مرکز خرید پایتخت، داغ‌ترین مرکز دیجیتالی تهران

اگر دنبال جایی برای خرید محصولات دیجیتالی با‌کیفیت و خوب هستید، مرکز خرید پایتخت تهران همان‌ جایی است که به دنبالش می‌گردید. اینجا با داشتن انواع فروشگاه‌ها موبایل، کامپیوتر، اکسسوری‌ها و ابزارهای آنلاین از قدیمی‌ترین مرکز خرید و فروش گجت‌های همراه و لوازم کامپیوتر تهران است. رفت‌و‌آمد در مرکز خرید پایتخت زیاد است که یکی از دلایل آن این است که شما هرچه بخواهید اینجا پیدا می‌کنید.
البته داشتن جای پارک و قیمت خوب در کنار کیفیت فوق‌العاده، توانسته مرکز خرید پایتخت را در لیست بهترین مراکز خرید دیجیتالی تهران قرار دهد.
باهم امروز قرار است گشتی در طبقات مختلف و فروشگاه‌های این مرکز خرید بزنیم.


مرکز خرید پایتخت کجای تهران است؟

مجتمع کامپیوتر پایتخت در خيابان وليعصر و در ابتدای خيابان ميرداماد قرار دارد. این مرکز خرید تهران در محدوده طرح ترافیک تهران قرار ندارد و شم به‌راحتی می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و شخصی به آنجا بروید.

روی نقشه ببینید!

پاساژ پایتخت تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس nader Saffari

چطور به این مرکز خرید برویم؟

برای رفتن به مرکز خرید پایتخت شما می‌توانید با استفاده از خودرو شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی راهی 

  • دسترسی با خودرو شخصی

 آن دسته از کسانی که تصمیم دارند با خودرو شخصی به مرکز خرید پایتخت بروند می‌توانند از اتوبان حقانی، بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید همت استفاده کنند. 

  • دسترسی با BRT

برای دسترسی به مجتمع کامپیوتر پایتخت می‌توانید از بی‌آرتی‌های مسیر میدان راه‌آهن پارک‌وی و راه‌آهن به تجریش استفاده کنید. برای این کار کافی است در ایستگاه اتوبوس میرداماد پیاده شوید و به مجتمع کامپیوتر پایتخت بروید. 

  • دسترسی با مترو

همچنین اگر قصد استفاده از خطوط مترو تهران را دارید، در خط یک مترو کهریزک به تجریش، ایستگاه مترو میرداماد از قطار پیاده شوید. پس از خروج از ایستگاه می‌توانید با سواری‌هایی که تا سر خیابان میرداماد می‌روند، به مرکز خرید پایتخت برسید. 

  • دسترسی با تاکسی های شهری

میدان ونک از آن جاهایی است که از مناطق مختلف تهران به آنجا با تاکسی در حال رفت‌وآمد هستند. شما می‌توانید از هر نقطه تهران به میدان ونک بروید و از تاکسی پیاده شده و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به سر بلوار میرداماد و مجتمع کامپیوتر پایتخت بروید.

مجتمع کامپیوتر پایتخت تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Armin Shirzad

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


در فروشگاه‌های مرکز خرید پایتخت چه خبر است؟

این مرکز خرید میرداماد ۵ طبقه دارد. طبقات این مرکز خرید در بخش‌های زیر همکف، همکف، اول، دوم و سوم تقسیم شده که هر طبقه مغازه‌های خاص خود را دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مرکز خرید تهران تا الان توانسته بهترین و به‌روزترین ابزارهای دنیای دیجیتال را در اختیار مشتریان قرار دهد. پس با ما در ادامه همراه شوید تا باهم در طبقات این مرکز خرید قدم بزنیم: 

آدرس پاساژ پایتخت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Iran Timelapse

  • طبقه زیر همکف، ماشین اداری و کنسول بازی را از اینجا بخرید

در این طبقه مغازه‌های فروش ماشین‌های اداری پشت سر هم از برندهای مختلف هستند تا خدمات فوق‌العاده به مشتریان دهند. البته فروشگاه‌های تیوا یک و دو، آریانا، آیکون هم با انواع گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی آن در حال فعالیت هستند.
فروشگاه کندل هم در طبقه زیر همکف قرار دارد که برای خرید انواع لپ تاپ مناسب است. مغازه‌های امیر، دیاکو و پی اس برای خرید کنسول بازی پیشنهاد می‌شوند. دنیای انفورماتیک و مغازه جنرال سیستم هم مرکزی برای فروش کامپیوتر و پرینتر و انواع لوازم جانبی، اداری و نمایندگی خطوط تلفن است.
راستی نمازخانه و سرویس بهداشتی هم در این طبقه قرار دارند و شما می‌توانید در هر جایی که هستید با آسانسور راهی طبقه سوم شوید.

مرکز خرید تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Vahid Sadat Mansoori

  • طبقه همکف، نمایندگی های برندهای معروف موبایل

 تعداد فروشگاه‌های طبقه همکف بیشتر از طبقه زیر همکف است.

