بهترین رستوران های تهران، تجربه‌ای متفاوت از طعم لذیذ غذاها

پیدا کردن بهترین رستوران های تهران شاید مثل همان ضرب‌المثل سوزن پیدا کردن سوزن در انبار کاه است اما واقعیت این است در میان بهترین‌ رستوران‌ها همیشه تعدادی محبوب‌تر هستند و نامشان بر سر زبان افتاده است.

اگر قصد دارید آخر هفته را با خانواده یا دوستانتان سپری کنید و به دنبال بهترین رستوران های تهران هستید، کمی صبر کنید و تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.


سیر تا پیاز بهترین رستوران های تهران

شاید شما ساکن تهران باشید و یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به بهترین رستوران های تهران برای صرف وعده غذایی خوب را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید تا با معرفی رستوران های معروف تهران روز عالی را برای خود و عزیزانتان بسازید.

  • اسکای لانژ اسپیناس پالاس، از بهترین رستوران های تهران بر فراز آسمان

رستوران اسکای لانچ از حیرت‌انگیزترین و جذاب‌ترین رستوران های تهران است که در مجموعه هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. برای این رستوران در بین بهترین رستوران های تهران به سختی می‌توان رقیبی در نظر گرفت.

طراحی متفاوت رستوران اسمای لانچ هرگز از یاد شما پاک نخواهد شد چون با فضای بی‌مانندش مخاطب را وارد دنیایی خیال‌انگیر می‌کند که نظیرش را در فیلم‌ها دیده‌اید یا در کتاب‌ها خوانده‌اید.

رستوران اسکای لانچ بر فراز هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته و با دور کردن شما از هیاهوی کلانشهر تهران، آرامشی فوق‌العاده‌ برایتان به ارمغان می‌آورد.  منوی رستوران اسکای لانژ گنجینه‌ای از گوشت‌های متنوع، پیتزا مدرن و پاستا، انواع سالاد، انواع بیف کات‌، سوشی و خاویار را دارد و احساسی فراتر از سیری را به شما هدیه می‌کند.

علاوه بر منوی بالا منوی دیگری در اسکای لانچ وجود دارد که با انواع غذاهای ایرانی و آسیایی، در کنار پیشنهادات ویژه‌ سرآشپز سرو می‌شود.

رستوران اسکای لانچ هتل اسپیناس پالاس در روزهای گرم تابستان با انواع نوشیدنی‌های خنک و میکس، از شما استقبال کرده و در فصل‌های سرد هم با سرو نوشیدنی‌های گرم لذت حاصل از یک گفت‌وگوی دوستانه را تکمیل می‌کند.

این رستوران با داشتن یک تراس جذاب که چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر تهران به نمایش می‌گذارد، در ایجاد فضایی دوست داشتنی و خودمانی، بسیار موفق عمل کرده است.

 رستوران اسکای لاتژ مثل ظاهرش از نظر قیمت هم در لیست رستوران‌های لوکس تهران قرار دارد و شاید قیمت‌ها کمی بالا به نظر برسد اما مبلغی به اندازه‌ فضا و خدماتی که در اختیار دارید، می‌پردازید.

همه‌ ویژگی‌هایی که گفتیم در کنار برخورد گرم و محترمانه کارکنان، باعث شده تا شما با رضایت خاطر این رستوران را ترک کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران اسکای لانچ هتل اسپیناس پالاس: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان 33، شماره 21، هتل اسپیناس پالاس

02175675

بیشتر بخوانید: معرفی تمامی محله های لاکچری تهران

  • رستوران دیبا اسپیناس پالاس، لاکچری و سنتی‌ترین رستوران تهران

سر زدن به رستوران‌های هتل‌های لوکس تهران، می‌تواند گاهی یک از تفریحات هرچند گران اما لذت‌بخش باشد.  در این مورد اگر کسی از شما بهترین رستوران های تهران را پرس‌و‌جو کند که همراه با فضای سنتی و غذاهای فوق‌العاده باشد پیشنهاد ما رستوران سنتی دیبا اسپیناس پالاس است.

