بام لند تهران و همه چیز درباره آن

باملند تهران یکی از جذاب ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری این شهر است که به طور روزانه، گردشگران و بازدید کنندگان بسیار زیادی را به سمت خود جذب می کند. به طور کلی، شهر تهران، مملوء از جاذبه های گردشگری است. اما باملند تهران، جایی است که با تمامی جاهای دیدنی و گردشگری این منطقه متفاوت است. چرا که با سفر به این منطقه و گشت و گذار در کنار دریاچه مصنوعی شهر تهران، می توان بهترین و اوقات را سپری کرد و مهم تر از همه، تجربه ای بسیار متفاوت تر را کسب کرد. باملند تهران، مکانی است که می توان تا ساعت ها در آن به گشت و گذار پرداخت. چرا که در این منطقه گردشگری، به قدری جاذبه های دیدنی، تفریحات و امکانات متفاوت وجود دارد که هر فردی که به بازدید از آن می رود، دوست دارد تا ساعت ها در آن جا باشد.

بام لند دریاچه چیتگر، با داشتن جذابیت های متعدد، مکانی است که پیر و جوان، کودک و بزرگسال، و به طور کلی هر فردی از هر قشری که باشد را به سمت خود جذب می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که مجموعه گردشگری و تفریحی باملند، به قدری جذابیت دارد که زمان بازدید از آن، بین 2 تا 8 ساعت است. و در این مدت، می توان بهترین و عالی ترین ساعات عمر خود را گذراند. همچنین باید اشاره کنیم که با وجود جاذبه های گرشگری متعدد و بسیار زیادی که در شهر تهران وجود دارد، برخی از آن ها از بیشترین محبوبیت برخوردار اند. و بام لند تهران، این مکان محبوب است.

در واقع در هر ساعتی از روز که به بازدید از باملند تهران بروید، با جمعیت بسیار زیادی رو به رو می شوید که به دنبال کسب تجربه ای عالی و گذراندن اوقات خود در یکی از زیبا ترین و بی نظیر ترین جاذبه های گردشگری تهران، هستند. به همین سبب بسیار مهم است که هر فردی که به این مکان گردشگری می رود، حتما با این منطقه گردشگری و جذابیت های آن آشنا باشد تا بتواند مانند تمامی بازدید کنندگان؛ نهایت لذت را از این جاذبه گردشگری ببرد و در نهایت، خاطره ای بسیار خوب و به یاد ماندنی را در این منطقه بسازد. در این خصوص در ادامه این مطلب، همه چیز را درباره بام لند تهران و جذابیت ها و امکانات موجود در آن بیان کرده ایم.

اگر قصد دارید تا بهترین و به یاد ماندنی ترین اوقات خود را در یکی از محبوب ترین و پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری شهر تهران بگذرانید و همچنین از عالی ترن و بهترین امکاناتی که در این جاذبه گردشگری وجود دارد بهره مند شوید، توصیه می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید. بدون شک جذابیت های باملند شهر تهران به قدری زیاد است که بلافاصله پس از آشنایی با آن ها، هوس بازدید از این مکان گردشگری به سرتان می زند و در اولین فرصت اقدام به بازدید از آن می کنید.

مختصری درباره باملند تهران

بامند تهران، یکی از جاذبه های گردشگری غرب شهر تهران است که به طور روزانه، افراد بسیار زیادی را از بخش های مختلف شهر تهران، به سمت این جاذبه گردشگری محبوب می کشاند. در واقع باید اشاره کنیم که امرزوه، برخی از جاذبه های گردشگری شهر تهران مورد تقاضای بسیار بیشتری برای بازدید قرار می گیرند. به طوری که اگر به بازدید از آن ها بروید، حجم بسیار زیادی از جمعیت را مشاهده خواهید کرد که به منظور بازدید از این منطقه گردشگری و جذابیت هایش، به آن جا آمده اند و اوقات خود را در این منطقه می گذرانند.

