مراکز خرید لوازم کوهنوردی تهران کجاست؟

شاید برای شما هم بارها پیش آمده که از خودتان بپرسید مراکز خرید لوازم کوهنوردی در تهران کجا هستند؟ تا از آنجا وسایل و تجهیزات کوهنوردی را تهیه کرد. هرچند در نگاه اول خیلی‌ها فکر می‌کنند کوهنوردی بیشتر شبیه تفریح و شادی است و فقط داشتن یک کفش کوهنوردی می‌تواند کار شما را راه بیندازد. اما باید بدانید که شما با داشتن وسایل کوهنوردی مناسب می‌توانید یک خاطره خوب از این ورزش جذاب را همیشه در ذهن داشته باشید.
اگر شما از علاقه‌مندان به کوهنوردی باشید می‌دانید که این یک ورزش حرفه‌ای است و نیاز به تجهیزات خوب دارد. حالا برای اینکه در مورد وسایل کوهنوردی بیشتر بدانید و اینکه از کجای تهران آن‌ها را می‌توانید باکیفیت و خوب بخرید در ادامه با ما در این یادداشت تهران مبله همراه شوید.  


تهران کجا بورس وسایل کوهنوردی است؟

اگر شما هم علاقه‌مند به کوهنوردی و صعود به قله های کوچک و بزرگ هستید، باید در زمان صعود، وسایل ضروری کوهنوردی به‌همراه داشته باشید. چون با داشتن وسایل کوهنوردی رسیدن به قله کوه و برگشت با خیال راحت و بدون هیچ استرسی انجام می‌شود. حالا می‌توانید برای خرید تجهیزات کوهنوردی خودتان را به سمت بازار بزرگ و یا جنوب تهران برسانید تا هر چه که می‌خواهید را آنجا پیدا کنید.

مراکز خرید لوازم کوهنوردی در تهران

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس Ali R

  • بازار منیریه، بورس لوازم ورزشی و کوهنوردی تهران

کسانی که از پایه‌های ثابت‌های کوهنوردی در تهران و دیگر شهرهای ایران هستند، بدون شک برای یکبار هم که شده گذرشان به میدان منیریه افتاده. چون اینجا از معروفترین مراکز خرید لوازم کوهنوردی در تهران است که فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات کوهنوردی معتبری در آن پیدا می‌شود.
ناگفته نماند که خیابان منیریه از قدیم تا همین امروز بورس لوازم ورزشی تهران است، هر کسی می‌تواند برای تهیه وسایل کوهنوردی و طبیعت گردی از دستکش کوهنوردی و کفش گرفته تا وسایل کمپینگ و چیزی که مربوط به کوه است را اینجا پیدا کند.
پس خودتان را برای چند ساعت چرخیدن در مغازه‌های خیابان منیریه آماده کنید تا وسایل موردنیاز‌ کوهنوردی را با بهترین قیمت و کیفیت از آنجا بخرید.

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس A Jafari

آدرس بازار منیریه

برای رفتن به بازار منیریه برای خرید وسایل کوهنوردی باید از طریق چهارراه لشگر وارد خیابان شهید معیری شده و خود را به بازار منیریه برسانید. مسیر دیگر هم از طریق خیابان ولیعصر است. یادتان باشد خیابان ولیعصر از جنوب به شمال یک طرفه است و برای کسانی که در جنوب تهران زندگی می‌کنند به‌راحتی می‌توانند به خیابان منیریه برای خرید لوازم ورزشی و کوهنوردی بروند.
البته ایستگاه مترو منیریه بهترین مسیر برای رسیدن به بازار منیریه است و شما بدون محدودیت طرح ترافیک زوج و فرد می‌توانید راهی این بازار شوید.

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس Ali R

راستی اگر این روزها برنامه سفر به تهران را در روزهای آینده دارید و می‌خواهید در واحدهای مبله شیک و تمیز تهران اقامت کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره خانه روزانه در تهران با همکاران ما در تهران مبله در ارتباط باشید تا اقامتگاه‌ها و واحدهای لوکس تهران را با قیمت خوب برایتان رزرو کنند.