اینجا مخصوص آنهایی است که به هوای یک رستوران سنتی ایرانی به سراغ آن می‌روند. در واقع رستوران دیبا نه تنها غذاهای سنتی سرو می‌کند، بلکه معماری و فضای آن نیز به سنت پایبند است.

 بگذارید کمی شما را در حال و هوای این رستوران که در طبقه همکف هتل است، شریک کنیم: المان های معماری سنتی ایرانی در همه جای رستوران دیده می‌شوند.

پنجره های چوبی با شیشه های رنگی به شما خوش آمد می‌گویند، کاشی‌کاری‌های رنگی روی دیوارها و گچ‌بری‌های خیره کننده سقف شما را به گذشته می‌برند و نقاشی‌های قهوه خانه‌ای روی دیوارها چشم‌های شما را به تماشا فرامی‌خوانند.

 به تمام این عناصر، اشیای قدیمی و عتیقه داخل رستوران را اضافه کنید که حس نوستالژی شما را تکمیل می کنند. در رستوران دیبا هم نت‌های موسیقی زنده گوش های شما را نوازش می دهند.

آدرس و شماره تلفن رستوران دیبا اسپیناس پالاس: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان 33، شماره 21، هتل اسپیناس پالاس

02175675

رستوران دیبا اسپیناس پالاس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس I am Q

بیشتر بخوانید: پارک های پیاده روی تهران کدامند؟

  • رستوران لاتون اسپیناس پالاس، تجربه‌ای لوکس در محیطی آرام و دنج

اولین چیزی که در هنگام ورود به رستوران لاتون جلب توجه می‌کند، صندلی‌ها و مبلمان رستوران است که در طرح و رنگ‌هایی جذاب تهیه شده و بسیار راحت و آسوده به نظر می‌رسند تا حدی که، حتی پس از ساعت‌ها نشستن به کمر آسیب نمی‌رسانند. 

پنجره‌های بزرگ و نورگیر این رستوران، منظره‌ دلنشین رشته کوه‌های اطراف تهران را به نمایش می‌گذارند و در تلطیف فضا نقشی مهمی دارند.

بیشتر مردم صبحانه را بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین وعده‌ غذایی می‌دانند. در نتیجه رستوران لاتون برای این افراد انتخابی مناسب محسوب می‌شود زیرا با ارائه‌ صبحانه‌‌های هیجان‌انگیز به صورت سلف سرویس، صبحی دل‌انگیز را رقم می‌زند.

منوی رستوران لاتون بسیار کامل است، در این منو انواع غذاهای ایتالیایی همچون پاستا و اسپاگتی، غذاهای گوشتی و اصیل ایرانی، انواع سوپ و سالاد، انواع پیش غذاهای سرد و گرم و همچنین انواع غذاهای دریایی همچون لابستر و سالمون وجود دارد.

 علاوه بر این غذاها، منوی پر و پیمان دسرهای سرآشپز و نوشیدنی‌هایی مانند ماکتل‌، چای و دمنوش‌، تکمیل کننده‌ منو رستوران لاتون است. چه از این بهتر که در رستوران لاتون، یک اتاق VIP با ظرفیت ۱۰۰ نفر وجود دارد که امکان برگزاری جشن و مراسم‌های شما را فراهم می‌کند.

آدرس و شماره تلفن رستوران لاتون اسپیناس پالاس: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان 33، شماره 21، هتل اسپیناس پالاس

02175675

بیشتر بخوانید: مراکز تفریحی تهران ؛ بهترین مراکز خرید و تفریحی پایتخت

  • رستوران مسلم، محبوب‌ترین رستوران بازار تهران

رستوران مسلم در بازار تهران از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که به حق خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد. در بیرون این رستوران همیشه صفی طولانی از مشتریان دیده می‌شود.  نگران این صف نباشید، چرا که با توجه به سرویس‌دهی عالی و سریع این رستوران، زیاد منتظر نخواهید ماند.

 منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین است. معروفترین غذای این رستوران ته چین مرغ یا گوشت است.  کلمه‌ ته‌چین ویژه در سر در این رستوران نیز گواه این امر است.

 اگر به رستوران مسلم در نزدیکی بازار بزرگ تهران رفتید پیشنهاد می‌کنیم حتما ته‌چین آن را امتحان کنید و از طعم رویایی آن لذت ببرید. در این رستوران قیمت غذاها نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول به نظر می‌رسد.

