رستوران های گاندی و ونک، ترکیبی از سنت و مدرنیته

محله ونک و گاندی از محله‌های لوکس اما سرزنده و پویا تهران هستند که همه شما برای یک بار هم که شده در این خیابان‌ها قدم زدید. خیابان‌های پر از رنگ‌ونور با ویترین‌های پر زرق‌وبرق که حسابی شما را سرحال می‌کند. اینجا شما می‌توانید برای رفع خستگی بعد از گشت‌و‌گذار طولانی خودتان را به بهترین رستوران های گاندی و ونک برسانید و از غذاها و خوراکی‌های خوشمزه این رستوران‌ها بخورید. 

معرفی رستوران های گاندی و ونک

اگر در محله گاندی و ونک تهران هستید با پیدا کردن رستوران‌های جذاب و تجربه طعم‌های جدید و به یادماندنی به شدت هیجان‌زده خواهید شد. چرا که شکم‌گردی یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که هیچ وقت تکراری نمی‌شود.

شما با رفتن به هریک از بهترین رستوران های گاندی و ونک، آنقدر هیجان‌انگیز خواهید شد، طوری که هم می‌توانید شکم‌گردی کنید و هم تفریح.

  • رستوران شیلا شعبه ونک و گاندی، پر از هات‌داگ‌ها و پیتزاهای خوشمزه

اگر یک فست‌فود خور حرفه‌ای باشید، باید بدانید که خوشمزه‌ترین هات داگ‌های تهران را می‌توانید در رستوران شیلا پیدا کنید. این رستوران از نظر مشتری‌های منطقه گاندی و ونک یکی از بهترین فست فودهای تهران به شمار می‌رود که با هات داگ‌های ناب و خوشمزه‌اش همه را عاشق خود می‌کند.

رستوران پرطرفدار شیلا محیطی آرام و نسبتا بزرگ در شعبه گاندی و ونک دارد. مکانی مناسب برای خوردن یک غذای عالی همراه با خانواده و یا دوستانتان است.

منو رستوران شیلا علاوه‌بر هات داگ، انواع پیتزاهای خوشمزه‌، برگر در طعم‌های مختلف و سوخاری‌ها را هم دارد که با انتخاب هر کدام از این غذاها ا طعم آن پشیمان نخواهید شد. 

البته چاشنی هر ساندویچ مانند سس قارچ را می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید. کیفیت غذا در رستوران شیلا بالاست و پرسنل و کارکنان رستوران با صبر و حوصله و صمیمیتی دوست داشتنی که در رستوران است، خواسته‌های شما را برآورده می‌کنند.

اگر هوس یک هات داگ داغ و بی‌نظیر کرده‌اید، در رستوران شیلا شعبه گاندی و ونک آن را پیدا خواهید کرد.

آدرس و شماره تلفن رستوران شیلا شعبه ونک: تهران، ضلع شرقی میدان ونک

02188653121

آدرس و شماره تلفن رستوران شیلا شعبه گاندی: خیابان حقانی بین میدان ونک و گاندی جنوبی

02188545100

رستوران شیلا شعبه گاندی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس pegah khamushi

بیشتر بخوانید: معرفی تمامی محله های شهر تهران

 

  •  فودکورت پل طبیعت، هم تماشا و هم شکم گردی

بعد از پیاده‌روی روی کف‌پوش‌های چوبی و زیبای پل، نوبت آن رسیده تا ساعاتی در این پل زیبا بنشینید و از منظره چشم‌نوازش حسابی لذت ببرید. چه جایی بهتر از فودکورت پل طبیعت. رستورانی که با انواع و اقسام غذاهای مختلف و با رنگ و بوی جذابی تجربه پل گردی را برایتان به بهترین نحو ممکن کامل می‌کند.

محال است کسی به قودکورت پل طبیعت برود و بدون رضایت از آن خارج شود چون برای هر سلیقه‌ای غذا وجود دارد.

 در فودکورت پل طبیعت پس از سفارش غذا می‌توانید میزی در محیط باز زیبای این رستوران انتخاب کنید و از غذا خوردن در بالای اتوبان مدرس و چشم‌انداز زیبای تهران لذت ببرید.  فضای این فودکورت شلوغ است اما تجربه صرف غذا روی زیباترین پل تهران خالی از لطف نیست.

آدرس و شماره تلفن فودکورت طبیعت: میدان ونک، پارک آب و آتش، انتهای بال شرقی پل طبیعت

02188194709

فود کورت پل طبیعت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس مجتبی فتحی

 

  • رستوران سلطنتی ورسای، رستورانی شیک و مدرن

رستوران ورسای شاید در بین تمامی رستوران‌هایی که تا به حال در تهران به آنها رفته‌اید متفاوت باشد. این رستوران سلطنتی یکی از بهترین رستوران های گاندی و ونک است که با فضای زیبا و دلنشین شما را به یک غذای متفاوت دعوت می‌کند.

