۲۰ تا از بهترین رستوران های با موسیقی زنده در تهران

بهترین رستوران با موسیقی زنده کدام است؟در این‌جا لیستی از بهترین رستوران ها با موسیقی زنده در غرب تهران و شمال و هرجایی که فکر کنید آماده کرده‌ایم تا برنامه گردش آخر هفته شما با چیزی که فکر می‌کردید یکی دربیاد.

اگر شما هم امروز دنبال پیدا کردن یک رستوران با موسیقی زنده در تهران که هم غذای خوب داشته باشد و هم یک محیط دوست‌داشتنی پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بهترین گزینه‌ها را برایتان معرفی کنیم.


رستوران با موسیقی زنده در شرق تهران 

۱. رستوران سنتی باغ صبا

در محله باغ صبا سهروردی رستوران سنتی صبا یکی از بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران است که لذت خوردن غذا در کنار نواهای موسیقی ایرانی را در این رستوران را شاید خیلی از شماها برای یکبار هم که شده تجربه کرده باشید.

اینجا خوردن یک وعده غذا همراه با اجرای موسیقی زنده و آن هم بیشتر موسیقی اصیل ایرانی چیزی است که در هیچ کجای تهران برایتان تکرار نخواهد شد و با هیچ چیز نمی‌توان عوض کرد.

پس اگر به دنبال رستوران با موسیقی زنده در محدوده خیابان شریعتی هستید رستوران سنتی باغ صبا را فراموش نکنید.

این رستوران به‌ خاطر همسایگی با سفارت انگلستان تلاش کرده است در کنار سرو غذاهای باکیفیت و خوشمزه به بهترین شکل ممکن فرهنگ ایرانی را در فضای رستوران هم به نمایش بگذارد.

رستوران باغ صبا که ظاهری بسیار زیبا و سنتی دارد و در لحظه ورود شما را به یاد خانه‌های قجری می‌اندازد. تزیینات داخل خیلی ماهرانه انتخاب شده و غذا روی میزهای سنتی چوبی یا تخت‌های بزرگ چند نفره سرو می‌شود

شما اینجا پس از میل‌کردن غذاهای لذیذ می‌توانید روی بالش‌های گرد که اسم آنها متکا است، کمی بعد از غذا استراحت کنید و از شنیدن اجرای موسیقی زنده حسابی لذت ببرید.

البته توجه داشته باشید که این رستوران سنتی یک عکاسخانه فوق العاده دیدنی هم دارد که قطعا تماشای آن در تهران با آن‌همه خاطره خالی از لطف نیست.

آدرس رستوران سنتی باغ صبا:  تهران، خیابان شریعتی، روبروی خیابان ملک، جنب سفارت انگلیس

شماره تلفن رستوران سنتی باغ صبا: 02177539684

۲. رستوران سنتی دف سهروردی

تا اسم رستوران دف را می‌شنوید یاد یکی از ابزارهای موسیقی سنتی جذاب دف می‌افتید. بله اسم رستوران سنتی دف یک جورایی با موسیقی عجین شده است و خلاصه که می‌توان این برداشت را کرد که موسیقی یکی چیزهایی است که در محیط این رستوران بسیار مهم و لذت بخش است.

داشتن سه گروه موزیک حرفه‌ای و خفن به همراه چهار خواننده با سبک‌هایی از موسیقی سنتی تا پاپ سنتی و پاپ حال شما را در رستوران دف به شدت خوب می‌کنند.

همه با رفتن به رستوران سنتی دف توقع خوردن یک غذای سنتی، لذیذ و جذاب را دارند و این اتفاقی است که در بالاترین حد ممکن در رستوران دف سهروردی رخ داده است. 

منو رستوران دف سهروردی از چلو کباب لقمه گرفته تا دیزی و ماهی کبابی و اکبر جوجه که از پرطرفدارترین غذای دف است، هوش از سرتان می‌برد چون با بهترین مواد اولیه تهیه و طبخ می‌شوند.

در رستوران با موسیقی زنده دف چه قبل،‌ چه حین و چه بعد از غذا شما می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های از شربت‌های سنتی با عرقیات گیاهی و زعفران ناب که خنک و جذاب است گرفته تا انواع قهوه و دمنوش گیاهی و چای لاهیجان تازه دم را سفارش دهید و با تمام وجود نوش جان کنید.

