بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن؛ از دربند و درکه تا پارک ملت و بام تهران

امروز قرار است باهم به بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن برویم. دلیل آن هم شاید این است که بارها این اتفاق برای هر کسی افتاده که دلش بخواهد از خانه و آن فضای چهار دیواری که داخلش است، بیرون بزند؟ بدون هیچ هدف خاصی در کوچه‌وپس‌کوچه‌های شهر بچرخید و گوشه‌و‌کنار آن را کشف کنید. مشکلی نیست اما باید بدانید که پرسه زدن هم آداب‌ورسوم خودش را دارد. یعنی چه؟
یعنی اگر اهل چای و قهوه هستید حتما ماگ خودتان را بردارید که موقع پیاده‌روی حسابی می‌چسبد. اگر هم به عکاسی علاقه دارید، شاید بد نباشد دوربین خود را بردارید که مطمئنا کلی سوژه جذاب در مسیر به‌ چشم‌تان خواهید خورد. البته کفش مناسب پیاده‌روی بپوشید و بزنید برویم تا درباره بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن صحبت کنیم و بعد هم نظر شماست که کدام را برای گردش انتخاب کنید


پرطرفدارترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن کجاها هستند؟

شمال تهران به‌خاطر نزدیکی به شهرهای شمالی و کوهستانی بودن همیشه آب و هوای مرطوب و خنکی دارد. همین دلیلی شده تا جاهای دیدنی بسیار زیاد و جذابی داشته باشد. تا جایی که می‌توان گفت شمال تهران علاوه بر اینکه کلی پارک و مسیر پیاده‌روی دارد، پاتوق علاقه‌مندان به کوه‌نوردی و طبیعت‌گردی هم است. اگر شما به‌دنبال پیداکردن بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن هستید، شما دقیقا مخاطب این مطلب و مکان‌هایی که می‌خواهیم معرفی کنیم هستید.

  • پارک های معروف شمال تهران برای قدم زدن

می‌توان گفت که پارک‌ها تقریبا بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن‌ و گشت‌وگذارند. قدم زدن در مکانی خارج از شلوغی و سروصدای زندگی شهری و تنفس هوای تمیز در یک فضای پر از درخت آن هم در تهران شلوغ و آلوده به اندازه یک خواب نیم‌روزی عمیق دلچسب است.
حالا ببینیم بهترین پارک های تهران برای پیاده روی در بخش شمالی شهر کدام‌ها هستند.

۱. پارک ملت؛ ار بوستان های شاهنشاهی و قدیمی تهران

پارک ملت یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پارک‌‌های تهران است که در سبک پارک‌‌های انگلیسی طراحی شده. جذاب‌ترین قسمت پارک، ورودی آن در خیابان ولیعصر است که با مجسمه‌‌های مختلف، گل‌گاری و آب‌نماهای کوچک تزیین شده است. این قسمت در ایام عید با تزیینات مخصوص نوروز حسابی تماشایی می‌شود. تا از درب ورودی دور نشده‌ایم این را بگوییم که در همین قسمت چندین دکه در کنار هم قرار گرفته‌اند که هر کدام مربوط به یک نوع خوراکی و غذا هستند.
جذابیت‌های پارک ملت به همین خلاصه نمی‌شود. حین قدم زدن در گوشه‌وکنار آن می‌‌توانید آثار حجمی و تندیس مربوط به افراد معروفی مثل امیرکبیر، سعدی، شهریار و … را پیدا کنید. پس خلاصه حسابی حواستان باشد.
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بوستان ملت دریاچه مصنوعی آن است. قدم زدن در اطراف آن و حس نسیم خنکی که از روی سطح آب می‌وزد خیلی کیف می‌دهد. در بعضی از روزها هم آب‌نمای موزیکال آن فعال می‌شود و فضای خیلی زیبایی ایجاد می‌کند.
فوتبال‌دستی، زمین‌بازی کودکان، میز پینگ‌پنگ، میز شطرنج، مسیرهای دویدن و پیاده‌روی و سینما چهار بعدی هم از امکانات این پارک است.
شما می‌توانید در نزدیکی این پارک از بازارچه صفویه هم دیدن کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر، جنب بزرگ‌راه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)

