شهربازی بیلینو کجاست؟

یکی از آرزوهای بچه‌ها در دوران کودکی این است که بتوانند پشت ماشین‌های بزرگ و کامیون‌های غول‌پیکر بنشینند و با دنده‌های مخصوص و بیل‌های مکانیکی آن‌ها بازی کنند. حالا این آرزو در شهربازی بیلینو پارک نهج‌البلاغه تهران برآورده شده و شما می‌توانید برای کسب لحظات خوش کودکانتان را به آنجا ببرید.

روی نقشه ببینید!


چرا شهربازی بیلینو را همه دوست دارند؟

شهربازی بیلینو جایی است که کودکان و حتی بزرگسالان می‌توانند کارهای مربوط به راه و ساختمان و تجربه ساخت‌وساز را تجربه کنند. فضایی که شهربازی برای این دستگاه‌ها اختصاص داده، برای کودکان و نوجوانان مناسب‌سازی شده و از امنیت کافی برخوردار است. بنابراین پدر و مادرها می‌توانند با اطمینان خاطر فرزندان خود را به این شهربازی ببرند.

اگر حس کرده‌اید که فرزندتان همیشه علاقه خاصی به دستگاه‌های مکانیکی نشان می‌دهد و توجه زیادی به شیوه کار کردن آن‌ها دارد، می‌توانید تجربه بازی در این شهربازی را به او هدیه بدهید.

فراهم شدن چنین فضایی هم به تقویت مهارت‌های بچه‌ها کمک می‌کند و هم اجازه می‌دهد انرژي و هیجان خود را در مسیری سالم تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید: با اتاق فرار اسکیپ رود آدرنالینت را بالا ببر


چه وسایلی جذابی در شهربازی بیلینو وجود دارد؟

در شهربازی بیلینو چندین وسیله مختلف وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند با آن‌ها بازی کنند. هر کدام از این وسایل برای گروه سنی خاصی مناسب هستند و بر اساس کاری که انجام می‌دهند، بین بچه‌ها محبوبیت پیدا کرده‌اند. در ادامه به چند تا از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

جرثقیل چنگکی

جرثقیل به خاطر جثه و عظمتی که دارد برای بچه‌ها جذاب است. برای همین تجربه بدون واسطه استفاده از جرثقیل برای بیش‌تر بچه‌ها تجربه منحصربه‌فردی است. جرثقیل چنگکی در شهربازی بیلینو یک چنگک مخصوص دارد و بچه‌ها می‌توانند به وسیله آن اشیائی را جابه‌جا کنند که به همین منظور برایشان در نظر گرفته شده است.

شهربازی بیلینو تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس homayon varzeshdost

ماشین حمل الوار

با این ماشین بزرگ و جادار بچه‌ها می‌توانند الواری که در فضای شهربازی وجود دارد را جابه‌جا کنند. بازی با این ماشین به بچه‌ها این حس را می‌دهد که دارند کار بزرگ و مهمی انجام می‌دهند.

بیل مکانیکی

احتمالا هیچ بچه‌ای یک بیل بزرگ مکانیکی را از نزدیک ندیده است. در این شهربازی یک بیل مکانیکی وجود دارد که شباهت زیادی به نسخه واقعی آن دارد و بچه‌ها می‌توانند در کمال امنیت و در محیطی سالم با اجزای آن آشنا شوند.

دستگاه جابه‌جایی توپ

بچه‌ها می‌توانند پشت دستگاه جابه‌جایی توپ بنشینند و با استفاده از بیل کوچک آن، توپ‌ها را برداشته و جابه‌جا کنند. شاید بتوان گفت این دستگاه برای بچه‌های کوچک‌تر مناسب است و بچه‌های بزرگ‌تر می‌توانند به سراغ دستگاه‌های دیگری که تنوع و هیجان بیش‌تری دارند، بروند.

لودر بادی

لودر بادی اینجا لودری است که از روی لودر واقعی شبیه‌سازی و از جنس پلاستیک ساخته شده است. بچه‌ها می‌توانند به‌عنوان سرسره هم از آن استفاده کنند.

قیمت بلیط شهربازی بیلینو

منبع عکس گوگل مپ، عکاس homayon varzeshdost

بیشتر بخوانید:‌شهربازی فان لند، سرزمین شادی کودکان در هروی


دسترسی به شهربازی بیلینو

برای رفتن به شهربازی بیلینو باید به فاز یک بوستان نهج‌البلاغه بروید. با توجه به این‌که پارک نهج‌البلاغه به ایستگاه مترو و یا بی‌آرتی نزدیک نیست، بهترین گزینه برای رفتن به آن استفاده از ماشین شخصی است.

آدرس: تهران، میدان پونک، فاز یک بوستان نهج‌البلاغه، شهربازی بیلینو

ساعت کاری: ۳ بعدازظهر تا ۱۰ شب

شماره تماس شهربازی بیلینو: ۰۲۱۸۸۵۸۲۷۹۰


همه ما دوست داریم بچه‌ها در روزهای تعطیل و یا اوقات فراغ‌تشان از بهترین شهربازی های تهران استفاده کنند. پس چه‌چیزی بهتر از آن که آن‌ها به جایی ببریم که سال‌ها برای تجربه آن آرزو می‌کشند، شهربازی بیلینو یکی از شهربازی‌های تهران است که می‌تواند ساعت‌ها فرزندانتان را با ماشین‌ها و لودرهای مکانیکی سرگرم کند. اگر قبلا از این شهربازی دیدن کرده‌اید تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

بهترین شهربازی موضوعی تهران برای کودکان کدام است؟

شهربازی بیلینو پارک نهج البلاغه بهترین و پرطرفدارترین شهربازی کودکان است که بچه‌ها و حتی بزرگسالان می‌توانند آنجا در امنیت کامل با ماشین‌ها و دستگاه‌های سنگین کار کنند و آرزو همیشگی‌شان را برآورده کنند.

شهربازی بیلینو کجاست؟

شهربازی بیلینو اولین شهربازی موضوعی ایران است که با موضوع عمران و راه‌سازی هم تجربه و هم آموزش را به بچه‌ها می‌دهد.

قیمت بلیط شهربازی بیلینو چقدر است؟

برای استفاده از وسایل‌های بازی شهربازی بیلنو باید کارت شارژ تهیه کنید و متناسب با وسایلی که استفاده می‌کنید، هزینه را پرداخت می‌کنید.

هر یک از وسایل شهربازی بیلینو چقدر زمان برای استفاده می‌برد؟

در این شهربازی اول بازی موردنظر به شما آموزش داده می‌شود و هر کدام از وسیله‌ها 5 دقیقه زمان می‌برد تا از آن‌ها استفاده کنید.

چه روزهایی برای بازدید از شهربازی بیلینو برویم؟

از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب از این شهربازی جذاب و متفاوت‌ می‌توان دیدن کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.