سرزمین شگفت انگیز چیتگر، شادی و هیجان برای پیر و جوان

سرزمین شگفت انگیز چیتگر جایی برای تفریح و خوشحالی است. حتما می‌دانید که برای تفریح در شهر تهران راه‌های مختلفی وجود دارد. اما تفریح در جایی مثل شهربازی می‌تواند همه آدم‌ها را از پیر و جوان و از بزرگ و کوچک شاد کند. دلیلش این است که در شهربازی‌ها امکانات خیلی زیادی برای سرگرم شدن وجود دارد و این امکانات سطح متفاوتی از هیجان را به هر کدام از آدم‌ها می‌دهند.
در سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر شما می‌توانید نوع تفریح‌تان را انتخاب کنید و شگفتی‌های هیجان‌انگیز این سرزمین لذت ببرید.

روی نقشه ببینید!


وحشت در سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر

خیلی‌ها برای این به شهربازی‌ها می‌روند که سوار قطارهای وحشت شوند یا به خانه‌های ارواحی بروند که به‌طور عجیب‌وغریبی طراحی شده‌اند. برای همین همیشه یک قسمت مهم از امکانات هر شهربازی مخصوص وسایل و جاهای ترسناک است.

اگر به عکس سرزمین شگفت انگیز چیتگر در اینترنت نگاه کنید و یا در این شهربازی حضور داشته باشید، جایی به اسم سافاری پارک وحشت را می‌بینید که از پرطرفدارترین امکانات این شهربازی است. در سافاری پارک وحشت شما وارد راهروهای تاریک و تودرتویی می‌شوید که در گوشه‌وکنار آن‌ها ماکت‌های ترسناک و وسایل وحشت‌آوری چیده شده‌اند.

نکته مهم هم این است که هر کدام از این وسایل شما را غافل‌گیر می‌کنند و همین که نمی‌دانید چه چیزی در انتظارتان است به اندازه کافی شما را می‌ترساند.

سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: روی خط سرعت با کارتینگ دریاچه چیتگر


هیجان در ارتفاع زیاد

امکان دیگر این شهربازی دریاچه چیتگر سرسره‌هایی است که شما را به ارتفاع پرتاب می‌کنند. در لحظه پرتاب شدن احتمالا آن‌قدر دچار هیجان می‌شوید که نمی‌توانید تمام هیجان‌تان را با جیغ‌وداد تخلیه کنید. اما بعد روی یک تشک بادی بزرگ فرود می‌آیید و تازه در این لحظه است که می‌فهمید چه تجربی خوبی داشته‌اید.

هرم هیجان هم وسیله دیگری است که تجربه هیجان آن تا حدودی شبیه سرسره است. ولی تفاوت هرم هیجان یا سوپرنوا در این است که شما با گذاشتن عینک مخصوص وی‌آر یا واقعیت افزوده تصاویر سه‌بعدی را می‌بینید و خودتان را در فضای مجازی آن تصور می‌کنید.

اما این تصاویر آن‌قدر واقعی هستند که باورتان نمی‌شود روی هرم هیجان فقط سه متر از زمین فاصله دارید.


بازی و جایزه در سرزمین شگفت انگیز چیتگر

سرزمین بازی و جایزه جایی است که در آن به بچه‌ها حسابی خوش می‌گذرد چون می‌توانند بازی کنند و جایزه بگیرند. البته کلی امکان متفاوت در این قسمت از سرزمین شگفت‌انگیز وجود دارد که برای بزرگسالان هم مناسب است. به جز این امکانات دیگری مثل نقاشی روی صورت هم برای بچه‌ها وجود دارد. مثل میزهای بیلیارد، دستگاه پتک‌زنی و زورآزمایی، دستگاه‌های عصر یخبندان و کلی وسیله دیگر که بعضی‌هایشان بزرگترها را بیش‌تر از بچه‌ها جذب خود می‌کند.

بیش‌تر کسانی که وارد سرزمین بازی و جایزه می‌شوند تا ساعت‌ها نمی‌توانند از آن خارج شوند. چون این‌جا کلی امکانات سرگرم‌کننده دارد که نمی‌شود از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. پس اگر محدودیت زمانی دارید و یا می‌خواهید به بقیه وسایل سرزمین شگفت‌انگیز هم سر بزنید برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

سرزمین شگفت انگیز چیتگر

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: پارک چیتگر تهران ؛ منطقه‌ای تفریحی به وسعت یک شهر


اطلاعات سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت غرب، دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس)

ساعت کار: ۴ بعدازظهر تا ۱۲ شب (پنجشنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب)

تلفن تماس: ۰۲۱۲۴۵۷۷

بیشتر بخوانید:‌ تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


سوالات متداول

شهربازی سرزمین شگفت انگیز کجاست؟

این شهربازی از جنوب به بزرگراه همدانی (حکیم)، از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه آزادگان و از غرب به بافت مسکونی منطقه ۲۲ شهرداری تهران محدود می‌شود. شما در هر نقطه تهران که باشید می توانید خودتان را از مسیرهای گفته شده به مجموعه چیتگر و شهربازی شگفت انگیز برسانید.

ساعت کاری شهربازی شگفت انگیز دریاچه چیتگر تا چند است؟

زمان مناسب بازدید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15.30 تا 22 شب و پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 23 شب است .

فاصله مترو چیتگر تا شهربازی شگفت انگیز چه قدر است؟

اگر قصد رفتن به سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر را با مترو دارید، کافی است سوار یکی از قطارهای خط صادقیه گلشهر شوید و در ایستگاه مترو چیتگر پیاده شوید و با اتوبوس شهرک شهید باقری راهی مجموعه چیتگر و شهربازی شوید.

هزینه تفریح در شهربازی شگقت انگیز چیتگر چه قدر است؟

امکانات تفریحی شهربازی شگقت انگیز دریاچه چیتگر رایگان نیست و باید برای استفاده از هر کدام هزینه پرداخت کنید.

قبل از رفتن به شهربازی سرزمین شگفت انگیز به چه نماتی باید توجه کنیم؟

قبل از رفتن به شهربازی حتما برای استفاده از خدمات نیاز به هماهنگی قبلی است. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهنده خدمات بخواهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.