سالن های ماساژ تهران، اینجا فقط به ریلکس شدن فکر کن

تصور کنید روزی خسته از سر کار برمی‌گردید و احساس می‌کنید که ماهیچه‌های بدنتان درد می‌کند، شاید اولین کاری که دلتان بخواهد این است که کسی شما را ماساژ دهد. اینجاست که سالن های ماساژ تهران به کمک شما می‌آیند تا حال شما را خوب کنند.

البته که انتخاب بهترین سالن های ماساژ در تهران می‌تواند کمی گیج‌کننده و کارسختی باشد اما اگر این مقاله تهران مبله را بخوانید شاید به‌راحتی معتبرترین مرکز ماساژهای تهران را پیدا کنید و برای ریلکس شدن خودتان را به آنها بسپارید.


  • ژیناسا، لمس آرامش در بهترین سالن های ماساژ تهران

سالن ماساژ ژیناسا ارائه‌دهنده انواع خدمات ماساژ در شرق تهران است و حالا اگر شما ساکن شرق پایتخت باشید می‌توانید خیلی سریع خودتان را برای ریلکس شدن به این مرکز برسانید. 

اینجا با داشتن چهار اتاق ماساژ و دو اتاق vip که طبق آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده آماده است تا شما را با حال خوش به خانه برگرداند.

ماساژورهای این مرکز همه آموزش دیده و مدرک معتبر از مراجع مهم دارند و شما با یکبار رفتن به این مرکز ماساژ‌ تهران این موضوع را متوجه می‌شوید که تجربه‌ی زیادی در این مسیر دارند.

حالا اگر شما هر نوع ماساژی را که بخواهید از انواع ماساژ سوئدی گرفته تا درمانی، آیورودا در سالن ماساژ ژیناسا با به‌روزترین روش‌ها برایتان انجام می‌شود.

تازه اگر بعد از ماساژ درست‌وحسابی خواستید سرحال شوید، سالن پذیرایی ژیناسا جایی است که با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دمنوش‌های آرامش‌بخش حالتان را خوب می‌کند.

اطلاعات و مسیرهای دسترسی به مرکز ماساژ ژیناسا

آدرس: تهران، تهرانپارس، خیابان رشید، نبش کوچه ۱۴۸، پلاک ۱۱۹، طبقه منفی ۲ (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۸۸۲۴۰۰

وبسایت: https://zhinasamassage.com

صفحه اینستاگرام: zhinasamassage

سالن ماساژ ژیناسا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Alireza Ghiasi

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین دریاچه ها برای قایق سواری در اطراف تهران


  • نیلوفر آبی، اولین مرکز ماساژ و اسپا با کادر تایلندی در تهران

سالن اسپا و ماساژ نیلوفر آبی از مراکز معتبر و معروف مراکز ماساژ در بین تهرانی‌هاست. اگر به دنبال آرامش و ریلکس شدن بعد از یه دوره کاری شلوغ و پر از استرس هستید بهتر است که در اولین فرصت خودتان را به این مرکزی که در تهران برای ریلکسی شما آماده شده بروید و با یه ماساژ خوب و حرفه‌ای سرحال شوید.

جالب است که بدانید بیشتر ماساژورهای مجموعه نیلوفر آبی واقعا تایلندی هستند و حسابی هم در تخصص‌شان با تجربه هستند.

 تا جایی که قبل از ارائه خدمات همه جزییات ماساژی که می‌خواهید را به شما کامل توضیح می‌دهند تا در حین کار ماساژور بداند که شما دقیقا چه می‌خواهید. یادتان باشد که حتما در ارائه اطلاعات دقیق باشید تا آنچه که می‌خواهید را در روی بدن شما کار کنند.

 شعبه نیلوفر آبی سالن‌های جدا برای بانوان و آقایان دارد و شما می‌توانید تا ساعت ۱۲ بامداد از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

اطلاعات و مسیرهای دسترسی به مرکز ماساژ و اسپا نیلوفر آبی

آدرس شعبه کوهستان: تهران، فرمانیه شرقی، پاسداران، خیابان شهید نوریان، کوچه خوئی، ضلع جنوبی تقاطع خوئی، کوهستان هشتم، پلاک ۱۸ (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۲۷۴۵۱/۰۲۱۲۲۸۲۷۴۶۱

آدرس شعبه آب:  تهران، شهرک غرب، سیمای ایران، پلاک ۵۸، مجموعه سلامتی و تندرستی آب

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۶۵۴۷۴

وبسایت: https://niloofarabi.ir

صفحه اینستاگرام: niloofarabimassage‌

نیلوفر آبی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس  Behrad Khalaf

بیشتر بخوانید: پارک های غرب تهران برای تفریح کودکان


  • دنیز، لوکس ترین مرکز ماساژ غرب تهران

هر کسی که به صورت روزانه فعالیت‌های متوسط ​​و شدیدی را انجام می‌دهد و تا حدودی شغل پرتنشی هم دارد، می‌تواند حداقل یک بار در هفته از ماساژ لذت ببرد. در این میان مرکز ماساژ دنیز می‌توانید یکی از گزینه‌های جذاب برای شما باشد.

