تمام شعبه های نان سحر، از نان بولکی تا چاپاتا

شعبه های نان سحر، از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز تهیه انواع نان و پیراشکی در تهران است. این مجموعه با داشتن شعبه‌های مختلف، محبوبیت خاصی در بین تهرانی‌ها پیدا کرده است. تا جایی که شما با مراجعه به هر یک از شعبه‌ها می‌توانید انواع نان‌های رژیمی، حجیم و پیراشکی‌هایی با طعم فوق‌العاده را از هر یک تهیه کنید.
در این مطلب تهران مبله می‌خواهیم در مورد شعبه های نان سحر در نقاط مختلف تهران با هم گپ بزنیم. 


شعبه های نان سحر تهران، جذاب برای همه سلیقه‌‌ها و ذائقه‌ها

نان سحر را مهدی خان محمدی (مالک برند نان سحر) در سال ۱۳۵۰ تاسیس کرد. او اولین کارش را با پخت نان بولکی‌پزی را در زیرزمینی حوالی پل رومی شروع کرد. این روزها در همه جای تهران شعبه‌های نان سحر راه‌اندازی شدند تا شما بتوانید به‌راحتی به هر یک از آنها مراجعه کنید.

حالا شما در تهران هر جا هوس نان و شیرینی خاص و خوشمزه کردید، پیشنهاد می‌کنیم خودتان را به یکی از شعبه های نان سحر که در جاهای مختلف تهران برسانید. برای اطلاع از آدرس و تلفن شعب و نمایندگی در ادامه همراه ما باشید:

شعبه های نان سحر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس erfan hamidi

  • شعبه های نان سحر در مرکز تهران

اگر در مرکز تهران هستید و می‌خواهید به شعبه‌های نان سحر در نزدیکی خود بروید کافی است خودتان را به خیابان مطهری، شریعتی و یا سهروردی برسانید و هر چیزی که دوست دارید را با بهترین کیفیت از نان سحر خریداری کنید.

۱. نان سحر شعبه مطهری

این شعبه نان سحر در ابتدای خیابان مطهری و در نزدیکی هتل بزرگ تهران، بالاتر از بانک پارسیان و پلاک ۸۹ قرار دارد و شما می‌توانید برای خرید انواع و نان و شیرینی به این شعبه مراجعه کنید.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۲۸۵۰۷

۲. نان سحر شعبه سهروردی

شعبه سهروردی نان سحر یکی از شعبه‌های کوچک در خیابان سهروردی شمالی است که شما می‌توانید در رو‌به‌روی پمپ بنزین در این خیابان به این فروشگاه بروید و  انواع شیرینی و نان‌های خوشمزه و باکیفیت سحر خوب و تازه را از آنجا بخرید.

کیک تولد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sahar M

شماره تماس:‌ ۰۲۱۸۸۴۴۴۱۴۶

۳. نان سحر شعبه شهروند میدان آرژانتین

این شعبه نان سحر در یکی از پررفت‌وآمدترین فروشگاه‌های تهران یعنی فروشگاه شهروند بیهقی است. در این شعبه شما می‌توانید در کنار خرید شیرینی و نان از دیگر وسایل فروشگاه هم دیدن کنید و با دستی پر به‌خانه بروید.

شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۱۷۰۸۱۵

نان سحر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس soheil sasanpour

بیشتر بخوانید: برای گشت و گذار در مرکز تهران کجا بریم؟

  • شعبه های نان سحر در شمال تهران

۱. نان سحر شعبه مرکزی (شریعتی)

این شعبه از شعبه‌های مرکزی و بزرگترین شعبه نان سحر است که در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر قرار دارد و شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه بزرگ نان سحر انواع شیرینی‌ها و نان‌هی حجیم و رژیمی تهران را از آنجا تهیه کنید.

شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۶۷۸۱۰۷-۱۰

۲. نان سحر شعبه تجریش

این شعبه نان سحر در آدرس میدان تجریش، خیابان شهرداری و روبروی بیمارستان شهدای تجریش قرار دارد و شما می‌توانید در کنار تجریش‌گردی و دیدن بازار تجریش و مرکز خریدهای دور میدان به این فروشگاه بروید و با شیرینی‌های خوشمزه به خانه برگردید.

نان های فانتزی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس erfan hamidi

شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۷۳۸۳۴۴

۳. نان سحر شعبه شعبه سرو شرقی

کسانی که در منطقه سعادت آباد هستند و می‌خواهند از نان‌ها و شیرینی‌های نان سحر خریداری کنند لازم است که به شعبه سرو شرقی که در سعادت آباد است بروند. برای رفتن به این فروشگاه لازم است که خودتان را به میدان کاج و خیابان فرهنگ در سرو شرقی برسانید. همین جا در نبش خیابان چهارم تابلوی بزرگ فروشگاه نان سحر را می‌بینید.