مسیر قدم زدن پارک ملت تهران

منبع عکس گوگب مپ، عکاس Yashar Yn

۲. پارک قیطریه؛ معروفترین پارک شمال تهران

این پارک یکی از بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن است. چرا؟ چون تقریبا همه فضای آن صاف است و خبری از سربالایی و سرپایینی نیست که اذیت شوید.
این‌جا صبح زود و آخر شب پر از آدم‌های پیرو‌جوانی است که در حال قدم زدن و ورزش‌اند.
یکی از جذابیت‌های پارک قیطریه فرهنگسرای ملل و نگارخانه آن است. جدا از اینکه ساختمان آن معماری زیبایی دارد و یادگار دوره قاجار است معمولا در نگارخانه آثار هنری هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود و بازدید برای عموم آزاد است.
پس در حین قدم زدن زمانی را هم برای لذت بردن از آثار هنری کنار بگذارید. معمولا در ایوان ساختمان هم هنرمندان مختلفی را می‌بینید که کارهای هنری و دستی خود را برای فروش گذاشته‌اند.
زمین‌بازی کودکان، سینما ۶ بعدی، کافه، پیست اسکیت، برکه، میز شطرنج و آلاچیق هم از امکانات این پارک است. یک چیز جالب درباره این پارک این است که در آن دستگاه تغذیه حیوانات قرار داده‌اند. کار با آن هم به‌این صورت است که بطری خالی را درون آن می‌اندازید و سنسور دستگاه مقداری غذای مخصوص به شما می‌دهد. 

آدرس: خیابان قیطریه، نرسیده به میدان پیروز، جنب خیابان روشنگر.

پیاده روی در پارک قیطریه

منبع عکس گوگب مپ، عکاس urgen uiterdijk

۳. پارک پرواز؛ تماشایی ترین پارک تهران

اگر دنبال یک جای مناسب به‌عنوان مسیر پیاده روی در محله های غرب تهران می‌گردید پارک پرواز گزینه مناسبی است. قبل از اینکه این مکان به پارک تبدیل شود مکانی برای پریدن با چتر یا همان پاراگلایدر بود؛ اسم پرواز هم از همین‌جا آمده است. از آن‌جایی که پارک روی تپه و بلندی ساخته شده است دید خیلی خوبی به شهر دارد. پس هوای تمیز تنفس کنید، از منظره لذت ببرید و قدم بزنید.
در نقاط مختلف پارک پرواز می‌توانید مجسمه‌ها و المان‌های هنری زیادی را پیدا کنید. لوازم و زمین ورزشی و شهربازی روباز هم از امکانات هیجان‌انگیز پارک است. در بعضی از روزها به‌‌ویژه فصل تابستان غرفه‌های موقت فرهنگی، صنایع‌دستی، سوغات و خوراکی هم در فضای پارک برپا می‌شود.

آدرس: بزرگ‌راه یادگار امام، بلوار پیام، میدان بهرود.

مسیر قدم زدن در پارک پرواز تهران

منبع عکس از سیما پاشاپور

۴. پارک ساسان؛ یک مکان دنج برای قدم زدن در شمال تهران

اگر در لیست بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن دنبال یک محل دنج پیاده روی در تهران می‌گردید پارک ساسان (تندرستی) دقیقا آن‌جایی است که دنبالش می‌گردید. پارکی که به شکل مسیری بلند در دو طرف یک کانال آب در دره ساخته شده است. قدم زدن بین ساختمان‌ها و درختان بلند اطراف که در بلندی قرار دارند فضای بسیار جالبی ایجاد کرده است. 


پارک ساسان امکانات خاصی جز چند آلاچیق برای زمانی که خسته شده‌اید و می‌خواهید نفسی تازه کنید ندارد. اما فضای دنج و آرامش آنقدر جان می‌دهد برای قدم زدن و خلوت کردن با خودتان که مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. 

آدرس: خیابان ولنجک، کوچه ۱۳، بلوار بهزادی.

بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن

منبع عکس گوگب مپ، عکاس mahdi arab

۵. پارک جمشیدیه؛ بهترین جا برای قدم زدن در روزهای تعطیل

پارک جمشیدیه بیشتر از فقط یک مکان برای قدم زدن ساده است. عکاسی، دیدن مجسمه‌های سنگی، پیک‌نیک و کوه‌نوردی از کارهایی است که می‌توان در این پارک زیبا انجام داد. وارد پارک که شوید دیگر خبری از شلوغی شهر نیست و هر چه که هست سرسبزی و درختان تنومند، هوای تمیز و خنک، آواز پرندگان و صدای شرشر آب است. در بام جمشیدیه هم می‌توانید از منظره شهر لذت ببرید.
حیف است که به پارک جمشیدیه بروید و از دریاچه‌ آن دیدن نکنید. تماشای ماهی‌ها و مرغابی‌ها که درون برکه در حال بازیگوشی‌اند شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. بخش تماشایی دیگر بوستان سنگی است. این‌جا شبیه یک موزه یا باغ‌وحش است که تمامی آثارش از سنگ ساخته شده‌اند.

اگر هم خوش‌شانس باشید می‌توانید از نمایشگاه‌‌های موقت صنایع‌دستی و هنری که گاهی در پارک برگزار می‌شود دیدن کنید. 

آدرس: خیابان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان فیضیه، انتهای خیابان امیدوار.

مسیر پیاده روی پارک جمشیدیه

منبع عکس گوگب مپ، عکاس Zeynab Shirazi

۶. پارک آب‌ و آتش؛ بهترین پارک برای قدم زدن در شب

به‌نظر ما پارک آب‌وآتش در لیست بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن می‌تواند جالب‌ترین مسیر و پارک باشد. چرایش هم این است که هر قسمت این پارک طراحی و حال‌‌وهوای خاص خودش را دارد. زیبایی پل طبیعت هم که یکی از ورودی‌هایش از داخل پارک است دیگر حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. 

حالا بیایید تا ببینیم دیگر جذابیت‌های پارک آب‌ و آتش کدام‌ها هستند. اولین جذابیت یعنی پل ابریشم یک مسیر مخصوص پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است که از روی اتوبان می‌گذرد و از آن بالا مخصوصا در شب منظره قشنگی دارد. برج‌های‌ آتش جذابیت‌های بعدی هستند. البته برج‌های آتش با غروب آفتاب و تاریک شدن هوا روشن می‌شوند و در کنار فواره‌های آب صحنه خیلی جالبی را تشکیل می‌دهند. 

در حین گشت‌وگذار و قدم زدن هم اگر علاقه دارید سری به میدان مشاهیر بزنید تا تندیس افراد معروف را ببینید. از همه این‌ها که بگذریم باید گفت نمی‌شود به سمت گذر گردشگری پارک آب‌وآتش نرفت. گذری که پر است از غرفه‌های فروش خوراکی، غذا، صنایع‌دستی و هنری. راستی در زمان‌های خاصی از سال جشنواره‌های مختلفی مثل جشنواره انار، چله، عید نوروز، رمضان و … هم در این گذر برگزار می‌شود.

سینما، پیست اسکیت، گنبد مینا، فودکورت و آمفی‌تئاتر از دیگر امکانات این پارک است. 

آدرس: خیابان آفریقای جنوبی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، انتهای کوچه ژوبین.

راستی این روزها ویژگی‌های خاص تهران و بودن مراکز اداری، سیاسی، درمانی و تفریحی در آن باعث شده که خیلی از افراد به تهران سفر کنند. با این حساب اگر به‌دنبال جایی جز هتل هستید که مثل خانه خودتان باشد، باید به‌ سراغ اجاره آپارتمان های مبله در تهران باشید. جاهایی که شما متناسب با کارتان می‌توانید در نزدیکی آن آپارتمان بگیرید و برای کوتاه مدت و طولانی‌مدت آنجا باشید.

