رستوران تهران بین، پاتوق رستوران‌گردهای لاکچری در سعادت آباد

شاید این‌ روزها بخواهید میزبان مهمانی متفاوت در پایتخت باشید، رستوران تهران بین سعادت آباد در یکی از آن جاهایی است که در زمان ورود می‌تواند شما را هیجان‌زده کند، چون طراحی محیط داخلی آنقدر جذاب است که هر کسی را برای چند دقیقه هم که شده میخکوب می‌کند تا از ویوی جذاب آنجا لذت ببرد.

اگر شما دوست دارید شب سلطنتی را در گران قیمت ترین رستوران تهران تجربه کنید، در این مقاله همراه ما باشید.


رستوران تهران بین کجاست؟

رستوران تهران بین از رستوران‌های محله اعیان‌نشین پایتخت است که در سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه ۱۷ و در پنت‌هاس برج عرفان قرار دارد.

این رستوران با داشتن محیط متفاوت و خاص، گزینه‌ای مناسب برای ساختن یک روز رویایی برای شماست.

کافه رستوران تهران بین، چشم‌انداز ۳۶۰ درجه رو‌ به شهر تهران دارد. دور‌تا‌دور این رستوران پنجره‌های بلند با ویوی جذاب روبه شهر دارند تا جایی که شما می‌توانید در بلندترین رستوران تهران همه‌جا را در یک قاب تماشایی ببینید.

دکوراسیون و فضای داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن است و با داشتن دو سالن VIP و CIP دغدغه کسانی که نیاز به فضایی خاص برای برگزاری جلسات کاری و مهمانی ویژه دارند را برطرف کرده است.

رستوران گردی

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sedan med

بیشتر بخوانید: پاساژ رویال سعادت آباد، جایی برای خرید‌های لاکچری در غرب تهران


مسیرهای دسترسی به رستوران تهران بین

این رستوران با قرار گرفتن در موقعیت مکانی عالی، حس و حال خاصی که دارد به شما این امکان را می‌دهد تجربه بی‌نظیری را در آنجا داشته باشید. شما برای دیدن آدرس دقیق رستوران تهران بین می‌توانید روی نقشه را کلیک کنید و راهی این رستوران تهران شوید.

روی نقشه ببینید!

  • دسترسی با خودرو شخصی

 شما می‌‏توانید به آسانی با ماشین شخصی خودتان از طریق اتوبان‌‏های هاشمی رفسنجانی و یادگار امام، راهی محله سعادت‌‏آباد و رستوران تهران بین شوید.

شما در سعادت آباد راهی سرو غربی شوید و از آنجا خودتان را به خیابان ریاضی بخشایش برسانید در این خیابان به کوچه ۱۷ که جنب بیمارستان عرفان بروید و از همین جا برج عرفان را می‌بینید.

برای اینکه دغدغه‌ای از جای پارک خودرو نداشته باشید وارد پارکینگ برج شوید تا پرسنل آنجا شما را راهنمایی کنند و با آسانسور خودتان را به طبقه نهم یعنی پنت هاوس برج عرفان برسانید.

کافه رستوران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Majid Madadi

بیشتر بخوانید: معرفی محله سعادت آباد تهران

  • دسترسی با تاکسی‌های شهری

اگر قصد رفتن به رستوران تهران بین را با تاکسی‌های شهری دارید، باید از هر نقطه تهران که هستید خودتان را به ایستگاه خطی‌‏هایی که شما را به سعادت‌‏آباد می‌‏برند برسانید.

در این میان ایستگاه‏‌های خطی سعادت‌‏آباد در میدان آرژانتین، آزادی و میدان صنعت قرار دارند و شما می‌‏توانید به راحتی با حضور در این محل‌ها، سوار تاکسی‌های خطی شوید و به سعادت آباد بروید.

در سعادت آباد هم به سمت ایستگاه‌های تاکسی که به سمت سرو غربی و بیمارستان عرفان می‌روند را سوار شوید و خودتان را به برج عرفان برسانید.

  • دسترسی با خط مترو

شما برای رفتن به این رستوران در هر کدام از خط‌های مترو که باشید باید خودتان را به ایستگاه مترو میدان صنعت برسانید. با پیاده شدن در این ایستگاه می‌توانید در میدان صنعت با استفاده از تاکسی و یا اتوبوس خودتان را به برج عرفان برسانید و راهی تهران بین شوید.

  • دسترسی با اتوبوس

اگر می‌خواهید با استفاده از اتوبوس به این رستوران بروید لازم است اول با مترو خودتان را به ایستگاه دانشگاه شریف برسانید و از آنجا با اتوبوس‏‌هایی که نزدیک مترو شریف هستند، خود را به میدان صنعت رسانده و در میدان صنعت به کمک تاکسی‌‏های شهری خود را به تهران بین برسانید.

