رستوران برادران حسین تهرانپارس، شلوغ اما پرطرفدار

امروز به سراغ بهترین کبابی در شرق تهران یعنی رستوران برادران حسین تهرانپارس رفتیم که نسل‌های قدیمی‌تر بیشتر با آن آشنایی دارند. رستوران برادران از آن رستوران‌هایی است که مشتریان پر‌و‌پا‌قرص زیادی دارد آن هم به‌خاطر کیفیت بالای کباب‌هایش است که از گوشت تازه و مواد باکیفیت تهیه می‌شود.

شما در این مقاله می‌توانید با حال‌وهوای رستوران، منوی رستوران برادران حسین و کیفیت‌ غذاهایی که در آنجا می‌خورید و دلیل این‌همه شلوغی آشنا شوید. پس تا انتها با ما باشید. 


چطور به رستوران برادران برویم؟

 رستوران برادران یکی از مشهورترین و معروف‌ترین کبابی‌های شرق تهران است.

برای رفتن به این رستوران شما باید خودتان را به تهرانپارس، بزرگراه شهید باقری، تقاطع ۱۹۶، به سمت فلکه سوم تهرانپارس برسانید.

نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به رستوران برادران حسین تهرانپارس، ایستگاه اتوبوس عادل است که دسترسی به این مکان را برای کسانی که با وسایل حمل‌ونقل عمومی می‌هواهند به آنجا بروند آسان می‌کند.

روی نقشه ببینید!

رستوران برادران حسین

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Ali Hafizi

بیشتر بخوانید: نقشه بی آر تی تهران، حرکت در سرعت‌های بالا فارغ از ترافیک‌


حال‌و‌هوای رستوران برادران حسین تهرانپارس چطور است؟

محل دنج و خانوادگی این رستوران هنوز هم همان‌طور است که از گذشته بوده است و شمایل یک رستوران کبابی اصیل را دارد. 

این رستوران همیشه شلوغ است و باید حتما قبل از این‌که برای سفارش به رستوران برادران بروید، برای جای پارک خودروی خودتان فکری کنید تا خیالتان راحت باشد. چون اینجا پارکینگ ندارد و این کمی وقت‌گیر است.

دلیل شلوغی رستوران برادران حسین تهرانپارس بیشتر گویای کیفیت بالا و طعم فوق‌العاده غذاهای آن است. به هر حال اینجا یکی از بهترین رستوران شرق تهران است که طعم واقعی یک کباب آب‌دار و تازه با گوشت گوسفندی خوب را می‌توانید زیر دندان‌هایتان تجربه کنید.

رستوران برادران تهرانپارس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Seltoon

بیشتر بخوانید: سالن های ماساژ تهران، اینجا فقط به ریلکس شدن فکر کن

البته در روزهای تعطیل و آخر هفته برای اینکه بتوانید از فضای دنج رستوران و خوردن کباب‌های خوشمزه لذت ببرید، بهتر است قبل از رفتن به رستوران برادران حسین تهرانپارس برای خودتان میز رزرو کنید.

راستی برای سفارش غذا هم ابتدا باید همان پای صندوق سفارش غذا دهید و حساب کنید و یک فیش بگیرید. بعد از این کار در روی میزی که قبلا رزرو کرده‌اید بنشینید تا غذای شما آماده شود.
یادتان باشد که رستوران برادران حسین ظهرها غذاهایی مثل باقالی پلو و ماهیچه را هم در منو دارد و شب‌ها منوی غذایی بیشتر در کباب، جوجه، کوبیده و مرغ خلاصه می‌شود.

رستوران برادران حسین تهرانپارس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس Saeid Aghaei

بیشتر بخوانید: رستوران ایوان آپادانا، سفر به جای‌جای تاریخ با غذاهای لذیذ


اطلاعات و راه‌های ارتباطی با رستوران برادران تهرانپارس

آدرس و شماره تماس رستوران حسین را در بخش زیر برای شما آورده‌ایم که اگر هوس کباب تازه و لذیذ کرده‌اید یک سر به چلوکبابی برادران حسین بزنید!
آدرس: تهرانپارس، بزرگراه شهید باقری، تقاطع ۱۹۶، به سمت فلکه سوم تهرانپارس

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۸۷۰۶۱

چلوکبابی برادران تهرانپارس

منبع عکس گوگل مپ، عکاس S. hamed Kazemi

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران با موسیقی زنده در تهران کدام است؟


شما کدام یک از رستوران های شرق تهران را می‌شناسید؟ آیا تا‌به‌حال به رستوران برادران حسین تهرانپارس رفته‌اید؟ آنجا چه غذاهایی را سفارش دادید؟ آیا کباب‌های آن واقعا خوشمزه است؟ رفتار پرسنل چطور بود؟ نظرات و تجربیات شما برای تهران مبله و خوانندگان ما ارزشمند است. پیشنهاد می‌کنیم با ما آن را به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول

رستوران برادران کجای تهران است؟
این رستوران در تهرانپارس، بزرگراه شهید باقری، تقاطع ۱۹۶، به سمت فلکه سوم تهرانپارس است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به رستوران برادران کدام است؟
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به رستوران برادران حسین تهرانپارس، ایستگاه اتوبوس عادل است.
منو رستوران برادران حسین در وعده ناهار و شام چطور است؟
رستوران برادران حسین ظهرها غذاهایی مثل باقالی پلو و ماهیچه را هم در منو دارد و شب‌ها منوی غذایی بیشتر در کباب، جوجه، کوبیده و مرغ خلاصه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.