شهربازی فان تایم، سرپوشیده با دستگاه‌های بازی به روز

شهربازی فان تایم در میان شهربازی‌های سرپوشیده تهران بسیار پرطرفدار است و شما می‌توانید با رفتن به این شهربازی چند ساعتی را خوش بگذرانید و یک هیجان واقعی را تجربه کنید.
حالا نوبت شماست که در این روزهای سال که کمی هوا سرد است، خودتان را برای داشتن یک تفریح دل‌پذیر و دسته جمعی در فان تایم آماده کنید. اگر دوست دارید درباره بازی‌ها، امکانات و ساعت کاری شهربازی فان تایم پالادیوم بیشتر بدانید با ما در این یادداشت تهران مبله همراه باشید.


فان تایم کجاست؟ چطور به این شهربازی برویم؟

فان تایم در محله زعفرانیه تهران، بعد از میدان الف، جنب کوچه عرضی و در طبقه سوم میانی پالادیوم قرار دارد.

روی نقشه ببینید!

شهربازی فان تایم

منبع عکس گوگل مپ، عکاس GentleMard

برای رفتن به این شهربازی می‌توانید از خط یک مترو تهران (کهریزک به سمت تجریش) استفاده کنید. برای این کار کافی است پس از بیرون آمدن از ایستگاه مترو تجریش، ادامه مسیر را با تاکسی و یا اتوبوس‌هایی که به سمت زعفرانیه می‌روند سوار شوید تا به پالادیوم برسید. 

اگر هم بخواهید با اتوبوس راهی این شهربازی شوید باید سوار اتوبوس‌های خط ۲۱۸ پایانه تجریش به میدان درکه شوید و در ایستگاه اتوبوس میدان الف پیاده شده و با کمی پیاده روی به مرکز خرید پالادیوم برسید.
راستی شما می‌توانید برای رفتن به فان تایم از تابلوهای راهنما و آسانسوری که شما را به طبقه 3M می‌برد استفاده کنید.


در فان تایم چه بازی‌هایی را امتحان کنیم؟

محیط بزرگ و ۳۰۰ متری شهربازی فان تایم، امکان ۵۱ بازی مختلف و هیجان‌انگیز را در پالادیوم فراهم کرده که شما بتوانید هر آنچه را که دوست دارید را آنجا امتحان کنید.

اینجا مجهز به بازی‌های برقی و شبیه‌سازی شده دیجیتالی است که حسابی کودکان و بزرگسالان را سرگرم می‌کند. بازی‌های شهربازی فان تایم متنوع است هر یک را در ادامه کامل برایتان معرفی خواهیم کرد:

شهربازی سرپوشیده تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mona Faraji

  • بازی های شهربازی فان تایم برای جوانان و بزرگسالان

۱. فوتبال دستی، از بازی‌های نوستالژیک و دوست‌داشتنی فان تایم

همه می‌دانید که فوتبال دستی یکی از بازی‌های پرطرفدار و نوستالژیک دوره بچگی و نوجوانان است که همه‌جا حرف اول را می‌زند. این بازی برای جوانان به‌خصوص ۲۵ سال به بالاها است. هیجان، حس‌و‌حال و نشاطی که فوتبال دستی به آدم می‌دهد را با هیچ بازی نمی‌شود مقایسه کرد. چون این بازی خستگی روزهای تکراری را از تن بیرون می‌کند.

فوتبال دستی شهربازی فان تایم

منبع عکس گوگل مپ، عکاس GentleMard

۲. شبیه ساز فرمول یک فراری، سرگرمی تازه برای عاشقان فرمول یک

نشستن پشت فرمان خودروی فرمول یک فراری، همیشه جالب و رویایی به‌نظر می‌رسد. پیشنهاد می‌شود سرعت و هیجان بازی شبیه ساز فرمول یک فراری را در فان تایم پالادیوم که بسیار مهیج است را تجربه کنید.

۳. مسابقات ایرهاکی، شلوغ‌ترین بخش شهر بازی فان تایم

 این بازی جذاب‌ترین‌ و پرطرفدارترین‌ بخش شهربازی فان تایم است، بازی متفاوتی که می‌تواند طیف‌های مختلفی از رده‌های سنی را آنجا دید و  برای چند دقیقه از روزمرگی‌ها دور شد.

۴. بازی فریز‌ ‌بی، شور و شادی و نشاط فقط اینجاست

فریزبی یک رشته جذاب و مفرح است که می‌توان آن را شبیه‌ساز هواپیمای جنگی، مسابقات اتومبیل‌رانی، ماشین‌های کوبنده دانست که در شهربازی فان تایم پالادیوم می‌تواند یک روز هیجانی را برایتان بسازد.

فریز بی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mona Faraji

  • بازی‌های فان تایم برای کودکان

برای کودکان هم در فان تایم تعداد زیادی از بازی‌های جذاب و کودکانه قرار داده‌اند که می‌توانند در خانواده‌ها آن را تجربه کنند.

از بازی‌های اینجا می‌توان به رینی دیز، فایربال، فریزبی، بتمن، موتور کورسا، قطار کودکان و… اشاره کرد. شهربازی فان تایم علاوه‌بر وسایل بازی، لگو، رونزبرگر، وی تک، هیس برو، کرایولا هم دارد که کودکان زیر ۷ سال می‌توانند برای بازی آن را انتخاب کنند و اشکال خلاقانه‌ای آنجا بسازند.

