پاساژ شانزلیزه جمهوری، بورس لباس مجلسی خانم‌ها

اگر فیلم و سریال‌های قدیمی را دیده باشید، حتما شما اسم پاساژ شانزلیزه جمهوری را بارها شنیده‌اید. این مرکز خرید از قدیمی‌ترین مراکز خرید تهران است که از همان روزهای تاسیس تا به الان، مرکز مد و فشن تهران بوده است.
در این بازار معروف تهران شما می‌توانید انواع لباس‌ مجلسی، اکسسوری‌های زنانه جذاب و حتی لباس‌های دختربچه‌های نوجوان تا خانم‌های مسن را پیدا کنید.
پس اگر این روزها تصمیم خرید لباس عروسی و یا مجلسی دارید و نمی‌خواهید به مزون‌های گران قیمت شمال تهران بروید، شانزه لیزه انتخابی فوق‌العاده برای شماست.


آدرس شانزلیزه تهران کجاست؟

پاساژ شانزلیزه جمهوری در مرکز شهر تهران، در تقاطع خیابان ولیعصر و جمهوری، جنب سینما آسیا قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این نقطه پایتخت از شلوغ‌ترین جاهای تهران است و هر کسی که گذرش به خیابان جمهوری بیفتد، بدون شک پاساژ شانزه لیزه را خواهد دید.

روی نقشه ببینید!

بازار بزرگ میلاد قائم شانزه لیزه

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ایمان خوش آبی

چطور به پاساژ شانزلیزه برویم؟

رفتن به پاساژ شانزلیزه در قلب تهران کار بسیار راحتی است، فقط باید شما تصمیم بگیرید که با ماشین شخصی می‌روید با وسایل نقلیه عمومی.

  • دسترسی با ماشین شخصی

اتوبان‌های چمران و نواب تهران، دسترسی شما از طریق خودروی شخصی به مرکز خرید شانزلیزه را بسیار آسان کرده است. توجه داشته باشید که این پاساژ دقیقا در جای پرترافیک و شلوغ تهران است و شما نمی‌توانید به‌راحتی جای پارک پیدا کنید.
البته جدای از پیدا نشدن جای پارک، شلوغی و قرار گرفتن در محدوده ترافیک تهران شما را آزار خواهد داد. تا جایی که ممکن است از رفتن به شانزلیزه کلافه شده و کلا بیخیال خرید شوید.

پس بهتر است برای رسیدن به این پاساژ از مترو و اتوبوس استفاده کنید تا لذت شیرینی از خرید را تجربه کنید.

  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی

با انتخاب ایستگاه‌های اتوبوس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، شما می‌توانید در دو طرف پاساژ شانزلیزه از این دو ایستگاه پیاده شده و به پاساژ برسید.

در کنار خطوط اتوبوس‌ بی آر تی تهران، شما می‌توانید با استفاده مترو تهران خودتان را برای رفت‌و‌آمد به جمهوری آماده کنید.
ایستگاه متروی تئاتر شهر نزدیک‌ترین ایستگاه متروی تهران به شانزلیزه است که بعد از پیاده شدن از مترو شما می‌توانید در خیابان ولیعصر به سمت خیابان جمهوری پیاده‌روی کنید.

ایستگاه مترو تئاتر شهر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohsen mirsadeghi

بیشتر بخوانید: تمام شعبه های نان سحر، از نان بولکی تا چاپاتا


اتفاقات پاساژ شانزه لیزه در گذر زمان

درباره قدمت و تاریخچه پاساژ شانزلیزه اطلاعات دقیقی نیست اما اینجا از آن پاساژهایی است که به از زمان ساختش به مرکز مد و فشن تهران معروف بوده است.  البته اسم امروزی پاساژ شانزلیزه بازار میلاد قائم شده اما همه کسبه و مردم محلی جمهوری به اینجا بازار شانزلیزه می‌گویند. 

تا جایی که همه تهرانی‌ها آنجا را بورس لباس مجلسی زنانه می‌دانند و با همین ماهیت تا به امروز مشغول به فعالیت است.