باملند تهران، مکانی است که امروزه، بیشترین نرخ بازدید را دارد. در واقع باید اشاره کنیم که، باملند شهر تهران، به قدری جذابیت دارد که می توانید بهترین و عالی ترین اوقات خود را در آن مکان ها بگذرانید. همچنین باید اشاره کنیم که در این منطقه، هر آنچه که هر فردی به آن نیاز دارد وجود دارد. منظره  و چشم انداز بسیار زیبا، دیدنی های متعدد، امکانات تفریحی، امکانات رفاهی، و به طور کلی، انواع و اقسام جاذبه های گردشگری و دیدنی وجود دارند که هر فردی می تواند تا ساعت ها در آن جا بماند و از وجود این جذابیت ها لذت ببرد.

در منطقه 22 شهر تهران، و در کنار دریاچه چیتگر تهران که آن هم یکی از جذاب ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری این شهر است، مجموعه ای بسیار بزرگ به نام باملند وجود دارد که می توان تا ساعت ها در آن منطقه ماند و از بخش های مختلف بام لند تهران بازدید کرد.

باملند کجاست؟

باملند، از جاذبه های گرشگری منطقه 22 شهر تهران می باشد که در جنوب دامنه های رشته کوه البرز قرار دارد. در واقع باید اشاره کنیم که در محدوده پارک جنگلی چیتگر، دریاچه ای بسیار بزرگ واقع شده است که در چند سال اخیر، توجه افراد بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است. در کنار این دریاچه، مجموعه ای گردشگری و تفریحی به نام باملند قرار دارد. منطقه گردشگری بام لند، یکی از جذاب ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر تهران است که برای دسترسی به آن، راه های مختلفی وجود دارد.

در شمال باملند، یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری تهران، یعنی آبشار تهران، در شمال غربی آن، ایران مال، و مهم تر از همه، در اطراف آن پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است و به طور کلی، مجموعه ای بسیار جذاب و دیدنی را تشکیل داده است. می توانید به بازدید از بالمند تهران بروید و نهایت شادی و لذت را در مجموعه گردشگری بام لند تجربه کنید.

شهربازی بام لند

بام لند جایی است که برای تمامی سنین دارای جذابیت های مختلفی می باشد. یکی از جذاب ترین و شلوغ ترین جاذبه های گردشگری موجود در منطقه بام لند تهران، شهربازی باملند می باشد. شهربازی ای که دارای زیبا ترین و دیدنی ترین جاذبه های تفریحی می باشد و با بازدید از آن می توانید عالی ترین و بی نظیر ترین اوقات خود را سپری کنید. یکی از اصلی ترین و مهم ترین مسائلی که در خصوص

شهربازی باملند تهران وجود دارد این است که هم برای کودکان، و هم بر ای بزرگسالان، دارای امکانات تفریحی متعددی می باشد. به همین سبب، افراد بسیار زیادی که به بازدید از بام لند تهران می روند، می توانند عالی ترین و بی نظیر ترین اوقات خود را در آن مکان سپری کنند. در لیست زیر، تمامی جاذبه های گردشگری و تفریحی باملند تهران را معرفی کرده ایم.

1.    اسکای فلایر بام لند

در مجموعه گردشگری باملند، یک وسیله بازی وجود دارد که از دور ترین نفاط نیز قابل مشاهده است. این وسیله تفریحی، دارای محبوب ترین و جذاب ترین امکانات است و با سوار شدن بر روی آن، می توان چشم انداز بسیار عالی و خوبی را از بالا مشاهده کرد. اسکای فلایر، دارای چندین صندلی است که پس از سوار شدن بر روی این صندلی ها، دستگاه شما را به ارتفاعات بالاتر می برد و در نهایت، در حالی که به صورت دایره وار در حال چرخش هستید، بر فراز آسمان ها اقدام به مشاهده چشم انداز بی نظیری که درست رو به رویتان قرار دارد کنید. اسکای فلایر یکی از جذاب ترین وسیله های تفریحی باملند است و هر فردی که به بازدید از باملند برود، بدون فوت وقت، اقدام به بهره مندی از این امکان تفریحی می کند.

توجه داشته باشید که استفاده از اسکای فلایر برای تمامی افراد آزاد نیست و از قبل حتما باید با مسئول این دستگاه صحبت کرده تا در نهایت، بتوانید با خیالی آسوده از این دستگاه جذاب و دوست داشتنی استفاده کنید.

