بهترین استخرهای تهران، تجربه‌ای متفاوت و تکرار‌نشدنی از شنا در پایتخت

در تهران استخرهای زیادی با امکانات مجهز و متنوع وجود دارد که به تنهایی می‌توانند لحظات به‌یادماندنی از تفریح و نشاط را برایتان فراهم کنند. حالا برای این‌که بهترین استخرهای تهران را بشناسید انگار در انبار کاه، دنبال پیدا کردن سوزن هستید اما نگران آن نباشید چون ما در تهران مبله می‌خواهیم لیست استخرهای لاکچری و خوب تهران را به همراه اطلاعات لازم برایتان معرفی کنیم تا از میان گزینه‌های خوب، بهترین را انتخاب کنید و از تفریحات آبی پایتخت تا جایی که می‌شود لذت ببرید.


بهترین استخرهای تهران کدامند؟

با نزدیک شدن فصل تابستان و گرم شدن هوا یکی از جاهای تفریحی و پرطرفدار تهران، استخرها هستند که شما می‌توانید اطلاعات هر کدام را به طور کامل اینجا بخوانید:

  • استخر شهید کشوری، جایی خنک برای خوش‌گذرانی در روزهای گرم سال

استخر شهید کشوری از بهترین استخرهای تهران است که با داشتن مجهزترین امکانات در خیابان میرداماد منتظر شماست تا روزهای گرم تابستانی را برایتان دلچسب کند.  در استخر شهید کشوری همه خستگی و استرس‌هایی که ناشی از فعالیت روزانه در این دنیای ماشینی و کم تحرکی هستند را به آب بسپارید.

این مجموعه در کنار سالن اصلی استخر، سالن سونای بخار و خشک به همراه دو حوضچه جکوزی دارد که می‌توانید آنجا رو‌ح‌ و روان‌ خود را از همه چیز رها سازید. 

ظرفیت سالن اصلی استخر برای شنا ۳۰۰ نفر مناسب است و در صورت برگزاری مسابقات اینجا ظرفیت ۴۰۰ نفر تماشاچی دارد.  البته اینجا اگر کودک خود را به همراه داشته باشید می‌توانید از  استخر کودکان برای سرگرمی فرزند خود استفاده کنید. 

سالن بدنسازی، دو مجموعه رختکن و تراس آفتاب است هم از دیگر امکاناتی است برای افرادی که به‌ دنبال تجربه‌ای متفاوت از شنا کردن و تفریح در تهران هستند.

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی، انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)

شماره تماس: 02122269270

آدرس وبسایت: https://keshvarisportcomplex.ir

بیشتر بخوانید:‌کافه های معروف تهران، اول بخوانید بعد بروید

  • استخر و حمام آفتاب ارم، با این استخر شمال را به تهران بیاورید

کسانی که با گرم شدن هوا در پایتخت همیشه به دنبال برنامه‌ای برای آخر هفته‌ها هستند تا خودشان را به شهرهای شمالی ایران برسانند، تا در هوای آزاد و زیر آفتاب دل را به دریا بزنند و خوش بگذرانند. حالا با بودن استخر و حمام آفتاب ارم در تهران، لازم نیست خودتان را خسته کنید و تا شمال بروید.

استخر ارم تنها استخر غرب تهران برای بانوان است که با 4000 متر مساحت میزبان بانوان ایرانی زیادی است. این استخر زیبا از موقعیتی در یک جای فوق‌‌العاده عالی قرار دارد و از بهترین استخرهای تهران برای حمام آفتاب بانوان است

در استخر و حمام آفتاب ارم امکانات رفاهی و تفریحی دیگری هم مثل حمام سنتی، سالن ماساژ، آب‌درمانی، رستوران، حمام آفتاب، استخر کودکان و سرسره‌های مهیج دارد که شما می‌توانید لذت آن را تجربه کنید.

آدرس: تهران، اتوبان شیخ فضل الله نوری بعد از پل ستاری، جنب خروجی اتوبان باکری، پارک ارم، شهربازی شماره یک.

شماره تماس: 02144113078

استخر شهید کشوری تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس arash seddighi

بیشتر بخوانید: لیست بهترین تفریحات تهران ؛ معرفی مراکز تفریحی شهر تهران

  • استخر چهار فصل باشگاه انقلاب، با تراس اختصاصی آفتاب

اگر در پایتخت به دنبال جایی برای آب‌تنی و شنا در روزهای گرم سال هستید یا دوست دارید با آفتاب گرفتن رنگ پوست‌تان را برنزه کنید، استخر باشگاه انقلاب می‌تواند یکی از بهترین استخر روباز تهران برای بانوان باشد.

