رستوران قائم فرحزاد، شکم‌گردی و خوش‌گذرانی چند ساعته در تهران

همه فرحزاد را به اسم محلی برای خوش‌گذرانی، تفریح و شکم‌گردی می‌شناسند. حالا اگر راهی رستوران قائم فرحزاد شوید دیگر این خوشی برایتان چند برابر می‌شود. چون اینجا با غذاهای عالی و خوشمزه از شما پذیرایی می‌کند.

منوی غذای رستوران قائم فرحزاد متنوع است و شما می‌توانید یک غذای خوشمزه باب میل خود را در منوی این رستوران پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم این رستوران خوب فرحزاد را حتما یک بار امتحان کنید بدون شک از پایه ثابت‌های آنجا خواهید شد.


چگونه به رستوران قائم فرحزاد برویم؟

همان‌طور که می‌دانید فرحزاد در منطقه شمالی تهران قرار دارد و برای رفتن به آنجا شما می‌توانید هم با خودرو شخصی و هم وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

یادتان باشد که مسیر‌های دیگری هم وجود دارد که شما را از هر کجای تهران به رستوران قائم فرحزاد می‌رساند، این شما هستید که می‌توانید با کلیک بر روی نقشه ببینید، بهترین مسیر را انتخاب کنید.

فضای داخلی رستوران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس  Yannis Zand

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی تهران در تابستان

  • مسیر دسترسی با خودرو شخصی

بهترین و در دسترس‌ترین مسیر رسیدن به رستوران قائم فرحزاد همان مسیر بزرگراه یادگار امام است و با رانندگی در آن و در انتهای مسیر به محله فرحزاد، خیابان آبشار و رستوران قائم می‌رسید.

البته هر کسی ممکن است با توجه به مبدا حرکت از طریق مسیرهای دیگری مثل خیابان گلپاد، جاده قدیم امامزاده داوود و یا خیابان‌های کوهسار خودشان را به محله فرحزاد و رستوران قائم برسانند.

  • مسیر دسترسی با استفاده از اتوبوس

اگر تصمیم دارید با با وسیله نقلیه عمومی و اتوبوس راهی رستوران قائم فرحزاد شوید مسیر برایتان ساده است. کافی‌ است شما در مسیر بزرگراه اشرفی اصفهانی سوار اتوبوس‌های بی آر تی خط ۱۰ تهران شوید و مستقیم در فرحزاد پیاده شوید و با پیاده‌روی کوتاهی در خیابان آبشار به این رستوران فرحزاد برسید.

  • دسترسی با تاکسی‌های شهری

شما در این مسیر می‌توانید از ماشین‌های خطی و شهری که در میدان صادقیه و پونک هستند استفاده کنید و خودتان را در مرحله اول به فرحزاد برسانند. 

  • دسترسی با استفاده از خط مترو

با استفاده از مترو هم امکان رسیدن شما به رستوران قائم فرحزاد ساده و راحت است. فقط کافی است خودتان را به خط ۷ مترو برسانید و در ایستگاه میدان کتاب پیاده شوید. از میدان کتاب تا رستوران قائم فرحزاد تقریبا یک کیلومتری را باید طی کنید. شما بقیه مسیر را می‌توانید با تاکسی بروید و یا اگر حوصله دارید با نیم ساعت پیاده‌روی به آنجا می‌رسید و از مسیر و آب‌وهوای خوش فرحزاد هم لذت می‌برید.

روی نقشه ببینید!

رستوران با موسیقی زنده در فرحزاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس farahi studio

بیشتر بخوانید: رودخانه های اطراف تهران، هم تفریح کنید هم ورزش و آب‌بازی


چه چیزی رستوران قائم را بین تهرانی‌ها محبوب کرده است؟

رستوران قائم ۵۰۰۰ متر مساحت دارد و همین بزرگی توانسته فضای بسیار با‌صفا و محیط آرام و خوشی را برای مهمانان ایجاد کند.

در کنار فضای دنج و آرام منوی رستوران قائم فرحزاد پر از غذاهای سنتی ایرانی خوشمزه و فست‌فودهای متنوع است. شما اینجا می‌توانید انواع کباب‌ها و پلوها، انواع سوخاری و غذاهای دریایی را بخورید.

جذابیت‌ رستوران قائم فقط در غذا و فضای زیبای آن خلاصه نمی‌شود، شما وقتی وارد این رستوران می‌شوید، بلواری بزرگی را می‌بینید که اتاقک‌های دو طرف آن برای اقامت و نشستن خانواده‌ها در نظر گرفته شده‌.

شاید همین طراحی فضای رستوران باعث شده که مشتریان در آنجا با داشتن فضای شخصی، حس بودن در خانه خود را تجربه کنند و با خیال راحت در کنار خانواده خوش‌ بگذرانند.

رستوران فرحزاد

منبع عکس گوگل مپ، عکاس حمید لروند امیری

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های تهران، تجربه‌ای متفاوت از طعم لذیذ غذاها

اینجا با انواع دار‌و‌درخت پوشیده شده و شما غذای خود را در دل صدای فواره آب حوض و وسط درختان سرسبز این رستوران، میل می‌کنید.