آدرس و شماره تلفن رستوران مسلم تهران: ایستگاه امام خمینی (ره)، خیابان 15 خرداد، بازار تهران، رستوران مسلم

02155899834

  • رستوران کوبابا جردن، رستورانی برای علاقه‌مندان به غذاهای ملل

اگر از علاقه‌مندان غذای ملل و غذاهای مدیترانه‌ای هستید، رستوران کوبابا بهترین رستوران تهران در محله جردن است. فضای جذاب داخلی این رستوران به همراه منو متنوع و غذاهای خوشمزه و باکیفیت اشتهای هر کسی را برمی‌انگیزد.

درست است که رستوران کوبابا در لیست رستوران های گران قیمت تهران قرار دارد اما کیفیت غذا و غذای خوشمزه‌ آن قطعا شما را راضی خواهد کرد. منوی رستوران کوبابا خیلی متنوع است و در کنار آن شما می‌توانید از منو نوشیدنی‌های سردوگرم جذابی که در این رستوران سرو می‌شوند،‌ نوش جان کنید.

البته اگه در منطقه جردن به دنبال رستوران خلوت هستید ممکن است شلوغی رستوران کمی برای شما آزار دهنده باشد. پس اگر آخر هفته قرار است به کوبابا بروید، یادتان باشد که از قبل میز خود را رزرو نمایید.

آدرس و شماره تلفن رستوران کوبابا جردن: بلوار آفریقا، نبش کوچه‌ی گلخانه، پلاک ۱

02126208894

رستوران کوبابا جردن

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Golshan Noor

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اجاره خانه در تهران

  • رستوران موبی دیک، قدیمی‌ترین سلف سرویس در بین بهترین رستوران های تهران

حتما نام موبی دیک شما را به یاد داستان معروف نهنگ سفید و ملوان بیندازد. موبی دیک نام نهنگ افسانه‌‌ای و سفید است که ناخدای یک کشتی به دنبال شکار آن است و رستوران موبی دیک در تهران نیز نام خود را از همین نهنگ گرفته است.

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران است که تنوع غذایی گسترده‌ این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌شود و کیفیت غذاها، افراد را به مشتریان ثابت این رستوران تبدیل می‌کند.

رستوران‌ موبی دیک به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران در زمینه غذای فرنگی شناخته شده است.

آدرس و شماره تماس رستوران موبی دیک: خیابان شهید سپهبد قرنی، چهارراه سپند، بالاتر از طالقانی، جنب بانک، پلاک ۱۹۸

 02188905041

  • رستوران 133 تهرانپارس،مجلل ترین رستوران سلف‌سرویس شرق تهران

رستوران ۱۳۳ نامی بسیار عجیب در بین رستوران‌های تهران دارد و در منطقه شرق پایتخت و محدوده تهرانپارس واقع شده است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های تهران بوده و فضایی بسیار لوکس، زیبا و لاکچری دارد.  موسیقی زنده، فضایی دلباز و امکان انتخاب غذا به صورت گرم و در لحظه، از مهم‌ترین مشخصه‌های این رستوران است.

در رستوران ۱۳۳، شما می‌توانید در یک لاین قرار بگیرید و حین عبور از جلوی غذاهای هوس‌انگیز و خوشمزه آنها را انتخاب نمایید و از کارمندان رستوران بخواهید تا یک پرس از غذای مورد نظر شما را برایتان سرو کنند. این رستوران ظاهری بسیار شیک دارد و برای مناسبت‌های مختلف و جلسات اداری، فضایی مناسب خواهد بود.

آدرس و شماره تلفن رستوران ۱۳۳: تهرانپارس، چهارراه تیرانداز، خیابان رسالت

02177724161

بیشتر بخوانید: پارک پلیس تهران پارس ؛ مسیرهای دسترسی و دیدنی‌ها

  • رستوران شاندیز جردن، رستورانی مجلل با شیشلیک‌های فراموش‌نشدنی

رستوران شاندیز جردن،‌ از شلوغ‌ترین شعبه های مجموعه رستوران های شاندیز است. تا اسم رستوران شاندیز به میان می‌آید همه به یاد کباب‌های خوشمزه مخصوصا شیشلیک آن می‌افتند.