البته که باید گفت در رستوران سنتی دف شما بابت اجرای موسیقی زنده ورودیه پرداخت نمی‌کنید و میهمان دف هستید، اتفاقی که در نوع خود کم‌نظیر و برای خیلی از آدم‌ها ممکن است وسوسه‌انگیز هم باشد.

آدرس رستوران سنتی دف در سهروردی:مطهری، نرسیده به سهروردی، ابتدای خیابان سلیمان خاطر جنب بانک پاسارگاد و بانک پارسیان

شماره تماس رستوران دف:02188848687 

 رستوران با موسیقی زنده دف

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Simin Shahmohamadi

بیشتر بخوانید: بهترین شیشلیک های تهران را کجا بخوریم؟


رستوران با موسیقی زنده در غرب تهران

۳. رستوران شهربانو

اگر به دنبال رستوران با موسیقی زنده در تهران و در منطقه غرب هستید که مجلل و زیبا باشد رستوران شهربانو سعادت آباد بهترین جا برای شماست.

رستوران‌ شهربانو با فضای سنتی و چیدمان خاص خود حسی از آرامش، مهربانی و صمیمیت را در دل جاری می‌کند.

رستوران شهربانو دو بخش سفره‌خانه و کافه دارد که در سلف صبحانه، بوفه شام و سالاد بار مجموعه، بیست نوع انتخاب همراه با نوشیدنی برای مهمانانش در نظر گرفته شده است.

جذاب‌ترین بخش رستوران شهربانو همان موزیک زنده آن است که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب اجرا می‌شود. در طول روز 5 گروه موسیقی در این رستوران اجرا دارند که هر کدام سبک متفاوتی از موسیقی پاپ، کلاسیک، سنتی، آذری و محلی را دارند.

 حالا اگر شما طرفدار هر نوع موسیقی باشید، موزیک دلخواه خود را اینجا می‌توانید گوش کوش کنید.

نکته‌ مهمی که باید در مورد رستوران شهربانو شهرک غرب لازم است یادآوری شود این است که قیمت‌های این رستوران مثل کیفیتش در سطح بالایی قرار دارد پس در این رستوران انتظار قیمت‌های مناسب نباشید. اینجا رستورانی مجلل و لوکس با قیمت گران است. 

آدرس رستوران شهربانو سعادت آباد: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع خلیج فارس

شماره تلفن رستوران شهربانو: 02188385510

۴. رستوران بوشهری گبگو

اگر در غرب تهران به دنبال یک رستوران با موسیقی زنده همه‌چیز‌ تمام هستید، رستوران بوشهری گبگو در قلب شهرک غرب گزینه‌ای فوق‌العاده برای شماست که حتما باید به آنجا بروید و خود را مهمان غذاهای خوشمزه جنوب کنید.

این رستوران با دکور سنتی و با اصالت همراه با غذاهای خوش‌عطر و طعم جنوبی، اولین رستوران با غذاهای جنوبی تهران است که در کنار مرکز خرید آرن قرار دارد.

منوی رستوران بوشهری گبگو غذاهای جنوبی مثل قلیه ماهی، میگو پفکی، قیمه بوشهری و دال‌عدس دارد و علاقه‌مندان غذای جنوبی می‌توانند همراه با موسیقی زنده فولکلور جنوب کشور بهترین غذاهای جنوبی را نوش جان کنند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر به فرهنگ و غذاهای جنوب کشور علاقه دارید، رستوران بوشهری گبگو رو از دست ندهید. اگر هم طرفدار جنوب کشور نیستید، ما پیشنهاد می‌کنیم یک شانس به این رستوران بی‌نظیر دهید و به این رستوران با موسیقی زنده در سعادت آباد تهران بروید، بعید است که شما از رفتن به آنجا پشیمان شوید.

آدرس رستوران شهربانو شهرک غرب: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، جنب مرکز خرید آرن

شماره تلفن رستوران شهربانو شهرک غرب: 02126740876

۵. رستوران شب های سرو

یکی از پرطرفدارترین و وسوسه‌انگیزترین رستوران با موسیقی زنده در غرب تهران که جوانان برای قرارهای مختلف کاری و دوستانه خود به آنجا می‌روند.

