بیمارستان نور؛ بیمه های طرف قرارداد و مسیرهای دسترسی

بیمارستان نور به همراه چند کلینیک‌ در نقاط مختلف پایتخت، از شناخته شده‌ترین بیمارستان های چشم تهران است. این مرکز درمانی در شمال تهران و در نزدیکی بهترین مراکز تجاری، اداری و مسکونی پایتخت قرار دارد. بیمارستان نور از نظر دسترسی فاصله کوتاهی با بزرگراه‌ها و خیابان‌های مهم شهر مثل چمران، مدرس، یادگار امام، نیایش و حقانی، خیابان ولیعصر و خیابان نلسون ماندلا دارد. به‌خاطر همین دسترسی خوب شما از هر جای تهران که باشید می‌توانید به راحتی به بهترین بیمارستان چشم تهران بروید.
برای اطلاع از مسیرهای دسترسی، نحوه گرفتن نوبت و بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان نور در ادامه همراه ما باشید.


آدرس بیمارستان نور تهران کجاست؟

این بیمارستان در خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر،ابتدای بلوار اسفندیار و پلاک ۹۶ است. این بیمارستان در لیست بهترین بیمارستان های چشم پزشکی تهران قرار دارد. 

لابی بیمارستان فوق تخصصی نور تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس کاوه صفری۱

شما می‌توانید در هر کجای تهران و یا دیگر شهرهای ایران که باشید با مسیرهای‌ دسترسی که در ادامه می‌گوییم راهی این بیمارستان شوید:

راهنمای دسترسی به بیمارستان چشم پزشکی نور

  • دسترسی از طریق فرودگاه بین المللی مهرآباد 

از آنجا که همه پروازهای داخلی کشور و بیشتر پروازهای تشریفاتی VIP و دیپلماتیک از طریق فرودگاه بین المللی مهرآباد انجام می‌شود. این فرودگاه در غرب تهران قرار دارد. فاصله فرودگاه تا بیمارستان چشم پزشکی نور حدود ۱۸ کیلومتر و حداقل زمان مورد نیاز ۲۰ دقیقه است. البته با توجه به ترافیک داخل شهر ممکن است بیشتر هم شود.
البته فرودگاه بین المللی مهرآباد با خطوط مترو تهران و تاکسیرانی هم ارتباط دارد. شما می‌توانید برای جابه‌جایی از فرودگاه از وسایل نقلیه عمومی هم استفاده کنید.

آدرس بیمارستان نور تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Radmehr

  • استفاده از پایانه های اتوبوس تهران

۱. پایانه بیهقی (میدان آرژانتین): این پایانه تا بیمارستان نور ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

۲. ترمینال آزادی: اگر از شهرهای غرب و شمال غرب کشور به تهران بیاید، ترمینال آزادی بهترین گزینه است و تا بیمارستان  چشم نور حدود ۴۰ دقیقه فاصله دارد.

۳. پایانه شرق: در صورتی که سفر شما از شهرهای شرق و شمال شرق کشور باشد، پایانه شرق تا این بیمارستان  حدود ۴۵ دقیقه فاصله دارد.

۴. ترمینال جنوب: اتوبوس‌هایی که از مرکز، جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور به تهران می‌آیند در این پایانه به مقصد می‌رسند. پایانه جنوب تا بیمارستان چشم پزشکی نور حدود ۵۵ فاصله دارد.



  • دسترسی از طریق خیابان ها و بزرگراه های تهران

بیمارستان و کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور در نزدیکی خیابان‌ها و بزرگراه‌های مهم شهر مثل بزرگراه چمران، مدرس، یادگار امام، نیایش و حقانی است. میانگین زمان رسیدن به بیمارستان از طریق بزرگراه‌ها تقریبا ۱۵ دقیقه است.
البته دو خیابان مهم خیابان ولیعصر در غرب و خیابان نلسون ماندلا در شرق بیمارستان نور و پل پارک وی، پارک ملت و میدان ونک با فاصله کوتاهی در نزدیکی این بیمارستان هستند.
شما اگر در هر یک از این لوکیشن‌ها باشید با این بیمارستان چشم تهران فاصله خیلی کمی دارید.

میدان ونک در نزدیکی بیمارستان نور

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس Mohammad Nasri

  • دسترسی از طریق مترو خط های بی آر تی تهران

در ضلع شمالی میدان ونک، ابتدای خیابان ولیعصر تاکسی‌های خطی شما را می‌توانند تا ابتدای خیابان اسفندیار ببرند. اینجا از تاکسی که پیاده شوید، بیمارستان چشم نور در سمت راست قرار دارد.
اتوبوس های تندرو تهران BRT از مقابل بیمارستان چشم نور عبور می کند. شما باید در ایستگاه نیایش از اتوبوس پیاده شده و به ابتدای خیابان اسفندیار بروید.
نزدیک ترین ایستگاه مترو به بیمارستان چشم نور ، ایستگاه مترو میرداماد در خط یک تهران است. پس از خروج از ایستگاه مترو با تاکسی و اتوبوس تندرو خود را به این بیمارستان برسانید.

