صبا مال؛ ساعت کاری شهربازی و پردیس سینمایی

صبا مال از جدیدترین مراکز خرید لوکس تهران در خیابان کارگر جنوبی است. این مرکز خرید در سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شده تا بتواند در مرکز شهر تهران نیازهای مردم را برطرف کند. صبا مال با داشتن فروشگاه‌ها و برندهای معتبر لباس، کیف‌و کفش و اکسسوری، لوازم خانه، هایپر استار، شهربازی خوب، فودکورت شیک و پردیس سینمایی، خیلی زود در بین تهرانی‌ها جای خودش را باز کرد.
برای اطلاع از مسیرهای دسترسی به صبا مال، ساعت کاری شهربازی و پردیس سینمایی خودتان را آماده کنید تا در بخش‌های مختلف این مرکز خرید تهران قدم بزنیم.


چطور به صبا مال برویم؟ 

آدرس صبا مال تهران در میدان حر و خیابان کارگر جنوبی است. بر روی نقشه ببینید را بزنید تا به راحتی در روی نقشه لوکیشن دقیق را مشاهده کنید: 

روی نقشه ببینید!میدان حر صبامال کجاست

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Sobhan

دسترسی به صبا مال با مترو و اتوبوس

برای رفتن به مرکز خرید صبا تهران می‌توانید از مترو خط زرد استفاده کنید و در ایستگاه مترو میدان حر پیاده شوید و با کمی پیاده روی به درب اصلی برسید.
اگر هم می‌خواهید از اتوبوس استفاده کنید، اتوبوس‌های بی آر تی شمال به جنوب بهترین گزینه است. در این خط شما می‌توانید در ایستگاه های تندرو خط ۱۰ منیریه و ایستگاه اتوبوس کاشان پیاده شده و به مرکز خرید صبامال بروید.

شماره تماس: ۰۲۱۶۵۸۲۹۱۶۵



ساعت کاری صبا مال تهران تا چند است؟

مجتمع تجاری و تفریحی صبا مال در همه روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲  شب باز است. البته فودکورت صبا مال از ساعت ۱۱.۴۵ ظهر کارش را شروع می کند و تا ۲۳ شب باز است. در این میان پردیس سینمایی صبا مال هم با توجه به مدت زمان فیلم‌ها ساعت کاری متغیری دارد. برای اطلاع از ساعت دقیق باید سایت مرکز خرید صبا مال را دنبال کنید.


صبا مال تهران چه امکاناتی برای تفریح و سرگرمی دارد؟

از آنجا که صبا مال یک مرکز تفریحی و تجاری سرپوشیده است در لیست جاهای دیدنی تهران قرار گرفته. تهرانی ها می توانند در همه فصل‌های سال چه هوای گرم و چه در روزهای بارانی راهی این مجموعه شده و از امکانات آنجا استفاده کنند.

  • شهربازی صبا مال؛ جایی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان و حتی پدر و مادرها

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و تفریحات این مرکز خرید در مرکز تهران، شهربازی صبامال است که در طبقه سوم قرار دارد.
این شهربازی ۹۰ بازی هیجانی، فکری و موضوعی برای کودکان بالای ۳ سال تا نوجوانان و جوانان ۱۸ سال دارد. با رفتن به شهربازی صبا مال فرزندان شما می‌توانند از وسایلی مثل ماشین کوبنده، چرخ و فلک، وی آر لند، واقعیت مجازی، بازی‌های دیجیتالی و انواع بازی‌های فکری را داشته باشند.
با این کار شما خودتان هم می‌توانید ساعاتی را از دغدغه‌های‌تان دور شوید، خودتان را به کودک درونتان بسپارید و لحظات خوشی را در شهربازی صبامال در کنار فرزند و دوستان خود بگذرانید.

شهربازی صبا مال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

  • شهر فرش صبا مال؛ فروشگاه شیک و اختصاصی فرش در طبقه دوم

شهر فرش از بزرگترین و معروف‌ترین برندهای فروشگاهی فرش در ایران است. این مجموعه یکی از شعب خود را در طبقه دوم مرکز خرید صبامال راه‌اندازی کرده تا مشتریان بتوانند در یک فضای اختصاصی و مجلل به‌راحتی فرش، قالیچه، فرش‌های دیواری دستی و ماشینی را خریداری کنند.

