بورس کارت عروسی در خیابان بهارستان تهران

تا اسم کارت عروسی به میان می‌آید همه می‌گویند بهارستان. اینجا همیشه پر از عروس‌ودامادهایی است که دست‌به‌دست هم دادند و در حال تماشای کارت‌های عروسی‌های پشت ویترین‌ها هستند. امروز می‌خواهیم در تهران مبله از بورس کارت عروسی تهران یعنی خیابان بهارستان صحبت کنیم.


چطور برای خرید کارت عروسی به میدان بهارستان برویم؟

شما برای خرید کارت عروسی در تهران کافی است خودتان به راسته کارت عروسی فروشان بهارستان برسانید تا جدیدترین و قشنگ‌ترین کارت عروسی را برای دعوت به مهمانان خود انتخاب کنید.
اما باید بدانید که محله بهارستان در محدوده طرح ترافیک تهران قرار دارد. به‌همین خاطر همیشه نمی‌توان با ماشین شخصی به آن‌جا رفت. مگر اینکه در روزهای تعطیل بخواهید به آنجا بروید یا طرح ترافیک بخرید. 

روی نقشه ببینید!

بهارستان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alireza Zarenejad

مسیرهای دسترسی به خیابان بهارستان

راه‌های رفتن به بهارستان برای تهیه کارت عروسی با وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت است و بدون دغدغه جای پارک و جریمه شدن می‌توانید راهی آنجا شوید:

  • استفاده از مترو

اگر بخواهید با خط مترو تهران به بهارستان بروید، باید در خط یک (تجریش به کهریزک) در ایستگاه سعدی یا ایستگاه بهارستان پیاده شده و به سمت مغازه‌های کارت فروشی پیاده‌روی کنید.

  • استفاده از اتوبوس

برای استفاده از اتوبوس هم شما می‌توانید سوار اتوبوس‌های جمهوری که به سمت خیابان جمهوری و میدان بهارستان در حرکت هستند، شوید. همچنین اتوبوس‌های خط پیروزی به امام خمینی هم می‌توانند شما را به میدان بهارستان برسانند.

فروشگاه بورس کارت عروسی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس SAM_58801

بیشتر بخوانید: از زندگی در تهران قدیم و محله های آن چه میدانید؟


در خرید کارت عروسی به چه چیزهایی بهتر است توجه کنید؟

در بهارستان جایی که همه آن را به اسم بورس کارت عروسی تهران می‌دانند، توجه به نکاتی در خرید می‌تواند برای شما خیلی کمک‌کننده باشد. چون با این نکاتی که در ادامه به شما خواهیم گفت می‌توانید با قیمت مناسب بهترین کارت عروسی را تهیه کنید.

کارت عروسی

منبع عکس ایستاگرام کارت عروسی هما

  • انتخاب رنگ با توجه به رنگ‌های تم عروسی و یا  مد روز

در انتخاب رنگ کارت برای عروسی شما باید مواردی را قبل از چاپ حتما در نظر بگیرید. این‌که کارت دعوت لازم نیست حتما از رنگ‌های سفید، کرم یا شیری استفاده کنید. البته اگر عروسی شما تم خاصی دارد سعی کنید رنگ تم عروسی تان را در کارت دعوت هم بیاورید.

امروزه تنوع رنگ در کارت‌های دعوت عروسی بسیار زیاد شده و از رنگ های شاد و روشن هم می‌توانید استفاده کنید. معمولا رنگ‌های سبز، قرمز، خرمایی مایل به قرمز، زعفرانی، صورتی، طلایی، زرد و بنفش این روزها به‌روزترین رنگ‌ها برای کارت‌های عروسی هستند.

نکته‌ای که در انتخاب رنگ باید به آن دقت کرد این است که حتما رنگ کارت با پاکت یکی باشد تا متن‌های نوشته شده در آن خوانا باشند.

 کارت عروسی

منبع عکس ایستاگرام کارت عروسی هما

  • دقت در سایز و فونت کارت عروسی آن را جذاب‌تر می‌کند

کارت‌های عروسی معمولا فونت و سایزهای متنوعی دارند. پس توجه داشته باشید که رنگ متن روشن روی زمینه روشن و رنگ متن تیره روی زمینه تیره نرود که همه چیز خراب می‌شود.
البته این روزها بعضی از کارت عروسی‌ با فونت‌های عجیب و غریب هستند که مهمانان هم برای خواندن زمان و مکان عروسی در آن مشکل دارند.

با این حال اگر مهمانان نتوانند نوشته‌های روی کارت را بخوانند، یکی دو روز مانده به عروسی باید به تماس‌های مهمانان پاسخ دهید و تاریخ و آدرس محل برگزاری مراسم عروسی را برای مهمانان دوباره ارسال کنید.

عروسی

منبع عکس ایستاگرام کارت عروسی هما

  • انتخاب متن مناسب همیشه در ذهن‌ها می‌ماند

در انتخاب متن مناسب روی کارت عروسی خیلی دقت کنید. چون نوشته‌های روی کارت اگر با حال‌و‌هوای مراسم جور نباشد، توی ذوق مهمانان می‌زند.

