بازارهای گل تهران،‌ تا آفتاب‌نزده از اینجا خرید کنید

شما هر وقت سال که تصمیم بگیرید به بازارهای گل تهران سر بزنید، قطعا با چیزهای جذاب و تازه روبه‌رو خواهید شد. چون این بازارها با داشتن انواع گل‌های تازه، گیاهان زینتی، کاکتوس‌های ریزه‌میزه، درختچه‌های کاج و سرو، تزئینات و لوازم جانبی گل‌ شما را هیجان‌زده می‌کند.
حالا چه به قصد تفریح و چه با هدف خرید گل‌وگیاه به بازارهای گل تهران بروید، آن روز را در فضای شاد و دل‌انگیز این بازارها سرگرم خواهید شد. پس سعی کنید برای ساختن این روز قشنگ، یک صبح زود پنجشنبه را به گردش در بازارهای گل تهران اختصاص دهید تا روزتان را با استشمام عطر خوش گل‌‌ها‌ی تازه شروع کنید. 


برای خرید گل و گیاه در تهران به کدام بازار گل برویم؟

باید بگوییم که  تهران یک بازار گل ندارد. شما در هر جای تهران که زندگی کنید، قطعا در نزدیکی محل سکونت خود یک بازار گل پیدا می‌کنید. چون بازارهای گل تهران در چهار گوشه پایتخت از شمال، جنوب گرفته تا غرب و شرق تهران پخش شدند تا شما را با خرید گل‌های زیبا و جذاب راضی به‌خانه برگردانند. 

بازارهای گل تهرانمنبع عکس گوگل مپ، عکاس E _ h

در ادامه شما می‌توانید با معروف ترین بازارهای گل تهران آشنا شوید:

۱. بازار گل شهید محلاتی، اینجا هوش و حواس‌تان کاملا پرت خواهد شد

این بازار یکی از شلوغ ترین بازارهای گل تهران است که در بزرگراه شهید محلاتی و در نبرد جنوبی قرار دارد.
بازار محلاتی تقریبا ۱۰ سالن بزرگ و کلی غرفه گل دارد و کسانی که کسب‌وکارشان مستقیم با گل‌وگیاه در ارتباط است در روزهای کاری هفته آن هم در ساعت‌های اولیه روز حول‌وهوش ۵ صبح به آنجا می‌روند و وانت‌هایشان را از گل‌وگیاه پر می‌کنند.
با این حال درست است که این بازار نسبت به دیگر بازارهای گل تهران، ظاهر لوکس و مرتبی ندارد، اما در عوض دنیایی از گل‌ها ‌وگیاهان رنگی و متنوع دارد که هر طرف سرتان را بچرخانید، بوی خوش گل‌ها و گیاهان هوش از سرتان می‌برد.
شما با رفتن به این بازار بزرگ گل ‌و گیاه می‌توانید انواع گیاهان و گل‌های متنوع و زیبا، گلدان‌های تزئینی و جذاب، انواع کود‌های گیاهی، حتی خیلی از چیزهای چوبی و دکوراتیو را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت بخرید.

بازارهای گل تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس digi _mili

پس اگر آب دستتان است زمین بگذارید و به بازار گل شهید محلاتی بروید. چون قیمت گل در بازار گل محلاتی، خیلی مناسب‎تر از آنچه که گل‎فروشی محل‌تان و یا حتی گل‎فروش‌‌های سر چهارراه‌ها است.
تازه اینجا تا چشم کار می‌کند گلدان‌های سرامیکی، پلاستیکی، سفالی، شیشه‌ای، بلند و کوتاه غرفه‌ها همه با نظم و ترتیب کنار هم نشسته‌اند تا آنها را بخرید و با خودتان به خانه ببرید. خلاصه با مراجعه به بازار گل محلاتی شما می‌توانید لذت تنفس در هوای پاک گیاهان به‌همراه تجربه‌ای بی‌نظیر از تهران‌گردی را تجربه کنید.