شهر فرش میدان حر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ehsan Bagheri

  • هایپراستار صبا مال؛ هر چه که بخواهید در این فروشگاه پیدا می‌کنید

هایپراستار از مشهورترین فروشگاه‌های زنجیره ای مواد غذایی ایران است. این برند هم مثل شهر فرش یک طبقه اختصاصی در صبامال تهران دارد.
هایپراستار صبامال در سالنی با مساحت ۱۱ هزار متر مربع در طبقه زیر همکف از بهترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران است که به‌راحتی هر چه که بخواهید را می‌توانید از آنجا بخرید.

خرید از هایپراستار صبا مال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Shahin Sowlati

  • باشگاه بدنسازی سام فیت؛ به فکر سلامتی و تناسب اندارم شماست

مجموعه ورزشی صبا مال با اسم باشگاه بدنسازی سام فیت با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع لقب بزرگترین باشگاه ورزشی تهران را دارد.
در این باشگاه ورزش‌هایی مثل بدنسازی، فیتنس، یوگا و رشته‌های مختلف در زمینه تناسب اندام زیر نظر مربیان برجسته پرورش اندام برگزار می‌شود.

باشگاه سام فیت صبا مال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamed Moazez

  • فودکورت صبا مال؛ هم خرید کنید و هم شکم گردی

فودکورت صبامال با ۹ کافه رستوران شیک و خوب همراه با منوهای غذاهای ایرانی، فست فود، غذاهای ترکی و انواع غذاهای بین‌المللی در کنار نوشیدنی های سرد و گرم در خدمت شماست. اینجا در لیست بهترین فودکورت‌های تهران است و برای هر نوع سلیقه‌ای خوراکی دارد.
شما می‌توانید در کنار خریدهایتان در صبامال، برای میل یک وعده غذایی خوشمزه و با کیفیت و دمی استراحت راهی فودکورت در طبقه سوم شوید.

فود کورت صبامال میدان حر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

  • پردیس سینمایی صبا؛ فیلم های داغ روز را اینجا ببینید

پردیس سینمایی صبا مال هم در طبقه سوم قرار دارد. این مرکز خرید با داشتن ۴ سالن اکران فیلم، یک سالن چند منظوره دارد که علاوه بر پخش فیلم ایرانی، در بعضی از روزهای سال تئاتر و نمایش‌های هنری خوبی در آن اجرا می‌شود. راستی پردیس سینمایی صبامال در لیست بهترین سینماهای تهران هم قرار گرفته و شما می‌توانید در این سینما از اکران فیلم‌های جدید لذت ببرید.

سینما صبا مال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Setareh Banihashemi

  • دیگر امکانات رفاهی مرکز خرید صبا

از دیگر امکانات رفاهی صبامال می‌توان به پارکینگ خودروهای سواری طبقاتی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودروی سواری، نمایندگی برندهای برتر جهانی، اطلاعات، آسانسور، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی عالی، پله برقی، راهنمای صوتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و رمپ مناسب ورود ویلچر اشاره کرد. همه این امکانات برای راحتی شما قرار داده شده تا بتوانید با خاطره خوش از مجموعه صبامال بیرون بروید.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به صبا مال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: میدان انقلاب، میدانی با حال‌وهوای دانشجویی


اگر این روزها قصد اجاره آپارتمان مبله در مرکز تهران را دارید با تهران مبله همراه شوید. چون تهران مبله آپارتمان‌های مرکز شهر تهران را که همه شامل پارکینگ و آسانسور هستند را گلچین کرده‌ و هر یک از آن‌ها را تخصصی طراحی و چیدمان کرده‌ است تا باب سلیقه شما سخت پسندان باشد.
فرق تهران مبله با دیگر سایت‌های واسطه اجاره آپارتمان مبله در تهران این است که ما مالک آپارتمان‌هایمان هستیم و اختیار تمام طراحی، چیدمان و نظافت و..هر آن‌ چیزی که یک اقامت را به باکیفیت‌ترین اقامت در تهران تبدیل می‌کند را داریم. 


سوالات متداول

مرکز خرید صبا کجاست؟
این مرکز خرید در نزدیکی میدان حر و در خیابان کارگر جنوبی قرار دارد.
نزدیک ترین ایستگاه مترو به صبا مال کدام است؟
ایستگاه مترو میدان حر در خط زرد نزدیکترین ایستگاه به مرکز خرید صبا است.
شماره تلفن صبا مال چند است؟
۰۲۱۶۵۸۲۹۱۶۵ شماره تماس برای ارتباط شما با صبامال است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.