شهربازی ژوپیتر تهران در ستاری؛ آدرس، عکس‌ها و ساعت کاری

کسانی که عاشق ماجراجویی هستند، حتما اسم شهربازی ژوپیتر تهران به گوش‌شان خورده. این شهربازی سرپوشیده در طبقه دوم مرکز خرید کوروش قرار دارد. اینجا جایی است که بزرگ و کوچک نمی‌شناسد یعنی با هر سنی که به ژوپیتر بروید هیجان، شور و نشاط است و شما می‌توانید رویاهای خوش کودکی خود را در آن مرور کنید.

پس پیشنهاد می‌شود در ادامه همراه ما باشید چون می‌خواهیم درباره‌ شهربازی ژوپیتر کوروش تهران صحبت کنیم و ساعتی شما را از دنیایی بیرون جدا کنیم و با صدای خنده بچه‌ها، شما را به دنیای کودکی‌تان ببریم.


شهربازی ژوپیتر کجاست؟

شهربازی ژوپیتر مدرن ترین شهربازی سرپوشیده تهران است که در بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش پیامبر مرکزی و در طبقه مثبت دو مرکز خرید کوروش قرار دارد. 

شهربازی ژوپیتر کجاست

منبع عکس گوگل مپ، عکاس homayon varzeshdost

بیشتر بخوانید: رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها


چطور به شهربازی ژوپیتر تهران برویم؟

شما برای رفتن به شهربازی ژوپیتر می‌توانید هم از وسایل نقلیه عمومی و هم از خودرو شخصی استفاده کنید. اینجا ما هر یک از مسیرهای دسترسی را کامل برایتان در ادامه توضیح می‌دهیم:

  • استفاده از خودرو شخصی

 اگر شما بخواهید با خودرو شخصی به پارک ژوپیتر کوروش بروید، اول از همه باید خودتان را از بزرگراه‌های حکیم، همت، آبشناسان، شهید لشگری یا شیخ فضل‌الله به بزرگراه شهید ستاری برسانید.

با رانندگی در این مسیر می‌توانید به خیابان پیامبر مرکزی و به پاساژ کوروش در غرب برسید و از آنجا به پارکینگ مرکز خرید و بعد به سمت آسانسور و طبقه دوم و شهربازی ژوپیتر بروید.

شارژ کارت شهربازی ژوپیتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi Rezaei

  • استفاده از تاکسی‌های شهری

یادتان باشد که دسترسی به شهربازی ژوپیتر تهران با وسایل نقلیه عمومی به‌جز تاکسی‌هایی که از بزرگراه ستاری می‌گذرند، امکان‌پذیر نیست.

برای رفتن به این شهربازی باید از تاکسی‌های آزادی به سمت جنت‌آباد در پایانه تاکسی‌رانی شهید نظری در میدان آزادی یا تاکسی‌های تجریش به شهرک اکباتان در میدان تجریش یا ونک به دهکده المپیک در پایانه تاکسیرانی میدان ونک استفاده کنید و در بزرگراه شهید ستاری، رو‌به‌روی مجتمع کوروش از تاکسی پیاده شوید و خودتان را به ژوپیتر برسانید.

  • استفاده از مترو

نزدیکترین مترو به شهربازی ژوپیتر کوروش مال، ایستگاه مترو صادقیه و مترو ارم سبز است. شما بعد از پیاده شدن از این ایستگاه‌ها می‌توانید با استفاده از تاکسی‌ یا اتوبوس‌های عبوری از بزرگراه ستاری به پاساژ کوروش و بعد هم راهی شهربازی ژوپیتر شوید.

روی نقشه ببینید!

عکس شهربازی ژوپیتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: مرکز خرید اپال، جایی لوکس و باصفا در غرب تهران


چرا اسم این شهربازی تهران را ژوپیتر گذاشتند؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ژوپیتر نام دیگر سیاره مشتری است. اینجا مثل اسمش شبیه سیاره‌های فضایی درست شده که موجودات فضایی در آن زندگی می‌کنند.

بچه‌ها در این ایستگاه فضایی باید از تونل‌های فضایی رد شوند و از سرسره‌ها، دیوارها و موانع بگذرند و با لوکوموتیو پاکی موجودات فضایی آلوده را با آقای پاکی از بین ببرند و کمی آن طرف‌تر سوار سفینه فضایی شوند و از این‌همه هیجان لذت ببرند.

دنیای بازی شهربازی کوروش

منبع عکس گوگل مپ، عکاس homayon varzeshdost

بیشتر بخوانید: پارک های غرب تهران برای تفریح کودکان

البته در این مرحله بزرگ‌ترها به جای سوار شدن به سفینه فضایی باید به سمت دستگاه‌های سقوط آزاد بروند و با یک حرکت سریع و هیجانی روزگار شیرین کودکی را به یاد بیاورند و حس ناب آن را دوباره تجربه کنند.

