بازار طلای کریمخان، جایی برای خرید طلا و جواهرات شیک

خرید طلا و جواهر همیشه یادآور خاطر‌ه‌های خوش و شیرین است. حالا اگر این خرید از بازار طلای کریمخان تهران باشد که دیگر حرفی در آن نیست. چون این بازار قدیمی از معتبرترین مراکز خرید و فروش طلا و جواهر در تهران است و سبک‌ طلاها، طراحی‌ها و کیفیت بالای محصولات اینجا واقعا متفاوت است.
بیشتر طلافروشی‌های بازار طلای کریمخان در تقاطع خیابان ویلا قرار دارد و از نظر قدمت و وسعت در صنف طلا به‌راستی که زبانزد. اینجا شما می‌توانید بهترین جواهرات روز دنیا را تماشا کنید و اگر دوست داشتید از آن‌ها خرید کنید.


بازار طلای کریمخان کجاست و چطور به آنجا برویم؟

خیابان کریم خان در منطقه ۶ تهران و در حد فاصل بین میدان ولیعصر و میدان هفت تیر قرار دارد. اینجا قطب طلا و جواهر ایران است و با کلیک بر روی نقشه، آدرس دقیق را می‌توانید روی گوگل مپ ببینید.

روی نقشه ببینید!

خیابان کریمخان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Morteza Jazayeri

نحوه دسترسی به بازار طلای کریمخان

از آنجا که بازار طلای کریمخان در محدوده طرح ترافیک تهران قرار دارد همیشه شلوغ و پرترافیک است. اگر بخواهید با خودرو شخصی به این بازار بروید، باید حساب طرح ترافیک، نداشتن پارکینگ و شلوغی را از قبل انجام دهید و بعد راهی شوید. چون در غیر این‌صورت برایتان این بازارگردی خسته‌کننده و آزاردهنده خواهد بود.

  • استفاده از مترو

پس بهترین روش برای مراجعه به بازار طلای کریمخان استفاده از مترو است.
برای این کار کافی است خودتان را در هر کجای تهران که هستید به خط یک و سه مترو برسانید. در خط یک باید در ایستگاه مترو هفت تیر پیاده شوید و در خط ۳ باید از مترو میدان ولیعصر پیاده شوید و به سمت خیابان کریمخان زند بروید. البته در آینده با افتتاح ایستگاه مترو خیابان نجات‌اللهی اینجا از پر دسترس‌ترین خط‌های مترو برای بازار طلای کریمخان خواهد بود.

  • استفاده از اتوبوس

برای استفاده از اتوبوس هم باید از اتوبوس‌هایی که در خیابان کریمخان در رفت‌وآمد هستند استفاده کنید. اتوبوس میدان صنعت، میدان آزادی، میدان راه آهن، اتوبوس فلکه دوم صادقیه و اتوبوس‌های خیابان معلم می‌توانند شما را بازار طلای کریمخان برسانند.

  • استفاده از تاکسی

ایستگاه‌های تاکسی‌ میدان فردوسی، میدان ولیعصر، میدان انقلاب، میدان صادقیه و میدان صنعت هم در این مسیر می‌توانند در رسیدن به بازار طلای کریمخان به شما کمک کنند.

طلا و جواهر کریمخان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ramin bozorgmehr

بیشتر بخوانید: با نقشه مترو تهران، چهارگوشه تهران را به هم بدوزید


باهم گشتی در مغازه‌های کریمخان بزنیم

اگر به دنبال جواهراتی قیمتی، خاص و البته شیک هستید، پیشنهاد می‌شود سری به بازار طلای کریمخان تهران بزنید. اینجا پر از مغازه‌ها و پاساژ‌های لوکس برای خرید جواهر و طلاهای متفاوت است.

در این بازار نزدیک به ۳۰۰ صنف طلا و جواهر وجود دارد که در بخش‌های فروش طلا و جواهر، سکه، ساخت طلا و مخراج کاری فعال هستند. البته باید گفت درست است که در بازار طلای کریمخان بیشتر به جواهر اهمیت داده می‌شود اما این معنی نیست که شما باید پول زیادی برای خرید به آنجا ببرید. گاهی اوقات با گشتن در میان مغازه‌ها و مراکز خرید بازار طلای کریمخان می‌توانید طلا و جواهر بسیار زیبا، شیک و با قیمت مناسب را پیدا کنید.

خلاصه باید گفت بازار طلای کریمخان بیشتر مناسب افراد با سلیقه خاص است، اینجا مخصوص کسانی که می‌خواهند جواهراتی متفاوت برای خود داشته باشند. چون در طلافروشی‌های بازار کریمخان قطعا برندهای لاکچری و شیک دنیا را می‌بینید.
راستی اگر به دنبال خرید ساعت‌ با برندهای معتبر دنیا هستید، می‌توانید در خیابان کریمخان از آن‌ها دیدن کنید و در صورت نیاز آن را بخرید.