رستوران شاندیز شعبه جردن با ارائه غذا با کیفیت عالی، منویی متنوع و قابل قبول توانسته خیلی از افراد را عاشق خود کند. این رستوران مثل رستوران کوبابا در لیست رستوران‌ های نسبتا گران تهران قرار دارد اما کیفیت بالای غذای رستوران، قطعا خاطره‌ خوشی را از این رستوران در ذهن مشتریانش ثبت می‌کند.

اگر شما اهل کباب‌های دیگر به جز شیشلیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم از بین خوراکی‌های خوشمزه مثل ماهیچه، خوراک گردن و خوراک کتف این رستوران را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که رستوران شاندیز همیشه به شیشلیک‌های خوشمزه‌اش معروف است. این رستوران بیشتر اوقات شلوغ بوده و حداقل برای خالی شدن میز باید نیم ساعت منتظر بمانید.

البته در زمان‌های شلوغ مخصوصا آخر هفته‌ زمان انتظار حتی به چند ساعت هم می‌رسد ولی هر کسی که کباب‌های شاندیز جردن را خورده باشد معتقد است که به معطل شدن آن می‌ارزد.

آدرس و شماره تلفن رستوران شاندیز شعبه جردن: بلوار آفریقا، بلوار صبا، پلاک ۳۴

02122043755

بیشتر بخوانید: مکان‌های دیدنی و تفریحی شمال تهران

  •   رستوران ارکیده شعبه آرژانتین،خاص‌ترین شعبه‌های رستوران ارکیده

یکی از بهترین رستوران‌های لوکس تهران بدون شک مجموعه رستوران های ارکیده است.  این رستوران که خوشمزه‌ترین غذاها را در اختیار شما قرار می‌دهد، دکوری زیبا و محیطی لوکس با اجرای زنده پیانو دارد. 

چنانچه می‌خواهید یک شب یا روز خاطره‌انگیز را داشته باشید، می‌توانید به این رستوران بروید و یک فضای کاملا دوستانه و خانوادگی لحظات رویایی را برای خود و همراهانتان بسازید. غذاهای رستوران ارکیده شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی می‌شوند که کباب بره و چنجه رستوران ارکیده در بین تمام رستوران‌ها دارای شهرت خاصی هستند.

درست است که شعبه اصلی ارکیده در جاده چالوس قرار دارد ولی شعبه‌های تهرانش چیز دیگری است مه پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم شده به شعبه واقع در میدان رژانتین بروید تا روز خود را با خوردن غذاهای خوشمزه ارکیده هیحان‌انگیز کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران ارکیده شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین، نبش خیابان الوند

بیشتر بخوانید: برای گشت و گذار در مرکز تهران کجا بریم؟

  • رستوران گیلانه،خوردن غذای گیلانی خوشمزه در بهترین رستوران های تهران

اگه هوس غذاهای خوشمزه شمالی در جردن تهران به سرتان زد حتما خودتان را به رستوران گیلانه برسانید. چرا که شما می‌توانید خوشمزگی و تنوع غذاهای گیلانی را در یکی از بهترین رستوران‌های شمالی تهران تجربه کنید.

محیط و حال‌و‌هوای رستوران گیلانه کاملا شمالی بوده و انواع غذاهای خوشمزه شمالی به روش سنتی و اصیل گیلانی در اینجا پخته می‌شوند.

جالب است که بدانید رستوران گیلانه جردن فقط برای طرف‌داران و عاشقان غذای شمالی فعالیت می‌کند و با انواع غذاهای محلی گیلان،‌ خورشت‌های شمالی، پلوها و کته‌های جذاب شمالی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. ماهی قزل‌آلا، کباب ترش و جوجه ترش به همراه دورچین‌های جذاب تنها گوشه‌ای از تنوع غذایی رستوران گیلانه است.