پارک آب و آتش برای قدم زدن

منبع عکس گوگب مپ، عکاس Morteza Jafari

۷. پارک نیاوران؛ پاتوق ورزش‌های صبحگاهی و پیاده روی در تهران

پارک نیاوران پاتوق محلی‌ها برای ورزش و پیاده‌روی صبحگاهی یا شبانگاهی است. یکی از ویژگی‌های پارک حالت پلکانی و طبقاتی آن است. اما نگران نباشید چون قرار نیست در تمام مسیر قدم زدن از پله‌ها بالا‌وپایین بروید. این پارک چند حوض بزرگ آب دارد که فضاهای اطرافشان مسطح و صاف است و فضای دورشان جان می‌دهد برای قدم زدن.
درختان چنار سربه‌فلک‌کشیده و دریاچه‌‌ای که ماهی، لاک‌پشت و مرغابی در آن زندگی می‌کنند از جذابیت‌های پارک نیاوران در شمال تهران است.
کتابخانه، آمفی‌تئاتر، باشگاه تیراندازی، پیست اسکیت، زمین‌بازی کودکان، کافه، مجموعه ورزشی، میزهای شطرنج و پینگ‌پنگ و لوازم ورزشی از امکانات این پارک هستند که می‌توانید در كنار قدم زدن از آن‌ها استفاده کنید. 

آدرس: میدان باهنر (نیاوران)، انتهای شمالی خیابان پاسداران.

مسیر پیاده روی پارک نیاوران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Amin Noubahar

۸. پارک نیلوفر؛ نمونه کوچک شده پارک جمشیدیه در شمال تهران

با وارد شدن به پارک نیلوفر حس می‌کنید که وارد پارک جمشیدیه کوچک شده‌اید؛ البته خلوت‌تر و دنج‌تر. تمام مسیر این پارک سنگ‌فرش شده است و پی مسیر سربالایی و پله را هم باید به تنتان بمالید.
اما اگر مسیر را تا انتها بروید و به بالاترین نقطه پارک برسید متوجه می‌شوید که چرا پارک نیلوفر را یکی از بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن معرفی کرده‌ایم. در آن بالا چند دقیقه بمانید‌ و در سکوت از هوای خوب و منظره شهر لذت ببرید.
در ضمن اگر اهل کوه‌نوردی هم هستید مسیر دکل‌های برق که در سمت غربی پارک قرار دارد را ادامه دهید که بعد از پیمایش نسبتا کوتاهی به پارک جمشیدیه می‌رسید. امکان دیدن حیواناتی مثل روباه، شغال و پرندگان شکاری هم در این پارک وجود دارد. 

آدرس: میدان باهنر (نیاوران)، خیابان باهنر، خیابان دارآباد، انتهای خیابان صبوری.



  • بهترین خیابان های شمال تهران برای قدم زدن

اگر قدم زدن در پارک آنقدر برای شما جذابیت ندارد هیچ مشکلی نیست. احتمالا گشت زدن در خیابان‌ها و کوچه‌پس‌کوچه‌ها و دیدن زندگی شهری و آدم‌ها را بیشتر دوست دارید. شمال شهر تهران هم که پر است از خیابان‌هایی با درختان بلند.

در ضمن یکی از خوبی‌های چرخیدن در کوچه و خیابان این است که اگر چشمانتان خوب کار کند می‌توانید کلی سوژه‌های جذاب و جالب پیدا کنید. پس برویم و با خیابان‌هایی که در دسته بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن قرار می‌گیرند آشنا شویم. 

۱. خیابان ولیعصر

اگر خیابان ولیعصر را به فاصله میدان تجریش تا چهارراه پارک‌وی تقسیم کنیم همچنان طولانی‌ ترین مسیر پیاده‌روی تهران در بین خیابان‌ها محسوب می‌شود.
 این فاصله طولانی با مغازه‌های مختلف، ساختمان‌ها و درختان چنار بلند و معروفش که سنشان هم از شما بیشتر است جان می‌دهد برای قدم زدن و گم شدن در افکار؛ تا این اندازه که حتی متوجه نشوید کی به انتهای مسیر رسیدید. 

خیابان ولیعصر تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Pouya Sharif

۲. خیابان شریعتی

خیابان شریعتی هم برای قدم زدن تا حد زیادی مشابه خیابان ولیعصر است با این تفاوت که خبری از آن چنار‌های بلند نیست. اما دو طرف خیابان پر است از مغازه‌های مختلف و کافه و رستوران.