ویترین طلا و جواهر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mohsen parsa

بیشتر بخوانید: بهترین شیشلیک های تهران را کجا بخوریم؟


قیمت طلا و جواهر در بازار کریمخان، با دیدن قیمت‌های گران جا نخورید

در مورد قیمت‌ها اگر بخواهیم در بازار طلای کریمخان صحبت کنیم، باید بگوییم چیزی که قیمت‌ها را در بازار طلای کریمخان نسبت به دیگر بازارهای طلا، متفاوت و یا بیشتر می‌کند، همین نوع طراحی و دستمزد هر کار است.
البته فاکتور‌های مختلفی در بالا بودن قیمت تاثیر دارند مثل نوع جواهر و نوع طلا است. پس با  درنظر گرفتن این گزینه‌ها، از دیدن قیمت‌های گران در این بازار تعجب نکنید. چون محصولات گالری‌های بازار طلای کریمخان متنوع و مطابق با سبک کارهای روز بوده و باب میل تمامی علاقه‌مندان به طلا و جواهر است.  

طلافروشی کریمخان تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Milad Tayebi

بیشتر بخوانید: جمعه بازار تهران ؛ باورتان بشود یا نه تهران هم جمعه‌بازار دارد


آیا بازار طلای کریمخان قدیمی است؟

بله این بازار نزدیک به یک‌ونیم قرن است که در تهران فعالیت دارد. قدمت این بازار را می‌توان از قدیمی بودن محله کریمخان و برندهای طلا، جواهر و ساعت‌هایی که اینجا سال‌ها در حال فعالیت هستند، فهمید. البته نباید فراموش کرد که اینجا با اینکه قدیمی است اما محصولات گالری‌ها متناسب با جدید‌ترین و لوکس‌ترین ژورنال‌های روز دنیا ساخته می‌شوند و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

مغازه جواهرات کریمخان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس BusinessView

بیشتر بخوانید: بازارهای گل تهران،‌ تا آفتاب‌نزده از اینجا خرید کنید


پاساژها و مراکز خرید معروف طلا در خیابان کریمخان

شما در کنار گالری‌ها و مغازه‌های بازار طلای کریمخان می‌تواند به مراکز خرید و پاساژهای این خیابان بروید. مرکز خرید الماس از جدیدترین و پاساژ نگین از قدیمی‌ترین‌ بازارهای کریمخان برای خرید طلا و جواهر هستند که در ادامه با جزییات هر یک آشنا می‌شوید:

  • مرکز خرید طلا و جواهر الماس، معروف به قلب طلای تهران

اینجا بزرگترین مرکز تجاری طلا و جواهر در نزدیکی میدان ولیعصر تهران و خیابان کریمخان زند است. مرکز خرید الماس کریمخان آنقدر سرشناس و معتبر است که افراد معروفی مثل علی دایی حاضر شدند برای آن تبلیغات کنند. این مجتمع در خیابان کریمخان ۱۳ طبقه دارد که دو طبقه آن تجاری و ۵ طبقه اداری است. بقیه طبقات هم پارکینگ با گنجایش ۱۰۰۰ خودرو است.

مرکز طلای الماس در کنار ساخت و طراحی طلا، محلی برای برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های طلا و جواهر است که در سالن‌های مجهز به دوربین مداربسته در امنیت کامل برگزار می‌شود. در کنار همه چیزهایی که در مورد مرکز خرید الماس گفتیم، اینجا به‌خاطر موقعیت مکانی نزدیکی به مرکز شهر تهران و بزرگراه‌هایی مثل مدرس برای همه دسترسی راحتی دارد.

آدرس و راه‌های ارتباطی با مرکز خرید الماس

آدرس: خیابان کریم خان، نبش خیابان حافظ، خیابان عضدی، ورودی پارکینگ خیابان آبان.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۹۹۹۹۶

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۵ عصر.

وبسایت: https://almaskarimkhan.com

صفحه اینستاگرام: almas.karmikhan

بازار الماس کریمخان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس orginal

  • مجتمع نگین کریمخان، محلی برای عاشقان جواهر و طلا در تهران

این بازار طلای کریمخان ۲۵ سال قدمت دارد و در قلب خیابان کریمخان زند است. شما با رفتن به مجتمع نگین می‌توانید بیش از ۱۰۰ گالری طلا و جواهر را ببینید که در تهران حرف اول را می‌زند. یکی از مهمترین مزیت‌های مجتمع نگین کریمخان، تنوع زیاد و کیفیت بالای محصولات است که حتی وجود با بودن در محدوده طرح ترافیک و نبود پارکینگ باز هم علاقه‌مندان و مشتریان خرید طلا و جواهر به آنجا می‌روند.

آدرس و راه‌های ارتباطی با مجتمع نگین کریمخان

آدرس: تهران، بلوار کریم خان، مابین خیابان عضدی و حافظ نبش بن بست آبگان.

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح تا ۵ عصر.

پاساژ نگین در بازار طلای کریمخان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Pyruz Peiravi

بیشتر بخوانید: شعب ارزی ریالی، حساب‌ بانکی بدون مرز در تهران


ساعت کاری بازار طلای کریم خان تا چند است؟

گالری های بازار طلای کریمخان شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر باز هستند. در روزهای جمعه این بازار کامل تعطیل و در روز پنجشنبه هم تا ۱۲ باز است.