البته بیشتر تهرانی‌ها خیلی از اوقات به خصوص آخر هفته‌ها برای گذراندن اوقات فراغت خود در کنار دوستان یا خانواده به رستوران شب های سرو می‌روند تا در کنار نوش جان کردن غذاهای خوشمزه همراه با موسیقی زنده روحشان را نوازش دهند.

رستوران شب‌های سرو در سعادت آباد هر شب از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب موسیقی زنده برگزار می‌کند و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مثل انواع کباب، ماهی کباب، پیتزا، و پاستا از میهمانانش پذیرایی می‌کند.

توجه داشته باشید که رستوران سرو برای رفاه حال مشتریان خود پارکینگ اختصاصی دارد و شما می‌توانید با خیال راحت خودرو خود را پارک کرده و حسابی در کنار دوستانتان خوش‌گذرانی کنید.

آدرس رستوران شب های سرو سعادت آباد: تهران، سعادت آباد، ضلع شمال شرقی چهارراه سرو(تقاطع پاکنژاد)، پلاک 79، پايين از بانک گردشگری

شماره تلفن رستوران شب های سرو سعادت آباد: 02122363311

تلفن : 22363311 021

۶. باغ رستوران طبیعت

این رستوران که در کوهسار قرار دارد یکی از بهترین باغ رستوران با موسیقی زنده در تهران به شمار می‌رود. طبیعت هم مانند بسیاری از رستوران‌های این ناحیه بیشتر غذای سنتی ایرانی و تعدادی غذای فرنگی در منو دارد. اینجا تا دلتان بخواهد دورچین بشقاب‌های مفصل و متنوع دارد که حسابی توجه شما را به خودش جلب می‌کند.

البته غذای ویژه‌ رستوران باغ طبیعت ماهی سوخاری‌اش است که ماهی‌ آن طوری طبخ می‌شود که نمونه‌اش را کمتر جایی می‌توان پیدا کرد. 

اینجا شاید تنها رستوران با موسیقی زنده در کن باشد که هم امکان نشستن بر روی تخت در باغ کوچک امکان‌پذیر است و هم نشستن بر روی صندلی. همچنین اجرای موسیقی زنده از برنامه‌های پایه ثابت در این رستوران به حساب می‌آید که حال میهمانانش را سر جا می‌آورد.

قیمت‌های رستوران باغ طبیعت گران است اما اگر حجم و کیفیت غذاها را ببینید متوجه دلیل بالای قیمت‌ها می‌شوید. حجم غذا اینجا آن‌قدر زیاد است که دو نفر را جواب می‌دهد. همچنین کرانچی میگو هم می‌تواند یک انتخاب متفاوت باشد.

آدرس باغ رستوران طبیعت: شهران، بلوار کوهسار، روبروی کلانتری، انتهای خیابان طبیعت

شماره تلفن باغ رستوران طبیعت:02144361829 

۷. رستوران شب های فردوس

نمی‌شود صحبت از بهترین رستوران سنتی با موسیقی زنده در تهران باشد و از رستوران شب های فردوس نام نبرد. اینجا یک سفره خانه به تمام معناست که با سبک کاملا اصیل و سنتی ایرانی لحظات خوشی را در کنار همراهانش تان برایتان می‌سازد.

در رستوران سنتی شب های فردوس می‌توانید روی یک تخت بنشینید و منتظر بمانید تا گارسون منوی غذایی را برایتان بیاورد و از بین غذاهای خوشمزه و صد البته باکیفیت هر چه دلتان می‌خواهد را سفارش دهید.

یادتان باشد که حتما از دیزی سنگی و نان داغ شب های فردوس در کنار دوغ محلی غافل نشوید و از آن‌ها نوش جان کنید.

آدرس رستوران سنتی شب های فردوس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس شرق، نرسیده به خیابان ولیعصر، شماره 30

شماره تلفن رستوران سنتی شب های فردوس:02144060106

موسیقی زنده رستوران فردوس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohsen Rokni

بیشتر بخوانید:‌ رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها


رستوران با موسیقی زنده در شهرری 

۸. رستوران جام جم

رستوران جام جم در شهرری قرار دارد. این رستوران با دکوراسیون کلاسیک سفید و نورپردازی زیاد، فضای دلباز و روشنی را ایجاد کرده است. شما در جام جم که یک رستوران با موسیقی زنده در تهران است می‌توانید با خوردن غذاهای خوشمزه همراه با موسیقی روح‌تان را سرخوش کنید.