2.    پرش آزاد

یکی از جذاب ترین و محبوب ترین امکانات تفریحی در باملند تهران، وجود امکان پرش آزاد است. امکانی که همه روزه، افراد بسیار زیادی برای انجام آن اقدام می کنند ودر نهایت، با پرش از ارتفاعات بسیار زیاد، انرژی خود را تخلیه می کنند. پرش آزاد از ارتفاعات بسیار زیاد صورت می گیرد و در نهایت، با فرود آمدن بر روی تشک به اتمام می رسد. توصیه می کنیم حتما سقوط آزاد را تجربه کنید و تجربه این فعالیت شگفت انگیز را کسب کنید.

3.    فوتبال دستی انسانی

یکی از جذاب ترین و محبوب ترین امکانات تفریحی موجود در بام لند تهران، وجود تفریحی به نام فوتبال دستی انسانی است. این فعالیت تفریحی، بسیار هیجان انگیز و جذاب است و می توانید با دوستان خود به بازدید از بام لند تهران بروید و در نهایت، با پرداخت هزینه ای در حدود 50000 تومان، هیجان انگیز ترین و بهترین تجربه خود از فوتبال دستی را کسب کنید.

4.    قایق پدالی

قایل پدالیريال یکی از جالب ترین تفریحاتی است که از زمان های بسیار قدیم در بسیاری از مکان ها وجود داشته است. در هنگام تاسیس دریاچه چیتگر نیز، از وجود این همه ججذابیت و زیبایی استفاده شده است و در نهایت، یکی از امکانات تفریحی مجموعه گردشگری بام لند را تشکیل داده است. قایق پدالی این امکان را به شما می دهد که بتوانید در سطح آب دریاچه حرکت کنید و از تمامی بخش های جذاب آن دیدن کنید. اگر تا به حال تجربه قایل پدالی سواری را نداشته اید، توصیه می کنیم حتما، تجربه این فعالیت گردشگری را در بام لند تهران کسب کنید.

5.    قایق موتوری

اما یکی دیگر از فعالیت های جذاب و دوست داشتی در دریاچه چیتگر و بام لند تهران، وجود امکان قایق موتوری سواری است. این فعالیت تفریحی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. و افرادی که اقدام به تهیه بلیت این فعالیت تفریحی می کنند، می توانند به راحتی، اقدام به گشت و گذار در اطراف دریاچه کنند و با سرعت بسیار زیاد مسیر آبی دریاچه را بپیمایند. توصیه می کنیم حتما زمانی را برای استفاده از امکان قایق موتوری بام لند تهران اختصاص دهید و یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین اوقات خود را در این دریاچه سپری کنید.

6.    واقعیت مجازی

بام ند تهران، مملوء از امکانات تفریحی متعدد می باشد. و یکی از جذاب ترین و محبوب ترین امکانات مجموعه بام لند، وی آر لند است. وی آر لند دریاچه چیتگر تهران و بام لند، از بهترین و عالی ترین تفریحاتی است که می توانید در تهران پیدا کنید. چرا که در مجموعه تفریحی بام لند، انواع و اقسام بازی ها وجود داشته و در نتیجهف بسیاری از افراد می توانند با خیالی آسوده، از این امکان استفاده کرده و جذاب ترین و بهترین بازی های مجازی را تجربه کنند. اگر قصد دارید تا بهترین ساعات عمر خود را در شهر تهران و به ویژه در بام لند بگذرانید، توصیه می کنیم حتما از واقعیت مجازی زاویه بام لند تهران استفاده کنید و بهترین خاطرات خود را در این ساعات بگذرانید.

از جمله جذاب ترین بازی های واقعیت مجازی موجود در این جاذبه گردشگری بام لند، می توان به زامبی فانتزی، شمشیر زن، تجربه زیر اقیانوس، ترن هوایی، تور های تفریحی دور دنیا، اسکی، تیر اندازی وسترن، تیر اندازی نسبتا ترسناک، تور های دور دنیا، و … اشاره کرد. می توانید مطابق با سلایق و خواسته های خود، اقدام به پرداخت هزینه هر کدام از بازی های این مجموعه در بام لند کنید و در نهایت، تجربه عالی ترین و بهترین واقعیت مجازی را در بام لند کسب کنید.

