مرکز خرید پرنیان، مرکز خریدی کوچک اما رنگارنگ در تهران

شاید روزی که مرکز خرید پرنیان در شمال شرق تهران شروع به‌کار کرد، هیچکس‌ فکرش را نمی‌کرد که اینقدر بدرخشد و محبوب دل‌ها شود. یک مجموعه خرید نه خیلی بزرگ اما بسیار کار آمد که این امکان رو برای ساکنان محلی فراهم کرده تا مایحتاج خودشان را از آنجا تهیه کنند.

امروز می‌خواهیم اطلاعات و امکاناتی که در این مرکز خرید تهران وجود دارد را برایتان در تهران مبله کامل توضیح دهیم پس در ادامه همراه ما باشید.

روی نقشه ببینید!


مرکز خرید پرنیان کجاست؟

این مرکز خرید در محله سوهانک تهران و در کنار‌گذر بلوار ارتش تهران و بعد از مینی سیتی قرار دارد و شما می‌توانید با خودرو شخصی و وسایل نقلیه عمومی خودتان را به اینجا برسانید.

اگر می‌خواهید با استفاده از خودرو شخصی به مرکز خرید پرنیان بروید باید از هر نقطه تهران که هستید، خودتان را به محله سوهانک برسانید و در کنار گذر بلوار ارتش در نزدیکی مینی سنتر به این مجموعه برسید.
تازه اینجا می‌توانید خودرو شخصی خود را در پارکینگ مرکز خرید پارک کنید و با خیال راحت در این پاساژ بچرخید و خرید کنید.

شاید بخواهید با استفاده از مترو به این مرکز خرید بروید، نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید پرنیان

ایستگاه مترو قائم است که خط یک و به رنگ آبی کم‌رنگ است.

البته اگر هم بخواهید با اتوبوس به مرکز خرید پرنیان بروید در این صورت نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس کوثر است که دسترسی راحتی به این مرکز خرید دارد و شما می‌توانید با پیاده‌روی کوتاهی به اینجا برسید.

پرنیان سوهانک

منبع عگس گوگل مپ، عکاس siyavash noori

بیشتر بخوانید: اجاره آپارتمان مبله در شمال تهران


از مغازه ‌‌های پاساژ پرنیان بلوار ارتش تهران چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

مرکز خرید پرنیان تهران دو طبقه تجاری با 97 واحد دارد. در این طبقات شما می‌توانید فروشگاه‌های عرضه پوشاک برند، جواهرات خاص، لوازم خانگی اصل و لوازم صوتی و تصویری خوب به همراه محصولات بهداشتی و فروشگاه‌های اکسسوری‌ را ببینید و هر آنچه که نیاز دارید را با قیمت‌های فوق‌العاده مناسب و با کیفیت خوب خریداری کنید. 

البته شما در این مرکز خرید سالن بیلیارد و خیلی چیزای تفریحی و هیجان‌انگیز را هم دارید که می‌توانید هم خرید و هم تفریح رو با هم یه جا داشته باشید.

شما در طبقه همکف پاساژ پرنیان چند مغازه طلا فروشی، پوشاک زنانه و مردانه را می‌بینید. 

در طبقه اول پاساژ پوشاک ترک اصل، لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش می‌رسد که شاید تعداد این فروشگاه‌ها به 20 مورد برسد. 

در این مرکز خرید تهران جابه‌جایی بین طبقات بیشتر با آسانسور و یا پله‌های داخلی پاساژ است. همین‌طور با توجه به قیمت‌های مناسب اجناس، تعداد مشتریان پاساژ معمولا زیاد بوده و در روزهای آخر هفته شلوغ است.

یادتان باشد که در بعضی روزهای سال فروشگاه‌های اینجا حراجی‌ها و تخفیفات بسیار خوبی می‌گذارند که رنج قیمت‌های آن نسبت به پاساژهای مجاور بسیار مناسب است.

پرنیان تهران

منبع عگس گوگل مپ، عکاس Dr N

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین تفریحات سر پوشیده تهران


رستوران و کافی شاپ مرکز خرید پرنیان 

کافی‌شاپ و رستوران این مرکز خرید هم در طبقه بالای این مرکز خرید با ارائه انواع غذاها و خوراکی‌های لذیذ خرید شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند. اگر به کافه مرکز خرید رفتید حتما خود را به یک بستنی یا قهوه خوشمزه دعوت کنید. تازه غذاها و فست فودهای رستوران مرکز خرید پرنیان با توجه به قیمت ایده‌آل واقعا با کیفیت هستند.

مرکز خرید پرنیان

منبع عگس گوگل مپ، عکاس Nader Ghaffari Nik

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های تهران، تجربه‌ای متفاوت از طعم لذیذ غذاها


ساعت کاری پاساژ پرنیان تا چند است؟

ساعت کاری این مجموعه هر روز از ساعت 9 صبح شروع شده و تا 22 شب باز است. البته پاساژ در روزهای جمعه از ساعت 16 تا 11 باز است.


آیا مرکز خرید پرنیان تهران پارکینگ دارد؟

 پارکینگ مرکز خرید پرنیان به‌صورت طبقاتی است و از این بابت شما مشکلی از نظر جای پارک برای خودرو خود نخواهید داشت.


اطلاعات و راه های ارتباطی 

آدرس دقیق: تهران، اتوبان ارتش، بعد از مینی سیتی

شماره تلفن: 02122445704  

صفحه اینستاگرام: parnianshoppingcenter‌

پرنیان

منبع عگس گوگل مپ، عکاس Mehdi Ghodsi

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


اگر تابه‌حال به مرکز خرید پرنیان نرفته‌اید، حالا وقتش رسیده که به آنجا بروید و از تجربیات پاساژگردی برایمان بنویسید. شاید هم قبلا این مرکز خرید تهران را دیده باشید، پس در بخش ثبت نظرات می‌توانید از تجربه خود برای مخاطبان ما بگویید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.