پارک های آبی تهران، موجی از شادی و هیجان فقط در چند ساعت

همه ما از بچگی عاشق آب‌بازی و شناکردن در دریا بودیم. با این حساب در این روزهای گرم تابستان رفتن به پارک های آبی تهران، یکی از آن بهترین تفریحات لذت‌بخشی است که در پایتخت حال دلتان را خنک می‌کند.

حالا شاید با خودتان بپرسید که بهترین پارک های آبی تهران کدامند؟

اینجاست که ما در تهران مبله با معرفی پرطرفدارترین و بهترین پارک‌ های آبی‌ در تهران دغدغه شما را حل می‌کنیم تا با خیال راحت با خانواده و یا به همراه دوستان و حتی فرزند خود به این جاهای تفریحی تهران بروید و به اندازه یک‌سال شادی کنید.


  • اُپارک، اینجا به زندگیت موج نشاط بده

کسانی که دوست دارند تعطیلات خود را با شنا و تفریح در آب بگذرانند، اُپارک تهران یکی از جدیدترین پارک های آبی تهران است که شما می‌توانید کودکان خود را به همراه خانواده به این پارک ببرید و یک روز شاد و بانشاطی را در اُپارک داشته باشید.

توجه داشته باشید که در ساخت این پارک از مجهزترین و ایمن‌ترین تجهیزات پیشرفته دنیا به‌خصوص کانادایی استفاده شده که خیالتان را از نظر امنیت وسایل‌های بازی و تفریحی راحت می‌کند.

در این پارک آبی هیجان‌انگیز تهران گزینه‌های تفریحی متنوعی دیده می‌شود از رودخانه خروشان، چاله فضایی و انواع مختلف سرسره آبی گرفته تا استخر موج مصنوعی و چند حوضچه که روز زیبایی را برایتان می‌توانند بسازند. 

البته که تفریح و ورزش در اُپارک می‌تواند حسابی شما یا فرزندتان را گرسنه کند، نگران نباشید مجموعه با داشتن کافی شاپ‌های متنوع، فست‌فودهای سالم و خاص و ایستگاه نوشیدنی می‌تواند انرژی از دست رفته شما را برگرداند تا دوباره بازی را از سر بگیرید.

پارک های آبی در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس ehsan zarghami

بیشتر بخوانید: سالن های ماساژ تهران، اینجا فقط به ریلکس شدن فکر کن

راه های دسترسی و اطلاعات لازم 

آدرس: تهران، اتوبان کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک، انتهای خیابان شمیم، مجموعه تفریحی اوپارک (روی نقشه ببینید)

دسترسی با مترو به پارک آبی اُپارک از طریق خط 5 مترو و در ایستگاه‌ ایران خودرو و یا ایستگاه چیتگر انجام می‌شود و هر یک از این ایستگاه‌ها به یکی از ورودی‌های اوپارک دسترسی دارد و شما به‌راحتی می‌توانید به آنجا بروید.

برای دسترسی به اُپارک با خودرو شخصی، باید وارد مسیرهای که شما را به بزرگراه همت و اتوبان تهران و کرج می‌رساند، شوید. البته که پس از رسیدن به اتوبان باید به سمت بلوار کوهک و کوچه شمیم رفته و در انتهای این کوچه پارک آبی را ببینید.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۷۶۲۴۱۱

وب سایت: https://www.opark.ir

صفحه اینستاگرام: opark_tehran

شیپور اوپارک تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس tabassom ghalyaie

بیشتر بخوانید: سرزمین شگفت انگیز چیتگر، شادی و هیجان برای پیر و جوان


  • پارک آبی سوپارک، هم تفریح کنید و هم درمان شوید

سوپارک یا همان پارک آبی خلیج فارس را شاید بتوان گفت یکی از هیجان‌انگیزترین پارک های آبی تهران است. چون اینجا نه‌تنها امکانات تفریحی کاملی دارد بلکه خدمات درمانی هم دارد. طوری که در سوپارک تهران هم می‌توانید خودتان را به دل آب بزنید و شنا کنید و هم در غار نمک روی شن‌های نمکی راه بروید تا پاهایتان احساس آرامش کنند. 

سوپارک در بین پارک های آبی تهران تنها جایی است که سه استخر با کاربری‌های مختلف دارد، مثلا اینجا برای بزرگسالان یک استخر معمولی، برای کودکان یک استخر کوچک و برای کسانی که می‌خواهند شیرجه بزنند استخر شیرجه دارد تا اگر شما اهل شیرجه زدن در آب هستید در سوپارک آن را امتحان کنید.