بازار گل محلاتی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس homayon varzeshdost

چطور به بازار گل محلاتی برویم؟

کافی است شما اراده رفتن به بازار گل شهید محلاتی را قطعی کنید. در این حالت شما می‌توانید هم با وسایل نقلیه عمومی و هم خودرو شخصی راهی این بازار گل تهران شوید:

  • خودرو شخصی

بازار گل محلاتی تهران با قرار گرفتن در بزرگراه شهید محلاتی دسترسی راحتی دارد و به‌همین خاطر کسانی که راهی این بازار می‌شوند، ترجیح می‌دهند با ماشین شخصی به آنجا بروند. جالب است بدانید که بازار محلاتی در کنار دسترسی خوب، پارکینگ و جای پارک هم دارد و  شما با بردن خودرو شخصی می‌توانید بدون دغدغه در بین گل‌وگیاهان قدم بزنید و نفسی تازه کنید.

  • مترو

 ایستگاه مترو نبرد و ایستگاه مترو بسیج نزدیک‌ترین خط‌های مترو تهران برای رسیدن به بازار گل شهید محلاتی است. البته شما باید بعد از بیرون آمدن از ایستگاه سوار تاکسی شوید و به به این بازار بروید.

  • تاکسی

شما برای رفتن به بازار گل شهید محلاتی می‌توانید در ابتدای بزرگراه محلاتی در چهار راه سیروس، میدان محلاتی و میدان امام خمینی سوار تاکسی شوید و به سمت این بازار حرکت کنید.

  • اتوبوس

در حاشیه بزرگراه محلاتی، پارک سوار اتوبوسرانی است که از هفت تیر و میدان راه‌آهن حرکت می‌کنند. شما می‌توانید در مسیر هفت و راه آهن سوار اتوبوس شوید و به باغ گل محلاتی بروید.
راستی خط اتوبوس بلوار ابوذر به بهارستان و بلوار ابوذر به سعدی هم از بزرگراه محلاتی عبور می‌کنند و می‌توانند شما را به این بازار برسانند.

آدرس و ساعت کاری بازار گل محلاتی

آدرس: تهران، بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمرد.(روی نقشه ببینید)

ساعت کاری: ۵ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر.

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۶۹۳۶۸۹

بازارهای گل در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس M Shojaeifar

بیشتر بخوانید: اجاره مبله تهران، بی‌دغدغه و بدون دردسر سفر کنید

۲. بازار گل خاوران، ارزان ترین‌ ها را از اینجا بخواهید

اگر همیشه سوال ذهنی‎تان این بوده گل‎های زیبای گل فروشی‎های محل‎ شما از کجا می‌آیند، سری به بازار گل خاوران بزنید.

بازار گل خاوران در جنوب شرق تهران قرار دارد و از بزرگ‌ترین بازارهای گل تهران در فروش عمده گل و گیاه است. البته اسم بازار گل خاوران به‌خاطر قرار گرفتن در اتوبان امام رضا به اسم بازار گل امام رضا هم شناخته می‌شود.

 اینجا از ارزان‌ترین بازار گل تهران است. در نگاه اول شاید از فضای این بازار گل خوش‌تان نیاید، چون بیشتر مغازه‌های این بازار با مصالح موقتی ساخته شدند و ظاهر خیلی خوبی ندارند.
با این حال تنوع گل‌ها در بازار خاوران آنقدر زیاد است که نظرتان را کاملا عوض می‌کند. البته اینجا به جز گل‌های زیبا، هر چیزی که مربوط به گل و گلفروشی است، دیده می‌شود. لوازمی مثل گلدان، روبان، سبد، کود و هر چیز دیگری که فکرش را کنید در بازار گل خاوران پیدا می‌کنید.

یادتان باشد که برای خرید گل از بازار خاوران مثل دیگر بازارهای گل تهران، باید سحرخیز باشید و صبح زود به سمت این بازار بروید. از امکانات خوب بازار گل خاوران داشتن پارکینگ است، چون با بردن خودرو شخصی می‌توانید بدون نگرانی از جای پارک، از غرفه‌های این بازار گل تهران دیدن کنید.
حالا اگر بودجه کمی دارید و دلتان گل‌ها و گیاهان آپارتمانی زیبا و خوب با تعداد بالا می‌خواهد حتما به بازار گل خاوران سر بزنید.

بازار گل خاوران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Shahram reporter

چطور به بازار گل خاوران برویم؟

این بازار گل تهران در آزادراه تهران مشهد است و شما برای رفتن به آن نمی‌توانید از مترو و اتوبوس استفاده کنید. با ماشین شخصی اگر بخواهید راهی این بازار شوید باید خودتان را در هر نقطه تهران که هستید به میدان خراسان برسانید و با یک ساعت رانندگی در بلوار امام رضا به این بازار برسید.

