آیا شما تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی هستید؟ از کدام شرکت این بیمه را تهیه کرده‌اید؟ آیا این بیمه توانسته دغدغه شما را در هزینه‌های درمان کاهش دهد؟

 اگر بیمه درمان تکمیلی شما از شرکت بیمه آسیاست از خدماتش برای ما بگویید. آیا این بیمه توانسته با خدماتی که ارائه داده شما را راضی کند؟ یادتان باشد که پاسخ به هر یک از این سوالات برای خوانندگان ما بسیار مفید و راهنمای خوبی خواهد بود.


سوالات متداول

 آدرس سایت بیمه تکمیلی درمان آسیا چیست؟

سایت بیمه آسیا جهت مشاهده و دسترسی به امکانات دارای آدرس اینترنتی Bimehasia.com بوده که شما می‌توانید با جستجو در گوگل خیلی سریع به این صفحه دسترسی داشته باشید.

برای ارتباط با کارشناسان بیمه درمان تکمیلی آسیا با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

شما می‌توانید در همه روزهای هفته به جز روزهای تعطیل از 8 صبح تا 1 بامداد با کارشناسان بیمه آسیا با شماره 06-02188800950 در تماس باشید تا پاسخ‌گوی سوالات شما باشند.

مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا کدامند؟

بیمه آسیا در کل کشور با مراکز درمانی و بیمارستان های زیادی قرارداد داشته و برای اطلاع از این مورد می توان به سایت بیمه آسیا مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

خدمات بیمه تکمیلی درمان آسیا چیست؟

شما با داشتن بیمه تکمیلی درمان آسیا می‌توانید از خدماتی مثل هزینه‌های بیمارستانی، داروخانه‌ای، چشم پزشکی، سونوگرافی و خیلی از پوشش‌های دیگر بهره‌مند شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.