استخر چهار فصل باشگاه انقلاب از بهترین استخرهای تهران است که آب بسیار تمیز و بهداشتی دارد. تا جایی که می‌توان به تصفیه آب این استخر با گاز ازون و کلر اشاره کرد که هر چند ساعت یکبار تست کیفیت آن توسط تیم‌های حرفه‌ای در چندین مرحله انجام می‌شود.  با این حال شناگران می‌توانند در آن جا با خیال راحت شنا و تفریح کنند.

البته در این استخر علاوه‌بر شنا کردن، شما می‌توانید از امکاناتی مثل تراس منحصر بفرد آفتاب، زمین والیبال ساحلی، جاده تندرستی، مرکزهای ماساژ، سونا و جکوزی، آرایشگاه بانوان، آکوا اسپینینگ، آب درمانی و ایروبیک هم استفاده کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه های کردستان و سئول، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

شماره تماس: 02126217470

بیشتر بخوانید:‌ بانجی جامپینگ تهران، هیجان سقوط از ارتفاعات پایتخت

  • استخر مجموعه ورزشی یاسمن، استخری برای آموزش و تفریح

یکی دیگر از بهترین استخرهای تهران در شرق پایتخت است که همیشه به بهداشت و تمیزی در آنجا بها داده می‌شود. در این مجموعه یک استخر 12 در 25 متری با عمق‌های کمتر تا بیشتر بوده تا همه بتوانند از قسمت‌های مختلف آن طبق مهارتی که در شنا دارند، استفاده کنند. البته عمق بخش آب درمانی استخر یاسمن نسبت به استخر اصلی کمی عمیق‌تر است.

 استخر مجموعه ورزشی یاسمن کادر حرفه‌ای و خوش برخوردی دارد و کسانی که می‌خواهند در دوره‌های آموزشی گروهی و خصوصی شرکت کنند اینجا بهترین جاست. چون با قیمت بسیار مناسب می‌توانید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید و از ورزش فوق‌‌العاده شنا لذت ببرید.

آموزش شنا در استخر یاسمن برای گروه‌های سنی مختلف ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود و تمام افراد بدون محدودیت سنی می‌توانند از آن بهره بگیرند.

در استخر یاسمن شما می‌توانید از دیگر امکانات مجموعه مثل سونای خشک، سونای بخار، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، جکوزی گرفته تا سالن آمادگی جسمانی، پیلاتس، ایروبیک و TRX هم استفاده کنید.

آدرس: تهران، شرق به غرب اتوبان شهید محلاتی، ورودی امام علی، شمال خیابان شهید صالحی، جنب مسجد حضرت قاسم بن الحسن

شماره تماس: 02133199986

بیشتر بخوانید: بهترین غذاخوری های تهران کجا هستند؟

  • استخر حس خوب زندگی، لذت شنا در زیر باران را اینجا تجربه کنید

بی‌شک این استخر از زیباترین و بهترین استخرهای تهران است که در نزدیکی میدان آرژانتین و در بلوار بیهقی قرار دارد. در این استخر پارامترهای شیمیایی و فیزیکی به‌ صورت مداوم توسط تکنسین‌های حرفه‌ای استخر کنترل می‌شود و به همین‌خاطر اصلا شما بوی ماده‌های نامطبوع و کولر را در استخر حس خوب زندگی احساس نمی‌کنید.

از دیگر ویژگی‌های جالب و بی‌نظیر استخر حس خوب زندگی، تجربه‌ شنا در زیر باران است که در نوع خود منحصر‌به‌فرد است. ناگفته نماند در استخر حس خوب زندگی علاوه‌بر شنا کردن می‌توانید از امکاناتی مثل ویرپول، آب‌ درمانی، ماساژ، سونا، بدنسازی و حمام سنتی هم استفاده کنید.

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، نبش خیابان دهم غربی، پلاک۸

شماره تلفن: 02158108000

آدرس وبسایت: http://zendegicomplex.com

استخر حس خوب زندگی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس zendegicomplex

بیشتر بخوانید:‌ عجیب ترین تفریحات تهران را میشناسید؟

  • استخر هودین و هورام، از بهترین استخرهای چهارفصل روباز تهران 

مجموعه تفریحی و ورزشی هودین و هورام یکی از جذاب‌ترین استخرهای روباز چهارفصل تهران است که می‌توانید یک روز کامل را در آن به تفریح بپردازید. چون اینجا با داشتن امکاناتی مثل ساحل ماسه‌ای ویژه حمام آفتاب، غار سنگی آب درمانی، حمام نمک جهت انرژی درمانی، ماساژ تایلندی اختصاصی با ماساژورهای مجرب تایلندی، موسیقی زنده عالی و از همه مهمتر با داشتن رستوران سنتی با موسیقی زنده یکی از بهترین استخرهای تهران است.