فروشگاه اسباب بازی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sara Shaw

  • سرزمین بازی برایت کیدو، مهارت‌های کودک‌تان را اینجا به چالش بکشید

 از دیگر امکانات متفاوت و پرطرفدار برای کودکان در فان تایم سرزمین بازی برایت کیدو است که امکان بازی در محیطی آرام، شاد و خلاق را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

  • خرید وسایل بازی فکری و آموزشی از فروشگاه‌های فان تایم تهران

در کنار همه جذابیت‌های شهربازی فان تایم، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اسباب‌بازی ایران در مجتمع تجاری پالادیوم است. اینجا انواع بازی‌های فکری، آموزشی و جذاب را برای کودکان و نوجوانان به فروش می‌رساند. شما می‌توانید در کنار بازی و تفریح خریدهای کودک‌تان را از فروشگاه‌های پالادیوم انجام دهید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس SEVDA

بیشتر بخوانید: شهربازی ژوپیتر تهران، سیاره فضایی برای بازی‌و‌شادی کودکان


در شهربازی فان تایم از چه امکاناتی می‌توان استفاده کرد؟

شهربازی فان تایم به‌خاطر قرار‌گیری در مجتمع تجاری پالادیوم، مکان مناسبی برای یک تفریح کامل در تهران برای خانواده‌ها و نوجوانان است.

غرفه گریم و عکاسی از جاهای شلوغ شهربازی فان تایم است که خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را به آنجا می‌برند تا با استفاده از طراحی‌های زیبا عکس یادگاری جذاب بگیرند.

غرفه گریم و عکاسی فان تایم

منبع عکس اینستاگرام شهربازی فان تایم

چون شما بعد از کلی تفریح و شادی در شهربازی فان تایم می‌توانید به فودکورت پالادیوم بروید و در کافه و رستوران‌های آنجا غذاهای خوشمزه و نوشیدنی بخورید.

تازه با رفتن به این شهربازی تهران شما می‌توانید از انواع امکانات رفاهی مثل نمازخانه، پارکینگ و سرویس بهداشتی پالادیوم استفاده کنید.

نکته مهم که در رفتن به شهربازی فان تایم باید حواستان باشد زمان مراجعه به آنجاست. معمولا شب‌ها و یا روزهای تعطیل افراد زیادی به این شهربازی پالادیوم می‌روند. پس اگر در این روزها به این شهربازی رفتید خودتان را برای اندکی شلوغی و منتظر ماندن در صف آماده کنید.

شهربازی های تهران

منبع عکس اینستاگرام شهربازی فان تایم

بیشتر بخوانید: جاذبه های تفریحی و مکان های دیدنی شمال تهران


اطلاعات و راه‌های ارتباطی لازم

آدرس: زعفرانیه، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه سوم میانی.

شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۳۹۶۴۸۷

وب سایت: funtime-iran.com

ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۲۳ شب.

صفحه اینستاگرام: iran.funtime

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sara Shaw

بیشتر بخوانید: اجاره خانه مبله، اقامتی بی‌دردسر در جای‌جای تهران


جاهای دیدنی تهران در نزدیکی شهربازی فان تایم کجاها هستند؟

تجریش، امامزاده صالح ، کاخ‌ موزه سعدآباد و کاخ نیاوران در نزدیک شهربازی فان تایم هستند. شما اگر دوست دارید در طول یک روز به‌جز فان تایم به دیگر جاهای دیدنی شمال تهران سر بزنید، می‌توانید به این جاهایی که در بالا گفتیم بروید تا لذت تهران‌گردی خود را در شمال پایتخت کامل کنید.

دیدنی های تهران در نزدیکی شهربازی فان تایم

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Behzad Modanloo

بیشتر بخوانید: کاخ های تهران، قصه‌گویی از دریچه تاریخ


به ما بگویید که شما قبلا به شهربازی فان تایم رفته‌اید؟ آیا رفتن به این شهربازی برایتان جذاب بوده؟ چه شهربازی‌های سرپوشیده دیگری را در تهران می‌شناسید که مثل فان تایم محیطی مناسب و خانوادگی برای یک تفریح جذاب داشته باشد؟ به نظر شما شهربازی‌ فان تایم تا چه اندازه می‌تواند در تخلیه هیجان و جذابیت بازی سرآمد باشد؟ اگر تجربه و یا نکته ارزشمندی درباره شهربازی فان تایم می‌دانید آن را با خوانندگان تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

شهربازی فان تیم کجای تهران است؟
این مجموعه تفریحی در آدرس زعفرانیه، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مجتمع تجاری پالادیوم و طبقه سوم میانی است.
نزدیکترین ایستگام مترو به فان تایم کدام خط است؟
ایستگاه مترو تجریش در خط یک مترو تهران در نزدیکی فان تام پالادیوم است.
ساعت کاری شهر بازی فان تایم تا چند است؟
۱۲ ظهر تا ۱۱ شب این مجموعه تفریحی در پالادیوم باز است و شما می‌توانید به‌همراه کودک خود برای تفریح به آنجا بروید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.