پرطرفدارترین غذای این رستوران در بین مشتریان رستوران گیلانه کباب ترش است که پیشنهاد می‌شود حتما امتحانش کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران گیلانه: خیابان جردن، بلوار صبا، پاساژ مدیترانه

02122040324

رستوران گیلانه تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ardi

بیشتر بخوانید: کافه های خاص تهران را از کجا پیدا کنیم؟

  • رستوران عالی قاپو ونک، لذت تماشای معماری همراه با بوی غذای ایرانی

برای سرو غذا آیا علاقه‌مندید تا یک روز شاد را در رستوران‌های سنتی سپری کنید؟ پیشنهاد ما به شما رفتن به رستوران عالی قاپو ونک است.

این رستوران از بهترین رستوران های منطقه ونک است و با سرو انواع غذاهای ایرانی و داشتن یک دکوراسیون کاملا سنتی توانسته محیطی شاد و آرام را برای مشتریان خود ایجاد کند.

در رستوران عالی قاپو موسیقی زنده نیز پخش می‌شود تا در کنار سرو غذا، مشتریان لحظات زیبایی را سپری نمایند. در این رستوران میز سالاد بسیار کامل بوده و مشتریان انتخاب آزادی دارند.

از جمله غذاهایی که مورد توجه بوده و بیشتر در این رستوران سنتی سرو می‌شود، می‌توان به کباب‌های ایرانی، ته‌چین مرغ، ماهی و خورشت فسنجان اشاره نمود.

بنابراین می‌توان گفت این رستوران بهترین رستوران سنتی ونک به حساب می‌آید. یادتان باشد که رستوران سنتی عالی قاپو جزو شلوغ‌ترین رستوران‌های ونک است، شما باید قبل از رفتن حتما میز خود را رزرو کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران سنتی عالی قاپو: ونک، ابتدای خیابان گاندی پلاک 55

02188777803

بیشتر بخوانید: محله های اصیل نشین تهران کدامند؟

  • رستوران گردان برج میلاد، از بهترین رستوران های تهران در اوج آسمان

رستوران گردان برج میلاد‌، لاکچری‌ترین و بهترین رستوران تهران در اوج آسمان برج میلاد است. این رستوران یک انتخاب بسیار ایده‌آل و جذاب از میان بهترین رستوران های معروف تهران برای عاشقان رستوران گردی است.

شما برای رفتن به این رستوران لازم است که از دو روز قبل میز خود را رزرو نمایید. در رستوران گردان برج میلاد هر سه وعده ی غذایی سرو می‌شود و شما می‌توانید در وعده‌های غذایی مختلف از غذاهای خوشمزه آنجا نوش جان کنید.

این رستوران مجلل که در زمره بهترین رستوران های غرب تهران قرار دارد، حدود 300 نفر ظرفیت دارد که با میزهای 2 تا 12 نفر چیدمان شده است.

آدرس و شماره تلفن رستوران گردان برج میلاد: بزرگراه همت غرب، درون برج میلاد 

02188620381


در این مطلب از بهترین رستوران های تهران از دیدگاه تهران مبله معرفی و توضیحات لازم داده شد. شما پیش از خواندن این مطلب کدام یک از این رستوران‌ها را می‌شناختید؟

آیا تا به حال در رستوران‌های این لیست که گفتیم غذا میل کردید؟

 شما چه رستورانی را می‌شناسید که به نظرتان در این لیست جای آن خالی است و دوست دارید آن را به بقیه معرفی کنید لطفا آن را برای ما اینجا بنویسید.


سوالات متداول

بهترین رستوران های تهران کدام هستند؟
رستوران های بسیار خوبی در تهران وجود دارد که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به رستوران گردان برج میلاد، رستوراناسکای لانز، رستوران ارکیده، رستوران مسلم و رستوران گیلانه اشاره کرد.

رستوران اسکای لانژ کجای تهران است؟
رستوران اسکای لانژ در طبقه ۲۱ هتل اسپیناس پالاس است که یکی از لاکچری‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود.

بهترین رستوران‌های سنتی تهران کدام‌اند؟
سفره‌خانه سنتی دیبا، رستوران سنتی عالی قاپو ونک و گیلانه از بهترین رستوران‌های سنتی تهران‌اند.

بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده کدام‌اند؟
در رستوران دیبا، رستوران ارکیده، رستوران عالی‌قاپو و رستوران 133 تهرانپارس بیشتر زمان‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.