جم سنتر نیاوران، امکانات، شهربازی و مسیرهای دسترسی

کسانی که در شمال تهران زندگی می‌کنند، مجموعه جم سنتر نیاوران را به‌اسم پاساژ مادر و کودک می‌شناسند. مجتمعی که کاملا حال‌وهوای کودکانه دارد، شما با رفتن به این مرکز خرید تازه تاسیس تهران، می‌توانید انواع پوشاک کودکان و بزرگسالان مثل کیف و کفش، لوازم سیسمونی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، فرش و تابلو فرش، اکسسوری، نقره، طلا و جواهرات را بخرید.
هرچند فروشگاه‌‌های لباس زیادی در جم سنتر نیاوران هستند که در آن ست لباس‌های مادر و فرزندی را می‌فروشند. برای دانستن اطلاعات، تصاویر، آدرس دقیق و راه‌های دسترسی جم سنتر تا آخر این یادداشت همراه تهران مبله باشید.


چطور به جم سنتر برویم؟

اگر در محدوده شمال تهران هستید، دسترسی به جم سنتر نیاوران برایتان خیلی آسان و راحت است. این مرکز خرید تهران در خیابان نیاوران، خیابان جماران، نبش برادران سبزی قرار دارد. سرزدن به این مجتمع به‌همراه کودکان می‌تواند تجربه جدیدی برای بزرگترها باشد.
حالا شما برای دیدن آدرس جم سنتر می‌توانید روی نقشه ببینید را کلیک کنید:

روی نقشه ببینید!جم سنتر نیاوران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Riazi

راه‌های دسترسی به جم سنتر نیاوران

دسترسی به جم سنتر هم از طریق وسایل نقلیه شخصی و هم وسایل نقلیه عمومی انجام می‌شود که در ادامه دقیق برایتان می‌گوییم:

  • دسترسی با خودرو شخصی

برای رفتن به جم سنتر شما از هر کجای تهران که باشید اول باید خودتان را به میدان تجریش برسانید. در این میدان به‌سمت خیابان باهنر بروید و مسیر را تا خیابان جماران ادامه دهید تا به جم سنتر برسید.

  • دسترسی با مترو و اتوبوس

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به جم سنتر نیاوران، ایستگاه مترو میدان تجریش است که در خط یک مترو تهران (خط قرمز کهریزک تجریش) قرار دارد. همین که از مترو پیاده شدید می‌توانید با تاکسی و اتوبوس و یا حتی پیاده راهی جم سنتر شوید.

البته برای استفاده از اتوبوس باید سوار اتوبوس‌های جماران و یا تاکسی‌هایی بین راهی که در مسیر جم سنتر در حرکت هستند، سوار شوید.

ایستگاه مترو تجریش

منبع عکس گوگل مپ، عکاس

بیشتر بخوانید: شهربازی فان تایم، سرپوشیده با دستگاه‌های بازی به روز


در جم سنتر چه چیزهای جذابی برای بچه‌ها درست شده؟

جالب است که بدانید در طبقه‌های مختلف جم سنتر جاذبه‌های جالبی برای کودکان ساخته شده، مثلا در طبقه همکف جم سنتر یه بخش به اسم سرزمین رویا درست شده که آرایشگاه تخصصی کودکان است.
یا در طبقه دوم یک سینما مخصوص کودکان ساخته شده که اسمش را کندو گذاشته اند. در این سینما جدیدترین انیمیشن‌های دنیا به نمایش در می‌آیند.
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های جم سنتر نیاوران همان شهر مشاغل کودک است که در آن کودکان می‌توانند به‌صورت شبیه‌سازی شده به مشاغل مختلف مشغول شده و در نهایت بعد از کلی تفریح و سرگرمی به کافه کودک بروند و از منوی مخصوص کودکان برای خود غذا یا نوشیدنی سفارش داده و کمی استراحت کنند. 

پاساژ کودک در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Riazi

بیشتر بخوانید: شهربازی کاربازیا برج میلاد، شهر مشاغل کودکان


باهم گشتی در طبقات مختلف جم سنتر بزنیم

جم سنتر یک مجتمع تجاری تفریحی بزرگ تهران است که امکانات آن در طبقات مختلف پخش شده است. توجه کنید که سه طبقه از این مجتمع تجاری با پله‌برقی در دسترس است و باقی طبقات را باید با آسانسور رفت‌و‌آمد کنید.

فروشگاه های جم سنتر

منبع عکس صفحه ایستاگرام جم سنتر

  • طبقه اول ج سنتر، فروشگاه‌های رنگارنگ و آرایشگاه مخصوص کودکان اینجاست

هنگامی که به طبقه اول جم سنتر نیاوران می‌روید، مغازه‌هایی متعدد و رنگی‌رنگی را می‌بینید که همه به‌شما چشمک می‌رنند که به آنجا بروید. در این طبقه اولین مغازه سمت راست، فروشگاه مربوط به سیسمونی و سرویس خواب نوزادان و کودکان است.
بقیه فروشگاه‌ها هم مربوط به فروش لباس بچگانه و نوزاد، بادکنک و بستنی و…هستند.
البته دستگاه خودپرداز بانک پاسارگاد در همین طبقه جم سنتر است و دسترسی به پول نقد را برای شما راحت‌تر می‌کند.