رستوران ورسای با معماری داخلی بسیار زیبا به همراه دکوراسیون لوکس و تجهیزات مدرن امروزی، میزبان خانواده‌های محترم ایرانی و خارجی است، چرا که شما می‌توانید یک شب شاد و به یاد‌ماندنی را با تخفیف فوق‌العاده‌ای که همیشه برای میهمانانش دارد، از منوی غذایی رستوران سلطنتی ورسای انتخاب کنید.

این رستوران انواع غذاهای فرانسوی، ایرانی، عربی و دریایی را با بالاترین کیفیت تهیه می‌کند. در تمام غذاها و پیش غذاها و سس‌های این رستوران از ادویه‌های دست‌ساز و یا اروپایی استفاده می‌شود. شاید به همین دلیل است که مزه غذاهای منوی رستوران ورسای تهران را شما کمتر در رستوران های دیگر تهران می‌توانید پیدا کنید.

 این رستوران تراس سنتی و چهارفصل هم دارد و شما برای لذت بردن از غذای محبوب ایرانی و بین المللی می‌توانید به این رستوران تهران بروید و در مکان مناسب و محیط دلنشین آنجا در کنار خوردن غذاهای خوشمزه، قرارهای دوستانه و خانوادگی را با طعم واقعی‌شان در رسوران ورسای داشته باشید.

آدرس و تلفن رستوران ورسای ونک: انتهای گاندی شمالی، انتهای خیابان برادران شریفی ، پلاک 11

02188888150

رستوران ورسای

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Heidari

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اجاره خانه در تهران

  • رستوران نایب وزرا، اولین و قدیمی‌ترین شعبه رستوران نائب

این شعبه جزو اولین و بهترین مکان‌هایی است که توانسته رستوران نایب وزرا را به صورت دقیق پیاده سازی کند.  در منوی رستوران نائب وزرا، بهترین و تازه ترین کباب‌ها به همراه غذاهای ایرانی دیده می‌شوند که همگی در کنار نوشیدنی و مخلفات بر روی میز شما قرار دارند و شما را به ضیافتی شاهانه دعوت می کنند.

اگر شما به عنوان یک گردشگر در این منطقه حضور دارید و به دنبال یک رستوران لاکچری با غذاهای با کیفیت هستید رستوران نایب وزرا یک انتخاب بی‌نظیر برایتان خواهد بود.

آدرس و تلفن رستوران نایب وزرا: خيابان وزراء، كوچه يازدهم ، پلاك 30

02188707272

رستوران نائب ساعی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس SAJJAD NAZI

 

  • رستوران کنزو ونک،معدن غذاهای ژاپنی در تهران

اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به غذاهای ژاپنی دارید و در وعده‌های مختلف دوست دارید تا طعم خاص سوشی را بچشید، رستوران کنزو می‌تواند بهترین رستوران ونک در انتخاب شما باشد. در این رستوران شما قادر هستید انواع غذاها را با کیفیت عالی امتحان نمایید. 

سوشی به دلیل اینکه با ذائقه ایرانی‌ها تفاوت زیادی دارد، بنابراین رستوران‌های دیگر قادر به طبخ درست سوشی آنطور که باید باشد، نیستند. اما رستوران کنزو بدون تغییر هویت در پخت این غذا، یک غذای ژاپنی اصل را با طعمی عالی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. تا جایی که گردشگران کشورهای آسیای شرقی هم با اشتیاق این غذا را در رستوران کنزو میل می‌کنند.

لازم است بدانید که در کنار کیفیت و فضای کلاسیک و مدرن این رستوران، قیمت‌های منوی آن نیز بالا است و برای رفتن به آنحا باید خودتان را به حوالی ونک برسانید.

آدرس رستوران کنزو شعبه ونک: میدان ونک، خیابان خدامی، نبش کوچه لیلی، پلاک ۲۶

02188888222

رستوران کنزو ونک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohammad foromand

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر

  • رستوران عالی قاپو، رستوران سنتی در منطقه ونک

اگر در محله ونک برای سرو غذا علاقه‌مند هستید تا یک روز شاد را در رستوران‌ سنتی بگذرانید پیشنهاد ما به شما حضور در رستوران عالی قاپو ونک است.

این رستوران از بهترین رستوران های گاندی و ونک است. یعنی عالی قاپو با سرو انواع غذاهای ایرانی و داشتن یک دکوراسیون کاملاً سنتی توانسته است، محیطی شاد و آرام را برای مشتریان خود ایجاد کند.

در رستوران عالی قاپو موسیقی زنده نیز پخش می‌شود تا در کنار سرو غذا، مشتریان لحظات زیبایی را سپری نمایند. در این رستوران میز سالاد بسیار کامل بوده و مشتریان انتخاب آزادی دارند.

از جمله غذاهایی که مورد توجه بوده و بیشتر در این رستوران سنتی سرو می‌شود، می‌توان به کباب‌های ایرانی، ته‌چین مرغ، ماهی و خورشت فسنجان اشاره نمود. بنابراین می‌توان گفت این رستوران بهترین رستوران سنتی ونک به حساب می‌آید.