۳. خیابان فرشته و خیابان الهیه

گشت‌وگذار در خیابان فرشته و الهیه و کوچه‌پس‌کوچه‌های اطرافشان آنقدر کیف می‌دهد که واقع حیف است در لیست بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن آن‌ها را معرفی نمی‌کردیم. اگر هم به عکاسی در سبک معماری علاقه دارید مطمئن باشید که با قدم زدن در این منطقه با دست پر به خانه بر‌می‌گردید.

۴. بلوار اندرزگو

بلوار اندرزگو که معرف حضور همه‌ست. دو طرف این بلوار مغازه‌ها، کافه و رستوران و مراکز خرید قرار گرفته‌اند. اگر خوشتان می‌آید که در حین قدم زدن خریدی هم بکنید یا بعد از تمام شدن پیاده‌روی خودتان را به یک خوراکی خوشمزه مهمان کنید این بلوار دقیقا مناسب شماست. 

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Goodarz Talebi

  • زیباترین مناطق شمال تهران برای قدم زدن

در بحث بهترین محله های شمال تهران برای قدم زدن، پارک‌ها و خیابان‌ها را معرفی کردیم. اما جدا از این فضاها، مکان‌هایی هم وجود دارند که تا حدی شبیه به فضای پارکی و تا حدی هم شبیه به فضای خیابان هستند. فضاهایی که هر کدام برای خودشان یک مکان تفریحی درست‌و حسابی محسوب می‌شوند و می‌توان در كنار قدم زدن از چیزهای دیگری هم لذت برد. خلاصه هم فال است و هم تماشا. 

۱. دربند؛ مکانی زنده و پرجنب و جوش برای قدم زدن

اگر به دربند بروید یکی از اولین چیزهایی که نظرتان را جلب خواهد کرد مجسمه بزرگ مرد کوه‌نورد در میدان سربند است. گشت‌وگذار شما از همین نقطه آغاز می‌شود. دربند از صبح خیلی زود تا پاسی از شب شلوغ و پر از آدم است. اما خب کیفش به همین است دیگر.
یکی از جذابیت‌های دربند مغازه‌های خوراکی‌فروشی آن است که امکان ندارد از جلویشان رد شوید و دهانتان آب نیفتد. پس اگر فقط به قصد قدم زدن به اینجا آمده‌اید خیلی سرتان را به دور‌واطراف نگردانید و فقط مستقیم به جلویتان نگاه کنید.
راستی اگر می‌خواهید پیاده‌رویتان را به یک سطح دیگر ببرید سوار تله‌سیژ شوید. هم در طول مسیر از منظره لذت می‌برید و هم قدم زدن را یک‌باره در ارتفاعات شروع می‌کنید. 

آدرس: میدان تجریش، خیابان دربند، میدان سربند.

بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Javad Gholamrezaei (Jvd)

۲. باغ فردوس؛ با کوچه‌های جذاب و باصفا برای پیاده روی

مگر می‌شود لیستی از بهترین مکان‌ های شمال تهران برای قدم زدن آماده کرد و حرفی از باغ فردوس نزد؟ قدم زدن در کوچه‌های اطراف باغ با خانه‌های قدیمی و درختان بلند و پر از برگ یک صفای خاصی دارد. خوبی باغ فردوس این است که از صبح خیلی زود تا دیر‌وقت و در هر زمانی حال‌وهوای خودش را دارد.
اگر صبح به این‌جا بیایید می‌توانید یک قهوه یا چایی از کافه‌های اول مسیر بخرید، در آرامش میل کنید و لذت ببرید. اما شب‌ها خیلی خبری از سکوت نیست و بعضی وقت‌ها گروه‌های موسیقی می‌نوازند و آدم‌ها هم دورشان جمع می‌شوند و خلاصه همگی کیف می‌کنند.
راستی اگر برای قدم زدن به باغ فردوس می‌روید آدامس هم همراهتان ببرید. چون احتمالا بتوانید درخت آدامسی را پیدا کنید و خب حیف است رسم دیرینه آدامس چسباندن به آن را انجام ندهید. 