آدرس: تهران، تهرانسر، بلوار گلها، تقاطع یاس، مجموعه ورزشی تفریحی هودین و هورام

شماره تماس: 02144523001

بیشتر بخوانید: معرفی پارک های غرب تهران ؛ گشت و گذار در نوروز

  • استخر فرهنگسرای بهمن، بهترین استخر جنوب تهران

این استخر با اندازه‌ای بیش از 1250 متر‌مربع مساحت در یکی از بزرگ‌ترین و اولین فرهنگسرا‌های شهر تهران تاسیس شده است. این استخر ظرفیت 150 نفر شناگر را دارد. اینجا علاوه‌بر استخر بزرگسالان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، تونل مه، سونا خشک، بوفه، رخت‌کن، ماساژ را دارد که می‌توانید با خیال راحت در این استخر تفریح و ورزش کنید.

آدرس: میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن

تلفن: 02155058831

بیشتر بخوانید: پارک بهمن، پربرنامه‌ترین پارک فرهنگی پایتخت

  • استخر اسپای هانا، ژاپنی کوچک در شمال پایتخت

اینجا یکی از بهترین استخرهای تهران از نظر نظافت و پاکیزگی است. استخر اسپای هانا بسیار مدرن و زیباست و با الهام از فرهنگ اسپا ژاپنی ساخته شده است. شاید یکی از دلایل ساخت اسپا، کمک به سلامت جسمی و روحی کسانی که راهی این مجموعه می‌شوند.

آدرس: مینی سیتی، بلوار ارتش، بلوار نیروی زمینی، کندروی بزرگراه بابایی به سمت غرب، نبش کوچه‌ی گلبهار، پلاک ۲۴

شماره تماس: 02122196951

وب سایت: https://spahana.com

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Hamidreza Sheikholeslami


قیمت بلیط بهترین استخرهای تهران چقدر است؟

 با توجه به موقعیت استخر، زمان استفاده و امکاناتی که هر کدام از استخرهای تهران برای استفاده‌کنندگان در نظر گرفته‌‌اند، قیمت‌ها متفاوت است. برای مثال استخرهایی که ساعت استفاده از آن‌ها آزاد بوده و شما محدودیت زمانی برای رفتن به آنجا را ندارید، قیمت بلیط گران‌تری نسبت به دیگر استخرهای تهران دارند.

البته برای استفاده از بعضی از استخرهای لوکس تهران باید کارت عضویت آن استخر را بگیرید در این صورت برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت. خلاصه که می‌توان گفت قیمت بلیط استخرهای تهران از 80 هزار تومان شروع می‌شود و تا 500 هزار تومان هم شاید برود.


همان طور که دیدید تهران استخرها و تفریحات هیجان‌ انگیز آبی زیادی را در خود جای داده‌ است. شاید شما تابه‌حال به هر یک از استخرهایی که معرفی کرده‌ایم رفته باشید. حالا به ما بگویید به کدام یک از استخرهایی که گفتیم رفته‌اید؟ آیا خدماتی که از آن‌ها گرفتید رضایت‌بخش بود؟ با ارسال تجربه‌های خود در بخش نظرات شما می‌توانید راهنمای خوبی برای خوانندگان ما باشید.


سوالات متداول

بهترین استخرهای تهران کدامند؟

استخر چهارفصل هودین و هورام، ارم و حس خوب زندگی و استخر کشوری از بهترین استخرهای تهران در مناطق مختلف پایتخت هستند که می‌توانید برای شنا و ورزش از امکانات آن‌ها استفاده کنید.

بهترین استخرهای شمال تهران کدامند؟

استخر مجموعه ورزشی شهید کشوری، استخر حس خوب زندگی، استخر آفتاب انقلاب از معروف ترین استخرهای شمال تهران هستند.

بهترین استخرهای جنوب تهران کدامند؟

استخر فرهنگسرای بهمن یکی از بهترین استخرهای جنوب تهران برای شنا و تفریح است.

بهترین استخرهای شرق تهران کدامند؟

اسپای هانا و یاسمن از بهترین استخرهای شرق تهران هستند و ساکنان این منطقه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

قیمت بلیط بهترین استخرهای تهران چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت بلیط های استخرهای تهران لازم است که قبل از مراجعه حتما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.