اولین رستوران رباتیک تهران؛ قیمت غذاها و نحوه سفارش

روبوشف اولین رستوران رباتیک تهران است. وقتی برای بار اول اسم  این رستوران را می‌شنویید، ممکن است خیلی سریع بپرسید که روبوشف چه طور رستورانی ست؟ باید گفت در این رستوران به سبک جدیدی از شما پذیرایی می‌شود. اینجا خبری از میزهای غذاخوری نیست و شما با صفحه‌های بزرگ دیجیتالی روبرو هستید. صفحه‌هایی که در آن می‌توانید منوی غذا را ببینید و خودتان ترکیب غذای دلخواه‌تان را انتخاب کنید. تازه موقع تحویل غذا هم رباتی به یک ریل متصل است که غذا را سر میزتان می‌آورد.
برای کسانی که عاشق فناوری و یا امتحان‌کردن تجربه‌های تازه هستند، روبوشف با عنوان اولین رستوران رباتیک ایران برای غذا خوردن پیشنهاد جذابی خواهد بود.


آدرس رستوران روبوشف به همراه راه‌های دسترسی 

رستوران روبوشف دو شعبه در تهران دارد. یکی در پردیس کوروش مال و دیگری در سعادت‌آباد است. رستوران روبوشف شعبه سعادت آباد، همیشه پرطرفدارتر و شلوغ‌تر از روبوشف کورش مال است.
رستوران روبوشف سعادت آباد تهران در آدرس انتهای سی و هشتم غربی، نرسیده به علامه جنوبی، پلاک ۳ و در جنب ساختمان باشگاه استقلال قرار دارد. روبوشف کوروش مال هم در اتوبان ستاری، مجتمع کوروش و در طبقه آخر است.

روی نقشه ببینید!

رستوران رباتیک کوروش

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sina Meshkani


در رستوران روبوشف همه چیز با هوش مصنوعی کار می‌کند

روبو از واژه بات گرفته شده و شِف (chef) هم که به‌معنای سرآشپز است. اسم اولین رستوران رباتیک تهران هم با ترکیب این دو کلمه در کنار هم روبوشف شد. جایی که علاقه‌مندان به تکنولوژی و حتی برای خیلی از کودکان محیط جالب و خاصی دارد.
بیشتر فرایندها در رستوران روبوشف خودکار و به کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود. در این رستوران سفارش غذا و پرداخت هزینه هم به‌طور خودکار است. طوری که مشتری‌‌ها پشت میزهایی می‌نشینند که دیجیتالی‌ هستند. با انتخاب گزینه‌ها از منوی رستوران روبوشف، سفارش به آشپزخانه می‌رسد.
بعد هم با آماده‌شدن غذا کلیه سفارش‌های شما توسط رباتی که روی ریل کنار میزتون حرکت می‌کند از داخل آشپزخانه تا میزتان‌ آورده می‌شود.

فیلم رستوران رباتیک سعادت آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Hafizi

بیشتر بخوانید: مارکیز سنتر سعادت آباد، از مرکز خریدهای تو دل برو تهران


این روزها اگر قصد سفر به تهران را دارید، با رزرو بهترین آپارتمان‌ های مبله غرب تهران شما می‌توانید به‌راحتی به مراکز خرید و مال‌های غرب تهران بروید. چون اگر برای خرید و گردش به تهران بیایید، هیچ محله‌ای به اندازه سعادت آباد و غرب تهران، مراکز خرید و جاهای تفریحی خوب ندارد. همچنین منطقه غرب تهران و محله سعادت آباد، آب‌و‌هوای بهتری از تهران را دارد و شما می‌توانید بدون بودن در محدوده ترافیک تهران به تفریح و خرید بپردازید. تازه واحدهای اقامتی تهران مبله از نظر تمیزی و زیبایی فوق‌العاده هستند و شما می‌توانید مثل خانه خودتان در این واحدها مهمان باشید و با خاطره خوش به خانه برگردید.