راستی متن‌ها را شما هم خودتان می‌توانید انتخاب کنید و یا از متن‌های آرشیو شده مغازه‌های میدان بهارستان استفاده کنید.

سفارش کارت

منبع عکس ایستاگرام کارت عروسی هما

  • جنس کارت که با هزینه شما بیشتر در ارتباط است

کیفیت و نوع کاغذ کارت عروسی در زیبایی ظاهر کارت اهمیت دارد. مواد و کاغذهای باکیفیت کارت عروسی را جذاب‌تر نشان می‌دهند.

هزینه کارت‌های دعوت شما هم بسته به جنس و نوع کاغذ، زرکوب بودن یا نقش برجسته بودن دارد. با انتخاب هر یک هزینه کارت شما می‌تواند بالاتر برود. مثلا در انتخاب جنس کارت در مرکز بورس کارت عروسی تهران یعنی بهارستان، اگر ترکیه‌ای باشد از گرانترین‌ها و در حالی که با کارت‌های ساده‌تر یا کاغذ کاهی و مقواهای نازک باشد ارزان‌تر باشد. پس سعی کنید بر اساس بودجه‌ای که برای خرید کارت عروسی در نظر گرفته‌اید، جنس و نوع کارت عروسی خود را انتخاب کنید.

 کارت عروسی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sarah Hai

بیشتر بخوانید: خیابان لاله زار،‌ خیابانی شبیه شانزه لیزه فرانسه


بهترین زمان خرید کارت عروسی از بهارستان کی است؟

خرید کارت از مرکز بورس کارت عروسی در تهران بستگی به زمان عروسی شما دارد.
البته باید بدانید که مغازه‌های راسته بهارستان معمولا دو بار در سال (۱۰ روز پس از اربعین و ۱۰ روز پس از تمام شدن ماه رمضان) ویترین‌های خود را به طور کامل عوض می‌کنند و مدل‌های جدیدشان را برای نمایش می‌گذارند.

پس اگر زمان و مکان عروسی‌تان هنوز مشخص نشده، بد نیست همراه همسرتان سری به این راسته بزنید و مدل‌های مختلف دیدن کنید. شاید در همین بازدید از همین نمونه یکی را انتخاب کنید تا وقتی که جزئیات مراسم مشخص شود. با این کار شما در مدت زمان کوتاه‌تری می‌توانید کارت عروسی‌تان را بدون استرس سفارش دهید.

 کارت عروسی بهارستان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس majid hatami

بیشتر بخوانید: باغ سپه سالار تهران، بازار کفش‌های رنگارنگ همین‌جاست


نظر شما در مورد بورس کارت عروسی تهران در خیابان بهارستان چیست؟ آیا شما از اینجا کارت عروسی برای خود و یا کسی تهیه کرده‌اید؟ کدام مغازه اینجا به‌نظرتان از همه بهتر بود؟ خرید کارت عروسی از بهارستان را به دیگران هم پیشنهاد می‌دهید؟ هر خاطره و تجربه‌ای که از خرید کارت عروسی و خیابان بهارستان دارید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید. ما و خوانندگان تهران مبله مشتاق خواندن نوشته‌های ارزشمندتان هستیم.


سوالات متداول

بورس کارت عروسی تهران کجاست؟
میدان بهارستان ابتدای خیابان جمهوری تا خیابان ظهیرالاسلام.
تنوع کارت‌های عروسی در میدان بهارستان چطور است؟
در میدان بهارستان کارت عروسی آنقدر تنوع طرح و قیمت دارد که تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که با هر سلیقه‌ای که به آنجا بروید، کارت عروسی خود را انتخاب می‌کنید.
آیا بهارستان جای پارک مناسبی دارد؟
خیر. اینجا در محدوده طرح ترافیک تهران بوده و جای پارک مناسبی ندارد. پس سعی کنید با مترو و یا اتوبوس به آنجا بروید.
نزدیکترین مترو برای رفتن به مرکز بورس کارت عروسی تهران کدام است؟
ایستگاه مترو بهارستان و یا سعدی در خط یک تهران، از نزدیکترین ایستگاه‌های نزدیک میدان بهارستان هستند که شما با خروج از مترو، می‌توانید مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف راسته کارت عروسی فروش‌ها را اینجا ببینید.
بهترین زمان خرید کارت عروسی کی است؟
اگر بخواهید از مغازه‌های راسته بهارستان کارت عروسی خود را تهیه کنید باید به این نکته توجه کنید که معمولا دو بار در سال (۱۰ روز پس از اربعین و ۱۰ روز پس از تمام شدن ماه رمضان) مغازه‌های بهارستان ویترین‌های خود را کامل عوض می‌کنند و مدل‌های جدید را به نمایش می‌گذارند.
پس در این زمان می‌توانید بدون استرس راهی این بازار شده و خرید خود را انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.