7.    ماهی گیری

ماهی گیری یکی از عالی ترین و بهترین تجربه هایی است که هر فردی می تواند در زندگی خود تجربه کند. در واقع باید اشاره کنیم که یکی از آرامش بخش ترین و لذت بخش ترین فعالیت هایی که در تمام دنیا وجود دارد، ماهی گیری است. البته با این وجود، باید اشاره کنیم که بسیاری از افرادی که علاقه مند به ماهی گیری هستند، برای تجربه این فعالیت هیجان انگیز، باید کیلومتر ها از شهر فاصله بگیرند.

اما احداث دریاچه چیتگر، سبب شد که افراد بتوانند به راحتی و آسانی، و بدون اینکه نیاز باشد تا مسافت های طولانی را بپیمایند، اقدام به انجام این فعالیت تفریحی کنند و نهایت، یکی از عالی ترین و بهترین تجربه های خود را در بام لند داشته باشند. اگر قصد دارید تا یکی از خاطره انگیز ترین فعالیت های تفریحی موجود در دریاچه چیگر را انجام دهید، توصیه می کنیم حتما زمانی را به ماهی گیری در کنار دریاچه اختصاص دهید و این فعالیت محبوب را انجام دهید.

رستوران بام لند

اگر به بازدید از بام لند بروید، بدون شک تابلو ها و فضاهای متعددی از رستوران های این جاذبه گردشگری را مشاهده خواهید کرد. خوشبختانه باید اشاره کنیم که در بام لند تهران، رستوران های بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای دکوراسیون خاص و متفاوتی از یکدیگر هستند و مهم تر از همه، غذا های بسیار عالی و لذیذی را سرو می کنند. محیط رستوران های این جاذبه گردشگری به قدری جذاب و  دیدنی است که می توانید عالی ترین و به یاد ماندنی ترین اوقات خود را در ان ها سپری کنید و لذت چشیدن طعم بی نظیر غذاهای این منطقه را در کنار چشم انداز بسیار زیبا و بی نظیر دریاچه چیتگر تهران، تجربه کنید.

به خاطر داشته باشید که رستوران های بام لند، دارای ساعت کاری مشخصی هستند و اگر قصد دارید تا وعده های غذایی خود را در یکی از رستوران های این منطقه بگذرانید، حتما به ساعات کاری رستوران های بام لند توجه کنید.

ساعت کاری رستوران ها از 12 ظهر تا 12 شب می باشد. البته باید اشاره کنیم که در زمان محدودیت های تردد که به خاطر وجود ویروس کرونا تعیین شده است، ساعات کاری رستوران ها متفاوت بوده و حتما باید تا ساعت 9 خود را به بام لند برسانید. لازم به ذکر است که در بام لند تهران، رستوران های متنوعی مانند رستوران های ایرانی، رستوران های بین المللی، و همچنین فست فود های متعدد قرار دارد و می توانید متناسب با سلیقه خود، از هر کدام از این رستوران ها بهره مند شوید.

کافه های بام لند

بام لند تهران، علاوه بر داشتن امکانات تفریحی بسیار زیاد و همچنین رستوران های متعدد، دارای کافه های بسیار زیادی نیز هست. کافه های بام لند، دارای جذابیت های بسیار زیادی هستند و هر کدام از آن ها، طرفداران خاص خود را دارند. تمامی این کافه ها، با داشتن عالی ترین و بهترین دکوراسیون، یکی از مناسب ترین و بی نظیر ترین مکان ها برای گشت و گذار و تفریح هستند. توصیه می کنیم حتما زمانی را برای بازدید از آن هااختصاص دهید. به خاط داشته باشید که کافه های بام لند، دارای ساعات کاری مشخصی هستند و می توانید با کسب آگاهی از شرایط این کافه ها، اقدام به بازدید از آن ها کنید.

ساعات کاری کافه های بام لند، از 10 صبح تا 12 شب می باشد. همچنین باید اشاره کنیم که در زمان محدودیت های تردد کرونایی، این کافه ها تا زمان های متفاوتی اقدام به دریافت سفارشات می کنند و توصیه می کنیم قبل از بازدید از آن ها، حتما تماس حاصل فرمایید. تنوع انتخاب در کافه های بام لند برای بازدید بسیار زیاد است و بدون شک برای انتخاب یکی از کافه های بام لند برای بازدید چندین دقیقه را صرف خواهید کرد.