این مرکز ماساژ با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در محله غرب تهران، یکی از بهترین و لوکس ترین سالن های ماساژ تهران است. تمامی ماسورها و کادر این مجموعه حرفه‌ای و آموزش‌دیده هستند و بهترین خدمات را در تهران به مراجعان می‌دهند.

دنیز با داشتن انواع ماساژ در سبک تخصصی ماساژ پاسخگوی همه سلیقه‌ها و افرادی است که به ماساژ درمانی به صورت حرفه‌ای نگاه می‌کنند.

چون همانطور که می‌دانید ماساژ فقط یک تفریح یا درمان لوکس نیست که مختص افراد خاص باشد، ماساژ  یک انتقال انرژی و حس خوب توسط ماسور است که به فرد ماساژ گیرنده داده می‌شود تا بتواند با حال خوب کارهای خود را انجام دهد.

خلاصه که دنیز اتاق‌های مجهز و لوکسی با کابین دوش اختصاصی دارد و شما می‌توانید یک ساعتی را مهمان محیطی آرامش بخش و زیبا برای رسیدن به بهترین حد آرامش باشید.

اطلاعات و مسیرهای دسترسی به مرکز ماساژ دنیز 

آدرس: شهرک غرب، بلوار خوردین، بین دریا و دادمان، توحید یک، پلاک ۱، واحد ۳ (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۷۱۰۰۶

وبسایت: https://denizmassage.com

صفحه اینستاگرام: massage_deniz

سالن ماساژ دنیز

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Deniz Massage

بیشتر بخوانید: رستوران های غرب تهران، بهشت شکم‌گردها


  • هانا، ژاپنی کوچک در شمال تهران

ماساژ اسپا هانا در محله ازگل تهران قرار دارد. جالب است که بدانید این مجموعه به سبک کاملا ژاپنی طراحی شده، تا جایی که می‌توان گفت در ساخت آن از متخصصان ژاپنی و ایرانی کمک گرفته شده است.

 اینجا سالن‌های ماساژ و ریلکسیشن خیلی خوبی دارد و در کنار همین سالن‌ها، اتاق نمک و اتاق آروماتراپی هم وجود دارد و شما می‌توانید از خدمات خاصی مثل مشاوره طب سنتی، کافی شاپ ارگانیک و رستوران ژاپنی هانا هم استفاده کنید.

هانا باید بگوییم جایی است که تا وارد می‌شوید یاد خانه‌های و سبک زندگی مردم ژاپن می‌افتید که شاید برای سورپرایزهای تولدی دوستان و نزدیکانتان گزینه خیلی جذابی باشد.

در هانا محیط بسیار دلنشین، دنج و سرشار از آرامشی برای ریلکس شدن ایجاد شده، فقط کافی است یکبار مهمان آن شوید که قطعا بعدها از مشتری‌های پایه ثابت‌ هانا خواهید شد. خوب پیشنهاد می‌کنیم لذت یک ساعت آرامش را در هانا تهران حتما تجربه کنید.

اطلاعات و مسیرهای دسترسی به مرکز ماساژ و اسپا هانا

آدرس: مینی سیتی، بلوار ارتش، بلوار نیروی زمینی، کنارگذر بزرگراه بابایی به سمت غرب، نبش کوچه‌ گل‌بهار، پلاک ۲۴ (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۹۶۵۱

وبسایت: https://spahana.com

صفحه اینستاگرام: spahana

سالن هانا

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamidreza Sheikholeslami

بیشتر بخوانید: مرکز خرید پرنیان، مرکز خریدی کوچک اما رنگارنگ در تهران


  • کلبه ماساژ جانان، از سالن های ماساژ تهران همراه با شعرخوانی و گپ ادبی 

توجه داشته باشید که بدن شما برای رفع خستگی و بازیابی توان خود به ماساژ درمانی نیاز دارد. این مرکز ماساژ که در محله سعادت آباد تهران با محیط دنج و تجربه‌ بالای پرسنل قرار است بهترین‌ها را به شما هدیه کند. کافی است یکبار از دستان جانان ماساژ بگیرید که مطمئنا در روزهای بعد منزل دومتان کلبه جانان می‌شود.