البته از انواع سرسره‌های هیجان‌انگیز، رودخانه خروشان، غار و صخره‌های مصنوعی، اتاق مه سرد و سونا که بگذریم، اینجا با داشتن حمام ترکی، اتاق ریلکسیشن و آب‌نمک درمانی قرار است در پایتخت شلوغ، برای گذران یک تعطیلات دلچسب همیشه همراه شما باشد.

پس چیزی بهتر از رفتن به سوپارک است که بتواند همه این خواسته‌ها و تفریحات را در یکجا برای شما برآورده کند.

راه های دسترسی و اطلاعات لازم 

آدرس: تهران، اندیشه، بلوار ولایت، بلوار راغب، خیابان بهاره شرقی، روبه‌روی هلال احمر، سوپارک (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۲۱۶۵۱۰۲۰۰۱

صفحه اینستاگرام: parkabisuprk‌

سوپارک تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس M. Amin

بیشتر بخوانید: رودخانه های اطراف تهران، هم تفریح کنید هم ورزش و آب‌بازی


  • قصر آبی پارس، از محبوب ترین پارک های آبی تهران

اگر در جنوب غرب تهران و اسلام‌شهر زندگی می‌کنید به راحتی می‌توانید به پارک قصر آبی تهران بروید. چون اینجا محیط سرپوشیده‌ای دارد و شما می‌توانید در هر فصلی از سال به مجموعه قصر آبی پارس بروید و از امکانات تفریحی قصر آبی پارس استفاده کنید.

پارک قصر آبی پارس یک مرکز تفریح آبی جذاب است که در بین جاهای تفریحی و دیدنی تهران نباید اسم آن را فراموش کرد.

امکانات این پارک بیشتر شامل سرسره آبی، تونل مه، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، استخر مخصوص ورزش در آب، سالن ورزشی مجهز به بدنسازی، فروشگاه لوازم ورزشی و بوفه می‌شود. 

بدون شک تفریح در پارک آبی قصر آبی پارس تهران می‌تواند یک تجربه خیلی شیرین و به‌یادماندنی برای شما و خانواده‌تان باشد.

تنها موردی که باید در این مجموعه به آن توجه کنید این است که در طول حضورتان در این پارک حتما قوانین مجموعه و نکات ایمنی را رعایت کنید. 

راه های دسترسی و اطلاعات لازم 

آدرس: تهران، اسلام‌شهر، واوان، خیابان شهید اسماعیلی، پشت مجتمع تجاری اکباتان ۲ (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۲۱۵۶۱۶۹۸۷۰

قصر آبی پارس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Reza Razavi

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین دریاچه ها برای قایق سواری در اطراف تهران


  • دهکده آبی پارس، آب بازی در بزرگترین پارک آبی تهران

شاید شما از آن دسته از کسانی باشید که همیشه در تهران به‌دنبال تفریحات هیجان انگیز هستید. تفریحاتی که تابستان و زمستان نمی‌شناسد و شما می‌توانید هر لحظه که اراده کردید خودتان را مهمان هیجان کنید.

دهکده آبی پارس یکی از پارک های آبی معروف در غرب تهران است که اگر یکبار به آنجا بروید، دوست دارید ساعت‌ها در آن بمانید و بیرون نروید.

 قطعاً نام دهکده آبی پارس تهران را باید در ابتدای لیست پارک های آبی تهران خواهید دید. این مجموعه با بروزترین تکنولوژی‌های موجود در پارک‌های آبی دنیا ساخته شده و امکانات زیادی دارد. 

چاله فضایی، سرسره‌های پیچشی، دریاچه امواج، انواع استخر‌های کوچ و بزرگ اینجا ساخته شدند تا شما بتوانید حتی اگر شنا کردن هم بلد نیستید در این دهکده خوش بگذرانید. 

البته که دهکده آبی پارس به جز فضای عمومی، بخش VIP هم دارد که با امکاناتی مثل سونا خشک، سونا بخار، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، مهد کودک در سانس بانوان، حمام ترکی، جکوزی و اتاق برف مجهز شده است.

