بولینگ عبدو کجاست؟ قیمت بلیت و ساعت کاری

یکی از بهترین تفریح‌های تهرانی‌ها بولینگ عبدو است. این مجموعه غیر از بولینگ ورزش‌ها و امکانات دیگری هم دارد، امکاناتی مانند شهربازی، بیلیارد، سینمای هفت بعدی، سالن برای برگزاری جشن، تولد و مهمانی و… هم دارد.

بولینگ عبدو یک مجموعه بسیار قدیمی است. با قیمت‌های به روز آن، امکانات به‌روز شده آن آشنا شوید.


بولینگ عبدو کجاست؟

این مجموعه تفریحی ورزشی در خیابان شریعتی، بعد از پل صدر، پلاک ۱۷۰۱ قرار دارد.

بولینگ عبدو را بعد از انقلاب به اسم مجموعه ورزشی شهید چمران تغییر نام دادند اما بیشتر مردم هنوز هم اینجا را به اسم نام قدیمی آن می‌شناسند. این مجموعه تفریحی از آن جاهایی است که شما می‌توانید با هزینه مناسب و دسترسی راحت، خوش بگذرانید.

بولینگ عبدو یکی از باشگاه های بولینگ تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس علی قاسمی

بیشتر بخوانید: پارک شریعتی، پارک قدیمی اما پرطرفدار در بین تهرانی‌ها


چطوری به بولینگ عبدو تهران برویم؟

اینجا دسترسی خوبی دارد و شما می‌توانید از تمام نقطه تهران با وسیله نقلیه عمومی و یا خودرو شخصی به اینجا بروید.

آدرس مجموعه ورزشی چمران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Farbod Tlb

  • دسترسی با خودرو شخصی

اگر با خودروی شخصی می‌خواهید به مجموعه ورزشی شهید چمران بروید باید وارد اتوبان صدر شوید و از آنجا بعد از پل صدر راهی پارکینگ مجموعه شوید و ماشین خود را پارک کرده و با خیال راحت به تفریح و ورزش بروید.

البته یادتان باشد که این محله در محدوده طرح ترافیک تهران قرار دارد و شما می‌توانید با خرید طرح از جریمه شدن خودرو خود جلوگیری کنید.

  • دسترسی از طریق مترو

شاید هم بخواهید با استفاده از خط یک مترو به بولینگ عبدو بروید. خودتان را باید به خط یک مترو تهران برسانید و در ایستگاه مترو پل صدر که درست روبه‌روی درب اصلی مجموعه عبدو است، پیاده شوید.

  • دسترسی با اتوبوس

شما برای استفاده از اتوبوس کافی است خودتان را به ایستگاه اتوبوس‌های تندرو تهران برسانید و از خط اتوبوس تندرویی که به سمت تجریش در حرکت است استفاده کنید و در نزدیکترین ایستگاه اتوبوس بولینگ عبدو پیاده شوید.

از آنجا که بازی بولینگ نیازی به داشتن وسایل خاصی ندارد، شما می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی خودتان را به این مجموعه ورزشی تفریحی برسانید.

برای دیدن آدرس دقیق بولینگ عبدو و مسیرهای دسترسی راحت‌تر می‌توانید روی نقشه بزنید تا مسیرها را با جزئیات کامل در نقشه مشاهده کنید.

روی نقشه ببینید!

آدرس بولینگ عبدو تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Farbod Tlb

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین تفریحات سر پوشیده تهران


بولینگ عبدو تهران چه امکانات تفریحی و ورزشی دارد؟

 

 

بولینگ عبدو تهران در سال‌هایی که تازه تاسیس شده بود، فقط ورزش‌هایی مثل بولینگ و بیلیارد را برای کسانی که به این مجموعه می‌رفتند داشت اما با گذشت زمان، امکانات این مجموعه بیشتر شد و رشته‌های ورزشی و بازی‌های متنوع و شهربازی در بولینگ عبدو برای تفریح علاقه‌مندان ایجاد شد.

طوری که مراجعه‌کننده‌ها بتوانند بدون محدودیت سنی از کودک، نوجوان تا بزرگسال در بولینگ عبدو بازی و تفریح کنند.

