پاساژ علاءالدین، ساعت کاری و مسیرهای دسترسی

پاساژ علاءالدین تهران یک مجتمع تجاری شبیه به آن غول چراغ جادویی در فیلم آمریکایی است که از چراغ بیرون می‌آمد تا آرزوی آد‌م‌ها را برآورده کند. آرزویی که با تکنولوژی و موبایل سروکار دارد. پاساژ علاءالدین را می‌توان از اولین‌ مراکز خرید و همچنین بورس خرید و فروش موبایل، تبلت و لوازم جانبی تلفن همراه در تهران دانست که بعدها با آمدن پاساژ‌ چهارسو و شعبه دوم پاساژ علاءالدین کمی از محبوبیت آن در تهران کم شد. در این مجتمع بیشتر برندهای معتبر نمایندگی فعال دارند و همین دلیلی بر مرجع شدن پاساژ علاءالدین تهران در بازار موبایل کشور دارد.
پس اگر این روزها به فکر خرید تلفن همراه، تبلت یا لوازم جانبی موبایل هستید، سری به این پاساژ بزنید، بدون شک کالای مورد نظرتان را آنجا پیدا خواهید کرد. البته برای تعمیر موبایل و تبلت هم پاساژ علاءالدین انتخابی مناسب و ایده‌آلی است.


پاساژ  علاءالدین کجاست و چطور به آنجا برویم؟

پاساژ علاالدین در خیابان جمهوری نبش پل حافظ و ۵۰۰ متر بعد از بازار علاالدین ۲ قرار دارد.

روی نقشه ببینید!

ساعت کاری پاساژ علاءالدین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس بهنام صمدی

از آنجا موقعیت مکانی این پاساژ در محدوده طرح ترافیک تهران قرار گرفته و به‌همین خاطر خیلی از خریداران موبایل از خط مترو تهران برای رفتن به علاءالدین استفاده می‌کنند.  این مجتمع تجاری تهران در نزدیکی ایستگاه‌های مترو فردوسی، ولی‌عصر، امام ‌خمینی، حسن‌آباد و سعدی است.
البته ایستگاه متروی سعدی فاصله کمی با پاساژ  علاءالدین دارد.
اتوبوس‌های بی آر تی تهران هم در خط پارک وی به پایانه معین در خیابان جمهوری ایستگاه دارد و شما می‌توانید با سوار شدن به این اتوبوس در نزدیکی پاساژ علاءالدین پیاده شوید.

آدرس علاءالدین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس amin kabir

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت

 


ساعت و روزهای کاری پاساژ علاءالدین تهران تا چند است؟

روزهای کاری پاساژ  علاءالدین در همه روزه‌های هفته از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب است و در روزهای تعطیل و جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر به روی خریداران باز است.
دقت کنید که اینجا هم مثل بیشتر مراکز خرید و پاساژهای شلوغ و پررفت‌وآمد تهران در ساعات اولیه صبح  خلوت است و در این زمان شما می‌توانید با خیال راحت همه مغازه‌ها را در خلوتی بگردید و هر چه که می‌خواهید را بخرید.

پاساژ علاءالدین کجاست

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amir N.

بیشتر بخوانید: محله های مرکز تهران


راستی اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه فراوانی به تلفن‌های همراه و لوازم مربوط به آن دارید، پیشنهاد می‌کنیم رفتن به پاساژ علاء الدین تهران را در برنامه خود بگنجانید. اگر هم از شهر‌های دیگر برای سر زدن به این پاساژ، عازم تهران شده‌اید، با اجاره آپارتمان مبله در تهران به‌راحتی می‌توانید در نزدیکی خیابان جمهوری به پاساژ علاءالدین بروید و آنچه که دوست دارید را بخرید.


چه خبر از طبقات پاساژ علاءالدین؟ هر طبقه چه چیزهایی دارد؟

پاساژ علاءالدین ۹ طبقه و ۱۱۰۰ واحد تجاری دارد. شما با دانستن اینکه در هر طبقه چه‌ چیزهایی به فروش می‌رسد به‌راحتی و بدون هیچ سردرگمی می‌توانید در این پاساژ‌ بگردید.