بخش های مختلف فروشگاه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Riazi

آرایشگاه مخصوص کودکان جم سنتر در طبقه اول است

چیزی که همیشه طبقه همکف جم سنتر را شلوغ می‌کند، آرایشگاه تخصصی کودکان است که مثل بقیه مغازه‌ها دکوری جذاب دارد. در این آرایشگاه هم محیطی مناسب برای کوتاهی موی کودکان در نظر گرفته شده، هم با استفاده از تکنیک‌های روان‌شناسی، ارتباط مناسبی با کودکان برقرار می‌شود که خاطره بدی از کوتاه کردن موها در ذهن او ایجاد نشود.

برای برطرف کردن بهانه‌های کودک هم از صندلی‌های ماشینی، پخش کارتون در حین اصلاح مو و بازی دلخواه استفاده می‌شود. در این طبقه شهر مشاغل جابزی‌ برای کودکان در نظر گرفته شده که آنجا بتوانند با شغل‌های مختلفی که دوست دارند آشنا شوند.

شهربازی مشاغل

منبع عکس، صفحه ایستاگرام جم سنتر

  • طبقه دوم، دیدن انیمیشن‌های جذاب در نمایشگر بزرگ برای کودکان

در این طبقه شما می‌توانید از غرفه پاستیل برای کودک‌تان خوراکی‌های خوشمزه بگیرید و از غرفه لباس بچگانه و نوزاد، غرفه اسباب‌بازی، بدلیجات، ساعت، فروشگاه لوازم جشن، آمفی تئاتر و بازی‌های فکری دیدن کنید.

سینما کودک، اولین سینمای تخصصی کودکان در جم سنتر

سینما کودک جم سنتر با نام سینما کندو از جذاب‌ترین قسمت‌ها در طبقه دوم جم سنتر است. این سینما اولین سینمای تخصصی کودکان است. در این سینما به‌روز ترین انیمیشن‌های دنیا پخش می‌شود. طوری که می‌توان گفت این انیمیشن‌ها برای بزرگ‌ترها هم جذابیت دارد.
خلاصه که مجموعه سینمایی کندو با مجهزترین شهربازی جم سنتر، آمفی‌تئاتر، مهد کودک و سالن تولد جم سنتر برای شادی و سرگرمی کودکان آماده شده. سالن آمفی‌تئاتر کندو جم سنتر ظرفیت ۹۸ نفر را در یک سانس دارد که پدر و مادرها می‌توانند به همراه کودک خود به آنجا بروند.

جم سنتر تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Riazi

  • طبقه سوم، جایی با منو غذایی مخصوص کودکان

طبقه سوم مجتمع نیاوران سنتر بیشتر مختص کافه‌ است، در این طبقه شما به‌همراه کودک‌تان می‌توانید بعد از کلی تفریح و سرگرمی به کافه کودک بروید و از منوی عمومی و یا منوی مخصوص کودکان غذا یا نوشیدنی سفارش داده و کمی استراحت کنند.
 اما یادتان باشد که شهر کتاب جم سنتر هم در این طبقه است. بازی‌های ادونچر و صخره‌نوردی و قلعه کندو را هم در همین طبقه  است و می‌تواند حسابی کودک‌تان را سرگرم کند.

فروشگاه‌های جم سنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Riazi

  • در طبقات دیگر مجتمع جم سنتر چه خبر است؟

طبقه ۱۲ جم سنتر باشگاه‌ها ورزشی فوق‌العاده مجلل شمال تهران را در خود جای داده. در این باشگاه شما می‌توانید از امکانات و تجهیزاتی مثل وان شیر، حمام ترکی، سونا خشک و بخار، بوفه، رختکن و کمد ویژه، سالن اسپا، جکوزی، آبشار یخ، آرایشگاه، رخت‌شورخانه ویژه، کلاس تی‌آرایکس، پیست اختصاصی کراس فیت، سالن بدنسازی، سالن آرایش، مزون لباس و کلینیک پوست و زیبایی استفاده کنید.
البته مهدکودک کندو هم در این طبقه است که شما می‌توانید با خیال راحت کودکتان را به این محیط سرگرم‌کننده بسپارید و به خرید، تفریح و یا ورزش خود برسید.

