هدیش مال؛ جدیدترین مرکز خرید تهران در پاسداران

اگر در محدوده شرق تهران باشید، قطعا اسم هدیش مال را بارها شنیده‌اید. مرکز خرید شیکی که لذت خرید و گشت‌و‌گذار در فضای لوکس آن، حال دل هر کسی را خوب می‌کند. اینجا بزرگترین گرین وال یا همان دیوار سبز ایران را دارد که مزه سلفی و عکس گرفتن در فضای این مجتمع را چند برابر می‌کند.


چرا اسم این مرکز خرید تهران را هدیش مال گذاشتند؟

شاید برای شما هم مثل خیلی‌هل این سوال پیش آمده باشد که کلمه هدیش به چه معناست؟ باید گفت این اسم برگرفته از یکی از کاخ‌های ویژه خشایار شاه در دوره هخامنشیان است و تلفظ صحیح آن هَدیش مال است. ترکیب فرهنگ و هنر ایرانی با فضای شیک و مدرن از ویژگی‌های این مجتمع تجاری فرهنگی تهران است.منبع عکس گوگل مپ، عکاس amiraquila

بیشتر بخوانید: بررسی صفر تا صد محله پاسداران تهران ؛ بخش‌های مهم و معروف آن


چطور به هدیش مال تهران برویم؟

آدرس هدیش مال تهران در منطقه پاسداران، میدان هروی، خیابان موسوی، روبروی خیابان شمشاد و پلاک ۱۴ است. شما برای دیدن آدرس روی نقشه گوگل مپ باید روی نقشه ببینید را کلیک کنید.

روی نقشه ببینید!

منبع عکس گوگل مپ، عکاس MO E IN

مجتمع تجاری اداری هدیش در پنج اتوبان اصلی پایتخت قرار دارد. این موقعیت خوب باعث شده که برای رفتن با ماشین شخصی بسیار پرطرفدار باشد. چون شما از هر کجای تهران که باشید می‌توانید به یکی از اتوبان‌ها مثل اتوبان صدر، همت، زین الدین، امام علی و صیاد شیرازی، به راحتی به مجتمع هدیش مال در تهران برسید.
بعد هم با پارک ماشین در پارکینگ هدیش مال با خیال راحت به تفریح در این مجتمع تجاری بروید.
نزدیکترین مترو به هدیش مال، ایستگاه مترو هروی و نزدیکترین اتوبوس، ایستگاه اتوبوس چهارراه پاسداران است.


 


در طبقات مختلف مرکز تجاری هدیش مال چه خبر است؟

درست است که این پاساژ به‌تازگی در تهران ساخته شده، اما امکانات رفاهی مدرن و جالبی در طبقات مختلف دارد. از بین آنها می‌توان به ۶ طبقه پارکینگ، یک طبقه هایپر استار، یک طبقه اختصاصی هم سنتر، یه طبقه فودکورت،ریک طبقه مجموعه کافی شاپ و دو طبقه هم پردیس سینمایی و یک روف گاردن که فودکورت تابستانه این مجموعه است، اشاره کرد. در ادامه در مورد هر یک مفصل صحبت می‌کنیم:

  • دیوار سبز (گرین وال) در طبقات هدیش مال نمایی از آن را می‌بینید

اینجا یکی از بزرگترین دیوار سبز‌های تهران را دارد. عرض این دیوار ۶ متر و ارتفاع آن ۲۱ متر است. این دیوار با سیستم هیدروپونیک پیاده سازی شده است. با ساخته شدن این گرین وال، حال‌و‌هوای خاصی به  مرکز خرید هدیش داده شد. تا جایی که این سرسبز و نشاط را وقتی وارد آنجا می‌شوید، کاملا حس می‌کنید. این دیوار سبز از میان طبقات به بالا رفته و شما در هر طبقه نمایی از دیوار را خواهید دید.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس amiraquila

  • طبقه منفی یک، یک هایپرمارکت بزرگ با کالاهای متوع

طبقه منفی یک هدیش مال تهران، یک هایپرمارکت بزرگ است که خدمات متنوعی را در اختیار مراجعه‌کننده‌ها قرار می‌‌دهد. این هایپرمارکت با داشتن کالاهای متنوع و با کیفیت بیشتر روزها تخفیف دارد و همین دلیلب شده تا خیلی‌ها برای خرید روزانه خود راهی هدیش مال شوند.

این هایپرمارکت با سیستم‌های پرداخت و خدمات مشتریان جدید، به راحتی اقدامات خرید را برای مشتریان را انجام می‌دهد.

  • طبقه اول و دوم؛ جایی برای فروش کالاهای لوکس

طبقه اول و دوم مجتمع تجاری هدیش مال، مرکز فروش کالاهای لوکس است. بیشتر مخاطبان این ۲ طبقه، از آن دسته از کسانی هستند که سلیقه‌های خاص و البته گران قیمت دارند.

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Saeed Hasanabadi

  • طبقه سوم؛ مخصوص نمایشگاه اتومبیل هدیش مال

این طبقه مرکز خرید هدیش جایی است که در دیگر مال های تهران اصلا وجود ندارد. اینجا مختص فروش خودرو‌های لوکس و گران قیمت بازار است. راستی برای انتقال خودرو‌های لوکس به طبقه سوم، یک خط آسانسور اختصاصی و بزرگ در نظر گرفته شده تا خودروها را به‌راحتی آنجا ببرند.

