دونر گاردن پاسداران، خوشمزه‌های انفجاری ترکی را اینجا بخورید

غذای لذیذ دونر از پایه‌های ثابت رستوران‌های ترکیه‌ای است. دونر گاردن پاسداران یکی از آن معروف‌ترین رستوران‌های تهران است که در ارائه انواع کباب‌ترکی واقعا رقیب ندارد و می‌توان گفت مشابه آن را در جای دیگر پایتخت نمی‌توان پیدا نکرد.

دلیل این محبوبت هم به داشتن کیفیت‌ فوق العاده دونرها به همراه دستگاه پیشرفته‌ای است که در این رستوران استفاده می‌شود. حتی باید گفت نان دونر اینجا مثل دیگر رستوران‌های ترکی تهران نیست.

پس اگر به دنبال امتحان کردن غذاهای جدید ترکیه‌ای هستید، برای یکبار هم که شده به رستوران دونر گاردن پاسداران بروید.


دونر گاردن پاسدارن کجاست؟

دونر گاردن پاسداران در آدرس خیابان پایدارفرد، بین گلستان سوم و چهارم و در پلاک ۵۳، ۵۱ قرار دارد و شما می‌توانید برای امتحان کردن دونرهای خوشمزه باید به آنجا بروید.

اینجا پاتوق تهرانی‌های عاشق دونر است و این موضوع را می‌توان از مشتری زیاد و صف‌های طولانی ماشین‌هایی که مقابل این رستوران هستند فهمید. 

به‌طوری‌که اگر شما فقط یک‌بار به این رستوران رفته و دونر سفارش دهید با ساندویچ بزرگ و پر ملاتی که با مقدار زیادی کباب‌ترکی خوشمزه و مخلفات مثل جعفری، گوجه‌فرنگی و پیاز پر شده روبه‌رو می‌شوید.

به همین خاطر اگر از پایتخت‌نشینان سراغ یک رستوران کباب‌ترکی خوب و باکیفیت را بگیرید، دونر گاردن پاسداران را می‌توان به آن‌ها معرفی کرد.

دونر گاردن تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Hosein Nadali

بیشتر بخوانید: بهترین کافه رستوران های تهران، از دنج ترین تا لوکس‌ترین


چطوری به رستوران دونر گاردن برویم؟

شما اگر بخواهید برای رفتن به رستوران دونر گاردن پاسداران از خودرو شخصی خود استفاده کنید. برای این کار کافی است از هر نقطه تهران که هستید وارد بزرگراه همت، اتوبان های صدر و زین‌الدین که شما را به خیابان پاسدارن می‌رساند، استفاده کنید.

نزدیکترین ایستگاه مترو به دونر گاردن پاسداران، ایستگاه مترو میدان هروی،  مترو شهید زین‌الدین و مترو نوبنیاد است که شما می‌توانید پس از پیاده شدن از ایستگاه‌های مترو با اتوبوس و تاکسی‌های شهری خودتان را به منطقه پاسداران و بین گلستان سوم و چهارم برسانید.

به محض رسیدن به گلستان از همین جا می‌توانید تابلوی رستوران دونر گاردن را ببینید و راهی آنجا شوید.

اگر هم بخواهید با اتوبوس راهی این رستوران شوید، نزدیکترین مسیر استفاده از ایستگاه اتوبوس بیمارستان لبافی نژاد است. اینجا که پیاده شدید می‌توانید با تاکسی و یا اگر حوصله دارید با پیاده‌روی کوتاهی خودتان را به دونر گاردن پاسداران برسانید.

روی نقشه ببینید!

بهترین دونر تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mohammad Hosein Nadali

بیشتر بخوانید: کاخ های تهران، قصه‌گویی از دریچه تاریخ


جذابیت دونر گاردن در پاسداران به چیست؟

یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران ترکی در کنار دونرهای لذیذ، فضای دلنشین و با‌صفای رستوران دونر گاردن است.

اینجا با گلدان‌های بزرگ و زیبا، با نور خیلی لایت و کم شبیه رستوران‌های استانبول تزیین شده، طوری که شما با دیدن دکوراسیون‌ زیبا و سرسبز که پر از گل و گیاه است و طرح باغچه و گاردن دارد فکر می‌کنید در رستوران‌های خود ترکیه غذا می‌خورید. 

در کنار محیط جذاب، غذاهای رستوران دونر گاردن پاسداران بسیار باکیفیت و خوشمزه هستند و قیمت‌های نسبتا گرانی هم دارند و در محیط شیک و لوکس سرو می‌شود.

همچنین در دونر گاردن پاسداران از اره برقی‌های مدرن برای برش کباب ترکی استفاده می‌شود و دیگر لازم نیست کارمندان رستوران به صورت دستی با چاقو این کار را انجام دهند. این روش در سیستم سفارش‌دهی می‌تواند خیلی کمک‌دهنده باشد.

حجم دونرهای رستوران گاردن برای کسانی که کم غذا هستند ممکن است زیاد باشد. پس اگر پر‌خوراک نیستید یک پرس به همراه سیب زمینی اگر سفارش دهید برای دو نفر کافی است. این مورد از نظر اقتصادی هم می‌تواند برایتان با توجه به قیمت بالای دونرها به‌صرفه باشد.