بهترین بیمارستان چشم تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Nasri

بیشتر بخوانید: بیمارستان فارابی، قطب علمی چشم پزشکی ایران


بیمه های طرف قرار دارد با بیمارستان چشم نور تهران

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب بیمارستان فوق تخصصی نور این است که به‌خاطر رفاه حال بیماران و کم کردن هزینه‌های پرداخت، با بیشتر بیمه‌های تکمیلی طرف قرارداد است. طبق تعرفه های بیمارستان چشم پزشکی نور  همه هزینه بستری و درمان بیمار با بیمه‌های دولتی و تکمیلی طبق تعرفه نظام پزشکی انجام می‌شود. پس نگران پرداختی خود نباشید.
جالب است که بدانید بیمارستان چشم نور با ۳۱ بیمه درمان تکمیلی قرارداد دارد.
این بیمه‌ها شامل بیمه‌های دانا، ایران، آسیا، البرز، دی، رازی، سینا، کارآفرین، sos ، شهرداری، پاسارگاد، سامان، پارسیان، سامان، صنایع فولاد، توسعه، آتیه سازان حافظ، کمک رسان آریا و بانک‌های اقتصاد نوین، صادرات، تجارت، سپه، کشاورزی، مرکزی، صنعت و معدن، توسعه صادرات، مسکن، رفاه، ملت، طرف قرارداد با این بیمارستان هستند.
شما می‌توانید برای اطلاع از بیمه های طرف قرارداد بیمارستان نور به وب سایت بیمارستان مراجعه کنید.

شماره تلفن نوبت دهی بیمارستان نور تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس کاوه صفری۱

بیشتر بخوانید: ۸ تا از بیمارستان های نزدیک ونک به همراه آدرس و مسیر دسترسی


آدرس و راه های ارتباطی با بیمارستان

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، ابتدای بلوار اسفندیار، پلاک ۹۶ (روی نقشه ببینید)
تلفن: ۰۲۱۸۲۴۰۰
پیامک: ۳۰۰۰۸۲۴۰۰
وب سایت: www.noorvision.com


چرا بیمارستان چشم نور ساخته شد؟

شاید اگر به تاریخچه این بیمارستان بپردازیم متوجه این موضوع می‌شوید که هدف از تاسیس این بیمارستان تخصصی در تهران، کاهش ازدحام بیماران چشمی به دیگر مراکز و کم کردن مراجعه متعدد و چندباره بیماران و همراهانشان به مراکز چشم پزشکی باشد.
در این بیمارستان در کنار فضای بسیار مدرن و فناوری‌های بسیار پیشرفته، فضایی در حوزه گردشگری سلامت ایجاد شده که حتی بیماران خرجی هم برای درمان به آنجا می‌توانند مراجعه کنند.
این بیمارستان جایی است که با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا به درمان بیماری‌های چشمی می‌پردازد.
شما با مراجعه به این بیمارستان در خیابان ولیعصر می‌توانید از درمان بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان و نخبگان چشم پزشکی کشور استفاده کنید. چون در بیمارستان چشم نور هر درمانی که مربوط به چشم است از عمل‌های ساده تا پیشرفته‌ترین جراحی‌های چشم انجام می‌شود.

 بیمارستان چشم پزشکی نور تعرفه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parvin Ef

بیشتر بخوانید: رستوران های گاندی و ونک، ترکیبی از سنت و مدرنیته


ساعت کاری بیمارستان چشم نور و نحوه رزرو نوبت چطور است؟

شاید بخواهید از ساعت‌های مراجعه به این بیمارستان بدانید که می توانید به سایت بیمارستان نور بروید و همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۲۳ شب می‌توانید نوبت خود را رزرو کنید.  البته بیمارانی که قبلا در این بیمارستان عمل جراحی یا معاینه انجام داده‌اند، می‌توانند وقت بعدی خود را از طریق پیامک رزرو کنند.
یادتان باشد که برای مراجعه به این بیمارستان حتما نوبت بگیرید (البته به جز موارد اورژانسی) تا زیاد در صف انتظار نمانید.
البته فراموش نکنید که تمام خدمات چشم‌پزشکی از مشاوره و معاینات اولیه تا عکس‌برداری و اپتومتری هم در  این بیمارستان به راحتی انجام می‌شود.


اگر شما برای کارهای چشم پزشکی خود به تهران آمده‌اید و به دنبال جایی هستید که چند روزی را در آنجا بمانید و به‌راحتی هم به بیمارستان چشم نور بروید. اجاره واحد مبله در تهران را به ما بسپارید. ما در تهران مبله اقامتگاه‌های تمیز و با امکانات کامل را برای شما در نزدیکی این بیمارستان چشم پزشکی تهران داریم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن خودتان را به این بیمارستان برسانید.


آیا شما تابه‌حال به بیمارستان فوق تخصصی نور برای انجام کارهای پزشکی خود مراجعه کرده‌اید؟ نظر شما در مورد خود بیمارستان و پزشکان چیست؟ مسیر دسترسی بیمارستان برایتان راحت بود؟ رفتار پرسنل با شما در رابطه با راهنمایی چطور بود؟ آیا این بیمارستان را برای کسانی که مشکل چشمی دارند پیشنهاد می‌کنید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. قطعا نظرات و تجربه‌های شما راهنمای خوبی برای خوانندگان تهران مبله خواهد بود.


سوالات متداول

بیمارستان چشم پزشکی نور کجاست؟
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، ابتدای بلوار اسفندیار، پلاک ۹۶.
نزدیکترین مترو به بیمارستان چشم کدام ایستگاه است؟
ایستگاه مترو میرداماد در خط یک مترو تهران.
بیمارستان چشم نور تا چه ساعتی باز است؟
این بیمارستان از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ شب باز است.
آیا این بیمارستان در طرح زوج و فرد است؟
خیر. این بیمارستان در محدوده طرح ترافیک آلودگی و زوج و فرد نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.