مغازه های پاساژ شانزلیزه تهران

منبع عکس صفحه اینستاگرام shanzelize

بیشتر بخوانید: بورس لوازم آرایشی تهران کجاست؟


پاساژ شانزلیزه چند طبقه است؟

این پاساژ دو طبقه دارد و در هر طبقه تعداد زیادی مغازه و فروشگاه دیده می‌شود. اگر شما می‌خواهید لباس مجلسی شیک بخرید باید در فروشگاه‌ها و مغازه‌های طبقه همکف بچرخید. مطمئن باشید که از این طبقه دست خالی برنمی‌گردید.

شاید هم بخواهید برای سرکار رفتن‌تان مانتو رسمی و یا لباس رسمی برای استفاده روزانه بخرید، کافی است خودتان به طبقه زیر همکف برسانید. در این طبقه هر چه که مناسب نیازتان باشد را می‌توانید از برندهای مختلف پیدا کنید، آن هم با قیمت فوق‌العاده.

شانزلیزه تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ایمان خوش آبی

بیشتر بخوانید: خیابان لاله زار،‌ خیابانی شبیه شانزه لیزه فرانسه


در پاساژ شانزلیزه جمهوری چه اجناسی فروخته می‌شود؟

همانطور که در بالا گفتیم اینجا انواع لباس مجلسی و انواع اکسسوری زنانه به فروش می‌رسد. پس برای شناخت دقیق این اجناس با ما همراه شوید:

در این بازار معروف تهران شما می‌توانید انواع لباس شب، لباس نامزدی، لباس عروس، لباس مهمانی، لباس دورهمی، بلوز، شومیز، مانتو، پالتو، بارانی، تاپ، شلوار و دامن را بخرید. همچنین اگر علاقه‌مند به اکسسوری‌های زنانه زیبا باشید، فروشگاه‌های شانزلیزه پر از انواع کیف، کفش، شال و روسری برای مهمانی و استفاده‌های عمومی شما هستند.

راستی چیزی که توانسته پاساژ شانزلیزه جمهوری را با بقیه مراکز خرید تهران متفاوت کند، همین تخصصی بودن فروشگاه‌ها برای لباس‌های زنانه با قیمت منصفانه اجناس است. طوری که همه شلوغی و ترافیک را به‌جان می‌خرند و از همه جای تهران برای خرید به این پاساژ می‌آیند.

خرید لباس مجلسی شانزلیزه جمهوری

منبع عکس صفحه اینستاگرام shanzelize

بیشتر بخوانید: خیابان منوچهری تهران از عتیقه‌ترین خیابان های ایران


قیمت ها در مرکز خرید شانزلیزه چطور است؟

این مرکز خرید تهران با آن‌که قدیمی بوده و خیلی بزرگ هم نیست اما تنوع لباس و اکسسوری زیادی برای خانم‌ها دارد. تا جایی که فروشگاه‌های شانزه لیزه با ویترین‌های رنگارنگ، اجناس به‌روز و مدرنی را به فروش می‌رساند. جذابیت شانزه لیزه وقتی بیشتر می‌شود که در کنار تنوع جنس و کیفیت خوب، اجناس قیمت گرانی ندارد و همین باعث محبوبیت آن شده است.

البته یادتان باشد که اگر وقت بگذارید و با حوصله در فروشگاه‌های مختلف این پاساژ بگردید، می‌توانید با بهترین قیمت چیزی که می‌خواهید را از پاساژ شانزلیزه جمهوری بخرید.

مزون های خیابان شانزلیزه جمهوری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ایمان خوش آبی

بیشتر بخوانید: بازار چرم فروشان فردوسی،چرم‌های متنوع و باکیفیت


کی برای خرید به شانزلیزه برویم؟

بعد از آشنایی با اجناس مرکز خرید شانزلیزه وقت آن رسیده که ببینیم بهترین موقع رفتن به این پاساژ برای خرید کی است. باید بگوییم این پاساژ زمان خلوتی ندارد و در بیشتر روزها شلوغ است. پس بهتر است در ساعت‌هایی که ترافیک کم است به شانزلیزه رفت. 