البته بزرگسالان می‌توانند در کنار خرید و تماشای فیلم‌های سینمایی به شهربازی ژوپیتر بروند و با صدای خنده و شور و نشاط بچه‌ها، به دنیای کودکی خود سفر کنند و با کلی حس‌وحال خوب به خانه برگردند.

بیشتر بخوانید: غرب تهران و جاذبه های دیدنی آن


در شهربازی ژوپیتر چه خبر است؟

ژوپیتر جایی است برای تفریح و سرگرمی کودکان و بزرگسالان، یعنی شما با رفتن به مجتمع تجاری کوروش در کنار تفریح، خرید، تماشای فیلم و سرگرمی می‌توانید به همراه کودکان خود را به شهربازی بروید و همراه آن‌ها بازی‌های متفاوتی را در آن تجربه کنید.

شهربازی ژوپیتر نزدیک به ۱۰۰ دستگاه برای بازی دارد و گفتیم که اینجا بزرگ و کوچک نمی‌شناسد و هر کسی می‌تواند با جدا شدن از تمام هیاهوی کاری و مشغله‌های ذهنی، ساعات خوشی را در سرزمین پر از رنگ و نور و نشاط داشته باشد.

شهربازی سرپوشیده در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: شهربازی کاربازیا برج میلاد، شهر مشاغل کودکان

در ژوپیتر شما محدودیتی ندارید و به‌راحتی با پرداخت هزینه‌های هر بازی می‌توانید از وسایلی مثل ماشین برقی، مینی بولینگ، کروسل، سینما هفت بعدی، انواع بازی‌های دیجیتالی، شبیه ساز‌های رانندگی، فوتبال دستی، ایرهاکی، شعبده‎‌بازی و نمایش‌های خیابانی استفاده کنید.

راستی در شهربازی ژوپیتر کوروش ۲ سالن مجهز به امکانات صوتی و تصویری با طراحی زیبا وجود دارد که این سالن‌های برای برگزاری جشن لوکس و پیشرفته‌ ساخته شده که شما می‌توانید در سالن تولد ژوپیتر جشن تولد کودک‌تان را بگیرید و لذت این روز را برای همیشه در ذهنش ماندگار سازید.

سایت ژوپیتر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: شهربازی بیلینو کجاست؟


وسایل بازی هیجان‌انگیز ژوپیتر برای بازی و تفریح کدام است؟

شهربازی ژوپیتر وسایل بازی زیادی هم برای بچه‌ها و هم برای بزرگترها دارد که سرگرم بازی شوند. اینجا بعضی وسایل هیجان‌شان بیشتر است که در ادامه در مورد هریک صحبت می‌کنیم:

  • ماشین کوبنده، با سرعت‌های بالا و بدون ترس رانندگی کنید

 ماشین‌سواری برای بزرگترها و کودکان خیلی هیجان دارد. حالا اگر با ماشین‌های کوبنده شهربازی ژوپیتر باشد که چه ‌بهتر چون محکم هستند و با برخورد به هم اتفاقی برایشان نمی‌افتد.

این بازی محدودیت سنی ندارد و بچه‌ها و پدر‌و‌مادرها با هم در ماشین می‌نشینند و با هم بازی می‌کنند.

  • مینی بولینگ، داشتن حس خوب تفریح و رقابت در کنار هم

مینی بولینگ ژوپیتر واقعا یک بازی سرگرم‌کننده است که هم می‌توانید به‌صورت تفریحی بازی کنید و هم مسابقه‌ای. این بازی در مینی بولینگ شهربازی ژوپیتر دو نفره است و شما می‌توانید همزمان با مسابقه دادن حس خیلی خوبی را اینجا داشته باشید.

شهربازی ژوپیتر بولینگ دارد؟

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Rezgar

بیشتر بخوانید: موزه کودکی ایرانک، سفر به دوران شیرین کودکی

  • ویدیو گیم، روبرو شدن با چالش‌ها و هیجان حل معما

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیو گیم شهربازی ژوپیتر را از دست ندهید. اینجا بازی خود را انتخاب کنید تا با چالش‌ها رو به رو شده و بازی هیجانی خود را در کنار فرزندان خود حل معما کنید.

  • واقعیت مجازی بزرگسالان، از پرطرفدارترین بازی‌های روز دنیا

اینجا فضای مخصوصی دارد برای بزرگسالان تا جایی که با انتخاب نوع بازی، یک بازی هیجانی، ورزشی و ترسناک را انتخاب کنید. با این انتخاب شما وارد دنیای مجازی می‌شوید و هر یک از چالش‌ها را پشت سر می‌گذارید. خوب است بدانید که این بازی از محبوب‌ترین بازی‌ روز دنیاست که همه عاشق بازی کردن با آن هستند.