  • گمرک تهران، معدن وسایل کوهنوردی و کمپینگ اصل و فیک

همانطور که می‌دانید بازار گمرک جایی است که همه چیز در آنجا پیدا می‌شود. اگر تصمیم به خرید لوازم کوهنوردی دارید این بازار با داشتن وسایل اصل  و فیک کوهنوردی می‌تواند شما را راضی راهی ورزش و تفریح در کوه‌ها کند.
جالب است بدانید که قیمت کوله پشتی کوهنوردی و بقیه وسایل کوهنوردی در بازار میدان گمرک، به واقعیت بیشتر نزدیک است. هرچند باید موقع خرید حواستان باشد تا جنس اصلی و با کیفیت بخرید.
شما با رفتن به بازار گمرک می‌توانید انواع لوازم کوهنوردی و کمپینگ مثل فلاسک کوهنوردی، زیرانداز، منقل کباب تاشو، صندلی تاشو راحت نشین، اجاق گاز کوهنوردی، قمقمه، کوله پشتی کوهنوردی را به صورت مستقیم با قیمت خوب و رقابتی از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها خریداری کنید.

خرید وسایل کوهنوردی بازار گمرک

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس Ahmadreza Reza

آدرس بازار گمرک

با توجه به اینکه گمرک در مرکز تهران و در منطقه ۱۱ است، دسترسی بسیار راحتی به همه جای تهران دارد. شما اگر به‌دنبال مراکز خرید لوازم کوهنوردی در تهران آن هم در بازار گمرک هستید باید به سمت میدان گمرک بروید.
شاید بخواهید با بی آر تی تهران راهی این بازار شوید، در این حالت اول باید به خیابان مولوی که جنوب تهران را به شمال وصل می‌کند بروید و بعد از آنجا راهی خرید لوازم کوهنوردی شوید.
البته ایستگاه مترو مهدیه در خط ۷ تهران در نزدیکی بازار گمرک اسن و شما با سوار شدن به خط مترو تهران به راحتی به این بازار می‌روید.

تچهیزات کوهنوردی

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس Ahmadreza Reza

  • خرید لوازم کوهنوردی از بازار بزرگ تهران، این بار متفاوت خرید کنید

مراکز خرید لوازم کوهنوردی در تهران در چند جا خلاصه می‌شود که بازار بزرگ تهران یکی از آن‌هاست. اینجا هر چه که از تجهیزات و لوازم کوهنوردی بخواهید را می‌توانید از فروشگاه‌‌ها و مغازه‌ها بخرید.
بیشتر فروشگاه‌های بازار بزرگ لوازمی مثل کفش‌های کوهنوردی، کوله‌ پشتی کوهنوردی، چادرهای کوهنوردی، ملزومات نورپردازی و بقیه لوازم کوهنوردی را برای کوهنوردان دارند. شما با خرید لوازم کوهنوردی از فروشگاه‌های بازار بزرگ تهران می‌توانید یک خرید متفاوت را در مقایسه با خریدهای دیگر تجربه کنید. چون این خرید شور و اشتیاق شما را برای صعود به قله‌های ایران آماده می‌کند.

بورس لوزم کوهنوردی

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس Pejman Shirpala

آدرس بازار تهران

بازار بزرگ تهران در محله سنگلج و در خیابان پانزده خرداد و خیام قرار دارد. شما می‌توانید هم با وسایل نقلیه عمومی و هم خودرو شخصی راهی این بازار شوید. فقط باید بدانید که این منطقه در محدوده طرح ترافیک تهران است و بهتر است شما از خط مترو تهران استفاده کنید تا بدون دغدغه در مراکر خرید لوازام کوهنوردی بازار بزرگ تهران حسابی بچرخید و هر چه که لازم دارید را با کیفیت خوب و ایده‌آل تهیه کنید.