دقت داشته باشید که رستوران جام جم فقط غذاهای ایرانی سرو می‌کند و کیفیت غذاها هم بسیار خوب و لذیذ است.

یادتان باشد که ساعت کار رستوران جام جم از 12 ظهر تا 16 عصر شروع می‌شود و دو ساعتی دوباره بسته می‌شود و برای وعده شام از ساعت 18 شروع شده و تا 24 ادامه دارد.

آدرس رستوران جام جم شهرری: شهر ری، میدان معلم، ابتدای خیابان میثم جنوبی، جنب بانک مسکن

شماره تلفن رستوران جام جم شهرری: 02155924030


رستوران با موسیقی زنده در میرداماد

۹. کافه رستوران پارکینگ

کافه رستوران پارکینگ به خاطر داشتن دکور فانتزی و جذاب پاتوق خیلی از جوانان تهران است. اگر دنبال یک رستوران با موسیقی زنده در محله میرداماد تهران هستید این رستوران بهترین گزینه جذاب برای شماست.

خلاقیت این رستوران بیشتر به استفاده از طرح ماشین‌های قدیمی مثل بنز و فولکس‌واگن برای میز و صندلی‌ است و به عبارتی می‌توان گفت اینجا بهشت علاقه‌مندان ماشین است.

این کافه به خاطر استفاده از دکور و نورپردازی‌های فانتزی و سرو غذاهای متنوع همراه با اجرای موسیقی زنده در بین بیشتر جوان‌ها طرفدار دارد.

 این کافه دقیقا در کنار مترو میرداماد و داخل مجتمع تجاری رز قرار گرفته است و دسترسی خیلی مناسبی دارد و شما با وسیله نقلیه عمومی هم می‌توانید خودتان را به راحتی به بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران برسانید.

آدرس کافه رستوران پارکینگ: تهران، خیابان میرداماد، جنب مترو میرداماد، پاساژ تجاری رز، طبقه دوم، پلاک 30

شماره تلفن کافه رستوران پارکینگ: 02122921209

 

بیشتر بخوانید: اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران


رستوران با موسیقی زنده در تهرانپارس

۱۰. رستوران سنتی عمارت

در تهرانپارس رستوران های خوب زیادی به چشم می‌خورند اما رستوران عمارت یکی از رستوران های سنتی با موسیقی زنده در تهران است که می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای خوش‌گذرانی شما باشد.

این رستوران با تخت‌های خانوادگی و دکوراسیون سنتی آبی و بنفش همراه با نمای چوبی و نورپردازی آرامش‌بخش خود فضای دلچسبی را برای مشتریانش فراهم کرده است.

البته که رستوران سنتی عمارت موسیقی زنده شاد و مفرحی دارد و اگر شما بخواهید آخر هفته میهمان این رستوران باشید استرس یک هفته کاری را از تن‌تان بیرون می‌کشد و حال و هوایتان را عوض می‌کند.

آدرس رستوران سنتی عمارت: تهرانپارس، بین فلکه دوم و تیرانداز ، نبش 162 غربی، پلاک 134

شماره تماس رستوران سنتی عمارت: 02177738715


رستوران با موسیقی زنده در نیاوران

۱۱. رستوران گیلار

اگر عاشق فرهنگ و زیبایی‌های گیلان به همراه خوردن غذاهای دلچسب و لذیذ شمالی هستید حتما باید خودتان را به نیاوران برسانید و به رستوران گیلار سر بزنید. 

این رستوران یکی از بهترین رستوران با موسیقی زنده‌ در تهران است و در معماری و دکوراسیون داخلی آن به طور کامل از معماری روستایی گیلان استفاده شده است و شما در رستوران گیلار حال و هوای گیلان را در تهران حس می‌کنید.

جالب است که بدانید تنوع و کیفیت غذا در رستوران گیلار بی‌نظیر است و در تهیه غذاها از روش‌های سنتی گیلانی و مواد تازه استفاده می‌شود.