 شاید برایتان جالب باشد که بدانید فضاهای داخلی رستوران قائم فرحزاد با انواع گلدان و درختان کوچک و بزرگ به همراه فواره‌های رنگی حوض تزیین شده تا شما بتوانید مناسبت‌هایی مثل سورپرایزهای جشن تولد و یا دورهمی‌های خاص را اینجا بگیرید.

حالا اگر در یک هوای عالی، کباب خوشمزه همراه با شنیدن موسیقی زنده می‌خواهید، آن را می‌توانید در رستوران قائم فرحزاد پیدا کنید.

رستوران گردی در تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس 세상은 넓고할일은 많다

بیشتر بخوانید: رستوران تهران بین، پاتوق رستوران‌گردهای لاکچری در سعادت آباد


رستوران قائم چه امکاناتی برای شما دارد؟

  • برگزاری موسیقی زنده در این رستوران حال شما را خوش می‌کند

اجرای موسیقی زنده شاد و مفرح به همراه خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران قائم همان چیزی است که خستگی آدم را به در می‌کند و می‌تواند حال‌وهوای ما را عوض کند.

  • داشتن پارکینگ دغدغه شما را از بابت چای پارک راحت می‌کند

مشکل همیشگی ما در تهران همیشه به موقع رفتن به رستوران پیدا کردن جای پارک مناسب است. رستوران قائم با داشتن جای پارک همه نگرانی مربوط به ماشین شما را برطرف می‌کند.

رستوران قائم

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Yannis Zand

  •  امکان کشیدن قلیان در فضای باز

این روزها همه رستوران‌های فرحزاد بساط قلیان را دارند تا جایی که شما اگر دود قلیان برای شما اذیت کننده باشد نمی‌توانید به هر رستورانی در فرحزاد بروید. رستوران قائم با داشتن فضای باز دیگر برای شما جای نگرانی ندارد. 

  • برگزاری مراسم ویژه سال

یکی از برنامه های رستوران قائم فرحزاد در روزهای خاص سال مثل شب یلدا، روز عید و مناسبت‌های سال مراسم ویژه دارد. این برنامه‌ها در روحیه مشتریان بسیار مثبت است و باعث می‌شود آنها بیشتر به این رستوران بروند.

 شما می‌توانید با این رستوران از قبل تماس بگیرید و برای شرکت در مناسبت‌ها هماهنگی لازم را انجام دهید.

  • سرزمین بازی کودکان جایی برای سرگرم شدن کودکان

کودکان هم با توجه به دنیای زیبای کودکانه خود می‌خواهند از رستوران‌گردی در فرحزاد لذت ببرند. رستوران قائم با داشتن سرزمین بازی برای کودکان ساعات خوشی را برای فرزندان شما قرار است هدیه کند.

اتاق بازی کودک

منبع عکس گوگل مپ، عکاس امید پورنعمت

بیشتر بخوانید: رستوران شاندیز جردن، جایی برای خوردن شیشلیک‌های آبدار و ترد


اطلاعات و ساعت کاری رستوران قائم

آدرس: تهران، بلوار شهید فرحزادی، بالاتر از تقاطع یادگار امام، خیابان آبشار

شماره تلفن رستوران قائم در فرحزاد: ۰۲۱۲۲۳۵۶۹۹۷

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۲۴ بامداد 

صفحه اینستاگرام: ghaemrest

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


لذت بردن و رفتن به رستوران های خوب هیچ راه و رسمی ندارد. کافی است دل پایه و حال خوشی داشته باشید تا خودتان را به فضای دلنشین فرحزاد و هیاهوی رستوران‌های رنگی‌اش برسانید تا دلتان شاد و روحتان آرام شود.

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین رستوران فرحزاد یعنی رستوران قائم آشنا کنیم. حالا به ما بگویید که آیا شما قبلا تجربه حضور در رستوران قائم فرحزاد را داشته‌اید؟ خدمات‌دهی در آنجا به چه صورت بوده؟ آیا غذاهای این رستوران کیفیت خوبی داشت و برای شما راضی کننده بود؟

شاید هم ممکن است از رستوران قائم خاطره‌ای داشته باشید، اگر اینطور است، تجربه خود را با ما و خوانندگان تهران مبله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

بهترین و بزرگترین رستوران فرحزاد کدام است؟

رستوران قائم با ۵۰۰۰ متر از بزرگترین رستوران های فرحزاد است که با داشتن امکانات و برنامه‌ها ویژه همه را راهی این رستوران در ییلاق خوش‌ آب‌وهوای تهران می‌کند.

آیا رستوران قائم فرحزاد موسیقی زنده دارد؟

بله این رستوران هر شب با اجرای موسیقی زنده لذت خوردن غذا را برای کسانی که به اینجا می روند را بیشتر می‌کند.

رستوران قائم فرحزاد تهران پارکینگ برای پارک خودرو دارد؟

این رستوران با داشتن پارکینگ نگرانی شما را از جهت پارک خودرو به طور کامل راحت می‌کند.

آیا هزینه غذاها در منوی رستوران قائم فرحزاد گران است؟

بله اینجا با داشتن خدمات و امکانات ویژه و همچنین غذاهای باکیفیت همیشه قیمت‌های بالاتری نسبت به دیگر رستوران های تهران دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.