بیلیارد بولینگ عبدو

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ZEUSS

بیشتر بخوانید: مکان‌های دیدنی و تفریحی شمال تهران

  • امکانات تفریحی سالن بولینگ عبدو تهران

شاید شما از آن دسته کسانی باشید که با هدف تفریحی به مجموعه ورزشی شهید چمران بروید. اینجا با داشتن بهترین سینمای هفت بعدی تهران، سالن تیراندازی لیزری، پیست مسابقات اتومبیل‌رانی، مینی بولینگ، مسابقه موتور، جت اسکی که از چیزهای هیجان‌انگیز برای جوانان است برای شما فراهم شده تا آدرنالین خونتان را بالا ببرید و با‌انرژی فوق‌العاده به خانه برگردید.

مسابقه اسنوموبیل، ترن‌سواری در بین زمین و هوا، قطار، چرخ و فلک، استخر توپ، فایربال، فریزبی، شکار تمساح، غار جادویی، دستگاه‌های جایزه، ایرهاکی، بالون، سیمولاتور، ساب وی سورف و رانندگی کوچولو از تفریحات و امکانات مجتمع فرهنگی ورزشی شهید چمران برای گذراندن اوقات فراغت در یک روز تعطیل و یا عادی است.

تازه یک قسمت از مجموعه مجموعه ورزشی شهید چمران به شهربازی اختصاص دارد که شما می‌توانید فرزندان خود را به آنجا ببرید تا روز خوبی را آنجا بسازید.

سالن‌های همایش، سالن‌های ورزشی مجهز و فروشگاه‌های تجاری از دیگر امکانات رفاهی مجموعه بولینگ عبدو است که برای رفاه حال مراجعین آن‌ها را در نظر گرفته‌اند.

شهربازی بولینگ عبدو

منبع عکس گوگل مپ، عکاس meysam zamani

بیشتر بخوانید: شهربازی بیلینو کجاست؟

  • امکانات ورزشی بولینگ عبدو تهران

یکی از جذابیت‌های مجموعه ورزشی شهید چمران داشتن باشگاه بدنسازی مجهز است که در آن همه دستگاه‌های مدرن ایروبیک دیده می‌شود و شما می‌توانید با دستگاه‌های خوب و استاندارد ورزش کنید.

در کنار سالن بدنسازی، داشتن ۱۱ سال ورزشی برای بانوان و آقایان، سالن اسکواش، آموزش غواصی، استخر و سونا، پینگ‌پنگ، سالن چند‌منظوره فوتبال، بسکتبال و والیبال، سالن فوتسال، بیلیارد، تنیس روی میز و باشگاه رزمی بولینگ عبدو از دیگر امکانات ورزشی این مجموعه هستند که شما می‌توانید اوقات فراغت خود را آنجا پر کنید.

مجموعه ورزشی چمران همان بولینگ عبدو است؟

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ali ghadar

  • امکانات رفاهی بولینگ عبدو تهران

۱. داشتن پارکینگ ویژه برای پارک خودرو

تهران شهری است پر‌ترافیک و شلوغ که پیدا کردن جای پارک در آن همیشه با مشکل است و همین دلیلی می‌شود تا در بازدید از مکان‌های تفریحی تهران بیشتر جاهایی را انتخاب کنیم که پارکینگ داشته باشند.

شما اگر بولینگ عبدو را برای تفریحات خود انتخاب کرده باشید دیگر این مشکل را نخواهید داشت، چون پارکینگ اختصاصی عبدو برای پارک کردن خودروهای شماست تا با خیال راحت به تفریح و ورزش بروید.

۲. برخورداری از لابی دلنشین و شیک

لابیمجموعه ورزشی شهید چمران یکی از جاهایی است که شما می‌توانید در زمان استراحت خود به آنجا بروید و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: سالن های ماساژ تهران، اینجا فقط به ریلکس شدن فکر کن

۳. داشتن دستگاه‌های مدرن و جدید برای بازی تمام سنین

با اجرای طرح نوسازی در مجموعه عبدو، دستگاه جدید بازی به مجتمع فرهنگی ورزشی شهید چمران اضافه شد که محدودیت سنی در آن وجود ندارد و تمام اعضای خانواده می‌توانند آنجا سرگرم بازی و تفریح شوند و اوقات خوشی را در آن باهم داشته باشند.