آدرس و ساعت کاری بازار گل خاوران

آدرس: اتوبان امام رضا، ضلع جنوب و غرب شهرک صنعتی خاوران، بازار گل امام رضا.(روی نقشه ببینید)

ساعت کاری: ۴:۳۰ صبح تا ۱۱ صبح.

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۳۴۴۸۹۱

بازار گل امام رضا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Farhad Soltanmohammadi

بیشتر بخوانید: شعب ارزی ریالی، حساب‌ بانکی بدون مرز در تهران

۳. بازار گل شهید بابایی، فروش هوای تازه در شمال تهران

بازار گل شهید بابایی از جدیدترین بازارهای گل تهران است که در منطقه یک تهران قرار گرفته است. حالا کسانی که در مناطق شمالی و شمال شرقی تهران هستند، می‌توانند برای خرید گل و گیاه به بازار گل شهید بابایی بروند.
تنوع بالا در فروش انواع گل‌های شاخه‌ای، گیاهان آپارتمانی، دسترسی آسان به انواع گلدان و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای رشد و پرورش گل و گیاه باعث شده این بازار در مدت زمان کوتاه با استقبال زیادی روبرو شود.
البته باید گفت ساکنان شهرک‌‌های این منطقه از شهرک قائم، پاسداران گرفته تا تهرانپارس و شهرک‌های بلوار ارتش و اتوبان بابایی از مشتریان پایه ثابت بازار گل شهید بابایی هستند. در کنار همه این‌ چیزهایی در مورد بازار شهید بابایی گفتیم، دسترسی آسان، داشتن پارکینگ رایگان و نداشتن محدودیت زمان تا ۸ شب، محبوبیت این بازار گل تازه تاسیس را در تهران بیشتر کرده است.

بهترین بازار گل تهران

 

منبع عکس صفحه اینستاگرام bazargolbabaei.ir

چطور به بازار گل شهید بابایی برویم؟

شاید تنها نقطه ضعف بازار شهید بابایی همین بد مسیر بودن آن باشد. چون اگر قسمتی از آدرس را اشتباه بروید ممکن است از مسیر اصلی خارج شده و اذیت شوید. تا جایی که اگر از غرب به سمت شرق می‌روید سر از اتوبان پردیس در می‌آورید و اگر از شرق به غرب اتوبان بابایی در حرکت باشید،‌ شاید به سمت دانشگاه امام حسین روانه شوید. پس در روی مپ حتما به آدرس دقت کنید.

آدرس و ساعت کاری بازار گل شهید بابایی

آدرس: بزرگراه شهید بابایی، شرق به غرب بعد از پل استخر (لشگرک)، لاین کندرو، جنب پمپ گاز.(روی نقشه ببینید)

ساعت کاری: ۸ صبح تا ۸ شب.

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۳۶۷۷۳۲

بازار گل شهید بابایی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parvin Ef

بیشتر بخوانید: مراکز تفریحی تهران ؛ بهترین مراکز خرید و تفریحی پایتخت

۴. بازار گل آبشناسان در غرب تهران، در هلند کوچک غرب تهران قدم بزنید

بازار گل آبشناسان از معروف‌ترین بازارهای گل در غرب تهران است. به‌عبارتی اینجا شاید تبلیغاتی‌ترین مرکز گل ایران باشد که در نزدیکی اتوبان ستاری و نیایش قرار گرفته است.

از آنجا که این بازار در غرب تهران است، بیشتر تهرانی‌ها آن را به اسم بازار گل غرب تهران می‌شناسند. باید بدانید که این بازار، همه گل و گیاهان خود را از بازار محلاتی می‌آورد و سر همین موضوع ساعت کاری متفاوتی نسبت به دیگر بازارهای گل تهران دارد.

بازار گل آبشناسان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Naeimaei

در هر سالن بازار گل غرب تهران چه چیزهایی را می‌توانید پیدا کنید؟

بازار گل غرب تهران سه سالن جدا بوده و سرپوشیده دارد که در هر یک محصولات متفاوتی چیده شده. مثلا اگر شما به‌دنبال انواع گلدان سرامیکی، سفالی، پلاستیکی در طرح ها، سایزها و رنگ‌های مختلف باشید باید به سالن اول بازار گل آبشناسان بروید.