البته اینجا موسیقی زنده گیلانی تکمیل‌کننده تجربه خوب شما در این رستوران خواهد بود و لذت خوش این لحظات هرگز از ذهنتان پاک نخواهد شد.

آدرس رستوران گیلار نیاوران: تهران، نیاوران، به سمت تجریش، نرسیده به چهارراه مژده، رستوران گیلا

شماره تلفن رستوران گیلار: 02122741665

اجرای موسیقی زنده در رستوران گیلار

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahan Khosroshahi

بیشتر بخوانید: بازدید از کاخ نیاوران و بخش های مختلف آن


رستوران با موسیقی زنده در میدان ونک

۱۲. رستوران عالی قاپو

از ابتدا که قدم در داخل رستوران عالی قاپو در خیابان گاندی می‌گذارید رنگ‌ها، بوها و صدای خوش موسیقی زنده به استقبال شما می‌آیند.

این رستوران که شبیه یک عمارت است فقط برای صرف غذاهای اصیل ایرانی نیست بلکه برای ارتباط با روح غذا همراه با موسیقی زنده و اصیل ایرانی قرار است حسابی شما را سرحال کند.

این رستوران با داشتن فضای گرم و صمیمی و دوستانه، بهترین جا برای جمع‌های دوستانه و دورهمی‌های خانوادگی است. رستوران عالی قاپو در منو خود با داشتن انواع کباب‌ها و غذاهای ایرانی محلی آرامی را فراهم آورده تا در کنار صرف غذا خوشمزه با شنیدن موسیقی زنده سنتی روز فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

حالا اگر قصد دارید به رستوران هالی قاپو در تهران بروید، یادتان باشد که حتما از قبل میز رزرو کنید چون در طول هفته هم اینجا به سختی جای خالی پیدا می‌شود.

 آدرس رستوران عالی قاپو: میدان ونک، اول خیابان گاندی، پلاک ۵۵

شماره تلفن رستوران عالی قاپو:02188777803 

۱۳. رستوران باکارا لانژ ونک

باکارا لانژ یکی دیگر از رستوران‌های میدان ونک است که به خاطر داشتن موسیقی زنده بسیار پرانرژی و غذاهای متنوع عربی آن بسیار محبوب و پرطرفدار است.

موسیقی زنده در رستوران باکارا لانژ ونک به همراه غذای عربی و دکوراسیونی که دارد شما را به قلب کشورهای عربی می‌برد به طوری که اگر به دبی رفته باشید حس و حال سفر به دبی را اینجا در خود احساس می‌کنید.

مبلمان و پرده‌های قرمز، نقاشی‌ روی دیوارها و لوسترهای مجلل همه و همه حس و حال رستوران‌های لبنان و دبی را شبیه سازی کرده است.

اگر کمی با اسم غذاهای عربی آشنا باشید در منوی این رستوران غذاهای خاص عربی مثل بطاطاحره‌المقربیه و بشقاب فطایر را می‌بینید که می‌توانید قبل از سفارش از محتویات آن مطلع شوید و بعد سفارش دهید.

آدرس رستوران باکارا لانژ: تهران، میدان ونک، انتهای خیابان خدامی، خیابان آفتاب، برج آفتاب

شماره تلفن رستوران باکارا لانژ: 02188619841 

۱۴. رستوران سنتی باربد

رستوران باربد یکی از معدود رستوران‌هایی است که همراه با اجرای موسیقی زنده هیچ چیز را در میان گزینه‌های سنتی‌بودن کم ندارد. این رستوران در ساختمانی قدیمی که مال دوره قاجار است و در نزدیکی میدان ونک قرار دارد مشغول به فعالیت است. شاید به خاطر همین فضای سنتی است که بیشتر آدم‌ها با رفتن به رستوران سنتی باربد در نگاه اول مات‌ومبهوت زیبایی‌های آن می‌شوند.

عمارت رستوران باربد که در بخشی از آن تخت و در بخشی دیگر میز چیده شده است قرار است بهترین لحظات را برایتان در کنار غذا و موسیقی زنده هدیه کند.

این رستوران با اینکه در طبقه زیر همکف قرار دارد نورگیر بسیار مناسبی دارد و شما اینجا احساس خفگی نخواهید داشت.