منو رستوران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس NaeeM Hashamban

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های تهران، تجربه‌ای متفاوت از طعم لذیذ غذاها


چرا باید به رستوران تهران بین تهران رفت؟

شاید این سوال را خیلی از کسانی که می‌خواهند به رستوران تهران بین بروند از خودشان بپرسند ما سعی کردیم این سوال شما را در تهران مبله با مواردی که از این کافه رستوران است را برایتان کامل شرح دهیم:

  • کیفیت فوق‌العاده و متفاوت غذا در منو رستوران تهران بین

یکی از مهمترین‌ چیزها در هنگام انتخاب یک رستوران خوب کیفیت غذا است که برای بیشتر افرادی که قصد دارند برای صرف غذا به رستوران شیک و لاکچری بروند، اهمیت دارد.

اگر از آن دسته از کسانی هستید که کیفیت غذا برایشان مهم است، قطعا تهران بین با منوی غذایی کامل از انواع کباب‌ها، پاستاهای خوشمزه، میگوهای تازه، غذا های دریایی لذیذ، ماکیان، غذا های رژیمی و هر چه که فکر کنید را دارد و شما را با دورچین‌های عالی غافلگیر می‌کند.

شما می‌توانید برای وعده صبحانه خودتان را به این رستوران برسانید چون منوی صبحانه رستوران تهران بین دست کمی از منوی نهار و شام ندارد و هر آنچه را تصور کنید در آن پیدا می‌کنید.

شما می‌توانید از منوی باز این رستوران هر آنچه که دوست دارید را نوش‌جان کرده و روز خود را پرانرژی شروع کنید. پس لذت خوردن یک صبحانه در رستوران های سعادت آباد را به هیچ وجه از دست ندهید.

عذای باکیفیت

منبع عکس گوگل مپ، عکاس mahdi luis

بیشتر بخوانید: مرکز خرید سانا، مجلل‌ترین و لوکس‌ترین مرکز خرید شمال تهران

  • موقعیت عالی رستوران تهران بین، حرف اول را در انتخاب این رستوران می‌زند

رستوران تهران بین به‌خاطر داشتن موقعیت فوق‌العاده در بین رستوران های معروف تهران در منطقه سعادت آباد توانسته خیلی از رستوران‌گردهای حرفه‌ای و کسانی که عاشق جاهای خاص هستند را از هر جای پایتخت به اینجا بکشاند.

این رستوران سعادت آباد با قرار گرفتن در پنت هاوس برج عرفان، علاوه بر اینکه به مشتریان لذت خوردن در ارتفاع را می‌دهد بلکه با چشم‌انداز بی‌نظیر از کل تهران می‌تواند ساعت‌ها آنها را سرگرم زیبایی‌های پایتخت کند.

آدرس تهران بین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ehsan Fani

بیشتر بخوانید: مرکز خرید پرنیان، مرکز خریدی کوچک اما رنگارنگ در تهران

  • فضای داخلی رستوران تهران بین شما را محو تماشای زیبایی‌ها می‌کند

فضای داخلی رستوران در انتخاب بهترین رستوران تهران می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار تاثیرگذار باشد، چرا که شما هزینه بالایی پرداخت می‌کنید پس انتظار دارید در یک فضای لوکس و شیک باشید. رستوران تهران بین بدون شک از بهترین رستوران تهران است که با سلیقه بهترین طراحان دکوراسیون داخلی، مدرن و لوکس دیزاین شده تا بتوانند هر کسی که به اینجا می‌رود را راضی کند.

چیدمان داخلی رستوران همراه با مبلمان متنوع، لوستر‌های بزرگ و گرین وال باعث شده همه عاشق آنجا شوند.

اینجا هر نوع سلیقه‌ای که مهمان داشته باشد را پوشش می‌دهد و به‌نوعی راضی کننده و جذاب است. پس تا می‌توانید از فضا لذت ببرید و محو تماشای فضای اطراف و زیبایی‌های داخل مجموعه شوید.

فضای داخلی تهران بین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Fojan

بیشتر بخوانید: بهترین کافه رستوران های تهران، از دنج ترین تا لوکس‌ترین

  • داشتن سالن های VIP و CIP برای عاشقان فضای خاص و ویژه

یکی از تخصص‌های رستوران تهران بین برگزاری بزرگترین و با شکوه‌ترین دورهمی‌های دوستانه، خانوادگی و قرارهای کاری در فضاهای شیک و لوکس ویژه است.

شما اگر برنامه‌ای برای برگزاری همایش‌، ایونت‌ و جشن‌های بزرگ دارید می‌توانید مهمانان خود در تمامی بخش‌های اختصاصی رستوران مثل سالن‌های VIP ، CIP و کافه دعوت کنید و لحظات بی‌نظیری را آنجا بسازید.

توجه داشته باشید که برای سورپرایزهای جشن تولد می‌توانید میز مخصوص جشن تولد تهران بین را رزرو کنید تا بر اساس سلیقه شما و مناسب با تم تولد، دیزاین‌ها انجام شود.