۴. داشتن سالن و تالار برای برگزاری عروسی، جشن و مهمانی

مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید چمران، سالن و تالارهای خوبی برای برگزاری عروسی، جشن، مهمانی دارد.

 تالار گنجینه نور در یکی از آن سالن‌هایی است که برای جمع خانوادگی بسیار مناسب است و با سرویس‌های پذیرایی خوب از میهمانان شما پذیرایی می‌کند.

تازه در کنار این سالن‌ها و تالارها، فودکورت عبدو با سرو غذاهای سنتی و فست‌فود می‌تواند در طول تفریح و بازی به مراجعان سرویس دهد.

فودکورت بولینگ عبدو

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Mahnaz Nadi

بیشتر بخوانید: پارک های آبی تهران، موجی از شادی و هیجان فقط در چند ساعت

  • فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی سالن بولینگ عبدو تهران

۱.داشتن مرکز تخصصی بازی و یادگیری خانواده‌محور دانادل و دهکده روشن

در بولینگ عبدو جایی به اسم مرکز تخصصی بازی و یادگیری خانواده‌محور دانادل دیده می‌شود که خانواده‌ها به همراه فرزندان خود می‌توانند در فروشگاه اسباب‌بازی، کافه‌ خانوادگی، خانه کودک، باشگاه بازی و سلامت دیجیتالی لحظات خوبی را با‌هم بگذرانند.

تا جایی این موضوع پیش رفته که خانواده‌های تهرانی عاشق‌ مرکز تخصصی بازی و یادگیری خانواده‌محور دانادل و دهکده روشن شدند، چون خودشان می‌گویند که این فضا باعث شده تا خانواده‌ها به همراه فرزندان‌شان اینجا با‌هم تعامل و تفریح کنند.

مرکز آموزشی بولینگ عبدو

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Persian Woman

۲. سالن سینما و تئاتر مجهز

داشتن چند سالن سینما و تئاتر در مجموعه عبدو (شهربازی چمران) تهران یکی از آن چیزهایی است که حال شما را حسابی خوب می‌کند، چون بیشتر فیلم‌ها و نمایش‌های جدید و متنوع در مجتمع فرهنگی ورزشی سرپوشیده چمران اجرا می‌شوند.

 البته نمایش‌های تئاتری که اینجا بیشتر اوقات به صحنه می‌روند، بیشترشان طنز بوده و خانواده‌ها را برای ساعتی می‌خنداند.

سینما تئاتر عبدو همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب نمایش فیلم دارد و از ساعت ۹ شب به بعد آنجا نمایش‌های تئاتر برگزار می‌شود. این سالن‌ها ظرفیت متفاوتی برای مهمان دارد و با داشتن پرده نمایش منحصربه‌فرد و سیستم صوت دالبی همیشه پرطرفدار در بین مراجعین بولینگ عبدو بوده است.

سینما مجموعه ورزشی چمران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Aida love everything

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سینماهای تهران


هزینه و قیمت بولینگ عبدو در بازی‌ها چطور حساب می‌شود؟

برای انجام ورزش بولینگ باید ابتدا یک لاین یا چند لاین در بازی‌های فردی و گروهی را انتخاب کنید. اجاره لاین بازی بستگی به زمان ندارد و با واحد یک دست بازی محاسبه می‌شود. شما می‌توانید جهت اطلاع دقیق‌ از قیمت‌ها با مجموعه شهید چمران تماس بگیرید

فقط به یاد داشته باشید که هزینه ورودی برای سالن بولینگ گرفته نمی‌شود و شما تنها برای انجام بازی نیاز است که هزینه پرداخت کنید. 

بیشتر بخوانید: هزینه های زندگی در تهران


ساعت کاری بولینگ عبدو تا چند است؟

مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید چمران، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است و به‌خاطر سرپوشیده‌ بودن سالن بولینگ، شما می‌توانید در تمامی روزهای سال حتی در روزهای برفی و بارانی به این مجموعه بروید و از ورزش و تفریح آنجا لذت ببرید.

