روی خط سرعت با کارتینگ دریاچه چیتگر

کارتینگ یک تفریح متفاوت و رقابتی است. خیلی از آدم‌های اهل کارتینگ به‌خاطر هیجان حاصل از رقابت به سراغ این تفریح می‌روند و برای خیلی‌های دیگر راندن یک ماشین در ابعاد کوچک لذت‌بخش است. فرقی نمی‌کند که شما جز کدام دسته هستید، در هر صورت کارتینگ دریاچه چیتگر می‌تواند پیشنهاد خوبی برای تفریح و خوش‌گذرانی باشد.

کارتینگ دریاچه خلیج فارس تفریحی است که خیلی از شهروندان تهرانی و یا افرادی که به تهران سفر می‌کنند، به سراغش می‌روند. خیلی از خانواده‌ها وقتی به دریاچه چیتگر می‌روند، دو گروه می‌شوند. یک گروه تصمیم می‌گیرند که دور دریاچه بمانند و از منظره آن لذت ببرند، قدم بزنند و پرنده‌ها را تماشا کنند و یک دسته تصمیم می‌گیرند که به سراغ تفریحات هیجان‌‌انگیز بروند و لحظه‌های مفرح‌تری را تجربه کنند

کارتینگ یکی از تفریحاتی است که در مجموعه تفریحی دریاچه خلیج فارس ایجاد شده و مورد استقبال این گروه قرار گرفته است.

روی نقشه ببینید!


از ماشین‌های کارت چه می‌دانید؟

به ماشین‌هایی که در کارتینگ استفاده می‌شود، کارت می‌گویند. این ماشین‌های کوچک و بدون گلگیر، موتوری با حجم کم دارند و خیلی از رانندگان حرفه‌ای مسابقات اتومبیل‌رانی اولین‌ تجربه‌ ماشین‌رانی خود را با ماشین‌های کارت داشته‌اند. درست همان‌طور که فوتبالیست‌ها اولین تجربه خود از فوتبال را در زمین‌های خاکی داشته‌اند. از آن‌جایی که کنترل این ماشین‌ها راحت‌تر است این مسئله چندان هم دور از ذهن نیست. چون می‌شود با حداقل مهارت به سراغش رفت.

مزیت مهم ماشین‌های کارتینگ این است که نه نیازی به گواهینامه دارند و نه سن و سال خاصی می‌شناسند. آدم‌ها در هر سن و از هر گروهی می‌توانند از کارتینگ استفاده کنند. معمولا قبل از این‌که مسابقه کارتینگ شروع شود، مسئول مربوط به آن توضیحات کوتاهی درباره نحوه کنترل ماشین کارت به شما می‌دهد.

مثلا اینکه چطور گاز بدهید، سرعت‌تان را کم کنید و چطور در پیچ‌های تند مسیر، فرمان ماشین را کنترل کنید. همه این موارد جزئیات ساده‌ای هستند که خیلی زود یاد می‌گیرید و می‌توانید وارد رقابت شوید.

تعداد افرادی که می‌توانند به طور هم‌زمان در رقابت کارتینگ شرکت کنند، توسط مجموعه مشخص می‌شود. چرا که این موضوع به حجم و مساحت فضای کارتینگ بستگی دارد. ضمن این‌که مسیر کارتینگ قابل تغییر است و معمولا به صورت دوره‌ای عوض می‌شود. پس اگر قبلا به این مجموعه رفته‌اید و تجربه کارتینگ داشته‌اید، تجربه دوباره آن می‌تواند همچنان برایتان هیجان‌انگیز باشد.کارتینگ چیتگر در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Milad Latifi

بیشتر بخوانید: دریاچه چیتگر تهران ؛ محبوب‌ترین تفریحات امروزه تهرانیان


کارتینگ در مجموعه دریاچه خلیج فارس

افرادی که قبلا به کارتینگ دریاچه چیتگر رفته‌اند از این تجربه ابراز رضایت کرده‌اند. کیفیت ماشین‌های کارت، نحوه برخورد پرسنل مجموعه و بهای خدمات در آن از جمله فاکتورهایی است که برای این افراد اهمیت داشته است. مهم است که ماشین‌های کارت، سالم و قطعات آن‌ها باکیفیت باشد.

اگر قطعات این ماشین‌ها سالم نباشد، ممکن است موقع کم یا زیاد کردن سرعت دچار مشکل شوید و یا در موارد شدیدتر خودتان هم آسیب ببینید. بنابراین کیفیت این خدمات اهمیت زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: عجیب ترین تفریحات تهران را میشناسید؟


دسترسی به کارتینگ خلیج فارس

اگر می‌خواهید برای رفتن به دریاچه چیتگر از مترو استفاده کنید، فقط کافی است که در ایستگاه چیتگر پیاده شوید. برای استفاده از اتوبوس از میدان صادقیه هم لازم است که سوار اتوبوس خط ۳۲۲ شوید.

آدرس کارتینگ دریاچه چیتگر: تهران، انتهای اتوبان همت غرب، دریاچه چیتگر، مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر.

شماره تماس: ۰۲۱۸۷۷۰۰۶۷۷

ساعت کاری:  ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه و ۱۰ صبح تا ۸ شب پنج‌شنبه‌ها و روزهای تعطیل.


تا‌به‌حال شما تجربه رفتن به کارتینگ دریاچه چیتگر را داشته‌اید؟ آیا بازدید از کارتینگ دریاچه چیتگر تهران را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ حوشحال می‌شویم در این زمینه نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید. پیشنهادهای شما برای خوانندگان ما بسیار ارزشمند است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.