سالن vip

منبع عکس گوگل مپ، عکاس sedan med

بیشتر بخوانید: رستوران دیوان، تجربه‌ای متفاوت از میزبانی

  • اجرای موسیقی زنده همراه با خوشمزه‌های خوش آهنگ تهران بین

اجرای موسیقی زنده از چیزهایی است که محیط رستوران تهران بین را بسیار شاد و دلنشین کرده است.

چون لذت بردن از اجرای موسیقی زنده در هنگام خوردن غذا می‌تواند بخشی از خدمات بی‌نظیر رستوران در فضایی گرم و دلنشین باشد.

 تهران بین یک گروه موسیقی خوب دارد و سعی دارد ساعاتی سراسر آرامش و لذت را برای کسانی که به این رستوران می‌روند را فراهم کند تا جایی که هیچ‌گاه لذت بودن در محیط تهران بین از ذهن مشتری پاک نشود.

رستوران تهران

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ehsan Fani

بیشتر بخوانید: مسیرهای دوچرخه سواری تهران، پا به رکاب در دل پایتخت

  • نحوه ارائه خدمات تهران بین حال هر کسی را خوب می کند

رفتار پرسنل و نحوه ارائه خدمات در یک رستوران برای خیلی از ما مهم است، پرسنلی که در کمال احترام به میزبان خدمات می‌دهند در صدر جدول بهترین رستوران های تهران قرار دارند.

پرسنل رستوران تهران بین از لحظه‌ای که شما وارد این مجموعه می‌شوید همراه شما هستند تا شما را به سمت میز انتخابی ببرند و با ارائه منو و خدمات مورد نظر شما، در کمال ادب و احترام از شما میزبانی می‌کنند تا شبی خاطره‌انگیزی را برایتان در کنار دوستان و خانواده ثبت کنند.

  • پارکینگ اختصاصی، آسایش مهمانان از دغدغه‌های جای پارک 

داشتن پارکینگ اختصاصی در هر رستورانی می‌تواند نگرانی شما را از بابت پارک ماشین حسابی راحت می‌کند. پارکینگ اختصاصی رستوران تهران بین در برج عرفان توانسته رضایت مشتریان را چندین برابر کند و احساس خوشایند یک رستوران گردی لاکچری را به مهمانانش‌ هدیه کند.

بیشتر بخوانید: پارک های آبی تهران، موجی از شادی و هیجان فقط در چند ساعت


اطلاعات و ساعت کاری رستوران تهران بین

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه ۱۷، جنب بیمارستان عرفان، پنت هاوس برج عرفان، طبقه نهم

ورودی پارکینگ تهران بین: پارکینگ این مجموعه در درب جنوبی برج عرفان قرار دارد و شما می‌توانید ماشین خود را در طبقه منفی ۴ پارک کنید.

شماره تلفن رستوران: ۰۲۱۲۲۱۳۱۹۸۱/۰۲۱۲۲۰۷۲۰۵۳

ساعت کار: شما می‌توانید از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ بامداد برای صرف صبحانه، ناهار و شام خودتان را میهمان این رستوران کنید.

آدرس وب‌سایت: https://tehranbeen.com

رستوران خوب

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Fojan

بیشتر بخوانید: تاکسی های خطی تهران برای یک تهران‌گردی بی‌دردسر


همیشه احساسات ما در انتخاب یک رستوران خوب تاثیرگذار بوده است، پس چه چیزی بهتر از آن که این حس خوب را در لوکس‌ترین رستوران تهران یعنی تهران بین تجربه کرد.رستورانی که با قرار گرفتن در یکی از پنت‌هاس‌های تهران می‌تواند حالتان را خوش کند.

حال نوبت شماست تا بگویید که آیا تا‌به‌حال به کافه رستوران تهران بین رفته‌اید؟ نظر شما درباره رستوران های تهران بین چیست؟ جذابیت این رستوران از نظر شما چه چیزی است؟ حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا خوانندگان تهران مبله هم با دیدن نظرات و تجربه‌های ارزشمند شما با راهنمایی کامل راهی این رستوران شوند.


سوالات متداول

آدرس رستوران تهران بین کجاست؟

این رستوران در محله سعادت آباد تهران و در سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه ۱۷، جنب بیمارستان عرفان، پنت هاوس برج عرفان و طبقه نهم قرار دارد.

آیا رستوران تهران بین صبحانه هم دارد؟

بله این رستوران با داشتن صبحانه ویژه و خاص با منوی باز می‌تواند در تعطیلات و روزهای دیگر هفته بهترین جا برای خوردن یک صبحانه در فضای شیک و لوکس با خوراکی‌های خوشمزه باشد.

رستوران تهران بین جای پارک برای ماشین دارد؟

رستوران تهران بین با داشتن پارکینگ اختصاصی قرار است آسایش را از دغدغه پارک ماشین به شما هدیه کند.

رستوران با اتاق vip در تهران کدام است؟

رستوران تهران بین شاید از معدود رستوران با اتاق vip در تهران باشد که در فضای شیک و لوکس از میهمانان خاص شما پذیرایی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.