شماره تلفن: ۰۲۱۲۶۷۴۸۱۴۷

دونات

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Soroush

۴. نان سحر شعبه جام جم

این شعبه نان سحر در شمال تهران، دومین شعبه تاسیس شده از سمت نان سحر است.
این روزها کسانی که به محله امانیه و پارک وی می‌روند می‌توانند در خیابان ولیعصر و در نزدیکی پارک ملت به کوچه طاهری و پاساژ جام جم بروند و با خرید انواع‌ نان و شیرینی‌های خوشمزه کام‌شان را شیرین کنند.

شماره تلفن : ۰۲۱۲۶۲۱۷۸۹۷-۰۲۱۲۶۲۱۸۰۱۲

نان سحر جام جم

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Abdollah Sanjevini

بیشتر بخوانید: جاذبه های تفریحی و مکان های دیدنی شمال تهران

  • شعبه های نان سحر در شرق تهران

۱. نان سحر شعبه هروی

فروشگاه نان فانتزی و حجیم نان سحر هروی در خیابان مَکران شمالی واقع شده است. این فروشگاه یکی از پنج نان حجیم و فانتزی محله هروی و حسین آباد است. شما می‌توانید بعد از رفتن به مرکز خرید هروی سنتر از نان سحر هروی در تقاطع گل‌ها، شیرینی‌های خوشمزه بخرید تا لذت خرید‌تان چندین برابر شود.

شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۹۸۵۷۰۱

شعبه های نان سحر در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Mirshafi

بیشتر بخوانید: بررسی صفر تا صد محله پاسداران تهران ؛ بخش‌های مهم و معروف آن

  • شعبه های نان سحر در غرب تهران

۱. نان سحر شعبه شهرک غرب 

محصولات‌‎​‎‎​ متنوع، بسیار‌‎‌​‌​ خوشمزه و با‌کیفیت‌‎​‎‏‏ نان سحر به‌همراه کادر مجرب در شعبه شهرک غرب تهران، توانسته این مجموعه را در دل تهرانی‌های ساکن غرب حسابی جا کند. شما می‌توانید برای رفتن به این فروشگاه به بلوار دادمان، خیابان درختی و روبروی پارک سپهر بروید و با خرید نان‌های خوشمزه و معروف روز خود را پر انرژی شروع کنید.

شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۵۶۱۶۹۴

۲. نان سحر شعبه مرزداران

شعبه نان سحر مرزداران یکی از شعبه‌های معروف غرب تهران در بلوار مرزداران، ۳۵ متری لاله، بوستان ششم شرقی و خیابان گلها است. این شعبه با داشتن انواع نان‌ها و شیرینی‌های باکیفیت و خوب قرار است لحظات شما را شیرین کند.

شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۲۴۸۶۳۱

شعبه های نان سحر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Sadegh Shajari

بیشتر بخوانید: رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها

  • شعبه نان سحر در جنوب تهران

۱. نان سحر شعبه باغ سپه سالار

اگر تا‌به‌حال برای خرید کیف و کفش به باغ سپه سالار رفته باشید، حتما در ابتدای ورود به این خیابان بوی نان های تازه و خوش عطر این نانوایی به مشام‌تان خورده است. این بوی جذاب برای شعبه نان سحر باغ سپه سالار است که بعد از گشت‌وگذار در این خیابان شلوغ می‌تواند حال‌تان را خوش کند.

پیشنهاد می‌شود خوردن دونات و نان‌های تازه شکلاتی نان سحر در باغ سپه سالار را هیچ جوره از دست ندهید.

نان سحر باغ سپه سالار در محله بهارستان تهران و در خیابان جمهوری، بعد از سعدی، ابتدای خیابان باغ سپهسالار است.

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۴۰۰۹۰

نان سحر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahdi Rafiee

بیشتر بخوانید: خیابان لاله زار،‌ خیابانی شبیه شانزه لیزه فرانسه


از نان سحر چه نان‌ها و شیرینی‌هایی را می‌توان خرید؟ 

محصولات نان سحر سه بخش شیرینی و دونات، نان و ساندویچ‌های آماده را دارد که همه آن‌ها به صورت روزانه تهیه می‌شوند:

  • بخش نان در شعبه‌های سحر، برای هر ذائقه‌ای اینجا نان است

شما اگر در فروشگاه‌های مختلف شعبه‌ های نان سحر باشید و به بخش نان بروید، می‌توانید از نان بربری تا نان‌های ساندویچی معمول تا نان‌هایی مثل کروسان، چاپاتا و سیمیت را ببینید و از هر کدام که دلتان می‌خواهد بخرید.