شهربازی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ask. ir

بیشتر بخوانید: جاذبه های تفریحی و مکان های دیدنی شمال تهران


اسم رستوران های جم سنتر چیست؟

اگر اهل غذا و خوراکی هستید باید بگوییم که خودتان را در اولین فرصت به فودکورت جم سنتر برسانید تا  از خوردنی‌های خوشمزه و جذاب بخورید.
رستوران‌های مامونیا و کانکا از رستوران‌های عربی و مراکشی جم سنتر هستند که با غذاهای عربی و مراکشی خوب از شما پذیرایی می‌کند. البته فکر نکنید که اینجا فقط غذای عربی پیدا می‌شود. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را هم اینجا سفارش دهید. تازه کلی پیش غذا، سالاد، سوپ، کباب، غذای اصلی و نوشیدنی در منو رستوران مامونیا و مانکا است که به احتمال زیاد قبلا اسمش را هم نشنیده‌ باشید.

فودکورت جم سنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس burgerland complex

رستوران کانکا هم با داشتن غذاهای فرنگی، ایرانی و کافه و همچنین انواع سالاد، غذاهای برنجی، رپ‌ها ، برگرها و پاستا مورد علاقه‌ خیلی از کسانی که این مدل سبک غذا را دوست دارند.
فود کورت جم سنتر در طبقه دوم جم سنتر است و مثل تمام فودکورت‌های مراکز تجاری تهران، انواع غذاها و فست فودها و کافی‌ها را دارد. بستنی میو هم از اولین بستنی فروشی ارگانیک در طبقه همکف مرکز خرید حم سنتر جماران است که با بستنی‌ها خوشمزه‌اش هم را شگفت‌زده می‌کند.
از هر چه بگذرید از کافه دونات جم سنتر نمی‌توان گذشت. این کافه در طبقه دوازدهم است و انواع دونات‌های خوشمزه و متنوع را به همراه انواع نوشیدنی‌ها مانند دمنوش‌ها و نوشیدنی‌های کافئین‌دار سرو می‌کند.

مرکز خرید جم سنتر جماران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس rasool modarres

بیشتر بخوانید: شهربازی فان تایم، سرپوشیده با دستگاه‌های بازی به روز


آیا جم سنتر پارکینگ برای پارک ماشین دارد؟

پارکینگ جم سنتر ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو را دارد که خیال شما را بابت جای پارک راحت می‌کند. راستی کلینیک خودرو و کارواش ایرانیان هم در همین پارکینگ است و شما می‌توانید از خدماتی مثل روشویی، توشویی، صفرشویی، واکس و پولیش، سرویس روغن، رفع ترک‌خوردگی، سرامیک بدنه و کاور برای ماشین خود استفاده کنید.


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با جم سنتر جماران

آدرس: تهران، خیابان نیاوران، خیابان جماران

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۳۹۷۰۷

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

صفحه اینستاگرام: jamcenter

جم سنتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس SAJAD SAADAT

بیشتر بخوانید: فرهنگسرای نیاوران تهران کجاست؟


نظر شما در مورد جم سنتر چیست؟ آیا تا‌به‌حال شما با فرزند خود به این مجموعه رفته‌اید،‌ امکانات این پاساژ را چه‌طور دیدید؟ آیا از دیدن انیمیشن‌ها سینما جم سنتر لذت بردید؟ یا کودک شما دوست دارد دوباره برای بازی و دیدن فیلم به این مجموعه برود؟  تجربه‌ها و نظرات خود را برای ما بنویسید. قطعا گفته‌های شما راهنمای خوبی برای خوانندگان تهران مبله خواهد بود.


راستی اگر می‌خواهید خیالتان از بابت اقامت در تهران راحت باشد و بدون دغدغه در بهترین آپارتمان‌های لوکس و کاملا مبله‌ شهر تهران اقامت کنید، تهران مبله بهترین انتخاب شماست. شما با اجاره آپارتمان مبله در تهران می‌توانید از خدماتی مثل نظافت روزانه، نگهبان مقیم و پارکینگ اختصاصی هم برخوردار شوید. برای رزرو با تیم شتیبانی ما باشماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۲۹۷ تماس بگیرید.


سوالات متداول

جم سنتر کجای تهران است؟
این مجتمع تجاری تفریحی در خیابان جماران از منطقه نیاوران است.
نزدیکترین مترو به جم سنتر جماران کدام ایستگاه است؟
ایستگاه مترو میدان تجریش در خط یک تهران فاصله کمی با جم سنتر دارد.
مجتمع جم سنتر چه امکاناتی برای مشتریان دارد؟
آرایشگاه کودک، شهربازی، سینمای کودک، مهد کودک، سالن ورزشی، پارکینگ طبقاتی، کارواش، رستوران، فود کورت، دندانپزشکی، داروخانه، خیاطی و هایپرمارکت، سالن‌های زیبایی و آرایشی از امکانات این مجموعه هستند.
جم سنتر تا چه ساعتی باز است؟
اینجا معمولا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.
آیا جم سنتر نیاوران پارکینگ دارد؟
بله، جم سنتر  پارکینگی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.