در این طبقه انواع موبایل، تبلت، لوازم جانبی، کامپیوتر، نرم‌افزار و محصولات مایکروسافت، خدمات و تعمیر موبایل و نوت بوک، لوازم جانبی نوت بوک به فروش می‌رسند. البته فروشگاه‌های پوشاک ماکسیم و ساعت کاندینو هم در این طبقه قرار دارد تا طرفداران این برندها بتوانند خریدهای خود را از آنجا انجام دهند.

لیست فروشگاههای مجتمع پایتخت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Honarvar

طبقه اول، نمایندگی مرکزی برند سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در این طبقه مرکز خرید پایتخت قرار دارد. نزدیک به ۶۵ مغازه مختلف در این طبقه وجود دارد که در حوزه‌ها مختلف فروش انواع موبایل و کامپیوتر و قطعات آن‌ها، لپ تاپ، لوازم جانبی، هدفون، اسپیکر، کیف لپ تاپ، دوربین و پلی استیشن در حال فعالیت هستند.
در طبقه اول پایتخت بعضی از فروشگاه‌ها مثل مرکز صوت و تصویر پایتخت، فن‌آوران، پیکسل، فوجی فیلم، رویال، الماس پایتخت سال‌هاست که به تهرانی‌ها خدمات می‌دهند.

 مرکز پایتخت میرداماد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahdi Shafiee

  • طبقه دوم، نمایندگی مرکزی برند اپل در تهران

فروشگاه مرکزی برند اپل در این طبقه مجتمع كامپيوتر پايتخت است. مغازه‌های دیگری مثل سیاوش، پرشیا، آسمان پایتخت، پی سی تک، باران، سما سیستم، الوند، آلما سال‌هاست که در این مرکز خرید موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ می‌فروشند.
هر چند اگر به‌دنبال تجهیزات شبکه، مودم و وایرلس هستید در این قسمت همه آن‌ها فروخته می‌شود. 

موبایل فروشی پایتخت میرداماد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس AmirSayyam Maleki

  • طبقه سوم، مختص تعمیرات موبایل و لوازم جانبی

در این طبقه ۶۰ واحد تجاری کار فروش انواع موبایل، کامپیوتر، لوازم جانبی را انجام می‌دهند. اگر به‌دنبال جایی برای انجام کارهای بانکی در مرکز خرید پایتخت هستید بانک صادرات در طبقه سوم این کار را انجام می‌دهد.

لوازم جانبی کامپیوتر پایتخت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammadreza Valipour

بیشتر بخوانید: مال های تهران، راهنمای انتخاب مرکز خرید دل‌خواهتان در پایتخت


گشتی در رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید پایتخت

قطعا گشت‌وگذار در مرکز خرید پایتخت ساعت‌ها ممکن است شما را سرگرم کند. همین دلیلی است تا شما چند دقیفه‌ای را بخواهید استراحت کنید. در این مجموعه رستوران و کافه‌ّهای خوبی وجود دارد که گرسنه یا خسته شدید، از غذاها و خوراکی‌های آنجا لذت ببرید.
کافی شاپ مرکز خرید پایتخت در طبقه همکف و آبمیوه بستنی پرنس در طبقه سوم مجتمع کامپیوتر پایتخت قرار دارند. رستوران پردیس ملل هم در نزدیکی پاساژ پایتخت قرار دارد که شما می‌توانید خودتان را مهمان غذاهای خوشمزه و با کیفیت آنجا کنید.

رستوران پردیس ملل مرکز خرید پایتخت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alireza Parchegani

بیشتر بخوانید: خیابان میرداماد، از گرانترین‌های بلوارهای تهران


قیمت‌ها در مرکز خرید پایتخت تهران چطور است؟

اگر بخواهید مرکز خرید پایتخت تهران را از نظر قیمت محصولاتش با دیگر مرکز خریدهای تهران مقایسه کنید،  باید بگوییم اینجا هم مثل دیگر مرکز خریدهای تهران است. بعضی‌ها می‌گویند قیمت‌های پاساژ پایتخت گران است اما فروشندگان آنجا فروش خوبی دارند.
پس بهتر است قبل از قضاوت، سری به مغازه‌های مختلف آنجا بزنید و با گرفتن لیست قیمت محصولات موردنیاز خود اول یک مقایسه کلی بین فروشگاه‌ها انجام دهید، بعد اقدام به خرید کنید.

مغازه های مرکز خرید پایتخت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Hatami

بیشتر بخوانید: خیابان ولی عصر ؛ نگهدارنده خاطرات تهران از قدیم تا الان


ساعات کار مرکز خرید پایتخت میرداماد تا چند است؟

این مجتمع تجاری به جز روزهای تعطیلات رسمی، شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۱:۳۰ باز است. در نوروز هم همزمان با ادارات دولتی از چهار یا روز پنجم عید کارش را شروع می‌کند. البته کل پاساژ روز جمعه بسته است.