تصاویر پاساژ علاءالدین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس حمیدرضا

  • طبقه اول و دوم، بازار فروش گوشی و تبلت

واحدهای تجاری طبقات ۱ و ۲ پاساژ علاالدین تهران بیشتر برای فروش موبایل و تبلت است. اینجا را شاید بتوان گفت شلوغ‌ترین قسمت پاساژ است و. معمولاً بیشتر افرادی که به علاالدین می‌روند، قصدشان خرید و فروش موبایل است. شما هر نوع موبایل و تبلت با هر برندی که بخواهید، می‌توانید در این طبقات پیدا کنید.

خرید گوشی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Nima Rahdari

  • طبقه منفی یک و طبقات 3 و بالاتر، دنیایی از لوازم جانبی موبایل و قاب گوشی

شما برای خرید لوازم جانبی و مخصوصا قاب‌های متنوع موبایل بهتر است از طبقات -۱ و طبقات 3 و بالاتر دیدن کنید. در فروشگاه‌های این طبقات پاساژ علاءالدین شما می‌توانید انواع و اقسام قاب‌های موبایل، هدفون و اسپیکرهای مختلف را با رنج قیمتی متفاوت و خوب پیدا کنید. البته در طبقات یک و دو هم می‌توانید لوازم جانبی موبایل را بخرید، اما نسبت به این طبقه قیمت بالاتری دارند و تنوع کمتری هم دارند.
تازه شما برای تعمیرات موبایل و تبلت هم به طبقه منفی یک و طبقات 3 و بالاتر بالاتر بروید.

قاب گوشی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس easytell mobile

  • نکته مهم در خرید موبایل و لوازم جانبی در طبقات مختلف پاساژ علاءالدین

حواستان باشد که در خرید از طبقات مختلف علاءالدین این نکته را حتما در نظر داشته باشید که هرچه مغازه‌ها در طبقات پایین‌تر و نزدیک به در ورودی پاساژ باشند، قیمت کالاها بالاتر بوده است.
دلیل این امر، این است که هزینه اجاره این واحدهای تجاری به دلیل موقعیت بهتری که در پاساژ دارند، از سایر مغازه‌ها بالاتر است. اما برای تعمیرات موبایل و تبلت، می‌تواند خیالتان راحت باشد که قیمت‌ها در کل پاساژ تقریباً یکسان است و اگر کار تعمیراتی دارید، این مجتمع تجاری انتخاب مناسبی است.

مغازه های Aladdin

منبع عکس گوگل مپ، عکاس AMIR ABEHAYAT

بیشتر بخوانید: مرکز خرید پایتخت، داغ‌ترین مرکز دیجیتالی تهران


امکانات پاساژ علاءالدین چطور است؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پاساژ علاءالدین تهران این است که تنوع و فراوانی زیادی در محصولات موبایل و لوازم جانبی آن دارد. اینجا شما هر‌ مدل گوشی، تبلت و لوازم جانبی که بخواهید را می‌توانید بخرید.
پاساژ علاءالدین حتی در حوزه خرید‌و‌فروش گوشی‌های دست دوم و تعمیر گوشی‌های مختلف هم در سال‌های فعالیت خود عملکرد خوبی دارد و همین دلیلی شده که نه تنها تهرانی‌ها بلکه کل ایران این پاساژ‌ را بشناسند.

از امکانات پاساژ علاءالدین می‌توان به سرویس بهداشتی، کافه، سرویس ارائه اینترنت، آسانسور، خودپرداز و… اشاره کرد.

البته یک دفتر نظارت بر شکایات مردمی در این مجموعه وجود دارد تا اگر اختلاف و شکایتی بین فروشنده‌ها و خریداران به وجود آمد، خریدار می‌تواند در این دفتر شکایت خود را مطرح کند تا به آن رسیدگی شود.

پارکینگ این پاساژ ظرفیت کمی دارد و همین دلیلی شده تا نتوان روی پارکینگ آن حساب باز کرد.
هرچند با توجه به عدم استفاده قابل‌انتظار از این پارکینگ در این روزها، مالک پاساژ علاءالدین تصمیم گرفته آنجا را تبدیل به فروشگاه‌های پاساژ کند.

آدرس پاساژ علاءالدین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: تمام شعبه های نان سحر، از نان بولکی تا چاپاتا


فرق  پاساژ علاءالدین با بازار چارسو و بازار موبایل در چیست؟

در پاساژ علاالدین تهران برخلاف بازار چارسو و بازار موبایل ایران که هر دو بورس خرید و فروش موبایل، تبلت و لوازم جانبی تلفن همراه هستند، خبری از فروشگاه‌های بزرگ و شبه نمایندگی‌های برندهای معتبر در واحدهای تجاری وسیع نیست.
در این مجتمع تجاری، فروشگاه‌ها در راهروهای باریک و مغازه‌های کوچک با تعداد فروشنده‌های زیاد در حال خرید و فروش گوشی هستند.