منوی رستوران روبوشف چطور است؟

منوی رستوران روبوشف که از اولین رستوران‌ های رباتیک تهران است، بیشتر می‌توان غذاهای فست فودی پیدا کرد. شما در آنجا می‌توانید در میز دیجیتالی سفارش‌هایی از پنه آلفردو مرغ، پنه آلفردو گوشت، استیک فیله با سس قارچ، استیک مرغ با سس مخصوص، انواع پیتزاها را داشته باشید.
البته پیش غذاهایی مثل سیب زمینی، بال سوخاری و سالاد سزار از مهم‌ترین بخش‌های منوی غذایی رستوران روبوشف هستند که باید برای یکبار هم که شده یکی از آن‌ها را امتحان کرد.

منوی رستوران روبوشف، اولین رستوران رباتیک تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Jaafar Al Hashemi

بیشتر بخوانید: کافه لونا لانژ، تجربه طعم‌های تازه در فضای مدرن


قیمت غذاهای رستوران روبوشف چقدر است؟

قیمت منوی غذایی روبوشف تقریبا گران است. چون اینجا شما با توجه به سلیقه خود ترکیبات غذای انتخابی خود را انتخاب می‌کنید. مثلا ممکن است دوست نداشته باشید که در غذای‌تان فلفل دلمه باشد می‌توانید این مورد را در سفارش پیتزا از ترکیبات غذایی حذف کنید.
پس با داشتن چنین قابلیتی باید قیمت‌های بالا را برای منوی رستوران روبوشف در نظر گرفت.
از طرفی هم با توجه به عدم ثبات در قیمت‌های دقیق‌، روبوشف منو قیمتی ثابتی ندارد و قیمت‌ها کاملا آنلاین است. اگر می‌خواهید قبل از رفتن از نرخ قیمت‌ها باخبر شوید بهتر است با روبوشف تماس بگیرید تا از میانگین قیمت‌ها اطلاع داشته باشید.

سفارش غذا در اولین رستوران رباتبک تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Morteza Soorgi

بیشتر بخوانید: رستوران گیاهی های تهران، از جان گیاهی انسان تا شیر گیاهی مرغ


ساعت کار اولین رستوران رباتیک تهران چطور است؟

ساعت کار رستوران روبوشف از ظهر شروع می‌شود و تقریبا تا ۱۲ شب باز است. این رستوران وعده صبحانه ندارد و شما برای ناهار و شام می‌توانید مهمان آنجا باشید. اگر تصمیم دارید به این رستوران بروید، با توجه به محدود بودن تعداد میزها، سعی کنید قبل از رفتن میز رزرو کنید تا زیاد منتظر نمانید.


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با روبوشف

آدرس: سعادت آباد، انتهای سی و هشتم غربی، نرسیده به علامه جنوبی، پلاک ۳، جنب ساختمان باشگاه استقلال.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۶۱۸۴

اینستاگرام: robochef.ir

غذاهای روبوشف کورش مال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Moallemi

بیشتر بخوانید: اجاره مبله تهران، بی‌دغدغه و بدون دردسر سفر کنید

 


آیا شما تا به‌حال به رستوران ربووشف در سعادت آباد و یا کوروش مال رفته‌اید؟ جذابیت این رستوران را چطور دیدید؟ آیا واقعا اینجا همه چیز با هوشمند است؟ چطور غذای مورد علاقه خود را آنجا سفارش دادید؟ تجربه‌ها و خاطره‌های خود از اولین رستوران رباتیک تهران را با ما به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

اسم اولین رستوران رباتیک تهران چیست؟
روبوشف در محله سعادت آباد و کوروش مال از اولین رستوران‌های رباتیک تهران هستند.
در رستوران رباتیک منو غذا چطور است؟
در این رستوران شما منو دیجیتالی دارید و با توجه به سلیقه خود درخواست ترکیب غذاها را می‌دهید.
قیمت منوی رستوران روبوشف چقدر است؟
از آنجا که منو این رستوران دیجیتالی است قیمت‌ها ثابت نبوده و آنلاین هستند.
رستوران روبوشف تا چه ساعتی باز است؟
ساعت کاری رستوران از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب او برای وعده ناهار و شام است و صبحانه ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.