در سالن ماساژ جانان انواع ماساژ سوئدی، تای، درمانی و آیورودا با استفاده از سنگ‌های داغ درجه یک انجام می‌شود.

البته قبل از اینکه شما اینجا ماساژ بگیرید شما زمانی برای انجام مدیتیشن دارید که در این مرحله شما را آماده می‌کنند تا وارد مرحله جذاب ماساژ درمانی شوید.

پس از تمام شدن ماساژ شاید تنها جایی در تهران است که پذیرایی دارد و با انواع دمنوش و نوشیدنی‌های ریلکس کننده شما را به حس‌وحال خوب راهی خانه می‌کند.

 

اطلاعات و مسیرهای دسترسی به مرکز ماساژ جانان

آدرس: آبشناسان غرب، سردار جنگل شمالی نبش پنج تن، ساختمان سهند ، پ ۱۷۱، طبقه اول (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۹۱۲۷۷۷۰۲۷۸

صفحه اینستاگرام: massage_janan

مرکز ماساژ و مراقبت پوستی جانان

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Arezu Allahverdi

بیشتر بخوانید: باشگاه های سوارکاری تهران، جایی برای تفریحات گران‌قیمت و مهیج 


  • حس خوب زندگی، ایستگاه شارژ شخصی بدن شما

شاید توی این روزهای پر‌مشغله کاری و درسی دلت بخواهد که حس خوب زندگی را تجربه کنید و از یه ماساژ خوب لذت ببرید. پس بهتر است به سالن ماساژ و اسپای حس خوب زندگی سر بزنید.

در این مرکز درمانی شما می‌توانید به آرامش دوباره برسید و حس‌و‌حالت خودتان را عوض کنید.

 مرکز ماساژ حس خوب زندگی با ارائه خدمات متنوع ماساژ و مراقبت از پوست عالی توانسته در تهران خاطره‌ای خوش در ذهن مشتریانش ثبت کند.

شاید همین ذهنیت خوب و نظرات مثبت تهرانی‌هاست که شما را وسوسه می‌کند برای ریلکس شدن خود به این مجموعه فکر کنید و در صورتی که بخواهید این حس آرامش را نصیب خود کنید.

اطلاعات و مسیرهای دسترسی به مرکز ماساژ حس خوب زندگی

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، نبش خیابان دهم غربی، پلاک ۸ (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۰۷۰۸۰

وبسایت: http://zendegicomplex.com

صفحه اینستاگرام: zendegicomplex‌

حس خوب زندگی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Parham Yazdy

بیشتر بخوانید: طباخی های تهران، جایی با غذاهای چرب‌و‌چیلی خوشمزه


  • مایسا، مرکز شفابخش طبیعی هندی در تهران

برای داشتن جسم سالم و ذهنی آرام، نیاز است که گهگداری به وجود خودتان اهمیت دهید و ماساژ درمانی بروید تا آرامش و حال خوب را به خودتان هدیه دهید.

در این میان مرکز ماساژ در لیست بهترین سالن های ماساژ تهران قرار دارد و شما می‌توانید انواع ماساژ از ماساژ ریلکسی، فول بادی ماساژ و ماساژ صورت گرفته تا ماساژ لاغری، ماساژ سنگ داغ، ماساژ سوئدی، ماساژ درمانی و ماساژ پا را اینجا بگیرید.

البته که در مایسا خدماتی مثل سرو دمنوش گیاهی در حین ماساژ هم است که باعث می‌شود تاثیر ماساژ در شما بیشتر شود.

فقط یادتان باشد که مایسا فقط به بانوان در تهران خدمات ماساژ‌ می‌دهد و شما قبل از رفتن حتما باید هماهنگی لازم با مجموعه را داشته باشید.

اطلاعات و مسیرهای دسترسی به مرکز ماساژ مایسا

آدرس: خیابان دیباجی شمالی، خیابان محمود نوریان، کوچه گلبرگ، کوچه نوبخت یک، پلاک ۲، زنگ ۱، مراقبت زیبایی مایسا

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۰۵۴۳۱

وب سایت: https://maisabeauty.ir

صفحه اینستاگرام: maysa.massage

سالن ماساژ

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Simin Javadi

بیشتر بخوانید: جاذبه های تفریحی و مکان های دیدنی شمال تهران


  • راما اسپا، مرکز ماساژی با دو شعبه خوب در مرکز تهران

شاید یکی از دلایل اینکه راما در بین سالن های ماساژ تهران اینقدر معروف شده است، ساژ تایلندی واقعی آن است. این مجموعه دو شعبه در شهر تهران دارد و به‌خاطر قرار گرفتن در مرکز شهر همه مردم تهران از همه‌جای پایتخت برای ماساژ درمانی به اینجا می‌آیند. 

