شهربازی کاربازیا برج میلاد، شهر مشاغل کودکان

سؤال مهم و سرنوشت‌ساز «وقتی بزرگ شدی دوست داری چه‌کاره شوی؟» که در دوره کودکی از هر بچه‌ای می‌پرسند، امروز می‌تواند با بودن شهربازی کاربازیا برج میلاد جواب ساده‌ای داشته باشد. در واقع این روزها بچه‌ها با شغل‌های متنوع آشناتر شده‌اند و دیگر جواب‌شان فقط دکتر، معلم و مهندس شدن نیست.

حتی درباره بچه‌هایی که تخیل قوی‌تری دارند و خودشان را در مقام فضانورد می‌بینند، باز هم امکان پرورش بیش‌تر تخیل‌شان وجود دارد. چرا که مکان‌هایی به وجود آمده‌اند که در فضایی شاد و سرگرم‌کننده بچه‌ها را با دنیای شغل‌های مختلف آشنا می‌کنند. شهربازی کاربازیا در برج میلاد چنین مکانی است. جایی که امکان حضور بچه‌ها را در فضاهای شغلی متنوع ایجاد کرده و می‌شود در کنار بازی و سرگرمی با جزئیات یک شغل بیش‌تر آشنا شد.


تنوع تجربه‌ها در شهربازی کاربازیا برج میلاد تهران

فضاهای مختلفی در شهربازی کاربازیا ایجاد شده که هر کدام به یک شغل ویژه اختصاص پیدا کرده‌اند. مثلا بچه‌ها می‌توانند در گوشه‌ای از شهربازی لباس فضانوردی بپوشند، در جایی دیگری می‌توانند آرایشگری را تجربه کنند، صابون بسازند، دامپزشک و خبرنگار شوند و یا روی یک زمین، شبیه زمین کشاورزی سبزی بکارند.

کیفیت هر کدام از این تجربه‌ها به تجربه‌ واقعی آن‌ها شبیه‌اند. برای همین بچه‌ها خودشان را در آن شغل ویژه تصور می‌کنند. در ضمن این تجربه‌ها در کنار این‌که استعدادها و مهارت‌های بچه‌ها را تقویت می‌کنند و به آن‌ها چیزهای تازه‌ای درباره شغل‌های مختلف یاد می‌دهند، این امکان را فراهم می‌کنند که بچه‌ها با همسن‌وسال‌های خودشان ارتباط برقرار کنند.

در این شهربازی به دلیل فضاهایی که دارد، نسبت به شهربازی‌های معمولی امکان ایجاد رابطه‌ای بهتر بین بچه‌ها وجود دارد. پدر و مادرها هم می‌توانند با هم معاشرت کنند، درباره علاقه‌ها و استعدادهای بچه‌هایشان حرف بزنند و تبادل‌نظر کنند.

در کنار این‌ها افرادی که مسئول آموزش به بچه‌ها و نظارت بر آن‌ها هستند هم با فضای کار و ارتباط با بچه‌ها آشنا بوده و سعی می‌کنند نکات لازم را به شکل مناسب به بچه‌ها آموزش دهند.

شهربازی موضوعی کاربازیا برج میلاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ehteram ahmadi

بیشتر بخوانید: آشنایی با برج میلاد ششمین برج مخابراتی دنیا


تجهیزات شهربازی کاربازیا برج میلاد

در شهربازی کاربازیا تجهیزات و وسایل مختلفی وجود دارد، مثلا بچه‌هایی که می‌خواهند عطرسازی یا صابون‌سازی را تجربه کنند، باید روپوش مخصوص بپوشند و عینک مخصوص به چشم بزنند.
درست است که وسایل و موادی که بچه‌ها با آن‌ها کار می‌کنند کاملا امن و بی‌خطر هستند ولی باز هم نکات ایمنی در این شهربازی رعایت شده است. بنابراین والدین می‌توانند بدون نگرانی بچه‌های خود را به شهربازی کاربازیا ببرند.


امکانات شهربازی کاربازیا

این شهربازی دارای سرویس بهداشتی، آسانسور و اتاق بازی مخصوص برای کودکان زیر ۳ سال است. علاوه بر این کافی‌شاپ دارد تا پدر و مادرها بتوانند از فضای آن استفاده کنند. همچنین غرفه‌هایی برای مشاوره‌های فردی و یا انجام تست‌ها و آزمون‌های هوش ایجاد شده و شما می‌توانید در صورت تمایل به آن‌ها مراجعه کنید.

قیمت بلیط کاربازیا برج میلاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Atefeh Pourjafari

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین تفریحات سر پوشیده تهران


دسترسی به شهربازی کاربازیا

در صورتی که می‌خواهید برای رفتن به شهربازی کاربازیا از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید، ایستگاه مترو برج میلاد نزدیک‌ترین گزینه برای شماست. پس از آن برای رسیدن به شهربازی از تابلوهای مشخص شده استفاده کنید.

آدرس: برج میلاد، طبقه منفی یک، شهربازی کاربازیا

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۲۰۳۱۲

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

صفحه اینستاگرام: karbazia

روی نقشه ببینید!


حالا اگر به دنبال شهربازی متفاوتی هستید که فرزند دلبندتان در آن چیزهای جدیدی بیاموزد و نسبت به شغلی که در آینده ممکن است انتخاب کند، تجربه ای کسب نماید، بهترین پیشنهاد شهربازی کاربازیا برج میلاد است. البته شاید شما به همراه کودکان خود قبلا به این شهربازی رفته‌اید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است به ما بگویید که کودک شما کدام قسمت شهربازی کاربازیا رو دوست داشت؟ نظرات ارزشمند شما راهنمای خوانندگان ما خواهد بود.


سوالات متداول

شهربازی کاربازیا تهران کجاست؟

کاربازیا تهران در منطقه ۲ و نزدیک برج میلاد است، برای رسیدن به این محل می‌توانید از اتوبان شهید همت، کنارگذر اختصاصی برج میلاد خیلی راحت با یک تابلوی سبزرنگ بزرگ

در اتوبان همت به پارکینگ برج میلاد بروید. بعد از پارک ماشین خود با کودکان خود راهی طبقه منفی یک شوید.

قیمت بلیط ورودی کاربازیا برح میلاد چقدر است؟

اگر می‌خواهید قیمت دقیق بلیط شهربازی کاربازیا برج میلاد را بدانید با شماره 02188620312 نماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. یادآور می‌شویم که قیمت

بلیط ورودی کاربازیا برای والدین و تا یک همراه رایگان است تا آنها بتوانند شیوه بازی کودک خود را از نزدیک تماشا کنند.

نزدیک‌ترین مترو به کاربازیا برج میلاد کدام است؟

ایستگاه مترو برج میلاد در خط ۷ قرار دارد و شما می‌توانید از نقاط مختلف تهران خودتان را به این مکان گردشگری و تفریحی در سریع‌ترین زمان ممکن برسانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.