البته اگر رژیم غذایی یا بیماری خاصی مثل دیابت را دارید، می‌توانید در این بخش از نان‌های بدون گلوتن، نان‌های تیره و رژیمی و نان‌های پروبیوتیک استفاده کنید.

 نان سحر در بخش ساندویچ‌های آماده که از تنوع قابل قبولی نیز برخوردارند سعی کرده است که از تمام نان‌هایی که عرضه می‌کند استفاده کند.

نان های رژیمی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Soroush

بیشتر بخوانید: کافه های لاکچری تهران، از شیک‌ترین تا لوکس‌ترین های پایتخت

  • بخش ساندویچ‌های آماده نان سحر، اینجا از خوراکی‌های رنگارنگ‌ها بخورید

در این بخش از شعبه های نان سحر می‌توانید از ساندویچ پنیر و خیار و گوجه و کوکو سبزی گرفته تا ساندویج‌های مرغ و پاسترومی را پیدا کنید.

ساندویج

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sina mashayekhi

بیشتر بخوانید: رستوران گیاهی های تهران، از جان گیاهی انسان تا شیر گیاهی مرغ

  • بخش شیرینی‌های نان سحر، با یکبار امتحان مشتری همیشگی شوید

از هر چه بگذرید از بخش شیرینی‌های نان سحر به‌راحتی نمی‌توان گذاشت. در این بخش قند در دل‌تان آب می‌شود و از آن‌همه تنوع سرتان‌ گیج می‌رود. چون دوست دارید از همه شیرینی‌ها بخرید و طعم آن‌ها را تست کنید. در این بخش شما انواع شیرینی از اشترودل‌ها و قایقی گرفته تا پای آلبالو و گاتاها را می‌توانید انتخاب کنید و با لذت همه را بخورید.

خلاصه که در شعبه های نان سحر از نان و شیرینی‌ها گرفته تا ساندویچ‌های آماده همه با کیفیت هستند و با رعایت نکات بهداشتی و غذایی برای تمام تهرانی تهیه می‌شود. این مجموعه با شعار نان تنها یک واژه نیست، نان طعم زندگی است، شاید باور نکنید که این همه شعبه در سطح تهران دارد تا شما بتوانید در هر کجا هستید به راحتی به شعبات فروشگاه نان سحر بروید و از محصولات این برند خریداری کنید.

اشترودل

منبع عکس گوگل مپ، عکاس I am Q

بیشتر بخوانید: پیشنهادهای متنوع برای تفریحات کم‌هزینه در تهران


اطلاعات و راه های ارتباطی با مجموعه سحر

شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از شعبه‌ های نان سحر به وب سایت رسمی نان سحر بروید و از محصولات جدید شعبه‌های جدید و قدیم، گواهینامه‌ها و حتی برنامه‌های مناسبتی و اخبار این برند باخبر شوید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۷۸۲۱۵

آدرس وبسایت: http://saharbread.sahargroup.ir

صفحه اینستاگرام: sahar.bakery.official

کانال تلگرام: saharbreadco


نظر شما در مورد نان سحر چیست؟ آیا تا‌به‌حال به شعبه های نان سحر در جاهای مختلف تهران رفته‌اید؟ کیفیت محصولات در شعبه‌های مختلف چطور بود؟ رفتار پرسنل را چطور دیدید؟ کدام محصول نان سحر را بیشتر از همه دوست داشتید؟ نظرات خود را با ما در تهران مبله به اشتراک بگذارید تا خوانندگان ما از راهنمایی‌های ارزشمند شما استفاده کنند.


سوالات متداول

اولین شعبه نان سحر در کجا افتتاح شد؟

اولین شعبه سحر را آقای خان محمدی در زیرزمینی حوالی پل رومی با پخت نان بولکی‌پزی تاسیس کرد.

محصولات نان سحر چه چیزهایی هستند؟

نان سحر انواع نان، شیرینی و ساندویچ‌های آماده دارد که می‌توان گفت اینجا برای هر برای هر ذائقه و سلیقه‌ای خوراکی دارد.
بزرگترین شعبه نان سحر تهران کجاست؟ 

شعبه شریعتی (صدر) از بزرگترین شعبه های نان سحر است که در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر قرار دارد.

آیا شعبه های نان سحر برای بیماران هم نان مخصوص دارد؟

در شعبه های مختلف نان سحر برای افرادی که رژیم بوده و یا بیماری خاص دارند، نان‌های مخصوصی تولید شده تا بتوانند به‌راحتی از نان‌های بدون گلوتن، نان‌های تیره و رژیمی و نان‌های پروبیوتیک استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.