بورس لوازم آرایشی تهران کجاست؟

همه ما می‌دانیم که کیفیت لوازم آرایشی که استفاده می‌کنیم از نظر سلامتی و زیبایی بسیار مهم است. پس بهتر است قبل از خرید آنها، بدانیم که بورس لوازم آرایشی تهران کجاست تا بتوانیم خریدهای مطمئن‌تری داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم همراه ما باشید تا بهترین مراکز خرید لوازم آرایشی تهران را بشناسید و برای خرید شخصی یا عمده به سراغ این فروشگاه‌ها بروید.


  • منوچهری بورس خرید لوازم آرایش در تهران

این روزها خرید لوازم آرایشی طرفداران زیادی پیدا کرده و می‌شود گفت که به یکی از خریدهای اصلی خانم‌ها تبدیل شده‌است. پس اگر قصد خرید لوازم آرایشی با برند معتبر را دارید؛ حتما سری به

منوچهری بزنید. شاید در نگاه اول بگوییذ. خیابان منوچهری یکی از خیابان‌های فروش عتیقه و وسایل قدیمی در منطقه ۱۲ تهران است که بین دو خیابان فردوسی و‌ سعدی قرار دارد.  جایی که سال‌های زیادی است مردم برای خرید انواع لوازم آرایش به آن سر می‌زنند.

منوچهری از شرق به خیابان سعدی و از غرب به فردوسی، تقاطع لاله زار نو می‌رسد. ساعت کاری خیابان منوچهری در روزهای عادی از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب ، روزهای تعطیل از ۱۱صبح تا ۳بعد از ظهر؛ مغازه‌ها در منوچهری باز هستند.

مسیر دسترسی به خیابان منوچهری

خیابان منوچهری در طرح ترافیک قرار گرفته‌است و بهترین انتخاب برای دسترسی به این خیابان مترو است. 

سه ایستگاه مترو برای انتخاب دارید:

ایستگاه مترو سعدی

در این ایستگاه پیاده شوید که با حدود ۷ دقیقه پیاده‌روی به سمت شمال به اول خیابان منوچهری می‌رسید.

ایستگاه مترو دروازه دولت

ایستگاه دروازه دولت بسیار نزدیک به خیابان منوچهری است و با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی به سمت جنوب، به منوچهری می‌رسید.

ایستگاه مترو فردوسی

اگر در ایستگاه فردوسی از مترو پیاده شوید؛ فقط  با هشت دقیقه پیاده‌روی به سمت جنوب خیابان منوچهری می‌رسید.

لوازم آرایشی بازار منوچهری تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mo pa

بیشتر بخوانید: مزه کردن طعم اصیل ایرانی در بهترین دیزی تهران


  • کوچه مروی، صدرنشین در بورس لوازم آرایشی تهران

کوچه مروی به فلافلی قدیمی و خوراکی‌های لوکس خارجی‌اش معروف است اما بد نیست بدانید در زمینه لوازم آرایشی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اینجا فروشگاه‌های زیادی در زمینه پخش عمده لوازم آرایشی اورجینال دیده می‌شود که از نظر تنوع محصولات و قیمت با بازار لوازم آرایشی منوچهری برابری می‌کند. برای رسیدن به این بازار باید همان راه رسیدن به بازار بزرگ را در پیش بگیرید.

مسیر دسترسی به کوچه مروی:  خیابان ۱۵ خرداد، خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی

ایستگاه‌های مترو برای رفتن به کوچه مروی: یکی از این ایستگاه‌های مترو، ایستگاه پانزده خرداد است و دیگری ایستگاه امام خمینی است. البته به یاد داشته باشید که مسیر دوم پیاده‌روی بیشتری دارد و زمان بیشتری می‌خواهد.

لوازم آرایشی کوچه مروی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Eh San

بیشتر بخوانید: غذاهای خیابانی تهران،‌ پاتوق خوشمزه‌ترین‌ غذاهای پایتخت


یادتان باشد برای خرید لوازم آرایشی در تهران علاوه بر قیمت مناسب، به کیفت کالا و به‌نام بودن برند آن هم بسیار توجه کنید. آیا شما تا به حال برای خرید لوازم آرایشی به فروشگاه‌های بازار منوچهری و مروی رفته‌اید؟ کدام یک از این بازارها بیشتر برایتان جذاب بوده؟ شاید شما جاهای دیگری که بورس لوازم آرایشی تهران است را بشناسید که هم کیفیت و هم قیمت‌های ایده‌آلی دارد آن را به ما معرفی کنید تا لیست ما تکمیل گردد.


سوالات متداول

بورس لوازم آرایشی تهران کجاست؟

بازار منوچهری، بازار مروی

چطور برای خرید لوازم آرایشی به بازار منوچهری تهران برویم؟

بهترین راه برای رفتن به بازار منوچهری برای خرید لوازم آرایشی تهران ایستگاه مترو دروازه دولت، سعدی و فردوسی است.

آیا کوچه مروی لوازم آرایشی دارد؟

بله،‌ اینجا فروشگاه‌های زیادی انظر تنوع محصولات و قیمت با بازار لوازم آرایشی منوچهری دارد و شما می‌توانید بهترین برندهای لوازم آرایشی را از اینجا خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.