اگر به یکی از مغازه‌های این پاساژ بروید متوجه می‌شوید که تمامی اجناس برای یک نفر نیست و فروشنده‌ها برای یک نفر کار نمی‌کنند. تا جایی که ممکن است تا ۶ فروشنده هم در بعضی از مغازه‌های پیدا کنید که هر کدام یک میز در آن مغازه اجاره کرده‌اند. حالا بهتر علت تفاوت برخورد و نحوه معامله در این پاساژ با بازار چارسو و بازار موبایل ایران را درک می‌کنید.

شاید همین تفاوت سبک خرید و فروش در  پاساژ علاءالدین باعث شده که مردم به بازارهای جدیدی که در نزدیکی پاساژ علاءالدین هستند بیشتر گرایش پیدا کنند.

 پاساژ علاالدین جمعه ها

منبع عکس گوگل مپ، عکاس DaRHeM MMM

بیشتر بخوانید: شعب ارزی ریالی، حساب‌ بانکی بدون مرز در تهران


اطلاعات و راه های ارتباطی با پاساژ علاءالدین

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، مجتمع تجاری علاءالدین.

شماره تلفن: ۰۲۱۶۶۷۴۴۰۰۰

وب سایت: https://alaedingroup.ir

صفحه اینستاگرام: alaedin.ir

بیشتر بخوانید: پاساژ شانزلیزه جمهوری، بورس لباس مجلسی خانم‌ها


تا اینجای مطلب تهران مبله هر چه که لازم بود در مورد پاساژ علاءالدین بدانید را برایتان گفتیم تا قبل از رفتن به آن، بدانید که قرار است به چه مجتمع تجاری قدم بگذارید. اگر شما قبلا به این پاساژ‌ رفته‌اید؟ آنجا را چطور دیدید؟ قیمت‌ها در پاساژ علاءالدین چطور بود؟ محیط آنجا را دوست داشتید؟ آیا نکته‌ای از آنجا در نظر دارید که نیاز است همه بدانند؟ برای ما اینجا بنویسید تا خوانندگان ما راهنمایی دقیق‌تری کرده باشید.


خیابان جمهوری از آن دسته از خیابان های مرکز شهر تهران است که به همه‌جا دسترسی خوبی دارد، به‌همین خاطر همیشه شلوغ و پرترافیک است. حالا اگر شما قرار است این روزها برای کارهای اداری و تجاری به تهران بیاید با اجاره آپارتمان مبله جمهوری می‌توانید به‌راحتی به بازارها و مراکز اداری تهران اینجا دسترسی داشته باشید.


سوالات متداول

آدرس دقیق پاساژ علاءالدین کجای تهران است؟
این مجتمع تجاری در خیابان جمهوری تهران و در تقاطع حافظ قرار دارد.
آیا پاساژ علاءالدین در محدوده طرح ترافیک تهران است؟
بله از آنجا که خیابان جمهوری در مرکز تهران و در محدوده طرح ترافیک است شما نمی‌توانید در ساعت های طرح اینجا با خودرو شخصی بروید.
ساعت کاری پاساژ علاالدین جمعه ها چطور است؟
از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ بعداظهر اینجا باز است.
بهترین زمان بازدید و خرید از پاساژ علاالدین چه ساعتی است؟
صبح‌ها و ظهرها اینجا در روزهای وسط هفته خلوت است و شما می‌توانید به‌راحتی در بین فروشگاه‌های مختلف بگردید و چیزی که می‌خواهید را بخرید.

2 نظرات
  1. پدرام می گوید

    مراقب باشید به غیر از قیمت تلفن همراه، پول اضافه دیگری (با نام های ثبت در سامانه افق یا هزینه رجیستری یا غیره) از شما نگیرند. برخی از فروشندگان کثیف این پاساژ، این کار را می کنند.

    1. فاطمه دولتی می گوید

      ممنون از نکته‌ای خوبی که برای راهنمایی کاربران ما به اشتراک گذاشتید.
      متاسفانه همیشه این مسائل بوده که مشتری باید در زمان خرید دقت لازم را داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.