اطلاعات و مسیرهای دسترسی به مرکز ماساژ راما اسپا

آدرس شعبه یک: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از اتوبان همت (پایین تر از میدان ونک)، نبش خیابان دهم گاندی، پلاک۱۲، طبقه دوم، واحد ۴ (روی نقشه ببینید)

آدرس شعبه دو: تهران، تقاطع خیابان آیت اله طالقانی و استاد نجات الهی، پلاک ۱۱۵

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۷

وبسایت: https://www.ramaspa.ir

صفحه اینستاگرام: ramaspa.ir

ماساژ در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس masoud peighan


  • سبز اسپا، اینجا چشمان خود را ببندید و به چیزی فکر نکنید

مرکز ماساژ سبز اسپا در محله سعادت آباد تهران می‌تواند در لیست پایانی این مطلب ما قرار بگیرد. اینجا یکی از سالن های ماساژ  تهران است که انواع خدمات درمانی و ماساژ را دارد.

شما مناسب با خواسته خود می‌توانید در مرکز ماساژ سبز اسپا خدماتی مثل تای ماساژ، ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ سنگ داغ، اسپورت ماساژ، اسپشیال ماساژ گرفته تا ماساژ لاغری، ماساژ زیبایی پوست صورت، ماساژ سر، ماساژ پا، آروماتراپی، یومی هو تراپی، ماساژ اکسیژن و ماساژ چینی بگیرید و با یک حس آرامشی خوب خودتان را برای روزهای کاری پرمشغله پیش‌رو آماده کنید. 

اطلاعات و مسیرهای دسترسی به مرکز ماساژ سبز اسپا

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان سرو

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۸۷۴۶۱

وبسایت: www.sabzspa.com

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های تهران، تجربه‌ای متفاوت از طعم لذیذ غذاها


قیمت سالن های ماساژ تهران چقدر است؟

این سوال خیلی از کاربران ما در تهران مبله است که قیمت ماساژ در تهران چقدر است؟ باید بگوییم که قیمت های ماساژ وابسته به مواردی است که شما باید با اطلاعاتی که از هر مرکز ماساژ در تهران برایتان معرفی کردیم باید تماس بگیرید تا از تعرفه‌های جدید باخبر شوید.

چون بسته به اینکه چه مرکزی مراجعه می‌کنید و از چه تجهیزات و خدماتی استفاده می‌کنید همه در قیمت ماساژ‌ تاثیرگذار هستند.

حتی این‌که چه فردی با چه تجربه‌ای برای شما ماساژ انجام می‌دهد هم در قیمت ماساژ موثر هستند. 

ماساژ سر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس azam khiyabani

بیشتر بخوانید: بهترین استخرهای تهران، تجربه‌ای متفاوت و تکرار‌نشدنی از شنا در پایتخت


از قدیم شنیده ایم که همیشه می‌گویند عقل سالم در بدن سالم. پس تا می‌توانید باید برای سلامتی روح و جسم خود در تلاش باشید تا بدن سالمی داشته باشید. یکی از چیزهایی که این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده همین ماساژ درمانی است که هم به گفته پیشینیان و هم از نظر علمی هم بررسی شده و پزشکان به این نتیجه رسیدند که هر فردی در هر ماه حداقل باید یکبار ماساژ آرامش (ریلکس) را تجربه کند تا از بیماری‌های عصبی و سکته مغزی دور بماند. 

پس اگر شما به دنبال این مراکز هستید حتما این مقاله تهران مبله را بخوانید. شاید قبلا تجربه ماساژ درمانی داشته‌اید که از تجربیات خود بگویید که چقدر در سلامتی جسم‌ و روح‌تان موثر بوده؟ اگر هم اسم مرکز ماساژ جدیدی که اسمش در لیست ما نیست و شما قبلا به آنجا رفتید و راضی بودید را با ما به اشتراک بگذارید. بدون شک نظرات شما برای خوانندگان ما راهنمای خوبی خواهد بود.

2 نظرات
  1. جابر می گوید

    واقعا حرف نداره مخصوصا ماساژ درمانی که خیلی بهم کمک کرد

    1. سبا خورشیدی می گوید

      عالی:)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.