با اتاق فرار اسکیپ رود آدرنالینت را بالا ببر

اتاق فرار یک بازی مدرن، هیجان‌انگیز و معمایی است که می‌تواند آدرنالین خون‌تان را حسابی بالا ببرد. تجربه اتاق فرار همیشه یک تجربه تازه است، حتی اگر قبل از این بارها در اتاق‌های فرار گیر افتاده باشید. از آن‌جایی که هر اتاق فرار یک داستان منحصربه‌فرد دارد و شما نقش مهمی در این داستان بازی می‌کنید، در هر بار اجرای این بازی دوباره با هیجان شدید و فوق‌العاده‌ای روبه‌رو می‌شوید. پس اگر برای آخر هفته و یا روزهای تعطیلی‌تان دنبال یک برنامه سرگرم‌کننده هستید، به اتاق فرار مجموعه اسکیپ رود فکر کنید.

روی نقشه ببینید!


در اتاق فرار اسکیت رود چه سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی دارید؟

مجموعه اسکیپ رود تهران یک گروه از آدم‌های باحال و خلاق است که هر چند وقت یک بار، با نوشتن یک سناریو و چیدن اتاق‌های مختلف مطابق با این داستان، یک اتاق فرار ویژه طراحی می‌کنند. پرداختن به جزئیات و آماده کردن معماهای مختلف و مرحله‌ای یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر اسکیپ روم است. وقتی شما با یک معمای پیچیده و چند مرحله‌ای روبه‌رو می‌شوید، از حل کردن آن و گره‌گشایی داستان لذت بیش‌تری هم می‌برید.

دست‌اندرکاران مجموعه اسکیپ رود از فیلم‌ها و داستان‌های ترسناک و جنایی الهام می‌گیرند تا داستان‌شان را پربارتر کنند. با توجه به این‌که داستان‌ها و فیلم‌های ترسناک در پس‌زمینه ذهنی شما حضور دارند، خیلی زودتر با سناریوی اتاق فرار یا اسکیپ روم ارتباط برقرار می‌کنید و وارد داستانش می‌شوید.

ترکیب کنجکاوی به اضافه هیجان می‌تواند حسابی مغز و ذهن‌تان را فعال کند. به ویژه این‌که شما در اتاق فرار تنها نیستید و با گروهی از دوستان‌تان به آن وارد می‌شوید. بنابراین همه‌تان تلاش می‌کنید که به شیوه خود، معما را حل کنید. ضمن این‌که حضور آدم‌هایی که با آن‌ها صمیمی هستید، فضایی را برای خنده و تفریح بیش‌تر فراهم می‌کند.

اتاق فرار اسکیپ رود

منبع عکس اینستاگرام escaperoad.ir@

احتمالا در هر اتاق و قبل از حل کردن هر معما، بارها قهقهه می‌زنید، می‌خندید و حتی از شیرین‌کاری‌هایی که در اتاق فرار می‌کنید، دل ضعفه می‌گیرید. همه این‌ها دلایل محکم و خوبی برای تجربه اتاق فرار هستند. وقتی می‌دانید که همراه با چند نفر آدم آشنا در محیطی قرار دارید که همه‌اش بازی و تفریح است، سعی می‌کنید تا حد امکان از فضا و اتفاقاتش لذت ببرید.

البته در بین هر جمع دوستانه‌ای معمولا یکی دو نفر هستند که همیشه داستان‌ اتاق فرار را جدی می‌گیرند. خوب است از جدیت این آدم‌ها هم استفاده کنید و تا می‌توانید قبل از این‌که زمان تعیین شده برای اتاق فرار به آخر برسد، معماها را حل کنید و خودتان را از اتاق فرار نجات دهید. هر وقت هم که لازم شد از راهنمایی مدیر اتاق فرار که بیرون از اتاق در حال نظارت شماست، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: شهربازی فان لند، سرزمین شادی کودکان در هروی


اتاق فرار های برند اسکیپ رود

سه اسکیپ رومی که تا به حال توسط مجموعه اسکیپ رود طراحی و اجرا شده شامل بازگشت آنابل به خانه، ماماچه و کینه است. این اسکیپ روم‌ها برای افراد زیر شانزده سال مناسب نیست و زمان اجرای آن‌ها از ۷۰ تا ۹۰ دقیقه متغیر است. ظرفیت هر کدام از این اتاق‌های فرار متفاوت بوده و لازم است برای رزرو آن‌ها با این مجموعه تماس بگیرید.

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان ولیعصر جنوبی، نبش کوچه دلاویز، مجموعه اسکیپ رود

شماره تماس: ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰

صفحه اینستاگرام: escaperoad.ir

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


سوالات متداول

چگونه می توانم به مجموعه اتاق فرار اسکیپ رود برویم؟
برای رفتن به اسکیب رود باید به خیابان بهشتی، خیابان ولیعصر جنوبی، نبش کوچه دلاویز برویم و در این مجموعه باهم لحظات خوش و هیجانی را پشت سر گذاریم و با کلی حال خوب به خانه برگردیم.

پیش از مراجعه به مجموعه اتاق فرار اسکیپ رود باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از رفتن به اتاق فرار اسکیپ رود برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهنده خدمات بخواهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.