یادتان باشد که اگر تصمیم گرفتید به دهکده آبی پارس بروید، حتما با شماره تلفن آنجا تماس بگیرید، چون پارک آبی تهران، مدت زیادی تعطیل بوده و وضعیت کاری آن شاید این روزها هم مشخص نباشد. پس برای اینکه به در بسته نخورید از قبل حتما با مجموعه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

به همین خاطر وسیله نقلیه خودتان می‌تواند بهترین وسیله برای رفتن به آنجا باشد.

برای رفتن به پارس آبی ابتدا از بزرگراه همت خودتان را به‌سمت غرب تهران برسانید. از آنجا وارد خروجی گرمدره شوید و خودتان را به خیابان شهدا برسانید.

البته  از سمت کرج بعد از نفت پارس در اولین ورودی لاین کندرو به ورودی خیابان شهدا می‌رسید. پس به‌راحتی با کمک مسیری سرراست راهی مجموعه پارس آبی می‌شوید.

راستی دهکده پارس آبی برای ماشین شما هم پارکینگ و جای پارک دارد و شما می‌توانید با خیال راحت به تفریح و خوش‌گذارانی‌های خود سرگرم شوید.

راه های دسترسی و اطلاعات لازم 

آدرس: تهران، اتوبان همت، انتهای اتوبان شهید خرازی، خروجی گرمدره، خیابان شهدا (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۲۱۰۲۶۳۶۱۱۶

صفحه اینستاگرام: ‌dehkadehabipars

پارک آبی تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mansour maleki

بیشتر بخوانید: پت شاپ های تهران پر از خوراکی‌ها و وسایل بامزه برای حیوان خانگی


  •  پارک آبی آزادگان، تنها پارک آبی روباز تهران با الگوی کانادایی

پارک آبی آزادگان اولین انتخاب هر شخص در زمانی است که از استخرهای سنتی خسته شده و می‌خواهد تجربه جدیدی در زمینه تفریحات آبی داشته باشد.

هر چند این پارک آبی از قدیمی‌ترین پارک های آبی تهران است که به‌خاطر روباز بودن فقط برای استفاده آقایان است. این پارک در بین جاهای دیدنی جنوب تهران بسیار معروف شده است و با داشتن سرسره‌هایی طولانی و دریاچه‌هایی با امکان ایجاد هشت نوع موج مختلف همه را به‌نوعی هیجان‌زده می‌کند.

طبق اسنادی که از زمان ساخت پارک آبی آزادگان است باید گفت این پارک با الگو گرفتن از پارک‌های آبی کانادا طراحی و ساخته شده است و دارای ساحل مصنوعی، استخر کودکان، سرسره و گرداب است.

پارک آبی آزادگان با توجه به امکانات برای تمام رده‌های سنی مناسب است.

تنها چیزی که در این پارک بیشتر همه را دلتنگ می‌کند همان بسته شدن در فصل‌های سرد و هنگام بارندگی است چون نمی‌توان از آن استفاده کرد.

برای رفتن به پارک آبی آزادگان می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی و خودرو شخصی و مترو استفاده کنید.

اگر قصد استفاده از اتوبوس را دارید باید با خط ایستگاه توسکا به این پارک بروید که البته پیا‌ده‌روی هم دارد.

استفاده از خودروی شخصی بهترین وسیله برای رفتن به این مجموعه است. از آنجایی که پارک آبی آزادگان پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا را دارد دیگر نگران وسیله خود هم نخواهید بود.

راه های دسترسی و اطلاعات لازم 

آدرس: تهران، انتهای بزرگراه آزادگان، بزرگراه بسیج، پارک آبی آزادگان (روی نقشه ببینید)

شماره تماس: ۰۹۳۶۲۲۶۰۰۳۶

پارک آبی آزادگان تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس takht bekhab

بیشتر بخوانید: پارک بهمن، پربرنامه‌ترین پارک فرهنگی پایتخت


ما در این لیست معروف ترین پارک های آبی تهران را برای شما توضیح دادیم. به نظر شما بهترین پارک آبی تهران کدام است؟ پارک آبی روباز تهران را ترجیح می‌دهید یا چهار فصل و سرپوشیده؟

آیا تاکنون تجربه رفتن به این پارک‌های آبی را داشته‌اید؟ اگر پاسخ‌تان بله است، تجربه خود را با خوانندگان و دوستان ما به اشتراک بگذارید تا در انتخاب بهترین پارک آبی پایتخت از نظرات شما کمک بگیرند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.