آدرس رستوران سنتی باربد:میدان ونک، خیابان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهایی، پلاک 57

شماره تماس رستوران سنتی باربد:02188068410

رستوران با موسیقی زنده باراکا لانژ

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hooman Sayyari

بیشتر بخوانید: رستوران های گاندی و ونک، ترکیبی از سنت و مدرنیته


رستوران با موسیقی زنده در بام لند 

۱۵. کشتی رویال لانژ

اولین گزینه‌ای که پیشنهاد می‌شود حتما در برنامه تفریحی خود به دریاچه چیتگر داشته باشید رفتن به رستوران رویال لانژ بام لند است.

این رستوران در حقیقت یک کافه‌ رستوران شناور روی آب‌های دریاچه چیتگر تهران است و در روی عرشه یک کشتی قرار دارد که همراه با موسیقی زنده حال و هوای شما را در تهران عوض می‌کند.

 شما می‌توانید در مدت زمانی که کشتی دریاچه چیتگر رو دور می‌زند و مشغول خوردن غذا هستید از موسیقی زنده و منظره زیبا لذت ببرید.

یادتان باشد که در رستوران کشتی رویال لانژ مبلغی به عنوان ورودیه از مراجعان دریافت می‌شود که جدا از مبلغ سرو غذا و موارد دیگر است پس به هنگام مراجعه حتما این نکته را مد نظر داشته باشید.

آدرس کشتی رویال لانژ بام لند: تهران، همت غرب، بعد از خروجی آزادگان، خیابان کاشان جنوب، میدان موج بلوار صدف، مجتمع تفریحی بام لند، کشتی تفریحی رویال لانژ

شماره تلفن رستوران رویال لانژ:09121693209

۱۶. رستوران حس توران 

رستوران حس توران می‌تواند فضایی خوش برای گذراندن  لحظاتی شاد و گوشه‌ای دنج برای آرامش شما باشد. در این رستوران جایگاه‌های نشستن طوری طراحی شدند که با توجه به حال و هوای خود می‌توانید هر یک را انتخاب کنید و در آنجا برای خودتان خوش‌گذرانی کنید.
حس توران در طبقه دوم مرکز خرید فودهال فرشته قرار گرفته است و شما در بدو ورود  و در سمت راست رستوران حس توران و در سمت چپ حس کافه را مشاهده خواهید کرد.
یکی از خوبی‌های این رستوران برخورد مناسب پرسنل است و از همان لحظه ورود به رستوران پرسنل شما را همراهی می‌کنند.

آدرس رستوران حس توران: خیابان فرشته، نیلوفر، رویال آدرس،طبقه دوم

شماره تلفن رستوران حس توران: 02144714594

 

بیشتر بخوانید: بام تهران محلی برای دورهمی های شبانه


در این مقاله از مجله تهران مبله رستوران با موسیقی زنده در تهران را در مناطق مختلف بررسی کردیم. حالا اگر نوبتی هم باشد نوبت شماست که برای ما بنویسید که به کدام یک از این رستوران‌ها رفته‌اید؟ به نظر شما جای کدام رستوران با موسیقی زنده در تهران در این نوشته خالی است؟  اگر پاسخ شما مثبت است، نام رستوران و تجربه حضور خود را با ما به اشتراک بگذارید. قطعا نظرات شما در انتخاب بهترین‌ها برای خوانندگان بسیار مهم است.


سوالات متداول

کدام رستوران‌های تهران موسیقی زنده دارند؟
عالی قاپو، گیلار، باغ صبا، شب‌های سرو، حس توران، کشتی رویال لانژ و رستوران عمارت با موسیقی زنده لذت خوردن غذا را برای مشتریان چندین برابر می‌کنند.

آیا استفاده از برنامه موسیقی زنده رستوران‌های تهران نیاز به پرداخت ورودی دارد؟
بستگی به رستورانی دارد که انتخاب می‌کنید در بغضی از رستوران‌ها برنامه موسیقی نیاز به پرداخت ورودی دارد و در بعضی هم ورودیه نیاز ندارد.

رستوران با موسیقی زنده در تهرانپارس کدام است؟

رستوران عمارت بهترین رستوران تهرانپارس برای روزهای تعطیل است تا در کنار خوردن غذا از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.