فقط باید شلوغ‌ترین ساعت کاری بولینگ عبدو (بازه غروب تا نیمه شب) و خلوت‌ترین ساعت آنجا را بدانید تا زیاد معطل نشوید. چون غروب‌ها اینجا بیشتر شلوغ است و شما برای پیدا کردن لاین خالی ممکن است معطل شوید.

پس خلوت‌ترین زمان بولینگ عبدو ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعدازظهر است که شما می‌توانید در این ساعت بدون معطلی اینجا ورزش و تفریح کنید.

شما برای اینکه در این مجموعه معطل نشوید کافی است قبل از رفتن حتما به سایت بولینگ عبدو بروید و یا با شماره تلفن بولینگ عبدو تماس بگیرید تا لاین بازی خود را رزرو کنید.

مجموعه چمران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس farzad ramezani

بیشتر بخوانید: پیشنهادهای متنوع برای تفریحات کم‌هزینه در تهران


آدرس و راه های ارتباطی با مجموعه ورزشی شهید چمران

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بعد از پل صدر، پلاک ۱۷۰۱، مجموعه ورزشی شهید چمران

شماره تلفن بولینگ عبدو: ۰۲۱۲۲۲۰۳۰۳۱

وب‌سایت: https://chamrancomplex.ir

صفحه اینستاگرام: chamrancomplex

مجموعه ورزشی چمران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Voshka Niknam

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


شما هم اگر این روزها به‌دنبال جایی برای انجام یک بازی متفاوت و جذاب هستید تا ساعاتی را به استراحت و تفریح بپردازید و رقابتی مهیج را تجربه کنید، بولینگ عبدو می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. البته شاید هم قبلا به بولینگ عبدو رفته باشید. اگر پاسخ‌تان مثبت است از امکانات آنجا برایمان بگویید. آیا کودکان شما در شهربازی‌ بولینگ بازی کرده‌اند؟ شهربازی آنجا را چطور دیدید؟

آیا برای دیدن فیلم یا تئاتر به سالن‌های سینما و تئاتر آنجا رفته‌اید؟ اسم فیلم یا تئاتری که آنجا دیدید را برای ما بنویسید.


سوالات متداول

اسم جدید بولینگ عبدو چیست؟

بعد از انقلاب بولینگ عبدو به اسم مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید چمران تغییر نام داد ولی همه آن را به اسم قدیمی آن همان بولینگ عبدو می‌شناسند.

بولینگ عبدو کجاست؟

مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید چمران در خیابان شریعتی تهران و در نزدیکی پل صدر قرار دارد و شما می‌توانید به‌راحتی با وسایل نقلیه عمومی و خودرو شخصی به این مجموعه تفریحی و ورزشی بروید.

بولینگ عبدو چه امکاناتی برای تفریح و ورزش دارد؟

این مجموعه امکانات ورزشی، فرهنگی و رفاهی مثل سالن‌ ورزشی، شهربازی، کافه بازی، سینما، واحدهای تجاری و فودکورت هم دارد که شما می‌توانید به‌راحتی شما از همه این‌ها راحت استفاده کنید.

قیمت هر دست بازی بولینگ عبدو چقدر است؟

با توجه به اینکه قیمت‌ها همیشه متغیر است شما می‌توانید جهت اطلاع دقیق‌ از قیمت‌ های بولینگ عبدو با مجموعه شهید چمران با شماره ۰۲۱۲۲۲۰۳۰۳۱ تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهند.

ساعت کاری بولینگ عبدو تا چند است؟

مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید چمران، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است و به‌خاطر سرپوشیده‌ بودن سالن بولینگ می‌توانید در تمامی روزهای سال به آنجا بروید.

شلوغ ترین ساعت بولینگ عبدو چه زمانی است؟

از بازه غروب تا نیمه شب اینجا بیشتر شلوغ است و شما برای پیدا کردن لاین خالی باید صبوری کنید و ممکن است کمی معطل شوید.

خلوت ترین ساعت بولینگ عبدو چه موقع است؟

خلوت‌ترین زمان از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعدازظهر است که شما می‌توانید در این ساعت بدون معطلی اینجا ورزش و تفریح کنید.

سال تاسیس بولینگ عبدو؟

این مجموعه قدیمی در سال ۱۳۴۲ ساخته شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.