در سالن دوم انواع گل‌ها و گیاهان آپارتمانی، کاکتوس و بونسای در سایزهای مختلف قرار دارند که دوستداران گل و گیاهان می‌توانند آنچه که باب دلشان است را خریداری کنند.

سالن سوم بازار گل غرب تهران مخصوص گل‌های شاخه‌ای بریده است که در آب نگهداری می‌شوند. در این سالن عطر دل‌انگیز گل‌ها و زیبایی رنگارنگ در همه جا موج می‌زند. اگر تزیینات سبد و دسته گل دارید به این سالن مراجعه کنید.

به‌هر‌حال با قدم زدن در بازار گل غرب تهران حال هر کسی می‌تواند عوض شود، چون اینجا نه تنها بویی از طبیعت دارد بلکه با انرژی خوب می‌تواند حال‌تان را خوش کند.

در این بازار قیمت‌های گل و گیاه تقریبا بالاست و کیفیت گل بسیار ایده‌آل است. البته لازم نیست که حتما شما برای خرید به این بازار گل غرب تهران بروید، بلکه می‌توانید در آنجا بچرخید و از هوای خوب و عطر خوش گیاهان استشمام کنید تا روح‌تان آرام شود.

بازاز گل غرب تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس kazem ghalenoei

چطور به بازار گل غرب تهران برویم؟

بازار گل آبشناسان در منطقه ۵ تهران و در انتهای اتوبان ستاری در نزدیکی پمپ بنزین آبشناسان قرار دارد.

  • خودرو شخصی

 اگر با ماشین شخصی بخواهید به این بازار گل بروید خیلی راحت و بدون دردسر است. شم کافی است در هر کجای تهران که هستید خودتان را به اتوبان ستاری برسانید. با ادامه مسیر وقتی به انتهای اتوبان ستاری رسیدید از دومین دوربرگردان خارج شوید.

  • مترو و اتوبوس

همچنین شما می‌توانید با مترو و اتوبوس به بازار گل آبشناسان بروید. کافی است در هر خطی از مترو تهران که هستید خودتان را به ایستگاه مترو صادقیه برسانید و بعد از پیاده شدن از ایستگاه خارج شده و از آنجا با اتوبوس‌های مخصوص یا تاکسی‌های خطی که به سمت بازار گل می‌روند، ادامه مسیر را بروید.

آدرس و ساعت کاری بازار گل آبشناسان

آدرس: جنت آباد، بزرگراه ستاری، نرسیده به میدان دانشگاه، خیابان شعرا، خیابان شبنم.(روی نقشه ببینید)

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۸ شب.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۶۵۴۴۲

وب سایت: http://bazargolgharb.ir

صفحه اینستاگرام: bazargolgharb

گل نرگس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Fahime Tardast

بیشتر بخوانید: پلنگ چال، پاتوق کوهنوردان و طبیعت‌گردان تهرانی

۵. بازار گل شهید فکوری، کمی در بین گل‌ و گیاهان خوش نقش‌ونگار تهران بچرخید

میدان آزادی یکی از معروف‌ترین میدان‌های تهران است. اگر کمی از میدان به سمت جاده مخصوص کرج حرکت کنید، در حاشیه شهرک فکوری بازار گل زیبایی قرار دارد که در آن انواع گل‌های شاخه‌ای، درخت و نهال میوه، گل‌های آپارتمانی، گیاهان تزئینی، بذر سبزیجات، کاکتوس، تجهیزات باغبانی، گلدان‌های تزئینی به فروش می‌رسد.

پس فقط ساکنان شرق تهران نیستند که می‌توانند از زیبایی‌های بازار گل فکوری لذت ببرند. بلکه آن‌هایی که غرب زندگی می‌کنند، می‌توانند یک صبح روز تعطیل را به دیدن باغ گل شهید فکوری اختصاص دهند. 

هر چند باید گفت که این بازار در بین بازارهای گل تهران، کمتر شناخته شده است و معمولا تا ۸ شب باز است. کارمندان و کسانی که به دیگر بازارهای گل‌ تهران دسترسی ندارند، می‌توانند بعد از ساعت کاری به آنجا بروند و هر چه که می‌خواهند را بخرند.