مرکز خرید بام لند

بام لند، همچنان جذابیت های خود را حفظ کرده و باز هم مکان های متعدد برای بازدید را دارد. از دیگر جذابیت های موجود در مجموعه تفریحی گردشگری بام لند، می توان به وجود فروشگاه های متعدد در آن اشاره کرد. در واقع باید اشاره کنیم که در بام لند تهران، تنوع فروشگاه های بام لند تهران به قدری است که کودک و بزرگسال می توانند در آن به خرید کردن بپردازند. برای آشنایی بهتر با تنوع بسیار زیاد فروشگاه های باملند تهران، در ادامه این مطلب، به طور کامل درباره آن ها توضیح داده ایم.

–    فروشگاه های لباس

یکی از جذاب ترین بخش های باملند، وجود فروشگاه های متعدد که در خصوص فروش انواع لباس ها وجود دارند می باشد. به هر کدام از بخش های بام لند تهران که بروید، بدون شک، یک فروشگاه لباس را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است که بسیاری از برند های خارجی نیز در  مجموعه بزرگ بام لند شعبه داشته و می توانید به راحتی اقدام به خرید از این مجموعه ها کنید.

–    ساعت و جواهرات

جذاب ترین و عالی ترین بخش در بام لند، بخشی است که مربوط به ساعت و طلا و جواهرات است. در واقع باید اشاره کنیم که با قدم زدن در مجموعه بام لند، می توانید فروشگاه های مختلفی را که به فروش انواع ساعت های برند و همچنین انواع جواهرات از عالی ترین و با کیفیت ترین برند های دنیا می پردازند مشاهده کنید. اگر قصد خرید ساعت را دارید توصیه می کنیم حتما به بازدید از بام لند بپردازید و از فروشگاه های بام لند اقدام به خرید ساعت و جواهرات مورد نظر خود کنید.

–    لوازم خانگی

از محبوب ترین بخش های موجود در بام لند تهران می توان به بخش فروشگاه های لوازم خانگی اشاره کرد. فروشگاه های بسیار بزرگ که در آن ها، انواع و اقسام لوازم مورد نیاز خانگی وجود دارد و می توانید به خرید تمامی لوازمی که ممکن است در خانه به آن ها احتیاج پیدا کنید بپردازید.

–    فروشگاه اسباب بازی و شهر کتاب

هر فردی که به بازدید از بام لند تهران می رود، بدون شک سری به شهر کتاب این مجموعه نیز می زند. در شهر کتاب مجموعه بام لند، می توانید عالی ترین و بی نظیر ترین اوقات خود را بپردازید و به خرید زیبا ترین و عجیب ترین لوازم التحریر و همچنین انواع کتاب های مختلف بپردازید.

–    سایر فروشگاه های باملند

به طور کلی برای کشف جذابیت های فروشگاه های بام لند، باید به تمامی بخش های آن بروید. چرا که در هر کدام از بخش های این جاذبه گردشگری فروشگاه های متعددی وجود دارد و هر کدام از آن ها نیز بسیار جذاب هستند. از دیگر فروشگاه های موجود در بام لند تهران می توان به فروشگاه گل فروشی، خانه شکلات، دکه هایفروش بستنی، بخش های متعددی که انواع موتور های جذاب را به نمایش گذاشته اند، فروشگاه لوازم ورزشی، فروشگاه های تناسب اندام، و … اشاره کرد.

بازدید از بام لند تهران را از دست ندهید!

بام لند تهران، از بهترین و عالی ترین مقاصد گردشگری شهر تهران می باشد که هر کدام از آن ها، دارای جذابیت های خاص خود می باشند. اگر قصد دارید تا عالی ترین و بهترین اوقات خود را در شهر تهران بگذرانید و تجربه ای خاص و متفاوت را کسب کنید، توصیه می کنیم حتما زمانی را برای بازدید از بام لند تهران اختصاص دهید و از جذابیت های بی حد و اندازه مجموعه گردشگری بام لند لذت ببرید. اگر تا به  حال به بازدید از بام لند تهران رفته اید، حتما تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.