در نزدیکی بازار کریمخان به کجاها می‌توان رفت؟

شما اگر بخواهید از جاهای دیدنی و مراکزی که در خیابان کریمخان هستند باخبر شوید، در ادامه با ما باشید:

  • میدان ولیعصر، میدانی خاطره‌انگیز و همه چیز تمام تهران

این میدان در یکی از طولانی ترین خیابان‌های تهران یعنی خیابان ولیعصر قرار دارد. دورتادور میدان ولیعصر پر از مغازه‌های جورواجور است. از فروشگاه لباس و کفش گرفته تا فست‌فود و آبمیوه‌سرا. در این بین سه تا از بهترین سینماهای تهران مثل سینما استقلال، سینما آفریقا و سینما قدس هم در این میدان هستند که شما می‌توانید برای تماشای فیلم‌های داغ روز به آنجا بروید.

میدان ولیعصر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alireza Khajesaeedi

  • پارک هنرمندان، پاتوقی برای اهالی هنر

این پارک در خیابان ایرانشهر و در نزدیکی بازار طلای کریمخان است. این پارک معماری و طراحی منظمی دارد. طوری که شما وارد پارک هنرمندان که می‌شوید در هر گوشه آن جذابیت خاص خودش را می‌بینید. شاید وجود تماشاخانه و خانه هنرمندان اصلی‌ترین دلیلی است که اهالی هنر را به این بوستان می‌کشاند. با این حال چیزهای زیادی در بخش‌های مختلف پارک هنرمندان است که آنجا را پرطرفدار کرده است.

پارک هنرمندان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Salar Soleymani

  • داروخانه ۱۳ آبان، مرجعی برای خرید داروهای خاص و کمیاب

از مهمترین مراکز درمانی و پزشکی نزدیک بازار طلای کریمخان، داروخانه ۱۳ آبان است. داروخانه‌ شبانه‌روزی که بسیاری از کسانی که مریضی‌های عادی و یا سخت دارند برای تهیه دارو به آن‌جا مراجعه می‌کنند.

  • سازمان سنجش از جاهای آموزشی خیابان کریمخان تهران

قرار گرفتن سازمان سنجش در خیابان کریمخان زند باعث شده اینجا یکی از پر رفت‌و‌آمدترین خیابان‌های تهران برای قشر دانشجو و همچنین دانش آموزانی که برای ورود به دانشگاه باشد. 

  • بازدید از کلیسای سرکیس مقدس، بزرگترین کلیسای ارامنه تهران

خیابان کریمخان زند به خصوص خیابان‌های شمالی، محل زندگی بسیاری از ارمنی‌های تهران است. وجود همان کلیسای سرکیس مقدس در خیابان کریمخان این فرصت را برای ارمنی‌ها ایجاد کرده تا مراسم‌های مذهبی خود را با آرامش کامل آنجا برگزار کنند. شما برای دیدن این کلیسا باید قبل از رفتن هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

کلیسا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس HamiD ashrafi

بیشتر بخوانید: کافه های مرکز تهران، فهرستی برای کافه‌روهای آماتور و حرفه‌ای


نظر شما در مورد بازار طلای کریمخان چیست؟ آیا تا‌به‌حال برای خرید و طلا و جواهر و یا ساعت به اینجا رفته‌اید؟ تنوع محصولات و قیمت‌ها اینجا چطور است؟ نظرات و تجربیات شما بسیار برای خوانندگان تهران مبله مفید است و شما می‌توانید اینجا هر چیزی که در مورد این بازار می‌دانید را با ما به اشتراک بگذارید.


راستی اگر این روزها می‌خواهید به تهران سفر کنید، می‌توانید برای اجاره آنلاین اقامتگاه به وب سایت تهران مبله سر بزنید. در این سایت امکان اجاره روزانه خانه در تهران با کیفیت خوب و قیمت مناسب برای شما وجود دارد و شما می‌توانید به‌راحتی با پشتیبان‌های ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.


سوالات متداول

بازار طلای کریم خان زند کجاست؟
این بازار در نزدیکی میدان هفت تیر و میدان ولیعصر و در مرکز شهر تهران قرار دارد.

چگونه به بازار طلای کریمخان برویم؟
برای رسیدن به این بازار شما می‌توانید از ایستگاه متروی هفت تیر یا ایستگاه میدان ولیعصر استفاده کنید. همچنین برای رفت و آمد می توان از ایستگاه‌های تاکسی‌ میدان فردوسی، میدان ولیعصر، میدان انقلاب، میدان صادقیه، میدان صنعت، میدان تجریش و چند ایستگاه اتوبوس برای رفتن به مناطق مرکزی و شمالی شهر استفاده کنید.
آیا قیمت طلاهای بازار کریم خان گران است؟
اینجا قیمت‌ طلا و جواهر گران بوده و دلیل آن هم تنوع محصولات و طراحی‌های خاص و شیک آن است.

بازار طلای کریمخان تا چه ساعتی باز است؟

ساعت کاری اینجا از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر است و شما می‌توانید از شنبه تا پنجشنبه به آنجا مراجعه کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.