بازار گل شهید فکوری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mahshid bahrami

خوبی این بازار گل تهران علاوه بر ساعت، داشتن پارکینگ مجزاست‌ که جای نگرانی برای پارک ماشین را برای مراجعه‌کنندگان حل می‌کند. البته در کنار جای پارک مناسب، جذابیت بازار گل فکوری تهران به قیمت مناسب گل‌ و گلدان‌هایش است. در این بازار مثل بازار محلاتی درخت‌ها و نهال‌های میوه، گیاهان زینتی، کاکتوس‌ها، گیاهان بیرونی، انواع بذرهای سبزیجات، خوراکی و گل‌های آپارتمانی فروخته می‌شود. خلاصه اگر یکبار از بازار گل شهید فکوری تهران خرید كنید‌، بدون شک باز هم به آنجا می‌روید.

چطور به بازار گل شهید فکوری تهران برویم؟

بازار گل فکوری در ابتدای جاده مخصوص است و شما با خودرو شخصی به راحتی می‌توانید به این بازار بروید.
شاید بخواهید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به این بازار بروید، در این حالت می‌توانید با اتوبوس یا تاکسی از نقاط مختلف تهران به سمت میدان آزادی بروید و با کمی پیاده‌روی به بازار گل فکوری برسید.
البته ایستگاه مترو آزادی هم در نزدیکی بازار گل شهید فکوری است که با بیرون آمدن از ایستگاه پس از چند دقیقه پیاده‌روی به این بازار می‌رسید.

آدرس و ساعت کاری بازار فکوری

آدرس: بعد از میدان آزادی، ابتدای جاده کرج تهران، جنب مجتمع‌های شهید فکوری.(روی نقشه ببینید)

ساعت کاری: ۸ صبح تا 8 شب.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۹۱۶۲۵

خرید گل برای عید

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Eli

بیشتر بخوانید: جمعه بازار تهران ؛ باورتان بشود یا نه تهران هم جمعه‌بازار دارد

۶. بازار گل بهشت زهرا،‌ اینجا به قیمت پایین گل‌هایش معروف است

این بازار از فعال‌ترین بازارهای گل تهران است که بیشتر گل‌های شاخه‌ای مریم، گلایل و گل داوودی را برای فروش به مشتریان دارد.
با این حال بعضی از گیاهان مثل شمشاد و درختچه‌های کوچک کاج هم در باغ بهشت زهرا به فروش می‌رسند. باید بدانید که قیمت گل‌ها در بازار بهشت زهرا ارزان است و به همین‌خاطر همیشه فضای بازار شلوغ و پر مشتری است.
یادتان باشد که فعالیت بازار گل تهران در روزهای آخر هفته که مردم برای مراسم‌های ترحیم و یا بازدید از رفتگان به بهشت زهرا می‌روند، بیشتر است. شاید همین ویژگی یکی از تفاوت بازار گل بهشت زهرا با دیگر بازارهای گل‌ معروف تهران باشد چون ساعت کاری بیشتری از بقیه دارد.
راستی بیشتر گل‌فروش‌های سر چهارراه‌های تهران، گل‌های خود را از این بازار می‌خرند.

بازار گل بهشت زهرا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Omid M

چطور به بازار گل بهشت زهرا برویم؟

این بازار در ابتدای اتوبان بهشت زهرا و بعد از صالح آباد قرار دارد. شما برای رفتن به این بازار بهتر است که از خودرو شخصی استفاده کنید.

آدرس و ساعت کاری بازار گل بهشت زهرا تهران

آدرس: اتوبان بهشت زهرا، بعد از صالح آباد (روی نقشه ببینید)

ساعت کاری: ۸ صبح تا ۵ عصر.