  • واقعیت مجازی کودکان، دنیایی از انیمیشن‌ها و فانتری‌های کودکانه

در این بخش شما می‌توانید کودکان خود را به دنیایی از انیمیشن‌ها و فانتزی‌ها ببرید تا ساعت‌ها بتوانند در آن سرگرم شوند. جالب است که بدانید این بخش در شهر بازی ژوپیتر نسبت به بخش‌های دیگر برای کودکان لذتبخش و شلوغ بوده، چون کودکان می‌توانند در اینجا وارد دنیای رویایی و شادی که دوست دارند، شوند.

 

سایت شهربازی ژوپیتر کوروش مال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: باشگاه اسب سواری کودکان، از تفریحات مینیاتوری بچه‌ها

  • فوتبال دستی، بازی فراموش‌نشدنی در تفریحات گروهی

اگر با دوستان و خانواده به شهربازی ژوپیتر رفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما فوتبال دستی را امتحان کنید، چون لذت رقابت با دوستان و اعضای خانواده با فوتبال دستی بسیار دوست‌داشتنی و به‌یادماندنی است.

  • سینما ۹ بعدی، آخرین نسل سینماهای چند بعدی تهران

همیشه سینما‌های چند‌بعدی در بین علاقه‌مندان به فیلم پر‌هیجان و پرطرفدار بودند. سینما ۹ بعدی ژوپیتر تهران از بهترین بخش‌های این شهربازی است که می‌توانید لذت دیدن فیلم‌های چند‌بعدی را با بهترین کیفیت آن را در مجموعه کوروش مال تجربه کنید.

  • خانه بازی کودک، جایی برای به چالش کشیدن هوش و خلاقیت کودکان

شهربازی ژوپیتر یک خانه بازی برای کودکان دارد. اگر زمانی که شما مشغول خرید هستید و یا دوست دارید وقتتان را در سینما بگذرانید، می‌توانید کودک خود را به اینجا بسپارید تا در کنار پرسنل خوب و مهربان استعداد کودک‌تان شکوفا شود. اینجا در همان چند ساعت به بچه‌ها آموزش‌هایی مثل آموزش زبان، بازی موسیقی، مونته سوری، هنر یاد می‌دهند.

خانه بازی کوروش

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: شهربازی فان لند، سرزمین شادی کودکان در هروی


در شهر بازی ژوپیتر از چه امکاناتی می‌توان استفاده کرد؟

شهربازی ژوپیتر تهران امکانات خوبی دارد و اگر شما بخواهید به همراه کودک خود به این مجموعه بروید، نگرانی نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید تفریح و شادی کنید:

  • رستوران و فودکورت
  • کافی شاپ
  • تراریوم
  • هایپر مارکت
  •  آبخوری
  •  نیمکت
  •  خدمات عکاسی
  • خرید از غرفه‌ها و فروشگاه‌های مرکز خرید
  • استفاده از وای فای رایگان
  • پارک ماشین در پارکینگ هوشمند کوروش‌ مال

قیمت بلیط شهربازی ژوپیتر کوروش

منبع عکس گوگل مپ، عکاس hamid reza Shamayeli

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت


چطوری کارت بازی شهربازی ژوپیتر را بگیریم؟

اگر می‌خواهید کارت‌های بازی شهربازی ژوپیتر را با قیمت خوب بخرید، کافی است وارد سایت شهربازی ژوپیتر کوروش مال شوید و مبلغ دلخواه خود را شارژ کنید. روش شارژ به شرح زیر است:

  • ورود به سایت شهربازی 

برای شاٰرژ کارت بازی باید به وب‌سایت شهربازی به آدرس وب سایت familyjupiter.com بروید. پس از وارد شدن به سایت در منو بخش خرید آنلاین را بزنید و خرید آنلاین و زیر منوی شارژ به مبلغ دلخواه را که کلیک کنید.

  • اطلاع از بسته‌های تخفیفی 

اگر روی دکمه خرید بسته‌های تخفیفی بزنید در لایت باکس باز شده اطلاعاتی در مورد چگونگی تخفیفات پله‌ای به شما داده می‌شود تا بر حسب میزان شارژ بتوانید خرید و تخفیف خوبی را بگیرید.

  • خرید شارژ به مبلغ دلخواه

شما بعد از بررسی جدول تخفیف‌های شهربازی می‌توانید مبلغ دلخواه خود را برای شارژ وارد کرده و روی دکمه خرید بزنید تا وارد صفحه کارت خرید من شوید. یادتان باشد که در صورت داشتن کد تخفیف می‌توانید در قسمت شارژ دلخواه کد خود را وارد کنید و در صورتی که کد ندارید این قسمت را خالی بگذارید و شارژ خود را انجام دهید.

