پاساژ نصر تهران؛ قدیمی‌ترین پاساژ مدرن غرب تهران

شاید بازار نصر را به اسم پاساژ نصر تهران یا بازار گیشا بشناسید، شاید تا حالا از کنارش رد شده باشید و یا حتی به آن سری زده باشید، اما اگر اولین بار است که این نام را می‌شنوید با این یادداشت تهران مبله همراه باشید تا با قدیمی‌ترین مرکز خرید غرب تهران آشنا شوید.

پاساژ نصر تهران کجاست؟

پاساژ نصر که در غرب تهران و ابتدای خیابان گیشا است، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید اهالی غرب‌نشین است. محلی‌های منطقه گیشا آن را به نام کانال می‌شناسند. در رابطه با دلیل این نام‌گذاری برخی از آن‌ها می‌گویند چون پاساژ روی کانال آب ساخته شده و باقی محلی‌ها می‌گویند ظاهر پاساژ مثل یک کانال باریک و طولانی است.

بازار نصر تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید: محله های غرب تهران

چه چیزهایی را می‌تونیم در بازار نصر تهران پیدا کنیم؟

این مرکز خرید دو طبقه دارد و از دو بخش بازارچه‌ سنتی و خود پاساژ تشکیل شده. در واحد‌های این مرکز خرید فروشگاه‌های متنوعی پیدا می‌شود که بیشتر آن‌ها مغازه‌های پوشاک زنانه هستند.

بین این مغازه‌ها می‌توان حتی فروشگاه‌های شناخته‌شده‌ای مثل گالری کیف دیوید جونز، فست فود ایتالیایی اسکاردین، فروشگاه خدمات موبایل۳۲۱، سکه گیشا و ده‌ها مورد دیگر را دید. در پاساژ نصر می‌توانید به انواع رستوران، کافه و فست‌فود دسترسی داشته باشید اما به‌یاد داشته باشید که بیشتر آن‌ها به‌شکل بیرون‌بر هستند و جایی برای نشستن ندارند.

بازار نصر تهران کجاست

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Persia_T2

بیشتر بخوانید: معرفی پارک های غرب تهران ؛ گشت و گذار در نوروز

آدرس دقیق پاساژ نصر تهران

پاساژ نصر در کوی نصر تهران (گیشا) و در خیابان نصر بین خیابان نهم و خیابان فاضل قرار گرفته و چون در محدوده طرح ترافیک یا طرح آلودگی نیست، می‌توانید به‌راحتی با خودرو شخصی‌تان به آن‌جا بروید.

روی نقشه ببینید!

اگر هم تصمیم گرفتید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید می‌توانید از ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس و یا ایستگاه کوی نصر اتوبوس‌های بی‌آر‌تی راهی خرید شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.