نان مثلثی دونر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Soroush Asarzadeh

بیشتر بخوانید: باشگاه های سوارکاری تهران، جایی برای تفریحات گران‌قیمت و مهیج 


بهترین دونر‌هایی که می‌توان در رستوران پاسداران خورد؟

همیشه بهترین‌ها را باید در جاهای خوب تست کرد. پس باید بدانید که دونرهای گوشت و مرغ رستوران دونر گاردن متفاوت بوده و طعم فوق‌العاده‌ای دارند تا جایی که می‌توان گفت دونرهای اینجا اصلا بو نمی‌دهد و طعم خوبی دارد.

چون گوشت و مواد اولیه این دونرها بسیار با‌کیفیت هستند و در طعم‌دار کردن آن روش مخصوص به خود را دارد. همین دلیل کافی است که شما یک دونر کاملا متفاوت و خوشمزه را در دونر گاردن پاسدارن نوش جان کنید.

شاید یکی از مهمترین خصوصیات دونر گاردن پاسداران جمع‌و‌جور بودن منو و راحت کردن انتخاب است. اینجا شما می‌توانید دونر گوشت، دونر مرغ، دونر مخلوط و میکس را به صورت پرسی و ساندویچ سفارش دهید.

  • دونر گوشت بزرگ

این دونر مخصوص کسانی که با مزه گوشت و چربی به‌نوعی مشکل دارند. خوب است بدانید که طعم این دونر بسیار متفاوت بوده و بیشتر مزه آن شبیه کالباس با ادویه مخصوص است.

این ساندویچ از آن ساندویچ‌های خشک و بدون چربی است که طرفداران مخصوص خود را دارد و هر کسی آن را بخورد مشتری پایه ثابت آن می‌شود.

دونر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Shima Monfared

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اجاره خانه در تهران

  • دونر مرغ

 از دیگر دونرهای لذیذ و خوشمزه ترکیه است که به‌خاطر داشتن طعم و مزه عالی ایرانی‌ها شیفته این کباب شده‌اند و شما می‌توانید آن را در گاردن دونر پاسداران بخورید.

دونرهای مرغ اینجا برخلاف جاهای دیگر که پر از پیاز و قارچ هستند، بیشتر با مرغ به همراه سس مخصوص پر می‌شوند که همین دلیل می‌تواند در انتخاب دونر گاردن پاسداران تاثیر داشته باشد.

  • دونر پرسی میکس

این کباب ترکی مخلوطی از مرغ و گوشت است که با سالاد فصل، پیاز، کلم و نان مخصوص ترکیب شده که طعم بسیار لذیذی دارد و شما می‌توانید آن را در این رستوران سفارش دهید و میل کنید.

طعم متفاوت سیب زمینی سرخ کرده یکی دیگر از جذابیت‌های دونر گاردن پاسداران است که با روشی خاص تهیه می‌شود. شما می‌توانید این خوراکی خوشمزه را با سس‌هایی که در روی هر میز با طعم‌های متفاوتی مثل سس سفید، قرمز و خردل گذاشته شده بخورید.

دونر گاردن پاسداران با اینکه در شمال تهران و در منطقه شلوغ پاسداران قرار دارد، جای پارک مناسب و جای نشستن خوبی هم دارد و شما اگر از قبل میز خود را رزرو کرده باشید معطلی زیادی نخواهید داشت.

البته که در دونر گاردن پاسداران نباید از خوردن ساندویچ‌های با نان مخصوص مثلثی و ساندویچ لارج غافل شد چون این غذاها برای خوش خوراک‌ها بسیار جذاب و دلنشین است.

این مورد را یادتان باشد که رستوران دونر گاردن برای وعده شام بسیار شلوغ است و اگر می‌خواهید از دونر‌های خوشمزه آنجا نوش‌جان کنید ممکن است یک ساعتی را معطل شوید.

سیب زمینی و دونر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hossein Khoshbakht

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران کدام است؟


آدرس و راه‌های ارتباطی با رستوران دونر گاردن

آدرس: تهران، محله پاسداران، خیابان پایدارفرد، بین گلستان سوم و چهارم، پلاک ۵۳ و ۵۱، شعبه دونر گاردن پاسداران.

شماره تلفن دونر گاردن پاسداران: ۰۲۱۲۲۷۹۲۸۰۰

ساعت کاری: این رستوران همه روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ بامداد باز است.

آدرس وب سایت: www.donergarden.com

صفحه اینستاگرام: doner.garden@

رستوران گردی در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Tahereh Zeinali

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


امتحان کردن غذاهای ترکی هم شما را با طعم‌های جدید آشنا می‌کند هم بسیار لذت‌بخش است تا جایی که می‌توان گفت خوردن دونر اصلا یک جور تفریح است.

پس اگر تابه‌حال دونرهای خوشمزه رستوران دونر گاردن شعبه پاسداران را امتحان نکرده‌اید، برای رفتن به این رستوران برنامه‌ریزی بچینید. مطمئن باشید که خوردن دونرهای خوشمزه این شعبه دونر گاردن تهران ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد.

البته شاید شما قبلا شما به دونر گاردن پاسدارن رفته باشید این رستوران را چطور دیدید؟ آیا کیفیت و طعم غذاهای آنجا را دوست داشتید؟ برای ما از تجربه‌های خود بگویید چون نظرات و تجربیات ارزشمند شما راهنمای خوبی برای خوانندگان ما خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.