  • پرداخت هزینه برای استفاده از وسایل بازی

در این مرحله پس از وارد کردن شماره تلفن خود و انتخاب درگاه پرداخت می‌توانید روی دکمه خرید اینترنتی کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات بانکی پرداختی خود را انجام دهید.

اگر مراحل را درست رفته باشید، کد خرید جهت ارائه به صندوق خرید اینترنتی شهربازی ژوپیتر برای گرفتن کارت بازی برایتان پیامک می‌شود.

اگر هم مشکلی پیش آمد حتما با واحد پشتیبانی شهربازی ژوپیتر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

قیمت بلیت شهربازی ژوپیتر ستاری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mehdi Rezaei

بیشتر بخوانید: شهربازی بیلینو کجاست؟


چطوری در مسابقات شهربازی ژوپیتر شرکت کنیم؟

مجموعه تفریحی ژوپیتر در زمان‌ها و مناسبت‌های متفاوت سال، مسابقات و چالش‌های خاص و جالبی را به همراه تخفیفات ویژه برگزار می‌کند. اگر از آن آدم‌های اهل رقابت باشید می‌توانید حتما در بخش خبرنامه شهر بازی ژوپیتر عضو شوید تا از مسابقه‌ها و جشنواره‌های متنوع فصلی باخبر شده و برنده بازی‌ها شوید.


زمان مناسب برای بازدید از شهربازی ژوپیتر کوروش کی است؟

اگر به دنبال یک مجتمع تجاری و تفریحی هستید تا کودک‌تان و خودتان بدون دغدغه خرید و تفریح کنید، پیشنهاد شهربازی ژوپیتر کوروش تهران است، چون این مجتمع با داشتن دستگاه‌های خوب و سرگرم‌کننده به همراه پرسنل آموزش‌دیده بهترین جا برای شماست.

شهربازی ژوپیتر ستاری یکی از بهترین شهربازی‌ های تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس yahya mokhtari alavije

بیشتر بخوانید: موزه عروسک تهران، خانه‌ای برای تمام عروسک‌ها


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با شهربازی ژوپیتر تهران

آدرس: تهران، بزرگراه ستاری شمال، بالاتر از خروجی شهید حکیم، نبش پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری فرهنگی کوروش، طبقه مثبت دو، شهربازی ژوپیتر

ساعت کاری: ژوپیتر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳:۳۰ شب باز است اما در آخر هفته‌ها و روزهای پنجشنبه و جمعه یک ساعت بیشتر و از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ بامداد باز است.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۹۷۱۵۸۳

وب سایت: familyjupiter.com

صفحه اینستاگرام: familyjupiter‌

عکس شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


با همه چیزهایی که در مورد شهربازی ژوپیتر تهران گفتیم، نظر شما درمورد این شهربازی تهران چیست؟ آیا تابه‌حال به شهربازی ژوپیتر تهران رفته‌اید؟ به نظر شما چه چیز هیجان‌انگیزی در ژوپیتر بود که شما را به چالش کشید؟

آیا کودک شما اینجا را دوست داشت و دلش می‌خواهد دوباره به شهربازی ژوپیتر برود؟ نظرات و تجربیات خود را برای ما بنویسید. قطعا ما از نوشته‌های شما در یادداشت‌های خود استفاده خواهیم کرد و با خوانندگان تهران مبله آن را به اشتراک خواهیم گذاشت.


سوالات متداول

شهربازی ژوپیتر کجاست؟

این شهربازی تهران در بزرگراه ستاری شمال، بالاتر از خروجی شهید حکیم، نبش پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری فرهنگی کوروش و در طبقه مثبت دو قرار دارد.

ساعت کاری شهربازی ژوپیتر تا چند است؟

ژوپیتر از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳:۳۰ شب باز است و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ بامداد باز است.

هزینه ورودی به شهربازی ژوپیتر چقدر است؟

این شهربازی در کوروش هزینه ورودی ندارد و به‌عبارتی رایگان است و شما برای انجام هر بازی نیاز به پرداخت هزینه به‌صورت جداگانه دارید.

آیا شهربازی ژوپیتر کوروش مسابقه هم دارد؟

بله در این مجموعه در روزهای خاص سال مسابقه و جشنواره‌های فصلی دارد که شما می‌توانید با عضویت در خبرنامه ژوپیتر از روزهای دقیق برگزاری مسابقه باخبر شوید.

هزینه بازی های شهربازی ژوپیتر هر کدام چقدر است؟

شما اگر بخواهید از وسایل بازی شهربازی ژوپیتر استفاده کنید نیاز است که متناسب با هر وسیله پرداختی خود را انجام دهید. این پرداختی‌ها با هر بازی که انتخاب می‌کنید فرق دارد و شما با شارژ کارت من می‌توانید هزینه‌ها را پرداخت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.