خرید لوازم کوهنوردی در تهران
منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس Ahmadreza Reza

  • خرید لوازم کوهنوردی از صالح آباد، با قیمت‌های واقعی وسایل کوهنوردی بخرید

اگر اهل کوهنوردی باشید و در این رشته ورزشی مهارت دارید قطعا باید بازار صالح آباد تهران را بشناسید. در این بازار شما می‌توانید از مغازه‌های تخصصی فروش لوازم کوهنوردی از طناب و کوله گرفته تا لباس و کفش کوهنوردی و هرچیزی که برای کوهنوردی لازم دارید را تهیه کنید.
هر چند شما در مغازه‌های بازار صالح آباد می‌توانید از لوازم حرفه‌ای تا تفریحی کوهنوردی را پیدا کنید و با قیمت خوب و گاهی ارزان‌تر از بقیه مراکز خرید لوازم کوهنوردی در تهران خرید کنید.
یادتان باشد که بهترین زمان رفتن به بازار صالح آباد برای خرید لوازم کوهنوردی، روز جمعه است. چون در این روز مغازه و مراکز خرید لوازم کوهنوردی در پیاده‌روها بساط می‌کنند و شما می‌توانی اجناسی که برای کوهنوردی دارید را از این دست‌فروش‌ها بخرید.

بازار صالح آباد

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس f. aminian

آدرس بازار صالح آباد

بازار صالح آباد نزدیک بهشت زهرا تهران و در جاده آزادگان است. وقتی که وارد آزادگان شدید می‌تونید در بین بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا خیابان شهید کلهر را پیدا کنید.
از همین خیابان بازار صالح آباد شروع می‌شود.

اگر هم از بزرگراه شهید تندگویان می‌خواهید راهی بازار صالح آباد شوید، باید زمانی که وارد این بزرگراه شدید به سمت اتوبان بهشت زهرا رانندگی کنید و از روی پل صنیع خانی به خیابان کلهر و بازار صالح آباد برسید. پس انتخاب با خودتان است که کدام مسیر را انتخاب کنید.

صالح اباد تهران

منبع عکس گوگل مپ،‌ عکاس Ahad siyami

بیشتر بخوانید: اجاره آپارتمان در تهران چه مزایایی دارد؟


خلاصه که کوهنوردی یک ورزش شگفت‌انگیز و خاص است که تهیه تمام وسایل برای آن می‌تواند کمی برای مبتدی‌ها گیج‌کننده باشد. تا اینجای یادداشت تهران مبله با معرفی مهمترین مراکز خرید لوازم کوهنوردی در تهران، شاید وسوسه شده‌اید که این ورزش را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنید. برای این کار کافی است در دوره‌های آموزشی فدراسیون کوهنوردی شرکت کنید. تا در این دوره‌ها اصول حرفه‌ای کوهنوردی را کامل و با جزییات بیشتر یاد بگیرید تا از صعودهای هیجان‌انگیز و فتح قله‌ها لذت ببرید.
حالا نوبت شماست که به ما بگویید آیا تا‌به‌حال برای خرید وسایل کوهنوردی به بازارهایی که در تهران گفتیم رفته‌اید؟ مراکز خرید لوازم کوهنوردی در تهران را چطور دیدید؟ وسایلی که آنجا فروخته می‌شوند بیشتر اصل هستند یا فیک؟ به‌نظرتان مدام یک از این بازارها قیمت مناسبی دارد؟ نظرات و تجربیات ارزشمند شما قطعا راهنمای خوبی برای ما و خوانندگان تهران مبله خواهد.


سوالات متداول

بورس لوازم کوهنوردی تهران کجاست؟
بازار منیریه در نزدیکی میدان منیریه از مراکز قدیمی تهران برای خرید لوازم کوهنوردی و ورزشی است.

برای خرید لوازم کوهنوردی کجا برم؟
بازار منیریه، گمرک، صالح آباد و بازار بزرگ از شناخته‌شده‌ترین بازارهای خرید لوازم ورزشی و کوهنوردی در تهران هستند.
لوازم کوهنوردی ارزان و باکیفیت را در تهران از کجا بخرم؟
در بازار گمرک و بازار صالح آباد قیمت لوازم کوهنوردی واقعی‌تر و گاهی ارزان‌تر از دیگر بازارهای تهران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.