از طرفی شما باید گوش به‌زنگ باشید تا در فصل های حراج به پاساژ شانزلیزه جمهوری بروید. معمولا اوایل پاییز و آخرای اسفند بهترین زمان خرید است. چون با تغییر فصل، فروشگاه‌ها و مغازه‌های شانزه لیزه با تخفیف‌های ویژه حراج آخر فصل می‌گذارند.
در این زمان شما می‌توانید اجناسی که لازم دارید را با قیمت کمتر و کیفیت‌ خوب از شانزلیزه خریداری کنید.

شانزلیزه تهران ادرس

منبع عکس صفحه اینستاگرام shanzelize

بیشتر بخوانید: اجاره خانه مبله، اقامتی بی‌دردسر در جای‌جای تهران


ساعت و روزهای کاری پاساژ شانزه لیزه چطور است؟

 پاساژ شانزلیزه جمهوری در همه روز‌های هفته از شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است. این پاساژ فقط در جمعه‌های ماه محرم، صفر و رمضان بسته است.


اطلاعات لازم و راه‌های ارتباطی

آدرس: تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان جمهوری، جنب سینما آسیا.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۵۲۸۲۸

آدرس وب سایت: https://shanzelize.com

صفحه اینستاگرام: shanzelize

شانزلیزه تهران کجاست

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohsen mirsadeghi

بیشتر بخوانید: بورس کارت عروسی در خیابان بهارستان تهران


یادتان باشد که انتخاب در بین آن همه تنوع لباس‌ در پاساژ شانزلیزه، شاید کمی مشكل باشد اما تنوع و قیمت مناسب لباس قطعا به زحمت و رفتنش می‌ارزد. با این حال برای داشتن یک خرید خوب و پیدا کردن لباس ایده‌آل، باید توانایی پیاده‌روی داشته باشید تا بتوانید اجناس مختلف را ببینید و بعد از شانزه لیزه خرید کنید.

اگر شما قبلا از این پاساژ خرید داشته‌اید به ما از خریدتان بگویید. اینکه آیا قیمت‌ لباس‌های مجلسی در این پاساژ مناسب است یا گران؟ کیفیت لباس‌ها در پاساژ شانزلیزه چطور است؟ آیا رفتن به این پاساژ را برای خرید لباس عقد و یا مجلسی به دیگران پیشنهاد می‌دهید؟ نظرات و تجربیات شما راهنمای خوبی برای خوانندگان تهران مبله خواهد بود.


سوالات متداول

آدرس پاساژ شانزه لیزه تهران کجاست؟

این پاساژ در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان جمهوری، جنب سینما آسیا قرار دارد.

اسم قبلی بازار میلاد قائم جمهوری چه بود؟

اسم این بازار قبلا پاساژ شانزه لیزه بود که بعد از انقلاب اسمش‌ عوض شد اما در میان کسبه و مردم با همان اسم شانزه لیزه آن را می‌شناسند.

برای خرید لباس مجلسی در تهران کجا بروم؟

پاساژ شانزلیزه از قدیمی ترین مراکز خرید لباس مجلسی تهران است که همیشه اجناس مد روز را برای فروش در مغازه‌هایش دارد.

نزدیکترین ایستگاه اتوبوس و مترو به شانزلیزه کدام ایستگاه است؟

ایستگاه‌های اتوبوس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و ایستگاه مترو تئاتر شهر شما را به پاساژ شانزه لیزه می‌رسانند.

ساعت کار پاساژ شانزه لیزه تا چند است؟

این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

آیا پاساژ شانزلیزه در روزهای جمعه تعطیل است؟

خیر این پاساژ در تمامی روزهای هفته حتی جمعه‌ها باز است و فقط در جمعه‌های ماه محرم، صفر و رمضان است که بسته می‌شود.

بهترین موقع برای خرید از پاساژ شانزه لیزه کی است؟

در تغییرات فصلی سال شما می‌توانید از حراج‌های اوایل پاییز و اواخر اسفند پاساژ استفاده کنید و با تخفیف‌های ویژه اجناس خود را بخرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.