  • طبقه چهارم؛ جایی برای عاشقان رستوران‌های بین‌المللی

این روزها هدیش مال با داشتن رستوران‌های شیک و مجلل جایی برای علاقه‌مندان به غذاهای بین‌المللی شده. با رفتن به طبقه چهارم شما می‌توانید بهترین غذاهای ملل مختلف را سفارش دهید و در یک فضای مدرن و شیک نوش‌جان کنید.
وقتی در ساعت‌های نزدیک به ناهار و شام به طبقه چهارم هدیش مال بروید، قطعا با جمعیت زیادی روبرو می‌شوید که مشغول صرف غذا هستند.

البته داشتن فضای سرو غذا مخصوص در زمستان و تابستان از دیگر جذابیت‌های خاص این طبقه است.
چون وقتی در روزهای گرم تابستان برای صرف غذا به فودکورت مرکز خرید هدیش می‌روید، فضا کاملا خنک و دلپذیر است. همین‌طور اگر در روزهای سرد سال اینجا را برای صرف وعده غذایی انتخاب کرده باشید، مطمئن باشید در محیطی گرم از شما پذیرایی خواهد شد.

این طبقه ۱۴ واحد غذایی رستوران و فست فود در حال سرویس دهی دارد.

به این نکته توجه کنید که در طبقه چهارم هدیش مال قسمتی از کف زمین به صورت شیشه‌ای طراحی شده تا شما بتوانید طبقات پایین را از اینجا ببینید و از نمای آن لذت ببرید.

هدیش هروی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Nima Habashi

  • طبقه پنجم؛ با کافی‌شاپ‌های مدرن و مجلل

شما برای رفتن به این طبقه می‌توانید از پله‌های شیشه‌ای طبقه ۴ به طبقه پنجم استفاده کنید. این طبقه کافی‌شاپ‌های مدرن و مجللی دارد، طوری که اگر یکبار به آنجا بروید قطعا پای ثابت قرارها و دورهمی‌های شما خواهد شد.
ورپردازی و دکوراسیون جذاب طبقه کافی‌شاپ‌های هدیش مال حال‌وهوای عجیبی دارد. حتما توصیه می کنیم برای یکبار هم که شده قهوه خود را در این طبقه بنوشید.

ساعت کاری فودکورت هدیش مال

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Nima Habashi

  • طبقه ششم؛ مخصوص سالن تئاتر و پردیس سینمایی هدیش

در این طبقه چهار سالن سینما، سالن کنسرت و آمفی تئاتر ساخته شده. سالن آمفی تئاتر مرکز خرید هدیش مرکزی برای اجرای کنسرت موسیقی و تئاتر است. علاوه بر این، داشتن ۶ سالن اکران VIP با ظرفیت کلی ۶۰۰ تماشاگر همراه با تجهیزات مدرن اکران، صوتی و تصویری در کنار بوفه تنقلات از دیگر جذابیت‌های طبقه ششم هدیش مال است.

اگر قصد تماشای فیلم در سینمای هدیش مال را دارید حتما اول وقت برای خرید بلیط اقدام کنید. چون ظرفیت سالن‌ها کم است و زود تکمیل می‌شود. شما برای خرید بلیط سینما هدیش مال می‌توانید از دستگاه‌های صدور بلیط خودکار در مجموعه استفاده نمایید.

البته شما در بین طبقات مختلف مرکز خرید هدیش نمی‌توانید خانه کودک پیکولو هدیش مال، کتابفروشی سالن سینما و استفاده از کارواش LCS را ندید بگیرید.

هدیش مال سینما

منبع عکس گوگل مپ، عکاس seyed Sattar Mohseni

بیشتر بخوانید: اجاره لوکس‌ترین آپارتمان پاسداران


ساعت کاری و راه های ارتباطی

آدرس: پاسداران، میدان هروی، خیابان موسوی، روبروی شمشاد، پلاک ۱۴.
شماره تماس: ۲۲۹۵۰۱۰۱ ۰۲۱
مرکز تماس: ۱۸۹۷     
ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۲۳.
شماره تلفن سینما هدیش مال: ٠٩٣۶١١١١٠٠٨     
پست الکترونیک: info@hadish.ir
صفحه اینستاگرام: hadishmall@

هدیش مال تهرانمنبع عکس گوگل مپ، عکاس Saeed Ahadian

بیشتر بخوانید: دونر گاردن پاسداران، خوشمزه‌های انفجاری ترکی را اینجا بخورید


سوالات متداول

آدرس هدیش مال کجاست؟
این مرکز خرید تهران در منطقه پاسداران، میدان هروی، خیابان موسوی، روبروی شمشاد و پلاک ۱۴ قرار دارد.
نزدیکترین مترو به مرکز خرید هدیش مال کدام ایستگاه است؟
ایستگاه مترو هروی در خط قائم به آزادگان از نزدیکترین ایستگاه‌ها به هدیش مال است.
هدیش مال تا چه ساعتی باز است؟
فروشگاه‌های این مجموعه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و فودکورت تا ۱۱ شب باز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.