آدرس: خیابان ولیعصر شمال، بعد از سه‌راه زعفرانیه، نرسیده به تجریش

۳. بام تهران؛ محلی برای پیاده‌روی‌های شبانه

همیشه که نباید در روشنی روز از خانه بیرون زد. گشت‌وگذار و قدم زدن در تاریکی شب هم کیف خودش را دارد. تازه شاید خیلی‌ها در طول روز فرصتش را نداشته باشند. بام تهران بهترین مسیر پیاده روی شبانه تهران است. مسیر آن از همان ابتدا تا انتها نورپردازی دارد و از این بابت خیالتان راحت باشد.
یک مسیر حدودا چهل دقیقه‌ای را پیاده‌روی کنید تا به نقطه بام تهران برسید. یک صندلی خالی برای نشستن پیدا کنید، از آن بالا منظره شهر را ببینید و خستگی راه را در کنید.
در تمام طول مسیر هم مغازه و کافه و رستوران وجود دارد. پس هر جا احساس خستگی یا گرسنگی کردید سریع خودتان را به اولین مکانی که می‌بینید برسانید. در بالاترین نقطه یا همان بام تهران هم وسایل بازی، سینمای ۶ بعدی، بانجی‌جامپینگ، سورتمه و … قرار دارد. 

آدرس: بزرگ‌راه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک

بام تهران برای قدم زدن در شمال تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس roya wedding

۴. درکه؛ دره خاطره ها در شمال تهران

دلیل اینکه درکه در لیست بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن قرار می‌گیرد آب‌هوای خوب و طبیعت قشنگش است. البته شاید نیاز باشد برای گشت‌وگذار در درکه کمی آمادگی بدنی داشته باشید. چون مسیری با سربالایی و شیب کمی زیاد در انتظار شماست.
در درکه هم کلی رستوران و باغچه باصفا پیدا می‌شود که می‌توانید برای استراحت بعد از قدم زدن انتخابشان کنید. عکاسی از خانه‌ها و کوچه‌های قدیمی این محله را هم فراموش نکنید.

آدرس: بزرگ‌راه شهید چمران، بلوار رشید‌الدین فضل‌الله، میدان شهید شهریاری (درکه)، خیابان درکه

۵. فرحزاد؛ با باغچه ها و رستوران های فوق‌العاده

از قدیم فرحزاد به رستوران‌ها و باغچه‌های خانوادگی‌اش معروف بوده است. اما خود دره فرحزاد یک ده قدیمی است با رودخانه و کوچه‌های باریک و ساختمان‌های قدیمی که قدم زدن در آن خیلی کیف می‌دهد.
در فصل سرما که همیشه بساط چرخ‌دستی لبو و باقالی و در فصل گرما بساط گردو به‌راه است. پس حین گشت‌وگذار خودتان را یک خوراکی هم مهمان کنید تا بیشتر خوش بگذرد. در آخر هم اگر دوست داشتید یکی از رستوران‌ها را برای استراحت انتخاب کنید.

آدرس: انتهای بزرگ‌راه یادگار امام، دره فرحزاد.

فرحزاد تهران، بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Nafise Azarmi

بیشتر بخوانید: رستوران قائم فرحزاد؛ شکم‌گردی و خوش‌گذرانی چند ساعته در تهران


حالا که به انتهای متن معرفی بهترین مکان های شمال تهران برای قدم زدن رسیدیم از شما می‌پرسیم که مکان مورد علاقه شما کجاست؟ آیا در این متن پیدایش کردید؟ این را هم بدانید که اگر زمانی به تهران آمدید و قصد اجاره آپارتمان مبله را داشتید می‌توانید با خیال راحت به سایت تهران‌مبله سر بزنید و واحد مبله مورد نظرتان در شمال شهر یا هر منطقه دیگر را در سریع‌ترین زمان رزرو کنید. 


سوالات متداول

بهترین پارک های شمال تهران برای قدم زدن کدام است؟
پارک جمشیدیه، پارک ساسان، پارک نیاوران، پارک ملت، پارک پرواز و …
معروفترین خیابان های شمال تهران برای پیاده روی؟
خیابان ولیعصر، خیابان شریعتی، بلوار اندرزگو، خیابان فرشته و الهیه.
برای تفریح و قدم زدن کجای تهران بریم بهتره؟
محله دربند، فرحزاد و درکه به همراه بام تهران برای پیاده روی و تفریح بسیار مناسب هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.