رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها

 انتخاب بهترین رستوران های غرب تهران غرب تهران که از سعادت آباد و شهرک غرب گرفته تا گیشا، باغ فردوس،‌ بام‌لند، پونک، آریاشهر کار چندان راحتی نیست. غرب تهران پر از کافه و رستوران‌های خوب است که برای یک‌بار هم که شده به یکی از آن‌ها سر ممکن است رفته باشید. حتی بهترین رستوران‌ های غرب تهران، باعث شده  افرادی که ساکن غرب پایتخت نیستند هم وسوسه شوند که یک وعده از ناهار و شام خود را در آنجا بخورند.

چند مورد از معیارهایی که در انتخاب یک رستوران می‌تواند موثر باشد، استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یکی از اصلی‌ترین مورد در انتخاب رستوران برای صرف وعده غذایی است.

از گزینه‌های دیگر انتخاب یک رستوران خوب، داشتن دکوراسیون و طراحی داخلی زیبا و جذاب در محیط داخلی رستوران است که باعث می‌شود تا افرادی که به ظاهر اهمیت زیاد‌ می‌دهند بیشتر جذب شوند. یکی دیگر از عمل‌های خیلی مهم هم که سرویس دهی مناسب است که باید اهمیت بیشتری داد و به آن توجه کرد. 

ما سعی داریم در این مقاله از مجله تهران مبله بهترین رستوران های غرب تهران را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

رستوران گردان برج میلاد 

رستوران گردان برج میلاد‌، بهترین و لاکچری ترین رستوران تهران در اوج آسمان برج میلاد است.

این رستوران یک انتخاب بسیار ایده‌آل و جذاب از میان بهترین رستوران های غرب تهران برای عاشقان رستوران گردی است.

شما برای رفتن به این رستوران لازم است که از دو روز قبل میز خود را رزرو نمایید.

در رستوران گردان برج میلاد هر سه وعده غذایی سرو می‌شود و شما می‌توانید در وعده‌های غذایی مختلف از غذاهای خوشمزه آنجا نوش جان کنید.

این رستوران مجلل که در زمره بهترین رستوران های غرب تهران قرار دارد، حدود 300 نفر ظرفیت دارد که با میزهای 2 تا 12 نفر چیدمان شده است.

آدرس رستوران گردان برج میلاد: بزرگراه همت غرب، درون برج میلاد 

شماره تماس رستوران گردان برج میلاد :02188620381

رستوران گردان برج میلاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahnaz Shaker

بیشتر بخوانید: آشنایی با تفریحات برج میلاد تهران

رستوران دره سعادت آباد

خوردن غذاهای خوش‌طعم و لذیذ با دستور پخت اصیل همیشه لحظات بسیار خوب و لذت‌بخشی را برای ما رقم می‌زند. 

شما با حضور در رستوران دره که از بهترین رستوران های غرب تهران است،‌ این فرصت را به دست می‌آورید که دورهمی‌های دوستانه خود را در فضایی مناسب برپا کرده و طعم خوشایند انواع غذاهای با کیفیت را تجربه کنید.

بی‌شک چشیدن طعم انواع غذاهای خوشمزه در رستوران دره خاطره خوشی از صرف غذا در رستورانی معروف و مطمئن را در ذهن مراجعه‌کنندگان به یادگار می‌گذارد.

آدرس رستوران دره: سعادت‌آباد، چهارراه سرو غربی، خیابان بخشایش، خیابان ۱۷، پایین‌تر از بیمارستان عرفان، ساختمان عرفان، پلاک ۵۴

شماره تلفن رستوران دره: 02122061787

رستوران دره طبیعت سعادت آباد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hadi Khajezadeh

بیشتر بخوانید: معرفی محله سعادت آباد تهران

رستوران پدیده شاندیز شهرک غرب تهران

رستوران زنجیره‌ای پدیده شهرک غرب تهران همیشه در لیست بهترین رستوران های غرب تهران حا خوش کرده است.

این رستوران زیبا و درجه یک در مجموعه اریکه ایرانیان قرار دارد و در دو وعده ناهار و شام با فضایی دلنشین و آرام بخش از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

دارای فضایی دلنشین و آرام‌بخش برای دورهمی های دوستانه و مهمانی‌های شما می باشد.

آدرس رستوران پدیده شاندیز: شهرک غرب، بلوار شهید فرحزادی، نبش خیابان حافظی، مجتمع اریکه ایرانیان، طبقه ی پنجم

شماره تلفن رستوران پدیده شاندیز:02122370050

رستوران پدیده شاندیز

منبع عکس گوگل مپ، عکاس جاوید پاکدل

بیشتر بخوانید:‌ غرب تهران و جاذبه های دیدنی آن

رستوران طهران پاریس

رستوران طهران پاریس یکی از بهترین رستوران های غرب تهران است که با خلاقیت و مهارت خود توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

 این رستوران دارای معماری داخلی و دکوراسیون جذابی است.

فضای داخلی رستوران طهران پاریس با تلفیقی از تهران قدیم و پاریس طراحی شده است که بر روی دیوارهای آن شما می‌توانید پرتره‌ای از هنرمندان مختلف را ببینید.

در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرانسوی را ببینید و علاوه بر آن غذاهای هندی هم در منوی این رستوران در صورت تمایل نوش جان کنید.