یادتان باشد که رستوران سنتی عالی قاپو جزو شلوغ‌ترین رستوران‌های ونک است، شما باید قبل از رفتن به آنجا به خصوص در روزهای تعطیل حتما باید میز خود را رزرو کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران سنتی عالی قاپو: ونک، ابتدای خیابان گاندی پلاک 55

02188777803

رستوران عالی قاپو

منبع عکس گوگل مپ، عکاس baiso gong

  •  رستوران سنتی ملاصدرا، رستورانی با موسیقی زنده

رستوران‌های سنتی جز بهترین رستوران ونک به شمار می‌روند. این رستوران‌ها طرفداران زیادی دارد. طوری که تا چشم کار می‌کند در این منطقه، رستوران‌ سنتی می‌بینید.

رستوران سنتی ملاصدرا شما را با دنیایی دیگر آشنا می‌کند. در این مکان زیبا می‌توانید از انواع غذاها میل کرده و در کنار دوستان خود از انواع نوشیدنی‌ها، قلیان و اینترنت رایگان استفاده کنید.

اگر علاقه‌مند هستید تا در یک محیط با موسیقی زنده حضور داشته باشید این رستوران می‌تواند پیشنهاد عالی برای شما باشد. 

آدرس و شماره رستوران سنتی ملاصدرا: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بعد از شیخ بهائی، پلاک ۲۵۰

02188056819

رستوران سنتی ملاصدرا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس saeid zareian

بیشتر بخوانید: مکان‌های دیدنی و تفریحی شمال تهران

  •  رستوران کباب سرای باباعلی، محلی برای قرارهای کاری و دورهمی

ایرانی‌ها علاقه‌مند به غذاهای ایرانی هستند و سعی می‌کنند تا غذایی مطابق با ذائقه خود را امتحان نمایند. رستوران و کباب سرای بابا علی در ونک این امکان را فراهم کرده تا شما انواع غذای ایرانی با کیفیت عالی را در یک محیط آرام و دل انگیز مصرف نمایید.

برای حضور در یک دورهمی و یا قرارهای کاری، این مکان می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در ضمن محیط این رستوران با دکوراسیون کلاسیک و مدرن طراحی شده است که می‌تواند به شما حس خاص و جذابی بدهد. در واقع، کباب سرای علی بابا بهترین رستوران اطراف ونک است. برای اطلاع از قیمت‌ها و حضور در رستوران به آدرس زیر مراجعه کرده و یا با شماره زیر با این مجموعه تماس بگیرید.

آدرس و شماره تلفن رستوران کباب سرای باباعلی: تهران، ونک، خیابان شیخ بهائی

02188214716

  •  رستوران فیورا، رستوران ایتالیایی در محله ونک

یکی از رستوران‌های ایتالیایی با‌سابقه در تهران که همچنان مشتریانش برای رفتن به آنجا پول زیادی خرج می‌کنند، طوری که بیشتر آنها راضی و خوشحال از این رستوران بیرون می‌روند.

بله با این حساب منو رستوران فیورا، قیمت‌های گران‌تری نسبت به دیگر رستوران های ایتالیایی محله ونک دارد، که با این گرانی هم دلیلی برای از دست دادن مشتریانش ندارد، این یعنی غذای خوشمزه و باکیفیت در هر حالت برای مشتریان رضایت‌بخش است. 

آدرس و شماره تلفن رستوران فیورا : گاندی، نبش خیابان چهارم، مرکز خرید گاندی، طبقه همکف

02188872075

رستوران فیورا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad A

بیشتر بخوانید: بهترین پارک های تهران برای گشت و گذار

  •  رستوران دینارو، هم خرید کنید و هم استیک بخورید

 رستوران دینارو از رستوران های ایتالیایی شهر تهران در منطقه گاندی است که در داخل مرکز خرید گاندی قرار دارد.

پس اگر تصمیم به نوش جان کردن یکی از خوشمزه‌ترین استیک‌ها در بهترین رستوران های گاندی و ونک دارید، باید صبر زیادی در این خیابان به خرج دهید. ادویه‌های منحصر به فرد در کنار پیش غذا‌ها و نوشیدنی‌های طبیعی و فوق‌العاده، شب خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس و تلفن رستوران دینارو: خیابان گاندی جنوبی، مرکز خرید گاندی، طبقه دوم، پلاک 40

02188799478

رستوران دینارو بهترین رستوران گاندی و ونک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali S

ترجیح می‌دهید مناسبت‌های خاص خود را در رستوران های قیمت مناسب تهران جشن بگیرید یا در بهترین رستوران‌ های گاندی و ونک ؟ نظر شما درباره لوکس ترین رستوران های تهران محله های ونک و گاندی تهران چیست؟ آیا تا به حال تجربه صرف‌کردن غذا در هیچ یک از این رستوران‌ها را داشته‌اید؟ 

اگر شما مسافر تهران هستید و برای اقامت به دنبال آپارتمان های مبله لوکس هستید ما در تهران مبله تمامی خواسته‌های شما را قرار است پاسخ دهیم. پس با ما در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.