آیا مرکز خرید پایتخت تهران جای پارک دارد؟

شما اگر با خودرو شخصی خود را به مرکز خرید پایتخت تهران بروید از نظر جای پارک مشکلی نخواهید‌ داشت. چون می‌توانید از پارکینگ این مجتمع استفاده کنید و با خیالی آسوده به گشت و گذار در پاساژ بپردازید.

پارکینگ مرکز خرید پایتخت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس HidentShervin Toothbrush

بیشتر بخوانید: میدان آٰرژانتین، سیاسی ترین میدان تهران


در نزدیکی مرکز خرید پایتخت از کجاها دیدن کنیم؟

شما در گشت‌وگذار از مرکز خرید پایتخت می‌توانید برای دیدن جاذبه های تهران و یا دیگر مراکز خرید تهران هم خودتان را آماده کنید. در این حالت لذت تهرانگردی در کنار خرید برایتان هم فال و هم تماشا می‌شود. پس باهم برویم و از دیدنی های نزدیک پاساژ پایتخت بازدید کنیم.

  • مرکز خرید میرداماد، هر چیزی که بخواهید اینجا پیدا می‌شود

 این پاساژ علاوه بر این‌که یکی از پاساژهای اقتصادی تهران است از قدیمی‌ترین‌ها هم به‌حساب می‌آید. در مرکز خرید میرداماد تقریبا هر چیزی از پوشاک، طلا، اکسسوری که بخواهید یک مغازه برایش پیدا می‌کنید و قیمت‌ها نسبت به جاهای دیگر مناسب است. 

آدرس: بلوار میرداماد، بعد از میدان مادر و خیابان رودبار.

بازار میرداماد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamid Sharif

  • موزه پول تهران، از موزه‌های تخصصی و دائمی سکه و اسکناس در تهران

موزه پول یا تماشاگه زمان از جالب‌ترین موزه‌هایی است که باید آن را ببینید. انواع سکه‌ها و اسکناس‌های تاریخی و قدیمی در این موزه قرار دارد. بخش‌های مختلف موزه پول شامل ماقبل پول، تاریخ سکه و تاریخ اسکناس است. کتابخانه تخصصی، نمایشگاه‌های مختلف، نگارخانه و بانک اطلاعات، سایر بخش‌های موزه هستند. 

آدرس: بلوار میرداماد، نبش کوچه دفینه، مجتمع سردار آسمانی.

موزه پول در نزدیکی مرکز خرید میرداماد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Eh San

  • پارک ملت تهران، جایی برای پیاده روی و سرگرمی در شمال تهران

این پارک از قدیمی‌ترین بوستان‌های تهران است که امکانات عالی برای تفریحی و ورزش دارد. دریاچه مصنوعی بزرگی در وسط پارک ملت قرار دارد که طراوت و زیبایی را اینجا بیشتر می‌کند. بهتر است بدانید که این بوستان برای پیاده‌روی، ورزش و نرمش، بازی کودکان و عکاسی در روزهای پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است.

آدرس: خیابان ولیعصر، جنب بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نیایش).

پارک ملت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Zomorodi

بیشتر بخوانید: لوکیشن های عکاسی تهران، ذره‌بین به دست باشید


اطلاعات و راه های ارتباطی با مرکز خرید پایتخت

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۶۹۷۲

وب سایت: http://cccenter.ir/

اینستاگرام: cccenter_paytakht

تلگرام: cccenter


شاید شما قبلا به مرکز خرید پایتخت میرداماد رفته باشید آنجا را چطور دیدید؟ آیا هر چه که در دنیای دیجیتال است را اینجا می‌توان پیدا کرد؟ نظرتان درباره نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های اینجا چیست؟ آیا قیمت‌ها در پایتخت گران است؟ نظرات و تجربه‌های ارزشمند شما می‌تواند راهنمای خوبی برای خوانندگان ما باشد.


سوالات متداول

مرکز خرید پایتخت کجاست؟

این مرکز خرید قدیمی تهران در خيابان وليعصر و در ابتدای خيابان ميرداماد قرار دارد.

از مرکز خرید پایتخت چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

شما برای خرید کالاهایی مثل موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، کنسول بازی، بازی‌های کامپیوتری، خرید ماشین‌های اداری و انواع گجت‌های دیجیتالی به این مرکز بروید.

نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید پایتخت کدام ایستگاه است؟

ایستگاه مترو میرداماد در خط یک تهران از ایستگاه‌های نزدیک به پایتخت میرداماد است.

مرکز خرید پایتخت در روز جمعه باز است؟

خیر این مرکز در روز جمعه کلا بسته است.

آیا در مرکز خرید پایتخت لپ‌تاپ قسطی هم به فروش می‌رسد؟

بله شما باید در فروشگاه‌های مختلف این مجتمع بگردید و از شرایط خرید قسطی مطلع شوید.

کی به مرکز خرید پایتخت برویم؟

شما می‌توانید به جز جمعه و تعطیلات رسمی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۱:۳۰ شب به این مرکز خرید بروید.

آیا در ایام عید هم مرکز خرید پایتخت باز است؟

بله. پاساژ پایتخت در نوروز با باز شدن ادارات دولتی کارش را شروع می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.