شما می توانید برای اطمینان خاطر میز خود را از قبل رزرو نمایید؛ ساعات کاری این رستوران که میان بهترین رستوران های غرب تهران می باشد ظهرها از 12 تا 15:30 و عصر ها از 19 تا 23 می باشد.

آدرس رستوران طهران پاریس: سعادت آباد، خیابان 26(حق طلب)، پلاک 130

شماره تماس رستوران طهران پاریس :02122130221

رستوران تهران پاریس شهرک غرب

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Marzieh Mohamadi

بیشتر بخوانید: پاساژ نصر تهران؛ قدیمی‌ترین پاساژ مدرن غرب تهران

باغ رستوران لرد

یک فرصت کم‌نظیر برای صرف انواع غذاهای باکیفیت و مشتری‌پسند در بهترین رستوران های غرب تهران را باید برای یک بار هم شده تجربه کرد.

حال اگر به باغ رستوران لرد که جزو بهترین رستوران های غرب تهران شناخته می‌شود بروید هیچ وقت لذت بودن در آنجا از ذهنتان پاک نخواهد شد.

خوردن غذا در فضای باز این باغ‌ رستوران، لذت صرف غذا در یک محیط روح‌نواز می‌تواند تجربه لحظاتی خوش در کنار خانواده و دوستان را برایتان رقم بزند.

تنوع غذاها در باغ رستوران لرد بالا بوده و به همین دلیل موقعیت مناسبی جهت سفارش انواع غذا در بهترین رستوران غرب تهران برای مراجعه‌کنندگان فراهم است. 

آدرس باغ رستوران لرد: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتابی، خیابان کوهستان، خیابان صحرا شمالی، صحرا ششم (هامون)، بن بست نرگس، پلاک ۶

شماره تلفن رستوران لرد:02122096060

باغ رستوران لرد تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس zahra khodadadi

بیشتر بخوانید: از زندگی در تهران قدیم و محله های آن چه میدانید؟

رستوران مستر دیزی

این رستوران قطعا انتخاب درستی برای طرفداران غذاهای اصیل ایرانی مخصوصا طرفداران پروپا قرص دیزی است.

رستوران مستر دیزی از بهترین رستوران های غرب تهران است که طعم دیزی‌های آن خیلی از افراد را در هر نقطه‌ای از تهران که باشند را به آنجا می‌کشاند.

 این رستوران با ابتکار عمل خود غذای سنتی ایرانی را به غذاهای مدرنیته پیوند زده و غذای خود را در ظروف یکبار مصرف همراه با مخلفاتی نظیر ترشی، پیاز و نان سنگک سرو می کند.

این رستوران با شعار اولین فست‌فود ایرانی سروکننده انواع دیزی باب میل و سلایق افراد است و همچنین سرو آش شله قلمکار، آش رشته همیشه برپاست.

آدرس رستوران مستر دیزی:سعادت آباد، میدان کاج، مرکز خرید کسری، واحد 29

شماره تماس رستوران مستر دیزی: ا02122084419

رستوران مستر دیزی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Saeed Abdi

رستوران ممد استیک

رستوران ممد استیک با طراحی داخلی و دکوراسیون جذابی که دارد بسیاری از افراد را از جاهای مختلف تهران به آنجا می‌کشاند تا از استیک ها خوشمزه آنجا میل کنند.

این رستوران شیک میزبان شما در دو وعده ی غذایی ناهار و شام است و از امتیازات مثبت این رستوران وجود پارکینگ اختصاصی برای کسانی است که از این رستوران می‌خواهند استفاده کنند.

در منوی رستوران ممد استیک می‌توان انواع مختلف استیک‌ها و فست فودها وجود دارد و شما طبق ذائقه خود از آنها می‌توانید میل نمایید.

آدرس رستوران ممد استیک: انتهای اتوبان همت، ابتدای اتوبان خرازی، خروجی دریاچه چیتگر، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری بام لند

شماره تلفن رستوران ممد استیک:02144043134

رستوران ممد استیک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Pooya Gholami

بیشتر بخوانید: دریاچه چیتگر تهران ؛ محبوب‌ترین تفریحات امروزه تهرانیان

رستوران نارنج طلایی

یکی دیگر از پیشنهادات ویژه در بهترین رستوران‌ های غرب تهران، رستوران نارنج طلایی است.

 این رستوران که در محدوده شهرک غرب و بلوار فرحزادی قرار دارد و در واقع یک کافه رستوران با کیفیت فوق‌العاده از غداهای خوشمزه است که با خیال راحت روی آن حساب کنید. 

منوی کامل و جذاب رستوران نارنج طلایی در کنار برخورداری از فضای اختصاصی و همین‌طور وای فای رایگان مجموعه کاملی از یک رستوران ایده آل و خوب را شکل می‌دهد.

آدرس رستوران نارنج طلایی: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان عباسی اناری، مجتمع تجاری و اداری آریا، طبقه ۶، کافه رستوران نارنج طلایی

شماره تلفن رستوران نارنج طلایی: 02188385400

رستوران نارنج طلایی بهترین رستوران غرب تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Salami

ما در این مقاله بهترین رستوران های غرب تهران و اطلاعات لازم را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دادیم،‌ امیدواریم مورد رضایت بوده باشد.

 شما هم اگر در غرب تهران هستید می‌توانید از خاطرات رستوران گردی بنویسید و بگویید چه چیزهایی در بهترین رستوران های غرب تهران دیدید یا چه چیزی بیشتر نظرتان را در این رستوران‌ها به خودش جلب کرد را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.