شماره تماس: ۰۹۳۳۹۲۶۲۱۸۲ 

تاج گل

منبع عکس گوگل مپ، عکاس الیاس محمدی

بیشتر بخوانید: اخبار آلودگی هوای تهران را از کجا به راحتی دنبال کنیم؟

۷. بازار گل شهید لشکری، امکانات این بازار برای تفریح و خرید فوق‌العاده است

بازار گل شهید لشکری در سال ۱۳۹۶ در  منطقه ۲۱ تهران افتتاح شد. شما با رفتن به این بازار می توانید انواع گل و گیاه و محصولات مرتبط با گل را با کیفیت خوب و قیمتی مناسب تهیه کنید.
البته در فاز اول این بازار فروش انواع گل و گیاه آپارتمانی، گل‌های تزیینی، درختچه‌های بنسای، سبد گل، دسته گل، تاج گل و انواع گلدان و خاک و کود و محصولات را به خود اختصاص داده بود. بعدها در فاز دوم بازار گل شهید لشکری امکانات رفاهی مثل کارواش، کافه تریا و پارکینگ را به این مجموعه اضافه کرد. همین دلیلی شد تا بسیاری از تهرانی برا ی خرید گل و گیاه راهی این بازار شوند.

آدرس و ساعت کاری بازار شهید لشگری

آدرس: کیلومتر ۸ شهید لشکری (جاده مخصوص) به سمت کرج، بعد از آزادگان، زیرگذر شهرک استقلال. (روی نقشه ببینید)

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۹ شب.

بازار گل شهید لشکری

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alireza Heidarkhani

۸. بازار گل ولیعصر، بهشت گل‌های دکوراتیو مصنوعی تهران اینجاست

اگر به دنبال بازار گلی هستید که گل‌های مصنوعی زیبایی داشته باشد، می‌توانید سری به بازار گل میدان ولیعصر بزنید. با اینکه این بازار عطر و بوی بازار گل‌های دیگر را ندارد اما گل‌های مصنوعی زیبا و متنوعی را برای خریدن دارد.
برای رفتن به این بازار کافی است خودتان را به میدان ولی‌عصر و خیابان کریمخان زند برسانید.

آدرس و ساعت کاری بازار گل ولیعصر

آدرس: میدان ولیعصر و ابتدای خیابان کریمخان.(روی نقشه ببینید)

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۹ شب.

بازارهای گل تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس hosein emlaei

بیشتر بخوانید: بلوار کشاورز تهران ۱ نوستالژی طهرانی!


با همه چیزهایی که در مورد بازارهای گل تهران گفتیم پیشنهاد ما در تهران مبله این است که اگر تا به‌حال به این بازارها نرفته‌اید یک روز در وسط هفته را برای دیدن آن‌ها بروید. البته سعی کنید دیرتر از ساعت ۴ عصر نباشد، چون این بازارها زود بسته می‌شوند.

هر چند شاید شما قبلا به این بازارهای گل تهران رفته‌ باشید. به‌نظر شما بهترین بازارهای گل تهران کدام است؟ قیمت در کدام یک مناسب بود؟ نزدیک‌ترین باغ گل به محل زندگی شما کدام است؟ آیا خریدهای خوبی از بازارهای گل تهران داشته‌اید؟ حتما تجربه خودتان از خرید و رفتن به بازارهای گل تهران را برایمان بنویسید. اگر هم بازار گل دیگری می‌شناسید که در این لیست از آن صحبت نشده، حتما اسم آن را به ما بگویید.


سوالات متداول

شلوغ‌ترین بازار گل تهران کجاست؟

بازار گل محلاتی از شلوغ‌ترین و معروف‌ترین بازار گل تهران است که در بزرگراه شهید محلاتی قرار دارد.

کدام یک از بازارهای گل تهران در غرب پایتخت قرار دارند؟
بازار گل آبشناسان و بازار شهید فکوری از جمله بازارهای گل تهران هستند که در غرب شهر واقع شده‌اند.
ارزان‌ترین بازار گل تهران کدام است؟
بازار گل خاوران یا امام رضا یکی از پر جنب و جوش‌ترین بازارهای گل تهران شناخته می‌شود.
چرا بازار گل شهید محلاتی، از کامل‌ترین بازارهای گل پایتخت است؟
این بازار گل از ۱۰ سالن و غذفه‌های زیادی تشکیل شده و در آن روزانه بیش از یک میلیون گل و گیاه برای فروش عرضه می‌گردد.

از کدام بازار گل تهران گل مصنوعی می‌توان خرید؟
سرمه بازار ولیعصر با داشتن گل‌های مصنوعی زیبا و متنوع بهترین گزینه برای خرید گل مصنوعی در تهران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.